بهترین هدیه روز مادر

فهرست مطالب

  • خرید گوشی موبایل برای هدیه روز مادر
  • خرید هندزفری و هدفون، بهترین هدیه روز مادر
  • خرید تبلت به عنوان بهترین هدیه روز مادر
  • خرید پاور بانک برای روز مادر
  • خرید ساندبار به عنوان بهترین هدیه روز زن
  • خرید سشوار به عنوان بهترین هدیه روز مادر
  • خرید جارو شارژی برای روز مادر
  • خرید اسمارت واچ و اسمارت بند، بهترین هدیه برای روز مادر
  • خرید پلوپز و بخارپز، بهترین هدیه روز مادر
  • جمع بندی

روز مادر نزدیک است. به هدیه روز مادر فکر کرده‌اید؟ می‌دانید امسال چه هدیه‌ای به مادر، همسر، مادربزرگ، یا مادر همسرتان بدهید؟ اگر سرتان خیلی شلوغ است، احتمالا هنوز فرصت نکرده‌اید در بازار یا اینترنت دنبال هدیه‌ای بگردید که هم با هدایای قبلی فرق کند، و هم ارزشمند باشد. برای این‌که کارتان راحت شود و بتوانید خیلی سریع، یک خرید اینترنتی برای هدیه روز زن داشته باشید، ما تعدادی از وسایلی که هر زنی دوست دارد داشته باشد را در این مقاله آورده‌ایم. با دنبال کردن این مقاله تا آخر، به شما قول می‌دهیم که می‌توانید بهترین هدیه برای روز مادر را پیدا کنید.

خرید گوشی موبایل برای هدیه روز مادر

بر کسی پنهان نیست که تلفن همراه، یکی از ملزومات هر شخص است و به عنوان هدیه نیز، بسیار ارزشمند می‌باشد. موبایل، یکی از سرگرمی‌های مادرهاست و با آن موزیک گوش می‌دهند، فیلم تماشا می‌کنند یا در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخند. پس اگر موبایل مادرتان قدیمی شده یا لازم است گوشی جدیدی برایش تهیه کنید، پیشنهاد‌های خرید گوشی را بررسی کنید چرا که می‌تواند بهترین هدیه روز مادر برای مادر شما باشد.

شیائومی Redmi Note 11

بهترین هدیه برای روز مادر

موبایل‌های شیائومی، چه پرچمدار و چه میان‌رده، به خوش قیمتی و کارآمد بودن معروفند. ردمی نوت ۱۱ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم، گزینه مناسبی برای مادرانی‌ست که چیزهای زیادی روی موبایلشان دانلود می‌کنند یا عکس می‌گیرند. نمایشگر ردمی نوت ۶.۴۳ اینچ است و حاشیه کمی دارد. همچنین، یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت دارد که تا مدت خوبی شارژ را نگه می‌دارد و در رنج زیر ۱۰ میلیون تومان، هدیه فوق‌العاده‌ای به‌عنوان کادو روز زن است.

خرید گوشی Redmi note 11

سامسونگ A32

کادو روز زن

گوشی خوش قیمت دیگری‌ست که می‌توانید به مادر یا همسرتان هدیه دهید. رنگ‌بندی جذاب، خوش دست بودن و وزن کم این گوشی، مناسب دستان خانم‌هاست و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی آن فضای خوبی برای ذخیره دیتا به کاربر می‌دهد. پنل گوشی، Super AMOLED است و باتری آن ماندگاری خوبی دارد. این گوشی سامسونگ هم می‌تواند در دسته بهترین هدیه برای روز مادر زیر ۱۰ میلیون تومان جای بگیرد.

خرید گلکسی A32

شیائومی Redmi 9A

redmi 9A برای روز زن

موبایل Redmi 9A یک گوشی کار راه انداز و بسیار خوش قیمت است و به درد مادرانی می‌خورد که استفاده‌ی زیادی از دوربین موبایل خود ندارند یا دیتای زیادی ذخیره نمی‌کنند. البته نباید متصور شوید که این موبایل، کیفیت پایینی دارد!

حافظه داخلی گوشی ۳۲ گیگابایت است و ۲ گیگابایت هم رم دارد. نمایشگر بزرگ و باکیفیت بوده، و گوشی از باتری بی‌نظیری برخوردار است. کاربری گوشی بسیار ساده است و کاربران مسن، برای کار با آن اذیت نخواهند شد. همچنین، تنوع رنگ خوبی دارد و می‌توانید یک رنگ خاص آن را، به عنوان کادو روز مادر انتخاب کنید.

خرید گوشی Redmi 9A

پیشنهاد مطالعه:
هدیه روز ولنتاین

خرید هندزفری و هدفون، بهترین هدیه روز مادر

این روزها که استفاده از ایرپادها و هندزفری‌های بی‌سیم خیلی رایج شده، می‌توانید روی آن‌ها به‌عنوان هدیه خوب روز مادر حساب کنید.

هندزفری‌های وایرلس با قیمت‌های مختلف در بازار موجود هستند و از آن‌جا که پکیجینگ شیکی هم دارند و وسیله‌ای کارآمد محسوب می‌شوند، خیلی از افراد آن‌ها را به هم هدیه می‌دهند. اگر مادرتان با تلفن خود زیاد صحبت می‌کند اما برای شنیدن صدا از آن‌ور خط اذیت می‌شود، به شما توصیه می‌کنیم که به خرید هندزفری و ایرپاد فکر کنید.

سامسونگ Galaxy Buds 2

galaxy buds

گلگسی بادز ۲، مانند ۲ لوبیا هستند که به‌خوبی در گوش کاربر می‌نشیند و طراحی‌اش به گونه‌ای است که احتمال افتادنش را خیلی کم می‌کند. اگر مدل قبلی بادز را استفده کرده باشید، خوب است بدانید که بادز ۲، سبک‌تر و کوچکتر شده است و اگر کاربر برای مدتی طولانی آن را در گوش نگه دارد، اذیت نخواهد شد.

گلگسی بادز، در برابر عرق بدن مقاومت دارد و اگر زیاد داخل گوش باشد یا کاربر با آن ورزش کند، خراب نخواهد شد اما نباید با آن‌ها زیر دوش یا استخر رفت.

همیشه دیده‌ایم که مامان‌ها با صدای بلند فیلم تماشا می‌کنند یا موسیقی گوش می‌دهند. این محصول نویز کنسلینگ خوبی دارد و اگر موقع تماشای فیلم یا موسیقی شنیدن استفاده شود، صدای بیرون را به‌خوبی قطع خواهد کرد.

اگر هدیه‌ای زیر ۵ میلیون تومان می‌خواهید، گلکسی بادز ۲ را در نظر داشته باشید.

خرید Galaxy buds 2

سامسونگ Level U2

level u2

اگر از افتادن ایرپادها و کوچکی‌شان می‌ترسید، هدفون بی‌سیم یا همان هندزفری گردنی، گزینه مناسب دیگری است.

این هدفون‌ها در برابر گردوغبار مقاوم هستند و با موبایل‌های اندروید و IOS هم سازگارند. با کمک دکمه‌هایی که روی بدنه تعبیه شده، می‌توانید صدا را کم و زیاد کنید. اگر هدفون کامل شارژ شود، تا ۱۳ ساعت می‌توانید با آن تماس تلفنی داشته باشید یا ۱۸ ساعت موسیقی پخش کنید. همچنین، وقتی آن را دور گردن بیندازید، وزن کمش اذیتتان نخواهد کرد و به عبارتی اصلا احساس نخواهد شد.

خرید Level U2

خرید تبلت به عنوان بهترین هدیه روز مادر

نمایشگر بزرگ تبلت، برای خیلی از مادر و پدرهای سن‌وسال‌دار، به موبایل ارجعیت دارد و ترجیح می‌دهند یک موبایل ساده داشته باشند، اما در عوض یک تبلت خوب با نمایشگر بزرگ داشته باشند که بتوانند در آن فیلم ببینند و سرگرم شوند.

اگر مادر یا مادربزرگ شما هم به یک تبلت نیاز دارد، پیشنهادهایی که در ادامه آمده را از دست ندهید.

انواع تبلت را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت تبلت

سامسونگ Galaxy Tab A8

تبلت A8 محصولی‌ست که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم است. برخلاف خیلی از تبلت‌ها و موبایل‌های جدید سامسونگ که بدنه پلاستیکی دارند، بدنه این تبلت فلزی و خوش دست است. وزن تبلت نیم کیلو است و نگه داشتن آن در دست برای مدت طولانی، می‌تواند خسته‌کننده باشد؛ بنابراین موقع فیلم دیدن بهتر است از پایه‌های نگهدارنده استفاده کنید. نمایشگر این تبلت ۱۰.۵ اینچ بوده و باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعت آن، به‌خوبی شارژ نگه می‌دارد.

توجه داشته باشید که این تبلت برای کارهای روزمره و کاربری عادی مناسب است؛ پس اگر تبلتی برای عکاسی، گیمینگ یا کارهای طراحی می‌خواهید، باید محصولات دیگری را بررسی کنید.

هدیه برای روز مادر

خرید Galaxt tab A8

خرید پاور بانک برای روز مادر

مادر شما هم وقتی بیرون است موبایلش خاموش می‌شود و تا وقتی برگردد حسابی دلواپس می‌شوید؟ یک پاوربانک که همیشه توی کیف باشد و وزن خیلی زیادی هم نداشته باشد، می‌تواند هدیه‌ای ایده‌آل و کارآمد باشد. بدین ترتیب، در حین سفر، طبیعت گردی یا هرجا که دسترسی به پریز برق محدود بود، موبایل‌‌ها شارژ خواهند داشت.

انواع پاوربانک را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت پاور بانک

شیايومی MI PLM18ZM

پاوربانک برای روزز ن

ابعاد این پاوربانک، ۲۶×۶×۱۵۰ میلی متر است و ۳۲۵ گرم وزن دارد. بدین ترتیب، در کیف‌های کوچک هم جای می‌گیرد و می‌توانید آن‌ را همه‌جا همراه خود داشته باشید.

ظرفیت این دستگاه، ۲۰ هزار میلی آمپر، شدت جریان ورودی ۲.۵ و شدت جریان خروجی آن، ۳.۰ میلی آمپر بوده و به تکنولوژی شارژ سریع مجهز است. چنانچه شدت جریان برق به دلیل نوسانات افزایش پیدا کند، دستگاه از ورود برق اضافی به موبایل و اسیب دیدن آن جلوگیری می‌کند. همچنین، این پاور بانک در برابر گرما مقاوم است و در زمانی که خودش در شارژ است، بدنه‌اش گرم نخواهد شد.

خرید پاوربانک MI PLM18ZM

خرید ساندبار به عنوان بهترین هدیه روز زن

اگر مادرتان زیاد تلویزیون تماشا می‌کند اما از کیفیت صدای آن راضی نیست و برای این که خوب بشنود مجبور است آن را تا آخر زیاد کند، خوب است به خرید ساندبار فکر کنید.

ساندبارها این روزها جای خود را به اسپیکرها داده‌اند و برای بالا بردن کیفیت صدای تلویزیون ازشان استفاده می‌شود. موقع فیلم دیدن یا گوش دادن به موسیقی، یک ساندبار باکیفیت، لذت فیلم دیدن یا موسیقی شنیدن را افزایش می‌دهد.

سونی HT-S100F

ساندبار سونی

ساندبار سونی ابعاد ۸۸×۶۴×۹۰۰ میلی متر دارد که بدنه‌ی مستطیلی و کشیده‌اش را می‌توانید زیر تلویزیون جای دهید. این ساندبار یک ریموت کنترل دارد که بتوانید آن را بدون بلند شدن از جایشان کنترل و کم و زیاد کنید. توان خروجی صدا از این ساندبار، ۱۲۰ وات است و در اتاقی با ابعاد متوسط، صدا را به‌خوبی پخش می‌کند. اگر در خانه مادرتان جای یک ساندبار خالی است، توصیه می‌کنیم آن را برای هدیه روز مادر در نظر داشته باشید.

خرید ساندبار HT-S100F

خرید سشوار به عنوان بهترین هدیه روز مادر

اگر مادرتان به براشینگ موهایش اهمیت زیادی می‌دهد و به‌تازگی سشوارش سوخته یا قدیمی است، یک سشوار باکیفیت و خوب می‌تواند هدیه‌ای معرکه برای روز زن باشد.

انواع سشوار را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت سشوار

میگل GHD 200

چه هدیه ای برای روز مادر مناسب است؟ بهترین هدیه روز مادر

سشوار میگل با توان ۲۰۰۰ وات، موهای شما را به‌خوبی صاف می‌کند و حالت می‌دهد. سیم این سشوار بیش از ۲ متر است و اگر آینه دم دستتان نباشد یا فاصله آینه از پریز برق زیاد باشد، به‌راحتی می‌توانید از سشوار استفاده کنید. سشوار میگل فیلتر جداشدنی دارد و درجه‌ی آن را می‌توانید با توجه به خواست خود تنظیم کنید. اگر می‌خواهید هدیه‌ای زیر ۲ میلیون تومان تهیه کنید، سشوار میگل گزینه مناسبی است.

خرید سشوار GHD 200

میگل GHD 150

سشوار مسافرتی میگل

این سشوار، یک گزینه بی‌نظیر برای کسانی‌ست که هر روز حمام می‌کنند و بعد از حمام باید حتما موهایشان را سشوار دهند. اگر در چمدانتان جایی برای سشوار نیست، این سشوار، یک سشوار مسافرتی است که دسته‌ی آن تا می‌شود و شما می‌توانید آن را به‌خوبی در کیف سفرتان جا دهید. حال هر چند روز که در سفر بمانید، نگرانی از بابت حالت موهایتان ندارید.

این سشوار هم مانند مدل قبلی‌ست، با این تفاوت که توان مصرفی‌اش ۱۵۰۰ وات است و سیم آن نیز ۱.۵ متر طول دارد.

خرید سشوار GHD 150

خرید جارو شارژی برای روز مادر

یک جاروی شارژی که به کمک آن خرده‌ریزها و روکش مبل را بتوانید تمیز کنید هم می‌تواند دیگر هدیه‌ی مناسبی باشد که برای این روز در نظر می‌گیرید. اگر مادرتان وسواس به تمیز بودن تمام گوشه و کنارها دارد و از طرفی، نمی‌تواند مدام جاروبرقی سنگین را بیرون بیاورد و فعال کند، یک جاروی دستی کم وزن می‌تواند کارش را راه بیندازد.

سایا Turbo

جارو شارژی سایا - بهترین هدیه روز مادر

جاروی شارژی توربو، تنها ۱ کیلوگرم وزن دارد و می‌توانید همانطور که نشسته‌اید، اطراف خود را تمیز کنید یا گوشه و کنار مبل که جاروبرقی به هیچ وجه نمی‌تواند تمیز کند، یا داخل اتومبیلتان را برق بیندازید. همچنین، اگر مایعات روی زمین ریخته باشد هم با این جارو می‌توانید جمعش کنید. این جارو شارژی و با باتری ۱۸۰۰ میلی آمپر ساعت، حداقل ۳۰ دقیقه به شما کار می‌دهد و مکش فوق‌العاده ای دارد. یک جاروی شارژی، می‌تواند مکمل خوبی در کنار جاروبرقی باشد تا مجبور نشوید برای آشغال‌های کم، جاروبرقی را بیرون بیاورید و ممکن است از نظر مادرتان بهترین هدیه روز مادر باشد.

خرید جارو شارژی سایا Turbo

خرید اسمارت واچ و اسمارت بند، بهترین هدیه برای روز مادر

اسمارت واچ‌ها و اسمارت بندها، دیگر هدایای محبوب هستند که موقع روزهای مهمی چون روز زن، انتخاب می‌شوند. این ساعت‌ها و بندها اینقدر تنوع و قابلیت دارند که محبوبیت‌شان روزبه‌روز بیشتر می‌شود و از آن‌جا که با قیمت‌های مختلف در بازار موجود هستند، چیزی نمانده که تمام و کمال جایگزین ساعت‌های کلاسیک شوند.

یک ساعت هوشمند با نمایشگر بزرگ، که بتوانید با آن تماس‌هایتان را جواب دهید، ضربان قلب و اکسیژن خودنتان را چک کنید و از وضعیت سلامتتان مطلع باشید، می‌تواند هدیه‌ای ماندگار و ارزشمند برای روز مادر باشد.

انواع ساعت هوشمند را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت ساعت هوشمند

کیسلکت Calling watch Kr Pro

ساعت هوشمند کیسلکت

ساعت هوشمند کیسلکت، مجهز به نمایشگر ۱.۴۳ اینچی Ultra FHD Crystal Clear AMOLED است که بندی سیلیکونی و سبک دارد و مدتی که روی دست کاربر باشد، احساس سنگینی به دست نمی‌دهد. این ساعت، مناسب کاربری روزمره و همینطور ورزشی است و با پشتیبانی از بیش از ۷۰ نوع مود ورزشی، تنها کافی‌ست هنگام ورزش مود مورد نظر را فعال کنید که وضعیت بدنتان را چک کند.

ساعت کیسلکت هم با اندروید و هم با IOS سازگار است و می‌توانید آن را با هر موبایلی که دارید هماهنگ کنید.

امکان پاسخ‌گویی به تماس تلفنی و دیدن اعلانات، شمارش گام، شمارش ضربان قلب، سنجش میزان اکسیژن خون، و بررسی وضعیت خواب در طی شب، از امکاناتی هستند که این ساعت هوشمند برخوردار است.

خرید Calling watch Kr Pro

امیزفیت Band 7

امیزفیت ۷ - بهترین هدیه روز مادر

اسمارت بندها هم دست کمی از ساعت های هوشمند ندارند و با داشتن قابلیت‌های کم و بیش یکسان، برای خیلی از افراد، جذابتر از ساعت‌ها هستند.

بند هوشمند ۷، یک نمایشگر مستطیلی ۱.۴۷ اینچی دارد که به بندی سیلیکونی متصل شده و مناسب کاربری روزمره، و ورزشی است. این بند با اندروید ۷.۰ به بالا و iOS ۱۲ به بالا سازگار است و با یکبار شارژدهی، در صورت استفاده عادی، باتری‌اش تا ۱۸ روز ماندگاری دارد. این بند هم مانند ساعت‌های هوشمند ده ها نوع مود ورزشی را ساپورت می‌کند و علاوه‌برآن، تا عمق ۵۰ متر ضدآب است. متاسفانه بند ساعت قابل تعویض نیست؛ پس موقع خرید، این را در نظر داشته باشید که نمی‌توانید آن را به سلیقه تان عوض کنید.

خرید امیزفیت ۷

اپل SE2022

se 2022 بهترین هدیه برای روز مادر

ساعت هوشمند اپل SE2022، می‌تواند برای عاشقان برند اپل و اسمارت واچ‌هایش یک هدیه‌ی بی‌نظیر باشد. این ساعت با ظاهر جذاب مینیمالش، با تمامی موبایل‌های اپل سازگار است و علی رغم ظاهر نسبتا بزرگش، تنها ۳۳ گرم وزن دارد!

این ساعت هوشمند، از سیستم عامل WatchOS9 استفاده می‌کند و نوع پردازنده‌اش، Apple S8 است. ساعت SE 2022 هم مانند دیگر ساعت‌های هوشمند، از قابلیت‌های متعدد و چندین حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. قیمتش نسبت به دیگر اپل‌ واچ‌ها به‌صرفه است و میزان مصرف باتری را می‌توان در آن مدیریت کرد. البته، سنسور تشخیص دمای بدن و قابلیت Always on display، در این ساعت وجود ندارد.

خرید اپل واچ SE2022

خرید پلوپز و بخارپز، بهترین هدیه روز مادر

خیلی از بانوان دوست دارند لوازم خانگی مورد نیازشان را هدیه بگیرند. لوازمی که آشپزی را راحت‌تر می‌کند مثل پلوپز و غذاساز، می‌توانند بهترین هدیه برای خانم های شاغل باشند.

پلوپز در ظرفیت‌ها، برندها و قیمت‌های مختلف در بازار موجود است و ما برخی‌هایشان را بهتان معرفی می‌کنیم تا بتوانید دستگاه مورد نظرتان را با شناخت بیشتر تهیه کنید.

انواع پلوپز را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت پلوپز

پارس خزر ۴ نفره RC-SC 101

پلوپز ۴ نفره برای روز زن

پلوپز پارس خزر آن قدر معروفند که حتی ایرانیان خارج از کشور هم آن‌ها را می‌خرند. علت این محبوبیت، این است که پخت پلوی ایرانی، در پلوپز ایرانی به بهترین شکل انجام می‌شود و عطر مطبوع پلو را در فضا پخش می‌کند.

ظرفیت پلوپزهای ۴ نفره ۱ لیتر است. این حجم ممکن است در برخی خانه‌ها مناسب بیش از ۴ نفر و در برخی دیگر، کمتر از ۴ نفر باشد. دیگ داخلی پلوپز، آلومینیومی است که با تفلون نچسب عایق شده تا موقع پخت و پز یا شستن آن اذیت نشوید.

درب پلوپز شیشه‌ای‌ست و سوپاپی دارد که بخار برنج از آن‌جا خارج شود. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه، می‌توان به قابلیت آرامپزی آن اشاره داشت.کاربری این پلوپز بسیار ساده است و برای افراد سالمند مانند مادربزرگ‌ها که نمی‌توانند با لوازم دیجیتالی راحت کار کنند، یک گزینه ایده‌آل است.

خرید پلوپز RC-SC101

ویداس VIR-5114

خرید بخارپز - بهترین هدیه روز مادر

بخارپز برای کسانی که رژیم غذایی دارند یا به دلیل بیماری نمی‌توانند غذاهای سرخ کردنی صرف کنند، وسیله‌ای لازم و ضروری‌ست.

بخارپز ویداس یک وسیله چند طبقه مدرج است که گوشت و سبزیجات مورد نظرتان را بدون روغن بخارپز می‌کند. وزن این دستگاه ۴ کیلوگرم است و با توان مصرفی حداکثر ۹۰۰ وات عمل می‌کند. در دستگاه، ظرفیتی به اندازه یک لیتر برای مخزن آب، و ۷ لیتر در طبقات بخارپز تعبیه شده.

خرید بخارپز VIR-5114

پارس خزر ۸ نفره RC-181TS

کادو روز زن - پلوپز ۸ نفره - بهترین هدیه روز مادر

پلوپز ۱.۸ لیتری پارس خزر، مناسب خانواده‌هایی با جمعیت بالا یا پر رفت‌وآمد است و زحمت پخت برنج در حجم بالا را کم می‌کند. درب این پلوپز استیل است و به‌جای دکمه، روی بدنه‌اش درجه دارد که میزان پخت برنج را مشخص کنید.

خرید پلوپز RC-181TS

جمع بندی

قطعا خرید هدیه، کاملا سلیقه‌ای است و نمی‌توان به یقین گفت که بهترین هدیه روز مادر برای همه‌ی مادران چیست. با این حال، این لیست به شما کمک می‌کند تا وسیله‌ای درخور و مناسب تهیه، و به مادر خود هدیه دهید.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *