بهترین ساعت های هوشمند با امکان مکالمه

اولین باری که ساعت‌های هوشمند معرفی شدند چندان محبوبیتی بین کاربران نداشتند اما هرچه زمان می‌گذرد بیشتر به اهمیت این گجت پی می‌بریم. این قابلیت‌ها هر سال در حال ارتقا هستند و هربار با امکاناتی جدیدی مواجه می‌شویم. مثلا شما می‌توانید هدفون بلوتوثی خود را به ساعت هوشمند متصل کنید و بدون نیاز به گوشی به موزیک‌های موجود به روی ساعت گوش دهید. یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین قابلیت‌های ساعت هوشمند امکان مکالمه آن است که باعث می‌شود شما به راحتی هرچه تمام بتوانید به مکالمه بپردازید، اما آیا با بهترین ساعت های هوشمند با قابلیت مکالمه آشنا هستید؟ در ادامه همراه تکنولایف باشید تا گزینه‌هایی را در بازه‌های قیمتی مختلف به شما معرفی کنیم.

انواع ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه : خرید ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه

ساعت هوشمند سیم‌کارت‌خور

بهترین ساعت های هوشمند با قابلیت مکالمه

بسیاری از مدل‌های ساعت هوشمند و به خصوص مدل‌های پرچمدار از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند و از این طریق بدون نیاز به گوشی و وای فای هم می‌توانید به اینترنت متصل شوید و هم مکالمه انجام دهید و به دوستان خود پیامک بفرستید. این امکان اما در ایران در دسترس نیست؛ چرا که ساعت‌هایی مانند گلکسی واچ 5 یا اپل واچ سری 8 در نسخه‌های Cellular از سیم‌کارت‌های الکترونیکی یا eSim برخوردار هستند و از آنجایی که در ایران eSim پشتیبانی نمی‌شود امکان استفاده از این قابلیت وجود ندارد.

پیشنهاد مطالعه:
بهترین ساعت های هوشمند سیم کارت خور

معرفی بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه

در ادامه لیستی از ساعت‌های هوشمند را به شما معرفی می‌کنیم که اقابلیت مکالمه دارند و شما می‌توانید با آن‌ها تماس برقرار کنید و یا به تماس‌ها پاسخ بدهید. این لیست از قیمت زیاد به کم مرتب شده است.

اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا گران‌ترین و بهترین ساعت هوشمند اپل تا این تاریخ است و به نوعی گران‌ترین ساعت هوشمند موجود در بازار کشور نیز به حساب می‌آید. اگر محدودیت بودجه ندارید این ساخت را خریداری کنید؛ چرا که نه‌تنها در این مدل قابلیت‌های مختلف در نظر گرفته شده، بلکه هر قابلیت در بهترین و قوی‌ترین حالت خود قرار دارد تا بهترین تجربه ممکن حاصل شود. در این متن قرار نیست به قابلیت‌ها و توانایی‌های اپل واچ اولترا بپردازیم و بیشتر قابلیت مکالمه آن مد نظر ماست. این ساعت میکروفون دارد و به‌جای یک اسپیکر از دو اسپیکر استفاده می‌کند تا خروجی صدای بلندتر و واضح‌تری داشته باشد.

اپل واچ اولترا

اپل واچ سری 8

فرقی نمی‌کند که اپل واچ سری 8 داشته باشید یا 7 یا حتی نسخه‌ای مانند اپل واچ 3، شما در هر صورت به دو روش کلی می‌توانید با ساعت هوشمند اپل خود مکالمه داشته باشید. در روش اول شما بدون نیاز به ایفون می‌توانید به یک شبکه وای فای متصل شوید و از طریق برنامه‌ فیس تایم خود اپل تماس برقرار کنید. در روش دوم شما می‌توانید تماس‌های دریافتی به روی ایفون خود را از طریق اپل واچ پاسخ دهید و مکالمه داشته باشید.

معرفی بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه

مثلا تصور کنید که گوشی شما داخل خانه است و شما در حیاط مشغول انجام کاری هستید، در این صورت بدون نیاز به گوشی می‌توانید از طریق اپل واچ تماس را دریافت کرده و پاسخ دهید. مجدد تکرار می‌کنیم که این قابلیت حتی برای اپل واچ سری 3 نیز وجود دارد و از هر نسلی که استفاده می‌کنید (حتی اپل واچ se و se نسل دوم) می‌توانید با ساعت خود مکالمه داشته باشید. جالب است که اپل واچ با گزینه‌ای در حین تماس به شما امکان می‌دهد تا مکالمه را به ایفون خود منتقل کنید.

قیمت اپل واچ 8

گلکسی واچ سری 5

بدون هیچ شکی ساعت‌ هوشمند سامسونگ جزو بهترین‌های دنیای اندروید هستند، تازه اگر آن‌ها را بهترین ندانیم، پس طبیعی است که گلکسی واچ سری 5 در لیست حضور داشته باشد. شرایط در این محصول نیز دقیقا مانند اپل واچ است و شما از دو روش می‌توانید با گلکسی واچ خود مکالمه داشته باشید. روش اول به اتصال گوشی نیاز دارد و شما در صورت متصل بودن می‌توانید تماس دریافتی گوش را از طریق ساعت خود پاسخ دهید. در روش دوم شما نیازی به گوشی ندارید و تنها با اتصال گلکسی واچ سری 5 به وای فای می‌توانید از طریق برنامه‌‌ای مانند واتساپ تماس خود را برقرار کنید.

آیا گلکسی واچ سری 5 قابلیت مکالمه دارد؟

البته باید قبل از انجام این کار تنظیمات مربوط به آن را فعال کنید. برای این کار زمانی که گوشی و ساعت هر دو به هم متصل هستند وارد برنامه Galaxy Wearable app و سپس قسمت Settings شوید و گزینه Call & text on other devices را فعال کنید. در نظر داشته باشید که به غیر از گلکسی واچ سری 5، ساعت‌هایی چون گلکسی واچ سری 4، گلکسی واچ سری 3 و گلکسی واچ اکتیو 2 نیز از قابلیت مکالمه برخوردار هستند ولی تنها با گلکسی واچ سری 4 و 5 که آخرین نسخه نرم افزاری را داشته باشند می‌توانید در واتساپ مکالمه کنید.

قیمت گلکسی واچ 5

امیزفیت T-Rex 2

اگر به یک ساعت بسیار مقاوم نیاز دارید که در عین حال قابلیت مکالمه هم داشته باشد بدون شک باید T-Rex 2 از امیزفیت را انتخاب کنید. این محصول به لطف میکروفون و اسپیکر به شما امکان می‌دهد تا به تماس‌های دریافتی گوشی پاسخ دهید یا تماس برقرار کنید. این ساعت خشن توانسته 15 تست نظامی را با موفقیت پشت سر بگذارد و همین موضوع نشان دهنده مقاومت تحسین‌برانگیز آن است. برای مثال این ساعت می‌توانید در دمای منفی 40 تا مثبت 70 کار کند و 4 روز در محیط نمکی دوام بیاورد. به این موارد مقاومت 10 روزه در برابر رطوبت، مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 100 متر و مقاومت بالا در برابر شوک را نیز اضافه کنید. همه این موارد بخشی از جذابیت‌های این دستگاه هستند و حتما پیشنهاد می‌کنیم نگاهی جدی به این مدل داشته باشید.

شیائومی S1 و S1 Active

وضعیت این ساعت شیائومی نیز دقیقا مانند ساعت‌های هواوی معرفی شده در بالا است. این یعنی شما می‌توانید به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید و تماس برقرار کنید، اما تنها در صورتی که گوشی و ساعت به یکدیگر متصل باشند. شیائومی هنوز در زمینه ساخت ساعت‌های هوشمند مانند سامسونگ قوی کار نکرده و مثلا در این مدل امکان پاسخ دادن به نوتیفیکیشن‌ها وجود ندارد که اتفاق عجیبی است. البته این محصول از نظر ویژگی‌های دیگر ساعتی خوب و مناسب است اما به طور کلی هنوز نمی‌تواند با گلکسی واچ‌های سازنده کره‌ای رقابت کند.

شیائومی واچ s1 اکتیو

ساعت شیائومی s1 active

امیزفیت GTR 3 pro

امازفیت طی چند سال اخیر واقعا در زمینه ساعت‌های هوشمند خوب عمل کرده و حالا ساعت‌هایی می‌سازد که به خوبی می‌توانند با بهترین‌های جهان یعنی گلکسی واچ و اپل واچ رقابت کنند. این ساعت طراحی کاملا کلاسیک دارد و ظاهر آن به‌گونه‌ای است که نمی‌توان متوجه هوشمند بودن آن شد. این اتفاق باعث می‌شود شما بتوانید این ساعت‌ را حتی با رسمی‌ترین لباس‌های خود نیز استفاده کنید. این مدل به غیر از ظاهر بسیار زیبای خود، قابلیت‌ها و ویژگی‌های کاربردی دیگری هم دارد و از قابلیت مکالمه نیز پشتیبانی می‌کند. شما با این ساعت می‌توانید به تماس‌های دریافتی گوشی پاسخ دهید و از طریق گوشی تماس برقرار کنید.

امیزفیت GTR 3 pro

هواوی واچ GT 3

هواوی یکی از برندهای توانمند در ساخت ساعت‌های هوشمند است و واچ GT 3 از این برند هم قیمت مناسبی دارد و هم از طراحی بسیار زیبا و کلاسیکی استفاده می‌کند. از طراحی زیبا، شارژدهی خوب و توانایی زیاد این ساعت در پیگیری فعالیت‌های ورزشی که بگذریم، این محصول می‌تواند به تماس‌های دریافتی گوشی پاسخ دهد و تماس برقرار کند (فقط به کمک گوشی). اگر طراحی کلاسیک را برای ساعت هوشمند می‌پسندید و از طرفی بودجه‌ای در حد ساعت‌های پرچمدار و گران‌‌قیمت ندارید، خرید این ساعت از هواوی می‌تواند یک انتخاب بسیار هوشمندانه و جذاب باشد.

هواوی واچ GT 3

امیزفیت T-Rex Pro

اگر ساعتی به شکل و شمایل و مقاومت امیزفیت T-Rex 2 می‌خواهید اما بودجه کمتری دارید، خرید امیزفیت T-Rex Pro را به شما توصیه می‌کنیم. این ساعت هوشمند مقاوم و خشن از نظر طراحی تا حد بسیار زیادی شبیه به ساعت‌های G-Shock برند کاسیو است و در کنار همه ویژگی‌های خوب از قابلیت برقراری تماس از طریق گوشی پشتیبانی می‌کند که این مهم به لطف برخورداری از میکروفون و اسپیکر امکان‌پذیر شده است. این محصول می‌تواند یک انتخاب مناسب برای کاربرانی باشد که ساعتی مقاوم با قابلیت برقرار تماس می‌خواهند که حالت اسپیرت و خشن داشته باشد.

امیزفیت T-Rex Pro

امیزفیت GTR 2

ساعت فوق العاده امیزفیت GTR 2 در دو نسخه اسپورت و کلاسیک وارد بازار شده است. این دو مدل با هم تفاوت‌هایی دارند که اکثراً ظاهری است و از نظر سخت افزاری از مشخصات یکسانی برخوردار هستند. نمایشگر امولد 1.3 اینچی برای این مدل در نظر گرفته شده که وضوح بسیار خوب 454 در 454 پیکسل دارد و پوشش ضدخش ODLC آن را از خط و خش در امان نگه می‌دارد. این ساعت دارای سیستم‌عامل اختصاصی است و در فروشگاه مخصوص آن می‌توانید به برنامه‌های نسبتاً زیادی برای نصب دسترسی پیدا کنید. باتری با ظرفیت 471 میلی‌آمپر ساعت باعث می‌شود ساعت GTR 2 در حالت استندبای تا 1 ماه روشن بماند و در استفاده عادی شارژدهی آن به 14 روز برسد. این ساعت جذاب هم از میکروفون و اسپیکر بهره می‌برد و امکان مکالمه دارد.

امیزفیت GTR 2

هواوی واچ Fit 2 Active edition

اگر در پی بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه هستید و از طرفی نمی‌خواهید به اندازه یک ساعت پرچمدار هزینه کنید (که به واقع هم قیمت بالایی دارند) از بین ساعت های هوشمند هواوی، Fit 2 Active می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. هواوی واچ فیت 2 قابلیت‌های بسیار جذاب و خوبی دارد که البته قرار نیست در این مطلب به آن پرداخته شود و بیشتر به روی قابلیت مکالمه آن تمرکز خواهیم داشت. به لطف برخورداری این ساعت از میکروفون و اسپیکر شما می‌توانید در صورت متصل بودن گوشی و ساعت به یکدیگر تماس‌های دریافتی را پاسخ دهید و تماس برقرار کنید.

هواوی واچ Fit 2 Active edition

مشخصات ساعت huawei watch fit 2

ساعت هوشمند Mibro T1 Smartwatch

بدون شک یکی از بهترین ساعت های هوشمند با قابلیت مکالمه با قیمت اقتصادی همین میبرو T1 است که به شما امکان می‌دهد از طریق بلوتوث تماس برقرار کنید. این قابلیت برای این ساعت میبرو با این رنج قیمتی مزیتی بسیار بزرگ به حساب می‌آید و باعث می‌شود تا کاربران زیادی به خرید این محصول ترغیب شوند. البته این ویژگی تنها نقطه قوت میبرو T1 نیست و این ساعت از نمایشگر 1.6 اینچی امولد استفاده می‌کند و می‌تواند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و وضعیت خواب شما را پیگیری کند.

ساعت هوشمند Mibro T1 Smartwatch

پیشنهاد مطالعه:
بررسی ساعت mibro lite 2

جمع‌بندی

در این مطلب به معرفی بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه پرداختیم و گزینه‌های مختلف را در بازه‌های قیمتی متفاوتی با هم مرور کردیم. باید در نظر داشته باشید که گلکسی واچ سری 5 و 4 و واچ‌های سری 3 تا 8 اپل به همراه مدل‌های SE بهترین محصولات برای برقراری تماس هستند؛ چرا که بدون گوشی نیز شما می‌توانید از طریق نرم افزار فیس تایم (برای اپل واچ) و واتساپ (برای گلکسی واچ در نسخه آخر) تماس برقرار کنید.

پیشنهاد مطالعه:
بهترین ساعت هوشمند با زبان فارسی

سوالات متداول

ساعت هوشمند سیم‌کارت خور یعنی چه؟ ساعت‌های پرچمدار مانند اپل واچ سری 8 یا گلکسی واچ سری 5 دارای نسخه‌های سیم‌کارت خور هستند، ولی سیم کارت این مدل‌ها از نوع eSim است و از آنجایی که eSim در ایران پشتیبانی نمی‌شود، امکان استفاده از آن در ایران وجود ندارد.

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت با قابلیت مکالمه کدام است؟ میبرو T1 یک ساعت هوشمند خوش‌قیمت است که از قابلیت برقراری تماس از طریق بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند. این ساعت به غیر از این ویژگی قابلیت‌های بسیار جذاب دیگر نیز دارد.

بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه کدام است؟ گلکسی واچ سری 4 و 5 و اپل واچ‌ها از سری 3 به بعد گزینه‌های جذابی برای مکالمه هستند؛ زیرا به غیر از روش بلوتوث به شما امکان می‌دهند تا از طریق وای فای و بدون نیاز به گوشی نیز تماس‌های خود را برقرار کنید.

ads

بهترین گوشی های بازار ایران را در این مطلب معرفی کردیم. از نظر شما بهترین مدل موبایل کدام است؟

بهترین گوشی

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *