بازیابی فایل های قرنطینه شده در محصولات نود 32 ویندوز + فیلم آموزشی

کار اصلی ابزار Quarantine (قرنطینه) در نود 32 دخیره ایمن فایل های آلوده یا مشکوک می باشد. اگر فایلی امن نباشد یا مشکوک باشد نود 32 آن را به صورت امن قزنطینه می کند، به صورتی که فایل نه پاک خواهد شد نه اجازه اجرا به داده می شود. در این آموزش می خواهیم نحوه بازیابی یک فایل را از قرنطینه مرور کنیم.

آنچه در این مقاله میخوانیم.

– دسترسی به فایل هایی که توسط ESET قرنطینه شده اند.

– بازیابی فایلی که مطمئن هستید امن است و توسط ESET قرنطینه شده است.

جزئیات

در صورتی که آنتی ویروس نود 32 فایلی ره قرنطینه کرده است که شما مطمئن هستید امن است، باید به صورت دستی فایل را از اسکن ها حذف کنید تا از قرنطینه آن توسط Real-time و On-demand جلوگیری شود.

خرید لایسنس نود 32

تهیه لایسنس اورجینال نود 32

برای بهره مند شدن از حداکثر امنیت و استفاده از تمام امکانات آنتی ویروس ESET باید ابتدا نود 32 را با لایسنس اورجینال فعال کرده باشید. برای این کار باید لایسنس اورجینال نود 32 را خریداری کنید. برای مشاهده محصولات و خرید لایسنس نود 32 از بزرگترین فروشگاه محصولات ESET در منوها روی محصولات کلیک کنید.

آموزش بازیابی فایل های قرنطینه شده در ESET

1- پنجره اصلی آنتی ویروس نود ESET را باز کنید.

2- در منوی سمت چپ ابتدا روی Tools و سپس روی More tools کلیک کنید.

باز کردن More tools در نود 32

شکل 1-1

3- روی Quarantine کلیک کنید.

باز کردن Quarantine در ESET

شکل 2-1

4- فایلی که میخواهید بازیابی کنید را انتخاب، و روی Restore کلیک کنید.

tick

بازیابی و حذف از اسکن

اگر می خواهید این فایل از در آبنده اسکن نشود روی فایل راست کلیک کنید و در منوی باز شده روی Restore and exclude from scanning کلیک کنید.

بازیابی فایل در قرنطینه

شکل 3-1

5- در پنجره باز شده روی Yes کلیک کنید.

بازیابی فایل در قرنطینه

شکل 4-1

آموزش بازیابی فایل های قرنطینه شده در ESET

قبلیمطلب قبلیویژگی های جدید در ورژن 15 محصولات نود 32 مطلب بعدیآموزش اضافه، ویرایش و حذف ایمیل در لیست سفید محصولات ESET + فیلم آموزشبعدی

برای مشاهده تمام آموزش های مربوط به محصولات ESET به صفحه آموزش نود 32 بروید، همچنین اگر آموزش خاصی مد نظرتان هست که در سایت پیدا نکرده اید در قسمت نظرات اعلام کنید تا هر چه سریع تر آموزش آن در سایت قرار داده شود.

خیلی خوشحال میشویم اگر نظر، ابهام و یا سوالی درباره این مطلب آموزشی دارید آنرا در بخش نظرات مطرح نمایید. نظرات ارزشمند شما موجب خواهد شد کیفیت و ارزش این مطلب بالاتر رود.

نوشته بازیابی فایل های قرنطینه شده در محصولات نود 32 ویندوز + فیلم آموزشی اولین بار در لایسنس آنتی ویروس نود 32 | خرید لایسنس نود 32 | لایسنس eset | آرانکو. پدیدار شد.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *