بهترین گوشی تا 2 میلیون تومان (فروردین 1402)

فهرست مطالب

1

  • نوکیا C1 2nd Edition 2021 نسخه 16/1 گیگابایت
  • هایسنس E30 Lite نسخه 16/1 گیگابایت
  • نوکیا 8210 4G
  • نوکيا 106 مدل (2018)
  • سؤالات متداول

انتخاب بهترین گوشی تا ۲ میلیون تومان به نظر کار ساده‌ای می‌رسد، اما وقتی شروع به جستجو می‌کنید با گزینه‌های متفاوتی مواجه خواهید شد. احتمالا برای شما هم سوال است که «گوشی خوب تا دو میلیون چی بخرم؟» یا «بهترین گوشی تا ۲ میلیون تومان کدام است؟»، در این مقاله تعدادی از بهترین گوشی‌های 2021 در رنج قیمت ۲ میلیون تومان را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا گزینه‌های مناسبی برای خرید پیش روی شما قرار بگیرد.

گوشی‌های ادامه لیست از قیمت زیاد به کم مرتب شده‌اند و همچنین باید توجه داشته باشید که در این بازه قیمتی نباید انتظار خیلی زیادی از گوشی‌های هوشمند داشت و اکثر گوشی‌ها در بهترین حالت تنها می‌توانند از پس کارهای روزمره به حالت مناسبی بربیایند و برای انجام کارهای سنگین و پیچیده اصلا نمی‌توان به روی این گوشی‌ها حساب باز کرد.

برای مشاهده لیست قیمت روز گوشی های موبایل به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

نوکیا C1 2nd Edition 2021 نسخه 16/1 گیگابایت

در لیست گوشی‌ ۲ میلیون تومان باید به گوشی نوکیا C1 2nd Edition 2021 را به شما معرفی کنیم. گوشی‌ هوشمندی که کیفیت ساخت بالایی دارد و ونسبت به قیمت ارزش خرید بالایی دارد. این گوشی هوشمند نوکیا ارزان قیمت تنها ۱۵۴ گرم وزن دارد و از بدنه و فریم پلاستیکی استفاده می‌کند. برای این گوشی هوشمند از صفحه نمایش ۵٫۴۵ اینچی استفاده شده که وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۴۴۰ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

نوکیا C1 2nd Edition 2021

گوشی نوکیا C1 2nd Edition 2021 با سیستم عامل اندروید ۱۱ نسخه Go راهی بازار شده که با توجه به سخت افزار گوشی، عملکرد بسیار خوبی دارد و روان اجرا می‌شود. این گوشی هوشمند تنها ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد، اما می‌توانید از کارت حافظه استفاده کنید و میزان حافظه داخلی را افزایش دهید.

تنها یک دوربین پشت با حسگر ۵ مگاپیکسلی روی این گوشی قرار گرفته و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم دارد. این دوربین می‌تواند با وضوح تصویر 720p فیلم‌برداری می‌کند. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این گوشی نوکیا از باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

مشخصات Nokia C1 2nd Edition
تراشه Unisoc SC7731e
پردازنده گرافیکی Mali-400 MP2
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین ۵ مگاپیکسل اصلی
سیستم عامل اندروید ۱۱
حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت
رم ۱ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت

خرید گوشی نوکیا C1 2nd Edition

خرید تبلت

هایسنس E30 Lite نسخه 16/1 گیگابایت

ارزان‌ترین گوشی هوشمند موجود در این لیست همین هایسنس E30 Lite است. این محصول از تراشه‌ای چهار هسته‌ای استفاده می‌کند و محتوا را به کمک یک پنل 6 اینچی با رزولوشن 1600 در 720 یا همان HD+ پیش روی شما قرار می‌دهد. مانند گوشی قبلی این محصول هم 16 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت حافظه رم دارد و این یعنی باید انتظار کندی و لگ را داشته باشید. البته شما در صورت داشتن استفاده معمول مانند تماس، ارسال پیام و استفاده از مسنجرها می‌توانید به روی این گوشی اقتصادی و بسیار ارزان حساب باز کنید.

هایسنس E30 Lite

این گوشی یک دوربین اصلی با سنسور 8 مگاپیکسلی دارد که این دوربین با یک دوربین VGA همراه می‌شود. شرایط برای دوربین سلفی هم یکسان است و دو دوربین 8 مگاپیکسلی و VGA در روبرو خودنمایی می‌‌کنند. هایسنس E30 lite از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و به لطف برخورداری از شبکه 4G به شما امکان می‌دهد تا سرعت اینترنت بالایی را تجربه کنید.

مشخصات هایسنس E30 Lite
تراشه SC9832E چهار هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین 8 مگاپیکسل اصلی
VGA
سیستم عامل اندروید 9
حافظه داخلی 16 گیگابایت
رم 1 گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت

قیمت هایسنس E30 Lite مدل 16 گیگابایت با رم 1

اگر یک گوشی دکمه ای با هر مشخصاتی نیاز دارید، مطلب زیر را بخوانید:
بهترین گوشی دکمه ای دنیا

خرید پاوربانک

نوکیا 8210 4G

گوشی‌های هوشمند 2 میلیونی عملکرد عالی ندارند و به همین جهت بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند در این بازه قیمتی به سراغ گوشی‌های دکمه‌ای بروند و خود را درگیر دنیای هوشمند نکنند. این گوشی فاقد سیستم عامل است اما سرعت زیادی حین جابجایی در منوها و باز کردن برنامه‌ها دارد و از این جهت می‌تواند انتخاب بسیار خوبی به حساب بیاید. این محصول از شبکه 4G هم پشتیبانی می‌کند تا هم سیگنال‌ها را بهتر دریافت کند و هم از طریق مرورگر از پیش نصب شده به شما امکان دهد تا با آن در فضای اینترنت جستجو کنید.

نوکیا 8210 4G

به لطف نمایشگر 2.8 اینچی نوکیا 8210 فضای نسبتا مناسبی برای سرچ و وبگردی پیش روی شما قرار می‌گیرد و باتری 1450 میلی آمپر ساعتی آن باعث می‌شود تا چند روز به شارژ مجدد نیازی نداشته باشید. ناگفته نماند که این مدل از یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد تا شما بتوانید با آن عکاسی کنید.

مشخصات گوشی نوکیا نوکیا 8210 4G
پردازنده Unisoc T107
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت
دوربین 0.3 مگاپیکسل
سیستم‌عامل بدون سیستم عامل
حافظه داخلی 128 مگابایت
رم 48 مگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه ندارد
باتری لیتیوم یونی 1450 میلی‌آمپر ساعت

قیمت نوکیا 8210 4G

نحوه کار با سامانه رجیستری گوشی را در مطلب زیر بیاموزید:

رجیستری گوشی مسافری

خرید گوشی 5G

نوکيا 106 مدل (2018)

نوکيا 106 مدل (2018)

اگر به دنبال گوشی ساده و قیمت مناسب هستید نوکیا 106 می‌تواند گزینه مناسبی برای‌تان باشد. برای انجام کارهای ساده و اولیه مثل برقراری تماس و ارسال پیام می‌توانید روی گوشی نوکیا ۱۰۶ مدل ۲۰۱۸ حساب کنید، تجهیز به باتری 800 میلی‌آمپر ساعتی یکی از مهم‌ترین مشخصات این گوشی محسوب می‌شود و شارژدهی بسیار مناسبی دارد. شاید برخورداری از درگاه‌ USB برای گوشی‌های اندرویدی اصلا ویژگی چشم‌گیری نباشد اما برای نوکیا ۱۰۶ با این رنج قیمت، داشتن درگاه USB یک مزیت و مشخصه مثبت است. همچنین می‌توانید تعداد 2000 مخاطب به این گوشی اضافه کنید، همچنین از فضای ذخیره‌سازی برای 500 پیامک برخوردار است که مطمئنا برای یک گوشی ساده کافی است.

مشخصات گوشی نوکیا 106 مدل 2018
پردازنده Mediatek MT6261D
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت (مینی سیم – هم‌زمان فعال )
دوربین ندارد
سیستم‌عامل بدون سیستم عامل
حافظه داخلی 4 مگابایت
رم 4 مگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه ندارد
باتری لیتیوم یونی 800 میلی‌آمپر ساعت

قیمت نوکیا 106

حاضرید کمی بیشتر هزینه کنید؟
بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان

سؤالات متداول

کدام گوشی تا 2 میلیون برای بازی مناسب است؟ هیچ یک از گوشی‌های لیست اصلا مناسب بازی نیستند و گوشی‌ها در این حدود قیمتی تنها اگر بتوانند کارهای ساده و روزمره را بدون مشکل انجام دهند باید عملکرد آن‌ها را خوب در نظر گرفت.

کدام گوشی تا 2 میلیون برای عکاسی و فیلم‌برداری مناسب است؟ اگر به عکاسی علاقه دارید حداقل باید 3 یا 4 میلیون برای خرید گوشی هزینه کنید.

ads

فرق بین پلی استیشن 5 نسخه استاندارد با نسخه دیجیتال چیست؟

تفاوت ps5 استاندارد و دیجیتال

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *