بهترین گوشی های شیائومی در سال 2022

شیائومی دیگر یک برند چینی ناشناخته نیست. این شرکت هم اکنون چهارمین تولید کننده گوشی هوشمند در دنیا به حساب می‌آید که محصولات بسیار باکیفیتی در گروه‌های مختلف تولید و راهی بازار کرده است. سیاست‌های این شرکت باعث شده که در هر بازه قیمتی یک یا چند گوشی شیائومی را مشاهده کنیم. به‌طور مثال این شرکت هم گوشی‌های پرچم‌دار فوق‌العاده‌ای دارد و هم گوشی‌های میان‌رده و حتی ارزان قیمت بسیار باکیفیتی راهی بازار می‌کند. این تنوع محصول و امکانات منحصر به‌فردی که با قیمتی کاملا رقابتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، باعث شده که مردم بیش از گذشته به فکر خرید گوشی شیائومی باشند. این شرکت چینی در طول سال کلی محصول جدید معرفی می‌کند و به همین دلیل خیلی‌ها به دنبال بهترین گوشی های شیائومی می‌گردند که در همان سال راهی بازار شده‌اند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 را به شما معرفی کنیم. به این موضوع توجه داشته باشید که در این مطلب سعی کردیم بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران، بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت و بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین را به شما معرفی کنیم. حتی برای اینکه بتوانیم به تمام سوالات شما درباره گوشی های شیائومی پاسخ دهیم، سعی کردیم بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری را هم به شما معرفی کنیم. امیدواریم که در این مطلب بتوانیم محبوبترین گوشی های شیائومی در دسته‌های مختلف با کاربردهای متفاوت را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در زمان خرید گوشی انتخاب‌ راحت‌تری داشته باشید.

لیست قیمت گوشی های شیائومی را در کنار آفرهای ویژه تکنولایف ببنید: گوشی شیائومی

بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران

رویکرد کاربران نسبت به گوشی های شیائومی فراتر از اعداد و ارقام است. از دید کاربران حتما یک گوشی پرچم‌دار جزو بهترین گوشی شیائومی نیست. بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران می‌تواند یگ گوشی میان‌رده و حتی ارزان قیمت باشد که قیمت مناسبی هم دارد و امکانات متفاوتی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. با کمی گشت و گذار در بازار متوجه می‌شوید که کاربران از چه گوشی شیائومی بیشتر از همه استقبال می‌کنند. این موارد شامل بهترین گوشی شیائومی برای بازی، بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت، پرفروش ترین گوشی شیائومی و دیگر موارد این چنینی می‌باشد.

شیائومی ۱۲

گوشی شیائومی ۱۲ نه تنها پرچم‌دار این شرکت در سال ۲۰۲۲ است، بلکه بهترین گوشی شیائومی در سال ۲۰۲۲ هم به شمار می‌رود. اگر به دنبال بالاترین مدل گوشی شیائومی می‌گردید، پس باید به فکر خرید شیائومی ۱۲ باشید.
این بهتری گوشی شیائومی ۲۰۲۲ در حالی که گوشی پرچمدار شیائومی به شمار می‌رود، ظاهری بسیار جمع‌وجور و کامپکت هم دارد. به همین دلیل از نظر ظاهر مورد توجه بسیاری از کاربران قرار می‌گیرد. برای شیائومی ۱۲ از تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ استفاده شده و صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. این محصول از شارژر ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند و از دوربین‌های بسیار باکیفیتی استفاده می‌کند. البته باید بگوییم که این گوشی ضد آب نیست که یک نقطه ضعف برای بالاترین گوشی شیائومی به شمار می‌رود.

خرید شیائومی ۱۲

پوکو X4 پرو

اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت هستید، باید به شما گوشی پوکو X4 پرو را معرفی کنیم. این گوشی در کنار اینکه ظاهر خوبی دارد، از صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. البته که از بدنه‌ای پلاستیکی برای آن استفاده شده است. این گوشی از شارژ‌۶۷ وات پشتیبانی می‌کند و دوربین اصلی آن هم حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد. البته باید بگوییم که این گوشی با تراشه اسنپ دراگون ۶۹۵ راهی بازار شده است.

خرید پوکو X4 پرو

شیائومی ۱۲ پرو

سری شیائومی ۱۲ جروز بالاترین مدل گوشی شیائومی به شمار می‌روند. پس به همین دلیل هم گوشی شیائومی ۱۲ پرو را هم می‌توانیم بهترین گوشی شیائومی 2022 نام ببریم. البته که این گوشی جدیدترین گوشی شیائومی 2022 هم به شمار می‌رود.
قطعا از طراحی این گوشی راضی خواهید بود و از کیفیت صفحه نمایش آن شگفت‌زده می‌شوید. دوربین‌های این گوشی هم شما را شگفت‌زده می‌کنند. شک نکنید که یکی از قوی‌ترین گوشی‌های شیائومی را در اختیار خواهید داشت.

خرید شیائومی ۱۲ پرو

پوکو F4 جی تی

اگر از خودتان سوال می‌کنید که کدام گوشی شیائومی را بخرم باید بگوییم که گوشی پوکو F4 GT می‌تواند یک انتخاب فوق‌العاده برای شما باشد. پوکو F4 جی تی را هم می‌توانیم به عنوان بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت حساب کنیم. این گوشی برای گیمرها انتخاب مناسبی خواهد بود. این گوشی به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ مجهز شده و ۱۲ گیگابایت رم دارد. باید بگوییم که پوکو F4 GT از شارژ سریع ۱۲۰ وات هم برخوردار است. یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده که عکس‌های خوبی ثبت می‌کند.

خرید پوکو F4 جی تی

شیائومی ۱۲ لایت

در میان بهترین گوشی های شیائومی باید از گوشی شیائومی ۱۲ لایت هم نام ببریم. این گوشی هم به عنوان جدیدترین گوشی شیائومی 2022 شناخته می‌شود، چرا که در کنار سایر اعضای خانواده شیائومی ۱۲ راهی بازار شد. این محصول در نوع خودش به عنوان بهترین مدل گوشی شیائومی شناخته می‌شود و عملکرد بسیار خوبی دارد.
شیائومی ۱۲ لایت یک گوشی میان‌رده فوق‌العاده است. محصولی که وزن بسیار کمی دارد و خیلی راحت در دست قرار می‌گیرد. البته که این گوشی عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای دارد و از دوربین‌های با کیفیتی هم استفاده می‌کند.

خرید شیائومی ۱۲ لایت

شیائومی 12s اولترا

اگر به دنبال بالاترین مدل گوشی شیائومی می‌گردید، نباید به راحتی از کنار گوشی شیائومی 12s اولترا عبور کنید. این گوشی یکی از قدرتمندترین گوشی‌های موجود در بازار است. این گوشی پرچمدار شیائومی در حال حاضر یکی از قوی‌ترین گوشی‌های اندرویدی است که از دوربین‌های فوق‌العاده‌ای هم بهره می‌برد. این گوشی از پس هر کاری به راحتی بر می‌آید و صفحه نمایش بسیار باکیفیتی هم دارد.
شیائومی 12s اولترا به تراشه اسنپ دراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز شده و عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد. دوربین‌های آن هم در نور کم عکس‌های بسیار خوبی ثبت می‌کنند.

خرید شیائومی 12s اولترا

اگر قصد خرید گوشی ال جی دارید بد نیست با بهترین مدل های این برند آشنا شوید.
بهترین گوشی‌های LG

Redmi Note 10 Pro

گوشی Redmi Note 10 Pro هم به واسطه داشتن سخت‌افزار خوب و قیمت مناسب توانسته به بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران تبدیل شود. یکی از ویژگی‌‌های شگفت‌انگیز این گوشی هوشمند داشتن صفحه‌نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. از طرف دیگر صفحه نمایش این گوشی از HDR 10 پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل رنگ‌ها را حالی نشان می‌دهد. صفحه نمایش این گوشی از وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل برخوردار است برای تماشای فیلم و بازی کردن و وب گردی انتخاب شگفت‌انگیزی به حساب می‌آید. دوربین‌های قرار گرفته برای این گوشی هوشمند از دیگر ویژگی‌‌های جذاب آن به حساب می‌آیند. دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و به‌ همین دلیل عکس‌هایی باکیفیت و پرجزییات ثبت می‌کند. این دوربین توانایی فیلم‌برداری با کیفیت 4K را هم دارد و حتی می‌تواند ویدئوهایی با وضوح Full HD با نرخ ۶۰ فریم برثانیه هم ثبت کند. این گوشی هم بلندگوی استریو دارد و هم از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی بهره می‌برد.

قیمت گوشی ردمی نوت 10 پرو با حافظه 128 و رم 8 گیگابایت

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت حتما نباید ارزان‌ ترین گوشی شیائومی باشد. برای انتخاب بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت به فاکتورهای مختلفی توجه کردیم. مجموع ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری یک گوشی و قیمت در نظر گرفته شده برای آن در مقایسه با رقبا باعث انتخاب گوشی‌های زیر شده‌اند. در واقع این گوشی‌ها نسبت به قیمتی که دارند بهترین امکانات و ویژگی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. امکاناتی در گوشی‌های سایر شرکت‌ها باید برای داشتن آن‌ها چند برابر بیشتر هزینه کنید.

شیائومی 11T Pro

شیائومی ۱۱ تی پرو همچنان یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی از نظر قیمت به شمار می‌رود. محصولی که از تراشه اسنپ دراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند و در مدلی راهی بازار شده که ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم دارد. روی این گوشی صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED را مشاهده می‌کنید که کیفیت بسیار خوبی دارد. سه دوربین پشت برای آن در نظر گرفته شده که دوربین اصلی آن حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شود.

خرید شیائومی 11T Pro

Mi 11 Lite

پرفروش ترین گوشی شیائومی Mi

گوشی می ۱۱ لایت نه تنها محصول بسیار جدیدی است، بلکه به راحتی می‌توان آن را در لیست بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت هم قرار داد. گوشی Mi 11 Lite چند ماه پیش معرفی شد و نسبت به قیمت شگفت‌انگیزی که دارد، سخت‌افزار منحصر به‌فردی هم دارد. شیائومی از صفحه نمایش AMOLED روی این محصول استفاده کرده که می‌تواند ۱ میلیارد رنگ نشان دهد. این صفحه نمایش از HDR10+ پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی آن هم به ۹۰ هرتز می‌رسد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که صفحه نمایش این گوشی تا ۸۰۰ نیست روشنایی تولید می‌کند. درست است که از تراشه اسنپ‌دراگون 732G روی این گوشی استفاده شده، اما این تراشه برای انجام کارهای روزمره و حتی نیمه سنگین مناسب خواهد بود. با این گوشی نگران بازی کردن هم نخواهید بود و همه چیز خیلی نرم و روان اجرا می‌شود. این گوشی بلندگوی استریو دارد و از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم برخوردار است. تجربه عکاسی با می ۱۱ لایت هم نظر شما را به خود جلب می‌کند. دوربین‌های این گوشی کیفیت مناسبی دارند. از طرف دیگر ابعاد در نظر گرفته برای این گوشی باعث شده که به راحتی بتوانید از این محصول استفاده کنید و آن را دردست بگیرید.

خرید گوشی می ۱۱ لایت

بهترین گوشی شیائومی برای عکاسی

عکاسی یکی از مواردی به‌حساب می‌آید که اکثر کاربران در زمان خرید گوشی به آن توجه زیادی می‌کنند. حتی گروه زیادی از مردم برای داشتن یک دوربین خوب گوشی جدید می‌خرند. همچنین افزایش استفاده از دوربین موبایل برای عکاسی، فیلم‌برداری و تماس‌های تصویری هم باعث شده که همه سعی کنند گوشی جدیدی با دوربینی با کیفیت در اختیار داشته باشند. شیائومی هم سعی کرده دوربین‌های خوبی برای محصولات خودش در نظر بگیرد. در ادامه قصد داریم بهترین گوشی شیائومی برای عکاسی را به شما معرفی کنیم و در این بین به بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین هم اشاره خواهیم کرد. پس اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی برای عکاسی می‌گردید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. گوشی‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که عکاسی کردن با آن‌ها نظر همه را به سمت خود جلب کرده‌اند.

Mi 11 Ultra

دوربین Mi 11 Ultra مشخصات دوربین فیلم‌برداری
دوربین اصلی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی واید، دیافراگم f/2.0، فوکوس تشخیص فاز خودکار، فوکوس خوکار لیزری، لرزشگیر اپتیکال تصاویر دوربین‌های پشت: فیلم برداری 8K با نرخ ۲۴ فریم برثانیه، فیلم برداری 4K با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم برثانیه، فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰، ۶۰،۱۲۰، ۲۴۰، ۹۶۰ و ۱۹۲۰ فریم برثانیه.

دوربین جلو: فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم برثانیه، فیلم‌برداری HD با نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه.

دوربین دوم حسگر ۴۸ مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو، دیافراگم f/4.1، فوکوس تشخیص فاز خودکار، لرزشگیر اپتیکال تصاویر، زوم اپتیکال تا ۵ برابر
دوربین سوم حسگر ۴۸ مگاپیکسلی اولتراواید ۱۲۸ درجه، دیافراگم f/2.2، فوکوس تشخیص فاز خودکار
دوربین سلفی حسگر ۲۰ مگاپیکسلی واید، f/2.2

در حال حاضر گوشی می ۱۱ اولترا بهترین گوشی دنیا از نظر عکاسی است و فعلا بهتر از این گوشی در مزینه عکاسی راهی بازار نشده. در آزمایش‌های صورت گرفته مشخص شده که این گوشی هوشمند می‌تواند تصاویری ثبت کند که نویز بسیار کمی دارند و از جزییات بسیار بالایی بهره می‌برند. این موضوع در ویدئوها هم دیده می‌شود و فیلم‌برداری باکیفیت هم از نقاط قوت این گوشی خواهد بود. سرعت دوربین این گوشی بسیار بالا است و بسیار سریع و با دقت زیادی هم فوکوس می‌کند. دوربین‌های این گوشی از اکسپوژر خوبی برخردارند و از دامنه داینامیک قابل قبولی هم در زیر نور خورشید برخوردارند. البته عملکرد دوربین‌های این گوشی در محیط‌ها باز و محیط‌های بسته واقعا شگفت‌انگیز است. از طرف دیگر گوشی می ۱۱ اولترا یکی از بهترین دوربین‌های اولتراواید موجود را دارد.

Mi 10 Ultra

دوربین Mi 10 Ultra مشخصات دوربین فیلم‌برداری
دوربین اصلی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی واید، دیافراگم f/1.9، فوکوس تشخیص فاز خودکار، فوکوس خوکار لیزری، لرزشگیر اپتیکال تصاویر دوربین‌های پشت: فیلم برداری 8K با نرخ ۲۴ فریم برثانیه، فیلم برداری 4K با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم برثانیه، فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰، ۶۰،۱۲۰، ۲۴۰ و ۹۶۰ فریم برثانیه.

دوربین جلو: فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰ فریم برثانیه، فیلم‌برداری HD با نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه.

دوربین دوم حسگر ۴۸ مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو، دیافراگم f/4.1، فوکوس تشخیص فاز خودکار، لرزشگیر اپتیکال تصاویر، زوم اپتیکال تا ۵ برابر
دوربین سوم حسگر ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو، دیافراگم f/2.0، فوکوس تشخیص فاز خودکار دو پیکسلی، ۲ برابر زوم اپتیکال
دوربین چهارم حسگر ۲۰ مگاپیکسلی اولتراواید، دیافراگم f/2.2، فوکوس تشخیص فاز خودکار
دوربین سلفی حسگر ۲۰ مگاپیکسلی واید، f/2.3

گوشی می 10 اولترا را هم می‌توان به عنوان بهترین گوشی شیائومی برای عکاسی نام برد. شیائومی در ساخت این گوشی سعی کرده دروبین‌های خوبی روی آن قرار دهد. چهار دوربین پشت و یک دوربین سلفی ترکیب دوربین‌های این گوشی را تشکیل داده‌اند. بررسی‌های انجام شده به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی هوشمند از اکسپوژر دقیقی برخوردار است و در زمان عکاسی از دامنه داینامیکی خوبی برخوردار است. دوربین‌های این گوشی می‌توانند رنگ‌ها را با قدرت خوبی ثبت کنند. البته رنگ‌ها دقت بالایی هم دارند. در تصاویری که دوربین این گوشی هوشمند ثبت می‌کند، نویز بسیار کمی را مشاهده می‌کنید. این موضوع در زمان فیلم‌برداری هم محسوس خواهد بود. عملکرد دوربین گوشی می 10 اولترا در شب هم قابل قبول است و عکس‌هایی ثبت می‌کند که نویز کمی دارند و از جزییات بالایی بهره می‌برند. عکاسی پرتره با این گوشی هم شگفت‌انگیز است و قدرت زوم فوق‌العاده‌ای هم پیش روی کاربران قرار می‌دهد. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این گوشی عکس‌های واید بسیار خوبی هم ثبت می‌کند که این موضوع می‌تواند در زمان عکاسی از محیط جذاب و شگفت‌انگیز باشد. فیلم برداری با نرخ ۶۰ فریم برثانیه هم یکی دیگر از امکانات خوب دوربین‌های این گوشی خواهد بود. فیلم‌های این گوشی واقعا کیفیت خوبی دارند. همه این ویژگی‌ها باعث شده که بتوان از می 10 اولترا به عنوان بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین نام برد.

Mi 10 Pro 5G

دوربین Mi 10 Pro 5G مشخصات دوربین فیلم‌برداری
دوربین اصلی حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی واید، دیافراگم f/1.7، فوکوس تشخیص فاز خودکار، فوکوس خوکار لیزری، لرزشگیر اپتیکال تصاویر دوربین‌های پشت: فیلم برداری 8K با نرخ ۳۰ فریم برثانیه، فیلم برداری 4K با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم برثانیه، فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰، ۶۰،۱۲۰، ۲۴۰ و ۹۶۰ فریم برثانیه.

دوربین جلو: فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰ فریم برثانیه، فیلم‌برداری HD با نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه.

دوربین دوم حسگر ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو، دیافراگم f/2.0 ، فوکوس تشخیص فاز خودکار دو پیکسلی، زوم اپتیکال تا ۲ برابر
دوربین سوم حسگر ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، دیافراگم f/2.0، فوکوس تشخیص فاز خودکار، لرزشگیر اپتیکال تاصویر، ۳٫۷ برابر زوم اپتیکال، ۵ برابر زوم هیبریدی
دوربین چهارم حسگر ۲۰ مگاپیکسلی اولتراواید، دیافراگم f/2.2
دوربین سلفی حسگر ۲۰ مگاپیکسلی واید، f/2.0

شک نکنید که می‌توان از گوشی می 10 پرو هم به عنوان بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین یاد کرد. دوربین‌های گوشی Mi 10 Pro همچنان عملکرد خوبی در زمان عکاسی و فیلم‌برداری دارند. دوربین‌های این گوشی در زمان عکاسی قدرت این را دارند که جزییات زیادی ثبت با نویز پایین ثبت کنند. این موضوع بیش از پیش خودش را در محیط‌هایی با نور مناسب نشان می‌دهد. میزان کسپوژر و تراز سفیدی دوربین‌ها هم بسیار خوب و دقیق است. از طرف دیگر دوربین‌‌های گوشی می 10 پرو این توانایی را دارند که در زمان زوم کردن هم عکس‌هایی با کیفیت مناسب ثبت کنند. در حالت عکاسی پرتره هم جزییات خوبی را مشاهده خواهید کرد که این موضوع نظر خیلی‌ها را به خود جلب می‌کند. در زمان فیلم‌برداری هم دوربین این گوشی نظر شما را به خود جلب می‌کند. لرزشگیر قرار گرفته روی دوربین به شکل قابل توجهی میزان لرزش ویدئوها را کم می‌کند. همچنین فوکوس خودکار در حالت فیلم‌برداری و در حالتی که نور خوبی داشته باشید، سرعت خوبی دارد.

Mi 9

دوربین Mi 9 مشخصات دوربین فیلم‌برداری
دوربین اصلی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی واید، دیافراگم f/1.8، فوکوس تشخیص فاز خودکار، فوکوس خوکار لیزری دوربین‌های پشت: فیلم برداری 4K با نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم برثانیه، فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰، ۱۲۰و ۲۴۰ فریم برثانیه.

دوربین جلو: فیلم‌برداری Full HD با نرخ ۳۰ فریم برثانیه

دوربین دوم حسگر ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو، دیافراگم f/2.2 ، فوکوس تشخیص فاز خودکار دو پیکسلی، زوم اپتیکال تا ۲ برابر
دوربین سوم حسگر ۱۶ مگاپیکسلی اولتراواید، دیافراگم f/2.2، فوکوس تشخیص فاز خودکار، ۲ برابر زوم اپتیکال
دوربین سلفی حسگر ۲۰ مگاپیکسلی واید، f/2.0

در لیست بهترین گوشی شیائومی برای عکاسی گوشی Mi 9 را هم قرار داده‌ایم. البته چند سالی از عرضه این گوشی گذشته، اما همچنان دوربین‌‌های این گوشی شیائومی عملکرد خوبی دارند. دوربین‌های قرار گرفته روی می ۹ دقت خوبی در ثبت تصاویر و رنگ‌ها دارند. اگر نورمناسب داشته باشید، عکس‌هایی که می ۹ ثبت می‌کند، نویز بسیار کمی دارند. این موضوع را هم در محیط‌های باز و هم در محیط‌های بسته مانند خانه یا محل کار مشاهده خواهید کرد. فوکوس خودکار قرار گرفته روی دوربین می ۹ بسیار سریع و دقیق است و در لحظه می‌توانید از سوژه مورد نظر خود عکسی خوبی تهیه کنید. عکس‌هایی که این دوربین ثبت می‌کند، از تراز سفیدی مناسبی هم برخوردارند. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که این گوشی فلش قدرتمندی هم دارد. عکاسی پرتره با گوشی می ۹ بسیار لذت بخش خواهد بود، چرا که پشت سوژه به خوبی تار می‌شود. دوربین‌های می ۹ در شرایط زوم هم قدرت عکاسی خوبی دارند و عکس‌های پرجزییاتی از خود به نمایش می‌گذارند.

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری

از آنجایی که بسیاری از کسب و کارها نیاز به گوشی هوشمند دارند، خیلی‌ها به دنبال موبایلی هستند که باتری خوبی داشته باشد. با جست‌وجو در بازار گوشی‌‌های مختلفی را پیدا خواهید کرد که هر کدام آن‌ها ظرفیت باتری مختلفی دارند و از تکنولوژی‌های شارژ سریع مختلفی هم برخوردارند. شیائومی در این دسته از گوشی‌ها هم مدل‌های مختلفی دارد. در واقع این شرکت چینی گوشی‌هایی راهی بازار کرده که در کنار توجه به سایر موارد از باتری خوبی هم بهره می‌برند. اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری می‌گردید، ما چند مدل جالب توجه به شما معرفی می‌کنیم.

Redme Note 10

گوشی ردمی نوت 10 قطعا بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری خواهد بود. روی این گوشی یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته که در اگر با گوشی یک استفاده معمولی داشته باشید تا دو روز هم دستگاه را روشن نگه می‌دارد؛ اما اگر در طول روز خیلی با گوشی کار می‌کنید، این باتری برای استفاده یک روز هم به نیاز شما پاسخ می‌دهد. باتری گوشی Redme Note 10 از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. در واقع می‌توانید ۵۰ درصد ظرفیت باتری این گوشی هوشمند را در مدت زمان ۲۵ دقیقه شارژ کنید. کل ظرفیت باتری هم با توجه به گفته شیائومی در مدت ۷۴ دقیقه شارژ می‌شود. در آزمایش‌های مختلف هم مشخص شده که باتری این گوشی برای ۴۱ ساعت و ۲۱ دقیقه مکالمه در حالت 3G مناسب خواهد بود. با این گوشی می‌توانید ۱۳ ساعت و ۵۵ دقیقه به گشت‌وگذار در اینترنت بپردازید و تا ۲۰ ساعت و ۱۳ دقیقه می‌توانید با آن ویدئو تماشا کنید.

Poco M3

گوشی Poco M3 را هم با داشتن باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری خواهد بود. در واقع چنین ظرفیت باتری روی کمتری محصولی دیده می‌شود. گوشی Poco M3در حالی که با یک شارژ ۲۲٫۵ وات راهی بازار شده، تنها از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. ۲۵ درصد ظرفیت باتری را می‌توان در مدت زمان ۳۰ دقیقه شارژ کرد. ۴۶ درصد ظرفیت باتری هم در مدت زمان یک ساعت شارژ می‌شود. برای شارژ کامل باتری هم نزدیک به ۲ ساعت و ۵۹ دقیقه طور می‌کشد. در آزمایش‌های صورت گرفته با این میزان باتری می‌توان نزدیک به ۴۶ ساعت و ۴ دقیقه در حالت 3G مکالمه کرد. این باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باعث شده که بتوانید با پوکو ام ۳ نزدیک به ۲۱ ساعت و ۵۷ دقیقه وب گردی کنید. با پوکو M3 می‌توانید ۱۷ ساعت و ۳ دقیقه هم ویدئو تماشا کنید.

Redme Note 9s

یکی دیگر از گوشی‌ های شیائومی که باتری قابل قبولی دارد، ردمی نوت 9s نام دارد. شیائومی برای این گوشی هوشمند از یک باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است. این گوشی از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند؛ اما شارژ در نظر گرفته شده برای آن ۲۲.۵ واتی است. در مدت زمان ۳۰ دقیقه می‌توانید ۳۷ درصد باتری این گوشی را شارژ کنید. ۶۰ درصد ظرفیت باتری هم در مدت زمان ۵۰ دقیقه شارژ می‌شود. برای شارژ کامل باتری هم باید ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه صبر کنید. براساس اطلاعات منتشر شده با گوشی ردمی نوت ۹ اس می‌توانید ۴۱ ساعت و ۳۰ دقیقه تلفنی صحبت کنید و می‌توانید نزدیک به ۱۹ ساعت و ۱۲ دقیقه به گشت‌وگذار در اینترنت بپردازید. با این گوشی هوشمند شیائومی هم می‌توانید ۱۶ ساعت و ۳۰ دقیقه ویدئو تماشا کنید.

Redme Note 8

اگر به دنبال گوشی دیگری می‌گردید که بتوان آن را جزو لیست بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری قرار داد، گوشی ردمی نوت 8 هم می‌تواند یکی از انتخاب‌ها باشد. این گوشی که قیمت مناسبی هم دارد و به همین دلیل می‌تواند برای خیلی‌ها جذاب باشد، از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. البته این گوشی در حالی که از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند، با شارژر ۱۰ وات راهی بازار شده است. با این حال می‌توانید ۳۰ درصد ظرفیت باتری را در مدت زمان ۳۰ دقیقه شارژ کنید. شارژ کل ظرفیت باتری هم ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه طول می‌کشد.

برای امتیاز به این مطلب کلیک کنید [تعداد امتیازات: 10 امتیاز میانگین: 3.9]

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *