بهترین مارک آب میوه گیری

فهرست مطالب

1

  • بهترین برند آب میوه گیری در بازار
  • جمع‌بندی
  • سوالات متداول

درصورتی‌که اهل نوشیدن آبمیوه‌های رنگارنگ هستید اما از مصرف آبمیوه‌های صنعتی و کارخانه‌ای ترس دارید، بهتر است خودتان نوشیدنی‌های محبوب خود را تهیه کنید تا هم از سلامت آن مطمئن باشید، هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود و هر زمان خواستید بتوانید باز آن را تهیه کنید. تنها چیزی که برای تهیه‌ی انواع آبمیوه‌ها و نوشیدنی‌های جذاب احتیاج دارید، یک دستگاه آبمیوه‌گیری است. آن‌قدر تنوع برند و مدل برای آب میوه گیری‌های موجود در بازار وجود دارد که انتخاب سخت می‌شود. اگر قصد خرید آبمیوه‌گیری دارید احتمالا بین این‌همه مارک که در بازار موجود است، حیران مانده‌اید که کدام را انتخاب کنید چرا که برندهای مختلف همگی ویژگی‌های قابل قبولی دارند و هر کدام از آن‌ها را می‌توانیم بهترین مارک آب میوه گیری در نظر بگیریم. در این مقاله، قرار است نگاهی داشته باشیم به برندهای مختلف آبمیوه‌گیری تا در انتها بتوانید بهترین مارک آب میوه گیری در بازار را انتخاب کرده و خرید رضایت‌بخشی داشته باشید.

انواع آبمیوه گیری را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید آبمیوه گیری

بهترین برند آب میوه گیری در بازار

آبمیوه گیری مارک فلر

آبمیوه گیری فلر

فلر یک برند آلمانی است که نزدیک به ۳۰ سال پیش کار خود در تولید لوازم برقی خانگی را آغاز کرد و با کیفیت مطلوب محصولات خود توانست جای خود را در خانه‌ی مردم باز کند. یکی از محصولات خوب این برند که از تنوع خوبی هم برخوردار است، آب میوه گیری‌های فلر است. فلر هم آبمیوه‌گیری‌های تک کاره و هم مدل‌های ۴ کاره دارند تا کاربر بتواند با توجه به نیاز خود خریدش را انجام دهد. آبمیوه‌گیری‌های این برند مجهز به مخزن تفاله هستند و تیغه‌ی آن‌ها از فولاد ضدزنگ تولید شده تا به مرور زمان زنگ نزند و به مواد خوراکی که داخل آن قرار می‌گیرند آسیب نزند. مدل‌های مختلف آبمیوه گیری برند فلر، مجهز به قفل ایمنی هستند تا امنیت کاربر تامین شده و دستگاه ناگهانی باز نشود. از مدل‌های جدید و خوب آبمیوه‌گیری فلر می‌توانیم به PJ620 و PJ 801 اشاره کنیم.

آبمیوه گیری مارک بوش

مورد دوم در لیست بهترین مارک آب میوه گیری برقی، آب میوه گیری‌های برند بوش است. این برند آلمانی سال‌ها است که خودش را به مشتریان در سرتاسر جهان ثابت کرده و یکی از ۱۰ شرکت بزرگ آلمان است. آب میوه‌ گیری‌های این برند معروف و مطرح نیز، بسیار پرطرفدار و خوش‌ساخت هستند و خیلی از افرادی که قصد خرید چنین دستگاهی را داشته‌ باشند، اولین انتخابشان بوش خواهد بود.

آبمیوه‌گیری‌های بوش از سیستم هوشمند ایمنی برخوردارند؛ پس اگر بعضی از قطعات به درستی نصب نشده باشند، دستگاه کار نمی‌کند و در نتیجه اتفاقی برای کاربر نمی‌افتد. بوش توجه ویژه‌ای به قدرت موتور آبمیوه‌گیری‌های خود کرده، حتی مواد خوراکی سفت را هم می‌تواند خرد کند و گنجایش بالایی برای تهیه‌ی آبمیوه در یک مرحله استفاده را دارد. دیگر ویژگی جذاب این دستگاه‌ها سیستم Dripstop است که نمی‌گذارد قطرات آبمیوه اطراف دستگاه بریزد.

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید آبمرکبات گیری

آبمیوه گیری برند پارس خزر

بهترین مارک آب میوه گیری چند کاره

اگر به دنبال بهترین مارک آب میوه گیری ایرانی هستید، بد نیست با دستگاه‌های برند پارس خزر آشنا شوید. پارس خزر یکی از برندهای خوش‌نام ایرانی است که اعتماد کاربران ایرانی را جلب کرده و برخلاف مدل‌های خارجی، از قیمت بهتر و مناسب‌تری هم برخوردار است.

پارس خزر با اختصاص دادن توان‌های مختلف به آبمیوه‌گیری‌های خود، توانسته دستگاه‌هایی در قیمت‌های مختلف تولید کند که از جنس‌ بدنه‌های مختلف و طرح‌های گوناگون ساخته شده‌اند. همچنین، کار با دستگاه‌های آبمیوه‌گیری پارس خزر اصلا دشوار نیست و به‌راحتی می‌توانید نوشیدنی‌های سالم و مقوی تولید کنید. از مدل‌های آب میوه گیری ایرانی پارس خزر، می‌توانیم به مدل آووکادو، مدل تایگر و مدل مانگو اشاره کنیم.

خرید آبمیوه گیری پارس خزر از تکنولایف: قیمت آبمیوه گیری پارس خزر

آبمیوه گیری مارک تولیپس

تولیپس یک برند نسبتا تازه‌ی ایرانی است اما به لطف محصولات خوبش موفق شده که خیلی زود وارد عرصه رقابت شود و روزبه‌روز تعداد کسانی که این برند را می‌شناسند و محصولات آن را خریداری می‌کنند بیشتر می‌شود.

آب میوه‌ گیری یکی از محصولات برند تولیپس است که توانسته خود را در خانه‌های ایرانیان جا کند. بدنه‌ی آب میوه گیری‌های تولیپس اکثرا از جنس استیل ضدزنگ و پلاستیک مستحکم است که به مرور زمان آسیبی نبیند و تا سالیان سال به کاربران کار بدهد. تولیپس در محصولات خود از سیستم ضدچکه استفاده کرده تا از پاشیدن قطرات آبمیوه در اطراف جلوگیری شود. همچنین، مخزن تفاله که در آبمیوه‌گیری تعبیه شده منجر به خروج آبمیوه‌ی شفاف و بدون تفاله از دستگاه می‌شود. استفاده از دستگاه‌های آبمیوه‌گیری چند کاره تولیپس بسیار ساده است و شما به سادگی می‌توانید مخزن مخلوط کن، آسیاب یا غذاساز را روی پایه سوار کرده و استفاده کنید.

آب میوه گیری برند تفال

آبمیوه گیری برند تفال

اگر از دیگران بپرسید که بهترین مارک آب میوه گیری کدام است احتمالا خیلی از افراد به شما برند تفال را معرفی می‌کنند. این برند فرانسوی که سال‌ها است به تولید لوازم آشپزخانه مانند کتری برقی، چای ساز و آبمیوه‌گیری مشغول است، یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها میان مشتریان ایرانی است.

آب میوه گیری‌های تفال که شکل‌ها و اندازه‌های متفاوتی هم دارند، روی پایه‌های ضدلغزش نشسته‌اند که دستگاه در اثر تکان‌های حین کار کردن نیفتد و مشکلی ایجاد نکند. این دستگاه‌ها، همانطور که از برندی چون تفال انتظار می‌رود مجهز به سوئیچ ایمنی هستند که یک وقت اتفاقی در مخزن باز نشود و محتویات آن بیرون نریزند. همچنین، مخزن تفاله برای جلوگیری از ورود تفاله‌های میوه به لیوان نوشیدنی نیز بر روی دستگاه سوار است.

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید آبمیوه گیری

آب میوه گیری مارک ویداس

دیگر برند ایرانی که محصولات برقی تولید می‌کند و در لیست بهترین آب میوه گیری چند کاره و تک کاره قرار می‌گیرد، ویداس است که کم کم دارد تبدیل به نامی آشنا برای ما می‌شود.

ویداس در آب میوه گیرهای خود از موتورهای قدرتمند استفاده کرده است و بدنه‌ی دستگاه‌ ترکیبی از پایه استیل، مخزن پیرکس و تیغه‌های ضدزنگ استیلی هستند تا کارآیی و مقاومت دستگاه را افزایش دهد. همچنین، قطعات این آبمیوه‌گیرها به‌راحتی در ماشین ظرفشویی قابل شستشو هستند. برند ویداس اولین شرکت در زمینه تولید لوازم خانگی است که بخش طراحی اختصاصی برای محصولات خود را دارد.

جمع‌بندی

برندهایی که معرفی شدند، تنها تعدادی از بهترین مارک آب میوه گیری برقی است که می‌توانید تهیه کنید. قطعا برندهای دیگر هم آبمیوه‌گیرهای خوب و باکیفیتی ساخته‌اند که ممکن است انتخاب شما باشند. هنگام خرید آبمیوه‌گیری، حتما با دیگران که این دستگاه را دارند هم مشورت کنید و به مواردی چون توان دستگاه، تک کاره یا چند کاره بودن آن، جنس بدنه، ظرفیت مخزن و قابلیت‌های دیگر آن‌ها توجه کنید تا خریدی بدون پشیمانی داشته باشید.

سوالات متداول

هنگام خرید آب میوه گیری به چه مواردی توجه کنیم؟

موقع خرید یک دستگاه آبمیوه‌گیری، باید به مواردی چون قیمت، جنس بدنه، توان موتور، امکان شستشو در ماشین ظرفشویی و همینطور ظرفیتی که مخزن دستگاه دارد توجه داشته باشید. قابلیت‌ها و امکانات جانبی نظیر داشتن یک مخزن تفاله، از مواردی هستند که باید موقع خرید به آن‌ها توجه داشته باشید.

آبمیوه گیری ویداس ساخت کجاست؟

برند ویداس یک برند کاملا ایرانی است که محصولات آن براساس استاندارد جهانی ساخته شده و دستگاه‌های آبمیوه‌گیری این برند جزء بهترین آبمیوه‌گیرها در برندهای ایرانی است.

ads

بهترین مدل لپ تاپی که در بازار ایران می‌توانید تهیه کنید، کدام است؟

بهترین لپ تاپ های بازار فروردین 1402

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *