بهترین گوشی های بازار ایران (آذر 1402)

اگر قصد خرید یک گوشی جدید با بالاترین و بهترین عملکرد را دارید ولی با آن‌ها آشنایی ندارید، این مقاله برای شما نوشته شده است. شرکت‌های تولیدکننده گوشی هم، همواره به دنبال تولید محصولات باکیفیت در تمامی قیمت‌ها هستند تا نیاز تمامی کاربران را برطرف کنند. در ادامه، برای این که بهترین گوشی های بازار ایران آبان 1402 را بشناسید، نگاهی به پرفروش‌ترین و بهترین گوشی موبایل می‌اندازیم تا بتوانید به راحتی انتخاب کنید.

بهترین گوشی های ۱۴۰۲ بازار موبایل ایران

در ادامه قصد داریم به بهترین گوشی های بازار ایران در بازه‌های قیمتی مختلف بپردازیم. در نظر داشته باشید که این مطلب به صورت ماهانه به روز می‌شود تا گوشی‌های همیشه جدید باشند.

گوشی سامسونگ Galaxy S23 FE

خرید گوشی s23 fe

سامسونگ گلکسی S23 FE به‌روزرسانی نسبتا محبوب نسخه قبلی خود یعنی Galaxy S21 FE است که طراحی، عملکرد و کیفیت دوربین را بهبود می‌بخشد. این گوشی دارای استاندارد IP68 است و ظاهری بسیار شبیه به مدل های گلکسی S23 دارد با این تفاوت که فریم آن مات است. تراشه به کار برده شده در دل این گوشی Exynos 2200 است که متشکل شده از یک هسته Cortex-X2 با سرعت 2.8 گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A710 با سرعت 2.50 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A510 با سرعت 1.8 گیگاهرتز. برای صفحه‌نمایش این محصول سامسونگ از پنل Dynamic AMOLED 2X استفاده کرده است که رزولوشن 1080 در 2340 را ارائه می‌کند؛ همچنین این صفحه‌نمایش دارای نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و میزان روشنایی 1450 نیت است. با استفاده از استاندارد Ip68 این محصول خیالتان از بابت ورود گرد و غبار و مقاومت دستگاه در برابر آب راحت خواهد شد. لنز 50 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو و لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید مجموع دوربین‌های این دستگاه را تشکیل می‌دهند. باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی به همراه پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S23 FE

گوشی شیائومی 13 تی پرو

شیائومی 13 تی پرو

13 تی پرو جدیدترین گوشی قاتل پرچمدار شیائومی است که در کنار امکانات قدرتمندی که دارد قیمت مناسبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. شیائومی 13 تی پرو ابعادی برابر با 162.2 در 75.7 در 8.5 میلی‌متر به همراه وزن 200 گرم دارد. در مجموع با توجه به این مشخصات با گوشی نسبتا بزرگ و کمی سنگین رو به رو هستیم. پنل پشتی آن به غیر از رنگ آبی جنسی از شیشه دارد و کمی اثر انگشت را به خود جذب می‌کند. صفحه‌نمایش یکی از نقاط قوت این محصول است. صفحه‌نمایش 13 تی پرو 6.67 اینچی از نوع امولد است که قابلیت‌های برجسته‌ای مانند پشتیبانی از 68 میلیارد رنگ، نرخ تازه‌سازی 144 هرتز، پشتیبانی از دالبی ویژن، پشتیبانی از HDR10+ و میزان روشنایی 1200 نیت از ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. تراشه قدرتمند Dimensity 9200+ این گوشی را در اجرای روان و با کیفیت برنامه‌ها و بازی‌ها همراهی می‌کند. از حافظه‌های در نظر گرفته شده برای این محصول می‌توان به 256، 512 و 1 ترابایت همراه با رم‌های 12 و 16 گیگابایت برای خرید در دسترس است.

قیمت گوشی شیائومی 13 تی پرو

گوشی iPhone 15 و iPhone 15 Plus

جدیدترین گوشی بازار چیست

خبر آمدن چهار سری جدید آیفون، منتشر شده و تمامی طرفداران اپل را حسابی خوشحال و شگفت زده کرده است. آیفون ۱۵ در چهار مدل ۱۵، ۱۵ پرو، ۱۵ پلاس و ۱۵ پرومکس راهی بازار خواهد شد و تغییراتی در رنگ‌بندی و مشخصات فنی آن‌ها ایجاد شده که کارايی بیشتری برای کاربر داشته باشد. بنابراین همانطور که انتظار می‌رود با یکی از بهترین گوشی های بازار طرف هستیم و همانطور که انتظار می‌رود باید انتظار داشته باشیم که قیمت بهترین گوشی دنیا نیز برای ما کم نباشد!

گوشی آیفون ۱۵ دارای ۱۷۱ گرم وزن است و دو سیم کارته است. اپل برای نمایشگر آن از Super Retinam XDR OLEd با پشتیبانی از دالبی ویژن استفاده کرده که دارای نهایت روشنایی تا ۲۰۰۰ نیت است. همچنین، این گوشی سیستم عامل iOS 17 استفاده می کند و پردازنده‌های اختصاصی Apple A16 که پردازنده‌ای ۶ هسته‌ای است و Apple GPU، نقش قلب تپنده جدیدترین گوشی بازار را بر عهده دارند. این گوشی از دوربین دو گانه‌ بهره می‌برد. دوربین اصلی یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با لنز واید و دوربین دوم، یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با لنز اولترا واید است. دوربین جلو نیز یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با لنز واید است که دارای سنسورهای تشخیص عمق و بیومتریک است. دیگر تغییر بزرگی که اپل برای آیفون ۱۵ در نظر گرفته، استفاده از پورت USB-C به عنوان درگاه شارژ است تا به راحتی بتوانید با شارژرهای Type C گوشی خود را شارژ کند. باتری گوشی نیز یک باتری ۳۳۴۹ میلی آمپر ساعتی است که که بیش از نیمی از آن در طی سی دقیقه شارژ می‌شود. این گوشی، گواهی IP68 دارد و نسبت به آب تا سی دقیقه مقاومت دارد.

آیفون ۱۵ پلاس نیز با تغییرات اندکی نسبت به آیفون ۱۵ منتشر شده است. ۱۵ پلاس، کمی وزن بالاتری دارد و ۲۰۱ گرم است. همچنین نمایشگر آن به جای ۶.۱ اینچ، ۶.۷ اینچ می‌باشد بنابراین کسانی که گوشی بزرگتری می‌پسندند، بهتر است این گزینه را انتخاب کنند. رزولوشن آن نیز، ۱۲۹۰ در ۲۷۹۶ پیکسل می‌باشد. باتری این گوشی خوب نیز دارای ظرفیت ۴۳۸۳ میلی آمپر ساعت است. آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس در دیگر مشخصات یکسان هستند.

گوشی iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max

iphone 15 pro and pro max

دو مدل دیگر از سری ۱۵ آیفون، همانطور که در عکس بهترین گوشی جهان مشاهده می‌کنید، مدل‌های ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس هستند. این دو مدل، تکمیل‌تر از مدل‌های پیش هستند.

مدل پرو، دارای ۱۸۷ گرم وزن است و بخش جلو و پشتی آن از لایه محافظ کورنینگ گلس برخوردار است. این نسخه نیز دو سیم کارت می‌خورد و به لطفا گواهی IP68، نسبت به آب تا سی دقیقه مقاومت دارد. اپل از نمایشگر LTPO Super Retina XDR OLED استفاده کرده که نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز است و نهایت روشنایی آن به ۲۰۰۰ نیت می‌رسد. اندازه نمایشگر ۶.۱ اینچ است و ۸۸ درصد بخش جلوی گوشی به آن اختصاص دارد. رزولوشن آن نیز برابر با ۱۱۷۹ در ۲۵۵۶ پیکسل می‌رسد. این گوشی نیز از سیستم عامل iOS 17 استفاده می‌کند و پردازنده‌ی مرکزی آن Apple A17 pro است. پردازنده گرافیکی آن نیز پردازنده ۶ هسته‌ای Apple GPU است. در بخش پشتی برخلاف دو مدل پیشین سه دوربین را شاهد هستیم. دوربین اصلی یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با لنز واید است. دوربین دوم یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو است و سومین دوربین، یک حسگر اولترا واید با لنز ۱۲ مگاپیکسلی است. دوربین جلوی گوشی نیز ۱۲ مگاپیکسل می‌باشد و لنز واید ۲۳ میلی متری دارد. این مدل نیز به پورت USB-C برای شارژ مجهز شده است و یک باتری ۳۲۷۴ میلی آمپر ساعتی دارد که تا سی دقیقه، نیمی از شارژ آن تامین می‌شود.

مدل پرو مکس آیفون نیز با اختلاف اندکی نسبت به مدل پرو عرضه شده. برای مثال، وزن این مدل ۲۲۱ گرم است و از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی بهره می‌برد که وضوح تصویر ۱۲۹۰ در ۲۷۹۶ پیکسل دارد. همچنین، باتری‌ای که اپل برای آن در نظر گرفته است ۴۴۴۱ میلی آمپر ساعت است. در دیگر مشخصات، هر دو مدل مشابه یکدیگر هستند. همچنین، ماژول دوربین در مدل پرو مکس کمی کوچکتر از مدل پرو است.

اپل، همچنین شکل ناچ دوربین را اندکی تغییر داده و سراغ داینامیک آیلند رفته است. بنابراین به شکل مجزایی از بدنه، در بخش بالایی نمایشگر قرار گرفته است.

گوشی شیائومی 13 Ultra

بهترین گوشی بازار ایران در شهریور ۱۴۰۲ کدام است

اگر به دنبال خرید بهترین گوشي هستید، احتمالا اسم گوشی جدید شیائومی یعنی 13 Ultra را شنیده‌اید. این گوشی هوشمند، گزینه‌ای عالی برای افرادی است که قصد خرید یک گوشی قوی برای عکاسی، گیمینگ یا استفاده روزمره‌ی خود دارند.

این گوشی هوشمند دارای نمایشگری ۶.۷۳ اینچی از نوع LTPO AMOLED است که با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ قادر است تا ۱ میلیارد رنگ را نمایش دهد و تا ۲۶۰۰ نیت روشنایی دارد. پردازنده گوشی اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ بوده که هشت هسته دارد و از سرعت پردازش بالایی بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی که شیائومی برای این گوشی خود به کار برده نیز Adreno 740 است که باعث می‌شود بتوانید بازی‌های سنگین که گرافیک بالایی دارند را هم با کیفیت و سرعت عالی و بدون لگ اجرا کنید. این گوشی دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه و ۱۶ گیگابایت رم است اما امکان ارتقا آن‌ها وجود ندارد.

بزرگترین جذابیت این گوشی خوب شاید دوربین چهارگانه‌ی آن باشد. دوربین اصلی گوشی، یک لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی است. دوربین دوم یک لنز پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس اتوماتیک و تشخیص فاز، دوربین سوم، یک لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، و دوربین چهارم نیز باز یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید است. دوربین جلوی گوشی نیز یک لنز واید ۳۲ مگاپیکسلی است. در مجموع، دوربین‌های گوشی عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند که حتی سختگیرترین کاربران را هم راضی کرده و اجازه می‌دهند عکس‌های سلفی، پرتره، و هر عکسی که دوست دارید را بتوانید ثبت کنید. شیائومی یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت برای این گوشی استفاده کرده که هم قابلیت شارژ سریع ۹۰ وات، هم شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و هم شارژ معکوس بی‌سیم ۱۰ وات دارد.

قیمت گوشی شیائومی 13 Ultra

سامسونگ گلکسی S23 Ultra

بهترین گوشی های بازار

جدیدترین پرچمدار سامسونگ که اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی وارد بازار شد و نظر همه‌ی عاشقان سامسونگ را جلب کرد، s23 ultra است. آنقدر ویژگی‌های این گوشی جذاب و فوق‌العاده بوده که خیلی زود تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند شد.

شاید از نظر طراحی، در نگاه اول همچون مدل‌های پیشین به‌نظر برسد، اما دقیق‌تر که نگاه کنید، هم لنز دوربین‌ها بزرگتر شده، لبه‌های کناری آن تخت‌تر شده‌اند. قلم این گوشی نیز، برای طراحان یا کسانی که دوست دارند با قلم کار کنند فوق‌العاده‌ است؛ چرا که سرعت آن بسیار بالا رفته و موقع نوشتن با آن، کاربر حس می‌کند که دارد روی کاغذ می‌نویسد.

نمایشگر این دوربین ۶.۸ اینچ بوده که از رزولوشن ۳۰۸۸×۱۴۴۰ بهره برده و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند که سرعت فوق‌العاده‌ای برای بازی کردن و اجرای برنامه‌های مختلف به کاربر عرضه می‌کند. اسپیکرهای موبایل نیز نسبت به مدل‌های پیشین بهتر شده و از وضوح بالاتری برخوردارند. جذاب‌ترین ویژگی آن نیز، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی‌اش است که می تواند عکاسان حرفه‌ای و کسانی که بیشترین استفاده‌شان از گوشی برای عکاسی است را وسوسه کند. در حال حاضر می‌توانیم بگوییم که این گوشی بهترین گوشی ایران و بهترین گوشی اندروید به شمار می‌رود.

قیمت سامسونگ S23 Ultra

گوشی گلکسی S22 Ultra

گوشی S22 اولترا

گوشی‌های سری S سامسونگ، جز بهترین گوشی‌ها و پرطرفدارترین محصولات این برند هستند و خیلی از کاربران حاضرند هزینه زیادی بپردازند تا از امکانات این گوشی بهره‌مند شوند. سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا، با حافظه داخلی کم نظیر ۵۱۲ گیگ و ۱۲ گیگابایت رم، فضای زیادی برای ذخیره اطلاعات به کاربر می‌دهد. کیفیت دوربین چهارگانه‌ی این موبایل پرفروش، ۱۰۸ مگاپیکسل است. گوشی در برابر آب تا عمق یک و نیم متری، و همینطور گرد و غبار مقاوم است. اگر دنبال موبایلی برای گیم هستید یا بیشتر استفاده‌تان از گوشی برای بازی کردن است، اس ۲۲ اولترا برای بازی کردن بی‌نظیر است و عملکرد باتری فوق‌العاده‌ای هم دارد. قیمت گوشی، با توجه به پرچمدار بودن آن قابل توجه است اما این مسئله منجر نشده که این گوشی، در دسته پرفروش‌ها قرار نگیرد.

قیمت گوشی S22 Ultra سامسونگ

گوشی سامسونگ +S23

کوشی اس 23 پلاس بهترین مدل گوشی

سال‌های زیادی است که محبوبیت گوشی‌های پرچمدار سامسونگ از نظر هیچکس پوشیده نیست، سامسونگ در رویداد جهانی موبایل سال 2023 مانند گذشته از 3 گوشی پرچمدار به نام سری S23 رونمایی کرد که در این میان گوشی S23 پلاس توانست نگاه‌های زیادی را به سمت خود بچرخاند.وظیفه محافظت از هر دو پنل شیشه‌ای گوشی +S23 برعهده لایه محافظ Gorilla Glass Victus 2 است و دورتا دور گوشی با فریمی آلومینیومی احاطه شده است. صفحه نمایش 6.6 اینچی گوشی اس 23 پلاس از پنل Dynamic AMOLED 2X بهره برده است و توانایی نمایش تصاویر را با وضوح 1080 در 2340 پیکسل دارد که در میان بهترین گوشی های بازار یکی از بهترین رزولوشن‌های ممکن دیده شده است.

استفاده از قوی‌ترین تراشه موجود در بازار برای گوشی‌های اندرویدی در این مدل گوشی از سری S23 باعث شد تا گوشی اس +23 به یکی از توانمندترین و بهترین گوشی های بازار ایران و جهان تبدیل شود. ترکیب تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و پردازنده گرافیکی Adreno 740 به کاربر امکان اجرای بازی‌های سنگین و برنامه‌های گرافیکی پیشرفته را بدون هیچ کمترین مشکلی می‌دهد.
جدا از بخش سخت‌افزاری خوب و قوی مدل +S23 عکس‌های گرفته شده توسط دوربین‌های عقبی و دوربین سلفی نیز به فروش بیشتر این مدل کمک بسیاری کرده‌اند. سامسونگ در طراحی گوشی اس 23 پلاس از هیچ ماژول دوربینی استفاده نکرده است و 3 دوربین را به صورت افقی و بدون قاب در پنل پشتی جای داده است. دوربین اصلی عریض تصاویر را با وضوح 50 مگاپیکسل، دوربین تله فوتو با وضوح 10 مگاپیکسل و دوربین اولتراواید با وضوح 12 مگاپیکسل در حافظه گوشی کاربران به ثبت می‌رسانند. همچنین امکان فیلمبرداری با کیفیت 8K با دوربین‌های پشتی و با کیفیت 4K با دوربین سلفی می‌تواند از دیگر ویژگی‌های چشمگیر این گوشی پرچمدار در سال 2023 باشد.

خرید گوشی 5G

متاسفانه هنگام جعبه گشایی گوشی پرچمدار اس 23 پلاس با آداپتور شارژر مواجه نخواهید شد و باید آن را به صورت جداگانه برای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 47000 میلی‌آمپر ساعتی خریداری کنید؛ اما از آن طرف شارژر سیمی 45 واتی این مدل توانایی شارژ صفر تا صد گوشی را در زمان کمتری نسبت به نسل قبلی سامسونگ دارد. پشتیبانی از شارژ وایرلس با توان 15 وات و استفاده به عنوان منبع تغذیه برای سایر گجت‌ها با توان 4.5 وات از دیگر دلایل خرید گوشی اس 23 پلاس در میان سایر پرچمداران سامسونگ و مابقی رقبا به شمار می‌رود.

قیمت گوشی S23 Plus سامسونگ

گوشی Black Shark 5 Pro

بهترین گوشی های تیر ۱۴۰۲

یکی از بهترین گوشی‌های پرچمدار که جزء پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند برای گیمرها و کسانی است که می‌خواهند یک گوشی قدرتمند و باکیفیت در دست داشته باشند. گوشی بلک شارک ۵ پرو با نمایشگر OLED خود که اندازه‌ی آن ۶.۶۷ اینچ است و رزولوشنی برابر با ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و در حالی که قادر است یک میلیارد رنگ را به نمایش بگذارد، کیفیت تصویر ایده‌آلی را برای کاربر رقم می‌زند که اجرا و تماشای انواع محتوا در آن لذت‌بخش خواهد بود.

در پشت این گوشی مدل بالا ماژول دوربین سه گانه دیده می‌شود. دوربین اصلی یک لنز واید ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 است. دوربین دوم یک لنز اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه ۱۲۰ درجه و دوربین سوم یک لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو با قابلیت فوکوس خودکار است که لذت عکاسی را دوچندان می‌کند و عکس‌ها در موقعیت‌های مختلف با کیفیتی بسیار جذاب ثبت می‌شوند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی گوشی نیز برای طرفداران عکس‌های سلفی کیفیت خیلی خوبی دارد و عملکرد آن رضایت‌بخش است.

این گوشی جذاب به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ که یک پردازنده هشت هسته‌ای است و با کمک پردازنده گرافیکی فوق قوی Adreno 730، بلک شارک ۵ پرو را تبدیل به یک گوشی خیلی جذاب برای گیمرها کرده است.

شارژری که برای بلک شارک ۵ پرو در نظر گرفته شده یک شارژر ۴۶۵۰ میلی آمپر است که با شارژر ۱۲۰ وات، قادر است در عرض ۱۵ دقیقه گوشی را از ۰ به ۱۰۰ برساند! بنابراین دیگر اصلا نیاز نیست نگران کمبود شارژ گوشی خود باشید چرا که در کمترین زمان می‌توانید شارژ آن را به میزان خوبی برسانید.

قیمت گوشی Black shark 5 pro

گوشی هواوی Mate 50 Pro

خرید گوشی هواوی میت ۵۰ پرو

اگر کیفیت دوربین گوشی برای شما اولویت دارد و قصد کارهای حرفه‌ای با دوربین گوشی دارید، خوب است بدانید که یکی از بهترین دوربین گوشی موجود در ایران، در حال حاضر متعلق به میت ۵۰ پرو از برند هواوی است.

این گوشی هوشمند به نمایشگر OLED به اندازه‌ی ۶.۷۴ اینچ و رزولوشن ۱۲۱۲ در ۲۶۱۶ پیکسل مجهز شده که دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و برای گیمرها هم گزینه‌ی جذابی است. در پشت این موبایل، ماژول حلقه‌ای دوربین دیده می‌شود که یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی واید با تشخیص فوکوس و گشودگی دیافراگم f/1.4، یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید با زاویه دید ۱۲۰ درجه و گشودگی دیافراگم f/2.2، و یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو دارد که لذت عکاسی را دو چندان کرده. دوربین جلوی گوشی هم یک لنز اولتراواید بوده که گشودگی دیافراگم f/2.4 دارد و برای طرفداران عکس‌های سلفی، عملکردی رضایت‌بخش دارد.

هواوی برای این گوشی خود، همانند اکثر گوشی‌های پرچمدار حال حاضر، از اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ استفاده کرده و Adreno 730 نیز پردازنده‌ی گرافیکی آن است که استفاده‌های سنگین از گوشی را جوابگو باشد. برای باتری گوشی نیز یک باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده که با شارژر ۶۶ واتی خود قابلیت شارژ سریع را دارد و قابلیت شارژ معکوس نیز هست. این گوشی از سیستم عامل HarmonyOS 3.0 و رابط کاربری EMUI 13 عرضه شده است.

قیمت گوشی هواوی میت ۵۰ پرو

گوشی شیائومی Redmi K50

خرید گوشیk50 xiaomi

کی ۵۰ از برند شیائومی، یکی دیگر از گوشی‌های قدرتمند این روزهای بازار و همینطور یکی از بهترین گوشی ها در میان جدیدترین گوشی های بازار است. این گوشی دارای یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی است که دارای روشنایی حداکثری ۱۲۰۰ نیت است و به شما اجازه‌ی کار با گوشی در محیط‌های خیلی روشن را می‌دهد. نوع نمایشگر، OLED است و رزولوشن آن به ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل می‌رسد. این گوشی، ۲۰۱ گرم وزن دارد و دارای ابعادی برابر با ۱۶۳.۱ در ۷۶.۲ در ۸.۵ میلی متر است.

بر این گوشی، از تراشه‌ی ۸ هسته‌ای مدیاتک دایمنسیتی ۸۱۰۰ استفاده شده و پردازنده‌ی گرافیکی آن Mali-G610 است تا محتواهای سنگین از جمله بازی‌هایی که گرافیک بالایی دارند، بی‌هیچ مشکلی اجرا شوند. ظرفیت داخلی گوشی، برابر است با ۲۵۶ گیگابایت و رم آن نیز ۱۲ گیگابایت است. شیائومی دوربین خوبی نیز به گوشی اختصاص داده. در پشت گوشی دوربین سه گانه‌ای دیده می‌شود که حسگر اصلی آن حسگر واید ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص فاز و فوکوس خودکار است. در کنار آن دوربین دوم که یک حسگر اولتراواید ۸ مگاپیکسلی است قرار گرفته و دوربین سوم، یک حسگر ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. دوربین جلوی گوشی نیز یک لنز واید ۲۰ مگاپیکسلی با عملکرد خیلی خوب برای ثبت عکس‌های سلفی است. این گوشی دارای یک باتری به ظرفیت ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعت است و با داشتن شارژر ۶۷ واتی، از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی Redmi K50

گوشی شیائومی 13T pro

xiaomi 13 t pro

یکی از بهترین گوشی های جدید، قاتل پرچم‌دار سری ۱۳ شیائومی یعنی 13T pro است. این گوشی جذاب با قیمتی مناسب وارد بازار شده و برای گیمرها، کسانی که به دوربین خوب نیاز دارند و تمام افرادی که یک گوشی بسیار با کیفیت می‌خواهند، یکی از بهترین گوشی موبایل است.

شیائومی ۱۳ تی پرو ۲۰۰ گرم وزن دارد و ضخامت بدنه آن ۸.۵ میلی متر است. بدنه پشت گوشی شیشه‌ای است و فریم پلاستیکی دارد. صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی گوشی از نوع AMOLED بوده و روشنایی آن تا ۲۶۰۰ نیت می‌رسد. بدین ترتیب هیچ مشکلی برای کار با گوشی در محیط‌های نورانی تجربه نمی‌کنید. این گوشی با رابط کاربری MIUI 14 و اندروید ۱۳ راهی بازار شده و پردازنده‌ای که شیائومی برای آن استفاده کرده، مدیاتک دایمنسیتی ۹۲۰۰ بوده که یک پردازنده ۸ هسته‌ای است و پردازنده گرافیکی آن، G715 MC11 است.

این گوشی دوربین سه گانه بسیار با کیفیتی دارد که بهترین عکس‌ها را می‌توانید با آن بگیرید. دوربین اصلی یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی واید، دوربین دوم یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین سوم یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت فوکوس خودکار است. دوربین جلوی گوشی نیز یک حسگر واید ۲۰ مگاپیکسلی است. شیائومی برای این گوشی ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم در نظر گرفته است اما امکان ارتقا حافظه وجود ندارد. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز برای گوشی استفاده شده که از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی شیائومی 13t Pro

گوشی Poco F5

گوشی Poco F5

برای طرفداران پوکو، شاید بهترین گوشی در ایران که به تازگی وارد بازار شده Poco F5 فوق‌العاده باشد. این گوشی، یک میان رده جذاب با قیمتی مناسب است که ویژگی‌های آن توجه هر کسی را جلب می‌کند. گوشی پوکو اف ۵ یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED دارد که قادر است ۶۸ میلیارد رنگ را نمایش دهد. بنابراین باید انتظار یک نمایشگر فوق‌العاده را از این گوشی داشته باشیم. همچنین، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نوید این را می‌دهد که انواع محتواهای تصویری و بازی‌های گوناگون را با کیفیت بسیار خوب و بدون لگ می‌توانید اجرا کنید. از دیگر مشخصه‌های مهم و جذاب نمایشگر، دالبی ویژن، پشتیبانی از HDR10+ و همینطور برخورداری از کورنینگ گوریلا گلس ۵ است که به طور ویژه‌ای از نمایشگر مراقبت می‌کند.

در پشت گوشی، ۳ حسگر دوربین دیده می‌شود. دوربین اصلی یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی واید است. به جز آن یک حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز وجود دارد که عکس‌های خوبی را ثبت می‌کند. این دوربین از قابلیت‌هایی نظیر پانوراما و همینطور HDR نیز بهره برده است.

این دوربین دارای حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت است و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. ماندگاری شارژ گوشی خوب است و هر زمان که خالی شود نیز، به کمک شارژر ۶۷ واتی خیلی زود می‌توانید شارژ گوشی را افزایش دهید.

این گوشی از اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI ۱۴ استفاده می‌کند. بر روی گوشی، یک تراشه‌ی اسنپ دراگون +۷ نسل ۲ استفاده شده که ۱ هسته‌ی Cortex-X2 با فرکانس ۲.۹۱ گیگاهرتز، ۳ هسته‌ی Cortex-A710 با فرکانس ۲.۴۹ گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی Cortex-A510 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز دارد. پردازنده‌ی گرافیکی هم Adreno 725 است که خیال شما را از بابت کیفیت اجرای انواع محتوا و بازی‌های سنگین راحت می‌کند.

قیمت گوشی پوکو f5

گوشی Poco F5 pro

poco f5 pro

گوشی جذاب Poco F5 pro آمد تا توجه‌ها را جلب خود کند. این گوشی جذاب با پرچم‌دارها برابری می‌کند اما از نظر قیمتی، بسیار مناسب است. این گوشی که در حال حاضر بهترین مدل گوشی پوکو است، از تراشه اسنپ دراگون ۸+ نسل ۱ استفاده می‌کند و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 730 دارد. پس سنگین‌ترین بازی ها و برنامه‌ها را روی گوشی بریزید و اجرا کنید. حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با رم ۱۲ نیز فضای کافی برای این کار را برای شما فراهم می‌کند. نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ ثبت لمس ۵۸۰ هرتز نیز به شما این اطمینان را می‌دهد که بازی با کمترین لگ و مشکل اجرا می‌شود. این گوشی، از نمایشگر AMOLED استفاده می‌کند که سایز آن ۶.۶۷ اینچ است و روشنایی آن از ۵۰۰ تا ۱۴۰۰ نیت قابل تنظیم است.

دوربین گوشی نیز کیفیت بسیار خوب و جذابی دارد که نظرها را حسابی جلب می کند. دوربین اصلی گوشی یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید یک حسگر ۸ مگاپیکسلی، و دوربین ماکرو نیز یک حسگر ۲ مگاپیکسلی است که به شما این امکان را می‌دهند عکس‌هایی خوب و باکیفیت ثبت کنید. برای دوربین سلفی نیز یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. Poco F5 Pro دارای ظرفیت باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعت است که عملکرد بسیار خوبی دارد و شارژ آن نیز به واسطه‌ی شارژر ۶۷ واتی، در زمانی کوتاه تامین می‌شود. این گوشی، قابلیت شارژ وایرلس را هم دارد.

قیمت گوشی پوکو F5 پرو

گوشی شیائومی ۱۲X

بهترین گوشی مرداد ماه xiaomi 12X

برای گیمرها، دیگر گوشی خوب موجود در بازار، شیائومی 12X 5G است که در کنار امکانات خوب، با قیمتی به مراتب مناسب‌تر از همرده‌های خود عرضه شده است.

شیائومی برای این گوشی، همانند دیگر گوشی های جدید خود یک نمایشگر AMOLED به اندازه‌ی ۶.۲۸ اینچ استفاده کرده که قابلیت نمایش ۶۸ میلیارد رنگ را داشته و با حداکثر روشنایی ۱۱۰۰ نیت، در فضاهای آفتابی و نورانی هم بتوانید با آن کار کنید. نرخ نوسازی این نمایشگر، ۱۲۰ هرتز است بنابراین هنگام بازی با گوشی، هیچ نوع لگی را تجربه نخواهید کرد. همچنین، روی نمایشگر یک لایه محافظ کورنینگ گلس ویکتوس استفاده شده تا مقاومت آن در برابر خط و خش و ضربه را افزایش دهد. این گوشی موبایل، به پردازنده‌ی اسنپ دراگون ۸۷۰ مجهز است. در کنار این نمایشگر ۸ هسته‌ای، پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 650 نیز قرار گرفته تا بازی‌های سنگین گرافیکی به راحتی اجرا شوند. همچنین، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در کنار ۸ گیگابایت رم، فضای کافی برای ذخیره‌سازی بازی‌های مختلف و همینطور دیگر فایل‌های شخصی را ایجاد می‌کند.

این گوشی از نظر دوربین نیز عملکرد خیلی خوبی دارد. دوربین اصلی گوشی ۱۲X شیائومی یک دوربین ۳ گانه است که حسگر اصلی آن یک حسگر واید ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و گشودگی دیافراگم f/1.9 است، در کنار آن یک حسگر اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و یک حسگر ۵ مگاپیکسلی ماکرو با قابلیت فوکوس خودکار است. برای دوربین جلو نیز یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی با لنز واید ۲۶ میلی متر قرار گرفته است که در محیط‌های پرنور و کم‌نور، کیفیت عکاسی و فیلمبرداری خوبی دارد. این گوشی، یک شارژر سریع ۶۷ واتی نیز دارد که در عرض ۴۰ دقیقه شارژ گوشی را به ۱۰۰ درصد می‌رساند.

قیمت گوشی شیائومی 12X

گوشی آیفون ۱۳

بهترین گوشی های پرچم دار بازار ایران

هرچقدر هم که آیفون گران شود، طرفداران وفادار این برند، بی‌خیال آن نخواهند شد. آیفون ۱۳ با صفحه نمایش با کیفیت و برخورداری از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم و وزن ۱۷۴ گرمی، یکی از خوش‌فروش‌های بازار ایران در اسفند ماه ۱۴۰۱ خواهد بود. اگر گیمر هستید و قرار است با گوشی‌تان حسابی بازی کنید، اصلا نگران نباشید چون این گوشی کاملا مناسب برای این کار است و باتری ۳۲۴۰ میلی آمپر ساعتی، شارژ را برای مدت زیادی نگه می‌دارد تا بدون مشکلی با گوشی بازی و کار کنید.

این گوشی، ضدآب است و با کمک گوریلا گلس که در پشت و جلوی آن استفاده شده، تا حد خیلی زیادی نسبت به سطوح سخت بتنی و آسفالت، ضدضربه و ضدخش هم شده است. دوربین عقب و جلو هر کدام ۱۲ مگاپیکسل است و کیفیت عکس‌برداری و فیلمبرداری فوق‌العاده‌ای دارد. همچنین، سنسورهای تشخیص چهره، قطب نما، فشارسنج، دستیار صوتی، سنسور مجاورت و چندین سنسور دیگر، از قابلیت‌های مختلفی‌ست که اپل به آیفون ۱۳ داده است.

قیمت گوشی ایفون 13 اپل 128 گیگابایت CH/A Not Active

گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس

iphone 13 pro max

آیفون‌ها جز پرطرفدارترین موبایل‌ها هستند و با این که قیمت قابل توجهی دارند، همیشه پرفروش هستند. اگر آیفون ۱۲ پرو را دارید، خوب است بدانید که اختلاف فاحشی بین این دو نسخه وجود ندارد اما اگر چند نسخه پایینتر از 13 pro max را دارید، احتمالا ویژگی‌های اضافه شده به این گوشی وسوسه‌کننده باشد. پردازنده این گوشی، Apple A15 Bionic است و دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت حافظه RAM است. اگر ظاهر گوشی برایتان اهمیت زیادی دارد، این گوشی برای شما ساخته شده است. کیفیت دوربین‌های آیفون، بر کسی پوشیده نیست و با هر ارتقا نسخه، دوربین بهتر از قبل می‌شود. ضخامت این گوشی، بیشتر از مدل ۱۲ پرو است و دوربین‌های پشت این گوشی اپل هم بزرگتر هستند. اندازه نمایشگر گوشی، ۶.۷ اینچ و رزولوشن تصویر، ۱۲۸۴×۲۷۷۸ است. صفحه نمایش ویژگی true tone دارد که عکس‌ها با کیفیت و رنگ اصلی خود نمایش داده شوند. به طور کل، آیفون هرگز طرفداران خود را از دست نمی‌دهد و همیشه پرفروش باقی می‌ماند.

گوشی آیفون ۱۴

بهترین موبایل جهان

آیفون ۱۴ به تازگی معرفی شده و انتظار می‌رود که گوشی پرفروشی باشد. ابعاد گوشی، ۱۴۶.۷×۷۱.۵×۷.۸ میلی متر است و حدود ۱۷۰ گرم هم وزن دارد. نمایشگر OLED گوشی ۶.۱ اینچ است و شیلد سرامیکی دارد. در این گوشی، از ios16 استفاده شده اما اگر چند وقت دیگر آن را خریداری کنید و تا آن زمان ورژن بالاتری از ios آمده باشد، این سیستم روی گوشی‌تان خودبه‌خود ارتقا پیدا می‌کند. آیفون ۱۴، دارای ۱۲۸ گیگایابت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم است ولی امکان افزایش حافظه در این گوشی وجود ندارد. دوربین استفاده شده در آن، ۱۲ مگاپیکسل است و مانند مدل‌های دیگر آیفون، کیفیت عکس‌برداری بسیار خوبی دارند.

گوشی سامسونگ گلکسی Z fold 4

گلکسی Z fold 4

اگر بین موبایل و تبلت گیر کرده‌اید و نمایشگر بزرگ اما کم‌وزن و خوش دست می‌خواهید، زد فولد ۴ گزینه مناسبی‌ برای شماست. زد فولد ۴ در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شد و با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲، می‌توان آن را یکی از پرفروش‌ها در اسفند ماه ۱۴۰۱ به حساب آورد. نقطه قوت این گوشی نسبت به مدل‌های پیشین زد فولد، دوربین سه گانه آن است که کیفیت بالاتری پیدا کرده است. اندازه صفحه نمایش، ۶.۲ اینچ است و اگر آن را باز کنید، ۷.۶ اینچ خواهد بود. همچنین، جنس نمایشگر بسیار مرغوب و کم‌مصرف است و نسبت به مدل‌های پیشین باتری کمتری مصرف می‌کند. زد فولد ۴، حاشیه‌ و وزن کمتری دارد و به‌طور کلی، با هدف اصلی راحتی بیشتر کاربر طراحی شده است. Z fold 4 مجهز به قلم هم هست که داخل خود گوشی قرار می‌گیرد.

قیمت گوشی Z Fold 4

گوشی هواوی P50 Pocket

گوشی پرچمدار هواوی پی 50 پاکت

اگر به دنبال خرید یک گوشی پرچمدار تاشو هستید، گوشی هواوی مدل P50 Pocket انتخاب خوبی می‌تواند باشد. این گوشی مانند گوشی سامسونگ زد فلیپ 4 است با این تفاوت که بخاطر شرکت سازنده چینی از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کند. هواوی P50 Pocket در سال 2021 به عنوان پرچمدار تاشو با سیستم عامل HarmonyOS 2.0 و رابط کاربری EMUI 12 وارد بازار شد و توانست در مدت کوتاهی به جایگاه خوبی در بازار دست پیدا کند.

هواوی در طراحی دوربین‌های پنل پشتی گوشی پی 50 پاکت از 3 دوربین سوپرقوی استفاده کرده است. دوربین اصلی با استفاده از لنز True Chroma قابلیت عکاسی با وضوح 40 مگاپیکسل را به کاربر می‌دهد. دوربین اصلی عریض به کاربر امکان دریافت عکس با طبیعی‌ترین حالت را می‌دهد. مطابق با آزمایش‌های انجام شده عکس‌های گرفته شده با دوربین اصلی عریض 40 مگاپیکسلی دارای رنگ و فیلترهای طبیعی‌تری نسبت به سایر دوربین‌ها ولنرهای موجود در دوربین‌های جهان هستند. دوربین دوم از لنز اولتراواید بهره برده است و تصاویر را با وضوح 13 مگاپیکسل در گالری گوشی به ثبت می‌رساند؛ اما در این میان یکی از بهترین دوربین‌های مناسب شب دنیا دوربین سوم گوشی پی 50 پاکت است که توانسته است به تنهایی نام پرچمدار هواوی را در لیست بهترین مدل گوشی برای عکاسی در تاریکی قرار دهد. دوربین 32 مگاپیکسلی با دریافت بیشترین نور حتی در تاریک‌ترین محیط‌ها با کیفیت‌ترین عکس‌ها را به نمایش می‌گذارد.

این گوشی بخاطر تنوع حافظه داخلی و رم در مدل‌های مختلف ارائه شده است و جایگاه رم آن از کارت حافظه 256 گیگابایتی پشتیبانی می‌کند. کمترین حافظه داخلی گوشی 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت دیده شده است و گران‌‍ترین مدل گوشی با حافظه داخلی 512 گیگابایت و رم 8 گیگابایت در اختیار کاربران قرار گرفته است.

قیمت گوشی هواوی پی 50 پاکت

شیائومی ۱۳

بهترین مدل گوشی در تکنولایف

اگر از هواداران شیائومی هستید، خوب است بدانید که جدیدترین گوشی پرچمدار این برند یعنی شیائومی ۱۳ بوده که در تنوع رنگی خوبی در دسامبر ۲۰۲۲ معرفی شد. این گوشی شیک و جذاب که انتظار می‌رود جز پرفروش‌ها در اسفند ماه باشد، از نمایشگر OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و رزولوشن آن، ۲۴۰۰×۱۰۸۰ می‌باشد. سیستم عامل این گوشی، اندروید ۱۳ است و دوربین اصلی استفاده شده در آن، مانند خیلی از گوشی‌هایی که اخیرا عرضه می‌شوند، ۵۰ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۳۲ مگاپیکسل است. این کیفیت دوربین، عملکرد رضایت‌بخشی دارد و کاربر را راضی خواهد کرد. باتری استفاده شده در این گوشی هوشمند، از نوع لیتیوم پلیمری، ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت است که با قابلیت شارژ سریع، در کمتر از ۴۰ دقیقه پر خواهد شد.

گوشی شیائومی 12 پرو

یکی از بهترین گوشی های پرچمدار سال 2021 که همچنان در بین بهترین پرچمداران شیائومی و سایر برندها می‌درخشد، گوشی شیائومی مدل 12 پرو است. شیائومی بهترین پرچمدار 2021 خود را با صفحه نمایشی 6.73 اینچی که به پنل LTPO AMOLED مجهز شده است، راهی بازار کرد. این صفحه نمایش که لایه Corning Gorilla Glass Victus از آن محافظت می‌کند، تصاویر را با رزولوشن فوق‌العده خوب 1440 در 3200 پیکسل به کاربران نمایش می‌دهد. کمپانی سازنده بهترین پرچمدار مدل پرو 2021 را با اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 به دست کاربران رساند.

گوشی شیائومی 12 پرو

خرید گوشی 5G

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث درخشش شیائومی 12 پرو در جهان شده است، سه دوربین 50 مگاپیکسلی جای‌گرفته در ماژول پنل پشتی است. در این گوشی دوربین اصلی از لنز عریض (Wide)، دوربین دوم از لنز تله فوتو و دوربین سوم از لنز اولتراواید بهره برده است که مجموع آن‌ها در کنار دوربین سلفی عریض با وضوح 32 مگاپیکسل عکس‌هایی با کیفیت بالا را تحویل کاربران می‌دهند. لذت عکاسی با بالاترین کیفیت و فیلمبرداری به صورت 4K از جمله مهم‌ترین دلایل خرید گوشی شیائومی 12 پرو به شمار می‌رود.

قیمت گوشی شیائومی 12 پرو

گوشی شیائومی 12T pro

12 t pro

مدل ۱۲ تی پرو پرچم‌دار نیست، اما می‌تواند به راحتی در بین پرچم‌دارها بنشیند چون چیزی کمتر از آن‌ها ندارد؛ پس اگر دنبال یک گوشی با قابلیت‌های موبایل‌های پرچم‌دار هستید اما نمی‌توانید آن‌قدر هزینه کنید، شاید ۱۲ تی پرو نظرتان را جلب کند.

ظاهر گوشی، خوب و قابل قبول است اما شاید پلاستیکی بودن بدنه، برای خیلی‌ها خوشایند نباشد. ابعاد بدنه، ۸.۶×۷۵.۹×۱۶۳.۱ میلی متر، و نمایشگر AMOLED آن ۶.۶۷ اینچ است. عملکرد دوربین‌ها در پشت و جلوی گوشی خوب است و عکس‌های با کیفیت می‌توان انداخت. باتری گوشی، ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و شارژر ۱۲۰ وات هم دارد. به همین علت، در زمانی کوتاه، حدودا ۳۰ دقیقه، شارژ گوشی پر می‌شود. با این که این زمان بسیار کم است، اما باز هم اگر ویژگی Boost Charge را فعال کنید، گوشی سریعتر هم شارژ خواهد شد.

قیمت گوشی شیائومی 12t pro

گوشی nothing phone 1

ناتینگ فون ۱

برند ناتینگ، یک برند چینی است که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده و با معرفی اولین موبایل خود یعنی ناتینگ فون ۱، توانست توجه‌ها را به خود جلب کند. موبایل ناتینگ یک گوشی اندرویدی است که تمام ویژگی های یک گوشی قابل قبول و باکیفیت را دارد و علاوه بر آن، شکل ظاهری متفاوت آن، موجب شده که خیلی‌ها بخواهند این گوشی را در دست بگیرند. موبایل ناتینگ، بدنه‌ای شفاف دارد تمام اجزای داخلی آن قابل دیدن است. همچنین، نوارهایی در بدنه پشتی آن استفاده شده که هنگام زنگ خوردن گوشی و دریافت پیام، روشن می‌شود و می‌درخشد. حافظه داخلی این گوشی ۲۵۶ گیگابایت و حافظه RAM آن ۱۲ گیگابایت است. دوربینی که این برند در اولین گوشی خود به کار گرفت، ۵۰ مگاپیکسل کیفیت دارد و نمایشگر آن نیز، ۶.۵۵ اینچ است. به طور کلی، این گوشی به عنوان اولین موبایل ساخته شده در این برند، عملکرد قابل قبولی دارد اما یک ایرادی که می توان به برند ناتینگ گرفت، این است که موبایل را به همراه شارژر عرضه نمی‌کند. تنها یک کابل تایپ سی در بسته است که باید با کلگی شارژر دیگری گوشی را شارژ کنید. برای خرید گوشی ناتینگ فون در کانفیگ های مختلف روی لینک زیر بزنید:

قیمت گوشی ناتینگ فون 1

گوشی آنر 90

خرید گوشی آنر ۹۰

دیگر گوشی لیست، یکی از بهترین گوشی بازار از برند آنر است. این گوشی از سیستم عامل MagicOS 7.1 استفاده می‌کند که براساس اندروید ۱۳ است. ابعاد گوشی برابر ۱۶۱.۹ در ۷.۸ در ۷۴.۱ میلی متر است و ۱۸۳ گرم وزن دارد. صفحه نمایش از نوع AMOLED و به نوع ۶.۷ اینچ است. این صفحه نمایش رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۶۶۴ پیکسل دارد و می‌تواند ۱.۰۷ میلیارد رنگ را نمایش دهد.

در پشت گوشی دوربین سه‌گانه را داریم که در دو ماژول گرد جداگانه قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی یک حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی واید، دوربین دوم یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین سوم یک حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است. این گوشی ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم دارد. پردازنده اصلی آن اسنپ دراگون ۷ نسل ۱ است که پردازنده‌ای ۸ هسته‌ایست و پردازنده گرافیکی گوشی نیز Adreno 644 است. این گوشی برای کارهای حرفه‌ای عملکرد خیلی خوبی دارد.

قیمت گوشی آنر 90

گوشی سامسونگ S21 FE

گوشی سامسونگ اس ۲۱ FE با طراحی جذاب و زیبای خود، بعد از موفقیت اس ۲۰ تولید و معرفی شد. حافظه داخلی این گوشی ۲۵۶ گیگابایت و رم آن ۸ است. نمایشگر بزرگ آن، بسیار باکیفیت بوده و ۶.۴ اینچ است. وزن گوشی تنها ۱۷۷ گرم است و اذیتتان نمی‌کند. همچنین، به محافظ گوریلا گلس هم مجهز است تا در صورت ضربه خوردن، کمترین آسیب به گوشی وارد شود.

گوشی سامسونگ S21 FE

سامسونگ حسابی روی نرم افزار این گوشی کار کرده است و می‌توان آن را نقطه قوت این گوشی دانست. ورژن اندروید این گوشی، ۱۲ است اما اگر موقعی که شما آن را می‌خرید، آپدیتی آمده باشد، احتمالا خودبخود آپدیت شود.

قیمت گوشی S21 Fe سامسونگ

لیست گوشی های ارزان قیمت مناسب برای بازی:
گوشی گیمینگ ارزان

گوشی سامسونگ S23 FE

samsung s23 fe

سامسونگ به تازگی S23 FE را روانه بازار کرده است که یکی از جدیدترین گوشی های بازار است. این گوشی قاتل پرچم‌دار با قیمتی بسیار پایین‌تر از S23 Ultra عرضه شده و طراحی و رنگ‌بندی زیبایی دارد.

وزن گوشی ۲۰۹ گرم است و ابعاد ۱۵۸ در ۷۶.۵ در ۸.۲ دارد. جلو و پشت گوشی از شیشه است و فریم آلومینیومی دارد. صفحه نمایشی که برای این گوشی استفاده شده است ۶.۴ اینچ بوده و از نوع Dynamic AMOLED 2X است که رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ دارد و روشنایی آن تا ۱۴۵۰ نیت قابل تنظیم است و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

پردازنده اصلی ‌ Exynos 2200 است که یک تراشه ۴ نانومتری و ۸ هسته‌ای بوده. پردازنده گرافیکی آن نیز Xclispe 920 است. این گوشی قابلیت استفاده از ۲ سیم کارت نانو به طور همزمان را دارد. حافظه داخلی گوشی ۲۵۶ گیگابایت است و ۸ گیگابایت رم دارد.

دوربین سه گانه گوشی، از یک دوربین واید ۵۰ مگاپیکسل، یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی،‌ به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی S23 FE

گوشی شیائومی 13T

اسم گوشی جدید دیگری که در لیست قرار گرفته، شیائومی ۱۳ تی است. این گوشی نیز همچون دیگر گوشی‌های سری ۱۳ عملکردی فوق‌العاده دارد و جزء جدیدترین مدل گوشی در بازار است. این اسمارت فون جذاب نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع AMOLED دارد. این نمایشگر فوق‌العاده ۶۸ میلیارد رنگ را قادر است که نمایش دهد و روشنایی آن تا ۲۶۰۰ نیت می‌رسد. همچنین نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز دارد.

خرید xiaomi 13t از تکنولایف

پردازنده اصلی این گوشی دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا است که پردازنده‌ای ۴ نانومتری و ۸ هسته‌ای است. پردازنده گرافیکی Mali-G610 MC6 نیز برای آن استفاده شده که این گوشی را به یک محصول همه فن حریف تبدیل کرده است. ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم، باعث شده تا فضای کافی برای ذخیره‌سازی فایل‌ها و نرم افزار‌های مختلف را داشته باشید. دوربین ۳ گانه گوشی نیز عملکردی بسیار عالی داشته و عکاسی با آن رضایت بخش خواهد بود. دوربین اصلی یک لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص فوکوس خودکار است. دوربین دوم یک لنز اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی است و دوربین سوم یک لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی است که عملکرد خیلی خوبی دارد. دوربین جلوی گوشی نیز یک لنز واید ۲۰ مگاپیکسلی بوده که عکس‌های سلفی را به خوبی ثبت می‌کند. این گوشی به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی شیائومی 13T

گوشی گوگل مدل Pixel 6 Pro

گوشی پیکسل ۶ پرو، یک گوشی میان رده با قیمت مناسب است که دوربین فوق‌العاده‌ای دارد. بنابراین اگر برای عکاسی قصد خرید گوشی را دارید، می‌توانید روی این گوشی گوگل حساب کنید.

گوشی pixel 6 pro

پیکسل ۶ پرو از نظر طراحی چندان تفاوتی با مدل‌های دیگر، به‌خصوص سری ۶ ندارد. پنل پشت گوشی شیشه‌ای است و فریم آلومینیومی دارد. یک ماژول کشیده دوربین نیز در پشت آن دیده می‌شود. سیستم عامل گوشی اندروید ۱۲ است. صفحه نمایش گوشی اندازه ۶.۷ اینچ دارد و از نوع LTPO OLED است.

این گوشی ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم دارد و خبری از امکان ارتقا حافظه نیست. گوگل از پردازنده ۵ نانومتری Google Tensor برای این گوشی استفاده کرده که یک پردازنده ۸ هسته‌ای است. پردازنده اصلی نیز Mali-G78 MP20 است.

دوربینی سه گانه در پشت دوربین دیده می‌شود که از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی واید، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تله فوتو تشکیل شده. دوربین جلو نیز یک دوربین واید ۱۱.۱ مگاپیکسلی است. از مشخصه‌های دوربین به پاناروما و HDR خودکار آن می‌توانیم اشاره کنیم. گوگل برای این گوشی خود یک باتری ۵۰۰۳ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع استفاده کرده که در عرضه ۳۰ ساعت، ۵۰ درصد باتری را شارژ می‌کند. همچنین از شارژ معکوس و شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی دارد.

قیمت گوشی گوگل Pixel 6 Pro

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A73

سامسونگ گلکسی A73

یک گوشی میان رده با قابلیت‌ گوشی‌های پرچم‌دار، می‌تواند بازار رقابت را مال خود، و نظر کاربران را جلب کند. دیگر گوشی سری A که محبوب و پرطرفدار است، مدل A73 5G است. ظرفیت داخلی گوشی ۲۵۶ گیگابایت و RAM آن ۸ است. سامسونگ، روی تمام فیچرهای این گوشی یعنی دوربین، قابل، باتری و نرم افزار و سخت افزار آن، حسابی کار کرده و محصولی باکیفیت عرضه کرده است. بدنه گوشی از پلاستیک باکیفیت و سبکی ساخته شده که وقتی آن را در دست می‌گیرید، اذیت نشوید. تنوع رنگی گوشی، محدود اما جذاب است و یکی از رنگ‌های عرضه شده، سبز کمرنگ و ملیحی است که اگر از رنگ‌های همیشگی خسته شده‌اید و دنبال رنگ متفاوتی هستید، گزینه مناسبی است. ماژول دوربین پشت گوشی است و ۴ حسگر و فلش LED در آن وجود دارد. نمایشگر گوشی بزرگ است و با گوریلا گلس، بدنه‌اش مقاوم شده تا در برابر ضربه، صدمه نبیند. دوربین اصلی گوشی، ۱۰۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن نیز ۳۲ مگاپیکسل است و برای عکاسی، گزینه مناسب و باکیفیتی است. با خرید این گوشی خوش قیمت، احتمال این که پشیمان شوید کم است.

خرید گوشی سامسونگ a73

گوشی موبایل آنر 70

یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار، محصول شگفت انگیز و شکیل برند آنر است که با اسم آنر 70 برای اولین بار در سال 2022 به جهان معرفی شد. گوشی آنر 70 هواوی از لحاظ ظاهری شکلی مشابه با نسل قبلی خود یعنی آنر 50 دارد البته با این تفاوت که شرکت سازنده از برآمدگی ماژول دوربین آنر 70 نسبت به آنر 50 کاسته است. آنر از پنل OLED در ساخت صفحه نمایش 6.67 اینچی آنر 70 استفاده کرده است تا کاربر بتواند تصاویر را با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر هر اینچ دریافت کند، همچنین این صفحه نمایش از استاندارد HDR10+ پشتیبانی می‌کند.

جذاب‌ترین قسمت پنل گوشی آنر 70 حالت خمیده (Curve) آن به شمار می‌آید. سال‌های بسیاری است که صفحه نمایش‌های خمیده در صدر لیست پنل‌های جذاب قرار دارند و تا به امروز طرفداران خود را از دست نداده‌اند. از لحاظ ظاهری آنر 70 در لیست بهترین گوشی با فریم باریک به شمار می‌رود. وزن 178 گرم نشان از سبک بودن و طراحی منحصربه‌فرد آن نمایانگر خوش دستی و ارگونومی مناسب آن دیده شده است.

در ارتباط با دوربین گوشی آنر 70 می‌توان ساعت‌ها نوشت. علاوه بر اینکه کاربران توانایی عکاسی با دوربین سلفی عریض 32 مگاپیکسلی را دارند؛ آنر در ماژول دایره‌ای پنل پشتی از 3 دوربین همراه با فلش LED استفاده کرده است. دوربین اصلی گوشی آنر 70 قابلیت عکاسی با وضوح 54 مگاپیکسل در حالت عریض (Wide) را به کاربران خود می‌دهد و در همین راستا دوربین بعدی با وضوح 50 مگاپیکسل توانایی اشتراک تصاویر با بهره‌مندی از قابلیت اولتراواید (Ultrawide) را دارد. همچنین دوربین سوم با نام حسگر عمق سنج (depth) قابلیت تشخیص عمق با وضوح 2 مگاپیکسل را هنگام عکاسی به کاربران خود هدیه می‌دهد. در این میان قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه و تشخیص فوکوس خودکار از دیگر توانایی‌های چشمگیر دوربین‌های گوشی خوب آنر 70 به شمار می‌روند.

خرید تبلت

گوشی آنر 70 که از لحظه ورود به بازار در لیست بهترین گوشی های بازار ایران و دنیا قرار گرفت، در ششمین ماه از سال 2022 با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری Magic UI 6.1 در ویترین انواع فروشگاه‌های دنیا مانند تکنولایف قرار گرفت. آنر در طراحی قلب یکی از بهترین مدل‌های خود یعنی گوشی آنر 70 از تراشه اسنپدراگون 778 پلاس استفاده کرده است تا امکان بازی و اجرای برنامه‌های تقریبا سنگین را علاوه‌بر برنامه‌های مناسب کاربری روزانه بدهد. در این مسیر از قدرتی که پردازنده گرافیکی Adreno 642L به قلب آنر 70 می‌دهد به هیچ عنوان نباید چشم پوشی کرد.

از جمله نکات مهم در جعبه گشایی گوشی آنر 70 می‌توان به عدم اجازه اضافه کردن کارت حافظه و دیده شدن باتری لیتیوم پلیمری 4800 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. در پایان بهتر است بدانید که گوشی آنر 70 در 4 رنگ متفاوت و خاص، 3 مدل حافظه داخلی ادغام شده با 2 مدل رم به بازار معرفی شده است. اگر قصد خرید گوشی آنر 70 را دارید، می‌توانید از فروشگاه اینترنتی تکنولایف تنها باچند کلیک ساده اقدام کنید.

قیمت گوشی آنر 70

گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus

شیائومی رد می نوت ۱۲ پرو پلاس

ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس یکی دیگر از گوشی‌های خوب و پرفروش این ماه بازار است. این موبایل هوشمند ۲۰۸ گرم وزن دارد و ابعاد آن برابر است با ۱۶۲.۹ در ۷۶ در ۸.۹ میلی متر. نمایشگر ۶.۶۷ اینچی گوشی از نوع OLED بوده که نرخ نوسازی‌اش تا ۲۳۰ هرتز می‌رسد و تا ۵۰۰ نیت روشنایی دارد. یک لایه محافظ ضدخش کورنینگ گوریلا گلس ۵ نیز برای حفظ و مقاوم سازی آن در برابر ضربات احتمالی نیز روی آن قرار گرفته است. این گوشی از تراشه‌ی مدیاتک MT6877V دایمنسیتی 1080 که یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای است استفاده می‌کند و پردازنده‌ی گرافیکی آن نیز Mali-G68 MC4 است. بنابراین می‌توانید بازی‌ها را با سرعت مناسبی اجرا کنید. این گوشی شیائومی هم از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و با یک شارژر ۱۲۰ واتی شارژ می‌شود. با این که این شارژر گوشی را در عرض کمتر از ۲۰ دقیقه قادر است کامل شارژ کند، اما خبری از شارژ بی‌سیم نیست.

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus

گوشی موبایل شیائومی 13 لایت

گوشی شیائومی 13 لایت

در حالیکه سامسونگ با پرچمداران 2023 نگاه همه را به سمت خود جلب کرده بود؛ شیائومی از جدیدترین گوشی میان‌رده 2023 خود یعنی گوشی شیائومی 13 لایت در اسفند 1401 رونمایی کرد. صفحه نمایش 6.55 اینچی شیائومی 13 لایت از پنل AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز بهره برده است که لایه محافظ گوریلا گلس 5 وظیفه محافظت از آن را بر عهده دارد. دیده شدن دوربین اصلی عریض با وضوح 50 مگاپیکسل، دوربین اولتراواید با وضوح 8 مگاپیکسل و دوربین ماکرو با وضوح 2 مگاپیکسل در ماژولی مستطیلی شکل از مهم‌ترین دلایل خرید گوشی شیائومی 13 لایت دیده شده است. شیائومی گوشی میان‌رده 2023 خود را در 2 مدل مختلف در ویترین مغازه‌ها نشاند. مدل اول گوشی موبایل شیائومی 13 لایت با حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت و مدل دوم آن با حافظه داخلی 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت با قیمتی بالاتر در حال حاضر در بازار ایران به فروش می‌رسند. هنگام جعبه گشایی شیائومی 13 لایت با شارژر 67 واتی مواجه خواهید شد که مطابق ادعای کمپانی سازنده این شارژر توانایی شارژ صفر تا صد باتری لیتیوم پلیمیری 4500 میلی‌آمپر ساعتی گوشی را در مدت 40 دقیقه دارد. به دلیل ظرافت، دوربین خوب و نمایشگر فوق‌العده، به عنوان یک گوشی مناسب خانم‌ها، می‌توانیم ۱۳ لایت را بهترین موبایل جدید که در حال حاضر در بازار موجود است بدانیم.

قیمت گوشی شیائومی 13 لایت

گلکسی A54 سامسونگ

گلکسی A54 را می‌توانیم بهترین میان‌رده نسل جدید برند سامسونگ بدانیم، گوشی که از قاب شیشه‌ای استفاده می‌کند و توانسته لقب اولین میان‌رده سامسونگ با بدنه شیشه‌ای را به خود اختصاص دهد. این کهکشانی طراحی خود را به طور کامل از پرچمداران سامسونگ وام گرفته است و ظاهری یکسان با گلکسی S23 و S23 پلاس دارد. این گوشی از صفحه نمایشی 6.4 اینچی با رزولوشن FHD+ از نوع سوپر امولد استفاده می‌کند و روشنایی آن به عدد بسیار عالی 1000 نیت می‌رسد. این پنل از نرخ نوسازی 120 هرتزی و HDR10+ هم پشتیبانی می‌کند تا تنها نقطه ضعف آن حاشیه‌های زیاد اطراف صفحه نمایش به حساب بیاید.

گلکسی A54 سامسونگ

گلکسی A54 از تراشه اگزینوس 1380 قدرت می‌گیرد و توان پردازشی و گرافیکی خوبی هم دارد. در استفاده روزمره همه چیز بسیار سریع و روان است و در اجرای بازی‌ها نیز عملکرد خوبی را از این میان‌رده خوش‌قیمت شاهد هستیم. در حین اجرای بازی‌ها این کهکشانی خیلی داغ نمی‌شود و می‌تواند در طولانی مدت عملکرد خوب خود را حفظ کند. این دستگاه از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی تعذیه می‌کند و شارژدهی بسیار خوبی هم دارد.

سامسونگ برای این مدل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی استفاده کرده که با یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک ماکرو 5 مگاپیکسلی همراهی می‌شود و دوربین سلفی نیز سنسوری 32 مگاپیکسلی دارد. گواهی IP67، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، One UI 5 بر پایه اندروید 13 و حسگر زیر نمایشگر از جمله دیگر ویژگی‌های این میان‌رده به حساب می‌آیند.

قیمت گوشی A54 سامسونگ

گوشی آنر X9a

بهترین گوشی ارزان قیمت

اگر موبایلی می‌خواهید که از باتری قوی‌ای برخوردار باشد و به خوبی شارژ را نگه دارد، X9a آنر گزینه‌ی خوبی برای شما است. این موبایل خوش قیمت و جذاب دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED است که رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی دارد و از لمس همزمان پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند جدید، دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم است که امکان افزایش حافظه را ندارد.

پردازنده‌ای که آنر برای آن در نظر گرفته، پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپ دراگون ۶۹۵ است و به عنوان پردازنده گرافیکی، Adreno 619 را در خود جای داده است. بنابراین این گوشی را نمی‌توانیم برای گیمینگ مناسب بدانیم اما برای کارهای روزمره‌ از سرعت و کارایی کافی برخوردار است. در پشت گوشی، ماژول سه گانه‌ی دوربین مشاهده می‌شود که به صورت حلقه‌ای بوده و ظاهر آن با دوربین‌هایی که تا به حال در اکثر گوشی‌ها دیده شده فرق دارد. دوربین اصلی گوشی، یک لنز واید ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین دوم آن یک لنز ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین سوم، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. دوربین جلوی گوشی نیز یک لنز واید ۱۶ مگاپیکسلی است. بنابراین کیفیت عکس‌های ثبت شده با گوشی قابل قبول بوده و اگر انتظاراتی در حد دوربین گوشی‌های پرچمدار نداشته باشید، شما را راضی می‌کند.

قیمت گوشی آنر X9a

گوشی شیائومی Redmi note 12 pro 4G

xiaomi note 12 pro

یکی از بهترین گوشی های حال حاضر بازار، شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو است که در مارچ ۲۰۲۳ عرضه شد. ابعاد گوشی ۱۶۴.۲ در ۷۶.۱ در ۸.۱ میلی متر است و وزن آن، ۲۰۱.۸ گرم است که ممکن است برای دست بعضی کاربرها به‌خصوص خانم‌ها، گوشی سنگینی باشد. این گوشی دو سیم کارت نانو می‌خورد. نمایشگر AMOLED گوشی کیفیت بسیار خوبی دارد و با نرخ روشنایی حداقل ۷۰۰ و حداکثر ۱۱۰۰ نیت، برای شما روشنایی فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند. نرخ نوسازی نمایشگر نیز ۱۲۰ هرتز است و می توانید بدون لگ و کندی، بازی‌های مختلفی را روی آن اجرا کنید. این گوشی، از اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 13 استفاده می‌کند. تراشه‌ی به کار رفته داخل آن اسنپ دراگون ۷۳۲G است که دارای ۲ هسته با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز، و ۶ هسته با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز است. برای پردازنده‌ی گرافیکی نیز از Adreno 618 استفاده می‌شود که باعث می‌شود بتوانید با گوشی بازی‌های مختلف را هم اجرا کنید. این گوشی، از نظر کیفیت دوربین و عکاسی هم فوق‌العاده است و کیفیت عکاسی‌اش سخت‌پسندان را هم راضی می‌کند. دوربین اصلی، یک حسگر واید ۱۰۸ مگاپیکسلی است. یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک لنز عمق ۲ مگاپیکسلی هم برای گوشی در نظر گرفته شده. دوربین جلوی گوشی نیز، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است که عکس‌های سلفی خوبی را نیز ثبت می‌کند. این گوشی، از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. با این گوشی لازم نیست نگران خالی شدن باتری باشید؛ چرا که به کمک یک شارژر ۶۷ واتی، در زمانی کوتاه شارژ گوشی کامل می‌شود.

قیمت شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو 4G

گوشی سامسونگ Galaxy A53 5G

بهترین موبایل های 2022

اگر دنبال گوشی‌ای مدل بالاتر از A33 و همینطور کمی گرانتر هستید، Galaxy A53 5G گوشی مناسب و خوش دستی است که رضایت زیادی بین کاربران داشته است. حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و حافظه RAM آن ۸ است. گوشی مجهز به دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسل است که کیفیت قابل قبولی برای عکاسی و فیلمبرداری به شما می‌دهد و نیازهای کاربر به عنوان یک گوشی میان رده را برطرف می‌کند.

قیمت سامسونگ A53

بهترین گوشی‌های بازار: xiaomi Redmi Note 11pro+ 5G

ردمی نوت 11 پرو پلاس

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس یکی از پرطرفدارترین‌ها و جز بهترین گوشی‌ دنیا ۲۰۲۲ است که با قابلیت‌های فوق‌العاده خود، طرفداران زیادی را به دست آورده است. اگر دنبال گوشی‌ای هستید که حافظه زیادی داشته باشد، حافظه داخلی این گوشی ۲۵۶ گیگابایت است و با ۸ گیگابایت حافظه RAM، فضای کافی برای کاربر در دسترس می‌گذارد. همچنین، دوربین آن ۱۰۸ مگاپیکسل است که به کمک آن می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیتی بیندازید. وزن گوشی ۲۰۴ گرم است و ممکن است هنگام استفاده و تماس‌های طولانی، کمی اذیتتان کند اما این روزها که همه با ایرپاد و هندزفری با تلفن صحبت می‌کنند، این مشکل چندان بزرگ تلقی نمی‌شود. این گوشی، با اندروید ۱۱ در بازار عرضه شد؛ اما امکان ارتقا آن به نسخه‌ی بالاتر در هنگام خرید شما وجود دارد. اگر کیفیت و اندازه نمایشگر برایتان مهم است، خوب است بدانید نمایشگر این گوشی AMOLED بوده و سایز نمایشگر نیز، ۶.۶۷ اینچ است. redmi note 11pro+ 5G یک گوشی پرفروش و پرطرفدار است که احتمالا حالا حالاها هم جز پرفروش‌های خوش قیمت و اقتصادی باقی می‌ماند.

قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۱ پرو پلاس

لیست گوشی های در رنج 20 تا 25 میلیون تومان:
گوشی تا 25 میلیون

بهترین گوشی در بازار ایران: شیائومی ۱۲

xiaomi 12

برند شیائومی در سال ۲۰۲۱ این گوشی هوشمند را عرضه کرد و از همان ابتدا، کاربران را با قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که به این گوشی داد، شگفت‌زده کرد. شیائومی مدل ۱۲ یک گوشی کم وزن، با شکل ظاهری، دوربین و باتری فوق‌العاده‌ای کار می‌کند. حافظه داخلی این گوشی ۲۵۶ و RAM آن ۱۲ گیگابایت است. این گوشی تنها ۱۷۹ گرم وزن دارد و اگر مجبور شوید گوشی را برای مدت طولانی در دست بگیرید، اذیتتان نخواهد کرد. دوربین پشت، ۵۰ مگاپیکسل رزولوشن و دوربین سلفی، رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی دارد. توان باتری به کار رفته در شیائومی ۱۲، ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با توان ۶۷ وات، در زمان بسیار کوتاهی شارژ گوشی را کامل می‌کند.

قیمت گوشی شیائومی 12

گوشی هواوی نوا 10

یکی از بهترین گوشی های بازار گوشی میان رده 2022 هواوی یعنی گوشی Nova 10 است. نوا 10 هواوی یکی از سبک‌ترین و خوش دست‌ترین گوشی‌های حال دنیاست که به صفحه نمایشی 6.67 اینچی با بهره‌وری از پنل OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز شده است. در طراحی و ساخت گوشی هواوی نوا 10 از تراشه توانمند اسنپدراگون 778 و پردازنده گرافیکی Adreno 642L استفاده شده است به همین علت اجرای بازی و انواع برنامه‌ها برای این گوشی به هیچ عنوان سخت نخواهد بود. همچنین گوشی Huawei Nova 10 با سیستم عامل HarmonyOS 2.0 نسخه چین و رابط کاربری EMUI 12 در دست مشتریان قرار می‌گیرد.

گوشی هواوی نوا 10

اگر به پنل پشتی گوشی نگاهی بندازید، متوجه 3 دوربین خواهید شد که امکان فیلمبرداری با کیفیت 4K را به شما می‌دهد. دوربین اصلی عریض 50 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص فوکوس خودکار در کنار 2 دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق امکان عکاسی فوق‌العاده‌ای را به شما می‌دهد. شرکت سازنده گوشی نوا 10 را در دو مدل حافظه داخلی با یک رم روانه بازار کرده است. اگر قصد خرید گوشی نوا 10 را دارید، می‌توانید از میان 2 مدل حافظه داخلی قرار داده شده، یکی را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. پس از خرید گوشی موبایل نوا 10 می‌توانید از قابلیت شارژ صفر تا صد کمتر از یک ساعتی شارژر سیمی 66 واتی آن استفاده کنید. چنانچه قصد شارژ گجت دیگری را با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی گوشی نوا 10 را دارید، به بیانی ساده‌تر گوشی نوا 10 منبع تغذیه حساب شود، گجت شما از توان 5 وات بهره می‌برد.

قیمت گوشی هواوی نوا 10

گوشی موبایل موتورولا – Edge 30 Pro 5G

motorola edge 30 pro

گوشی Edge 30 pro موتورولا، ظاهری زیبا و شیک دارد و بسیار خوش دست است. در این گوشی، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت هم RAM تعبیه شده است. نمایشگر این گوشی، ۶.۷ اینچ است و صفحه نمایش با یک بیلیون رنگ، رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ دارد. کورنینگ گوریلا گلسی که روی این گوشی استفاده شده ۳ است؛ در حالی که خیلی از گوشی‌ها در همین رده و قیمت، از گلس مقاوم‌تری استفاده کرده‌اند. به طور کلی دوربین و باتری گوشی عملکرد خوبی دارند و این گوشی، موفق شده تا در بین بهترین گوشی ‌ها قرار بگیرد.

قیمت گوشی موتورولا اج ۳۰ پرو

گلکسی A34 سامسونگ

یکی از خوش‌قیمت‌ترین میان‌رده‌های موجود در بازار را می‌توانیم همین گلکسی A34 بدانیم. این گوشی به نسبت قبل حالا ارزش خرید بالاتری دارد و می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها در بازار قیمتی خود باشد. این کهکشانی از گواهی IP67 بهره می‌برد و طراحی آن هم مشابه پرچمداران این سازنده کره‌ای است. این محصول از پنلی 6.6 اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار است و روشنایی عالی نیز دارد. در بخش سخت افزار این مدل از تراشه مدیاتک دیمنسیتی 1080 قدرت می‌گیرد، چیپستی 6 نانومتری که برای انجام کارهای روزمره قدرت و سرعت خوبی دارد و در اجرای بازی‌ها نیز در حد معقولی می‌تواند همراه شما باشد.

گلکسی A34 سامسونگ

انرژی مورد نیاز این چیپست را باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این کهکشانی تأمین می‌کند و خوشبختانه شارژدهی بسیار خوبی را هم شاهد هستیم. این کهکشانی از شارژ سریع 25 واتی نیز برخوردار است ولی آداپتور را باید به صورت جداگانه خریداری کنید. گلکسی A34 از سه دوربین واید، اولترا واید و ماکرو با سنسورهای 48، 8 و 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دوربین سلفی نیز دارای سنسوری 13 مگاپیکسلی است.

قیمت گوشی A34 سامسونگ

گوشی موتورولا Moto G73

اگر یک گوشی خوب میان رده برای انجام کارهای روزمره خود می‌خواهید، گوشی موتورولا جی ۷۳ یکی از انتخاب‌های خوبی است که دارید. این گوشی را حتی می‌توانیم در لیست بهترین گوشی موبایل میان رده جای دهیم.

بهترین گوشی بازار ایران

این اسمارت فون موتورولا ۱۸۱ گرم وزن دارد و بسیار محصول خوش دستی است. پشت و فریم آن پلاستیکی است اما اصلا حس بدی به کاربر نمی‌دهد. ضخامت آن نیز تنها ۸.۳ میلی متر است. صفحه نمایش گوشی IPS LCD بوده و ۶.۵ اینچ است. رزولوشن آن نیز ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. موتورولا برای این گوشی خوش قیمت خود از پردازنده دایمنسیتی ۹۳۰ استفاده کرده که پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای است و عملکرد مناسبی را برای گوشی رقم می‌زند. پردازنده گرافیکی آن نیز IMG BXM-۸-۲۵۶ است که مناسب گوشی‌های میان رده بوده و شاید برای گیمینگ حرفه‌ای مناسب نباشد، اما خیلی از بازی‌ها را به کمک آن می‌توانید با سرعت خوبی اجرا کنید. این گوشی همچنین ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم دارد و البته این امکان را دارید که از طریق کارت حافظه، آن را افزایش دهید.

دوربین دوگانه گوشی نیز عملکرد خوبی دارد و عکس‌های مناسبی برای شما ثبت می‌کند. دوربین اصلی یک لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و تشخیص فاز است، دوربین دوم نیز یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی است که آن هم از فوکوس خودکار بهره می‌برد. برای دوربین جلو، موتورولا سراغ یک لنز واید ۱۶ مگاپیکسلی رفته است. این گوشی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است که از شارژ سریع ۳۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند اما خبری از امکان شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس نیست.

قیمت گوشی Moto G73

گوشی Realme 10

realme 10

اگر می‌خواهید با پرداخت هزینه‌ی کم یک گوشی خوب خریداری کنید، ریلمی ۱۰ یکی از گزینه‌هایی است که پیش رو دارید. این گوشی، از یک نمایشگر Super AMOLED به اندازه‌ی ۶.۴ اینچ استفاده می‌کند که دارای رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و میزان روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. ریلمی یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک هلیو ۹۹جی برای این گوشی استفاده کرده و پردازنده‌ی گرافیکی آن نیز Mali-G57 MC2 است و با این که بهترین گوشی جهان نیست، اما این تراشه‌ها امکان بازی کردن با گوشی را نیز به شما می‌دهند. دوربین گوشی نیز یک دوربین دو گانه است که حسگر اصلی آن یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی از نوع واید بوده و حسگر دیگر آن، ۲ مگاپیکسل است. برای دوربین جلوی گوشی نیز یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی واید با لنز ۲۷ میلی متری استفاده شده است. این گوشی دارای ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری است که شارژر ۳۳ واتی آن دارای قابلیت شارژ سریع نیز دارد.

قیمت گوشی ریلمی 10

کلام آخر

حال که پرفروش‌ترین گوشی‌ها و ویژگی‌های مختلفشان بررسی شد، می‌توانید راحت‌تر گوشی بعدی را انتخاب کنید. موبایل‌های انتخاب شده، همگی با توجه به قابلیت‌ها و قیمت‌هایشان، در بازه‌های قیمتی مختلفی قرار می‌گیرند تا با هر بودجه و توان خریدی، گزینه‌ای برای خرید وجود داشته باشد. چنانچه به نظرتان گوشی دیگری هم هست که در دسته پرفروش‌ها قرار می‌گیرد، در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. برای خرید عمده موبایل از وارد کننده می‌توانید یکی از این گوشی ها را انتخاب کنید.

سوالات متداول

بهترین گوشی بازار در آبان ماه 1402 چیست؟

در حال حاضر، ۴ سری آیفون ۱۵ جز بهترین گوشی های ماه هستند.

کدام گوشی برای گیمینگ مناسب است؟

گوشی شیائومی 13T pro یکی از بهترین گوشی‌های حال حاضر بازی است که برای گیمینگ عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.

ads

بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *