اپل به دنبال باز طراحی iMessage در iOS 17

شایعات جدید می‌گویند که اپل در حال باز طراحی iMessage در iOS 17 است و قرار است چت روم، ویژگی‌های واقعیت افزوده برای هدست‌های واقعیت مجازی هم به آن اضافه شود.

کاربری در توییتر به نام Majin Bu خبر باز طراحی iMessage را اعلام کرد. در این اطلاعات به صفحه خانه جدید، اضافه شدن چت روم، کلیپ‌های ویدئویی و چت واقعیت افزوده اشاره شده است.

این کاربر توییتر تصویری هم منتشر نشده که به طرح اولیه باز طراحی iMessage اشاره می‌کند. این تصویر ظاهر نهایی را نشان می‌دهد.

According with my resource, Apple is working on a new version of iMessage completely renewed. New home, chat rooms, video clips, and new chat features in AR. It should be released next year along with the new headset #Apple #AppleAR #iMessage pic.twitter.com/Wp2WT8apNX

— Majin Bu (@MajinBuOfficial) October 14, 2022

باز طراحی iMessage از سمت اپل اقدامی رقابتی به شمار می‌رود. مشخص است که اپل قصد دارد با اپلیکیشن‌هایی مانند فیسبوک مسنجر و وی چت رقابت کند. اپل در طول سال‌های گذشته تغییرات زیادی در iMessage ایجاد نکرده و به نظر می‌رسد که سال آینده با تغییرات زیادی مواجه خواهیم شد.

اگر شایعه اضافه شدن ویژگی‌های واقعیت افزوده به iMessage درست باشند، بعید نیست که اپل در حال ساخت هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده‌ای است که مدت‌ها درباره آن شایعات مختلفی منتشر شده است. البته که آیفون و آیپد سال‌ها است که از مضامین واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کنند.

حساب کاربری Majin Bu در توییتر قبلا گفته بود که مک بوک پرو ۲۰۲۲ با تراشه M1 Ultra راهی بازار می‌شود. او همچنین به تازگی اعلام کرده که آیفون ۱۵ دو دوربین سلفی دارد.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *