بکاپ گرفتن از تنظیمات در ESET Mobile Security

در سیستم عامل اندروید کارهایی نظیر ریست فکتوری کردن گوشی، حذف و نصب مجدد گوشی و پاک کردن داده نرم افزارها نصب شده امری بسیار عادی می باشد. انجام هر کدام از کارهای بالا روی آنتی ویروس نود 32 نسخه اندروید باعث از دست رفتن کل تنظیمات ESET Mobile Security می شود. در این مقاله میخواهیم نحوه گرفتن نسخه پشتیبان از تنظیمات آنتی ویروس ESET Mobile Security را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله میخوانیم.

– گرفتن بکاپ از تنظیمات آنتی ویروس نود 32 در اندروید یا همان نسخه ESET Mobile Security

important

وارد کردن مجدد لایسنس بعد از Uninstall یا Clear Cache

اگر نرم افزار ESET Mobile Security را حذف و نصب یا Clear Cache کنید تمام تنظیمات مربوط به آنتی ویروس نود 32 اندروید حذف می شود. با انجام مراحل این مقاله بعدا میتوانید مجدد تنظیمات را به حالت قبلی برگردانید. اما لایسنس آنتی ویروس نود 32 شما بازگردانی نخواهد شد و باید مجدد لایسنس را در آنتی ویروس وارد کنید.

پس توجه کنید لایسنسی که خریداری می کنید باید قابلیت استفاده مجدد را داشته باشد. همانطور که می دانید فروشگاه آرانکو یکی از قدیمیترین و همچنین بزرگترین فروشگاه لایسنس محصولات ESET می باشد. اگر تا بحال لایسنس اورجینال محصولات نود 32 را خریداری نکرده اید یا به اصالت لایسنس ESET که خریداری کرده اید شک دارید برای خرید لایسنس نود 32 اورجینال با بیشترین تنوع و پشتیبانی حرفه ای به صفحه فروشگاه مجموعه آرانکو مراجعه کنید.

آموزش بکاپ از تنظیمات آنتی ویروس نود 32 اندروید (ESET Mobile Security)

1- صفحه اصلی آنتی ویروس نود 32 اندروید را باز کنید.

2- برای باز کردن منو آیکن را لمس کنید.

باز کردن منو در ESET Mobile Security

شکل 1-1

3- گزینه Settings را لمس کنید.

تنظیمات در نود 32 اندروید

شکل 2-1

4- در منوی باز شده روی Backup & Restore کلیک کنید.

پشتیبانی تنظیمات در موبایل سکیوریتی

شکل 3-1

5- Backup را انتخاب کنید.

بکاپ تنظیمات در موبایل سکیوریتی

شکل 4-1

6- در مرحله آخر ابتدا نام فایل را تعیین کنید. سپس اگر میخواهید فایل پیکربندی را روی دستگاه خود خیر کنید گزینه Save to device و اگر میخواهید فایل پیکربندی را به اشتراک بگذارید Share file را انتخاب کنید و در نهایت Backup را لمس کنید.

ذخیره بکاپ تنظیمات نود 32 موبایل روی حافظه گوشی

شکل 4-1

قبلیمطلب قبلیمجاز و غیر مجاز کردن استفاده از HTTPS در ESET proxy server مطلب بعدینحوه ارسال پیام به موبایل فرزند در ESET Parental Controlبعدی

برای مشاهده تمام آموزش های مربوط به محصولات ESET به صفحه آموزش نود 32 بروید، همچنین اگر آموزش خاصی مد نظرتان هست که در سایت پیدا نکرده اید در قسمت نظرات اعلام کنید تا هر چه سریع تر آموزش آن در سایت قرار داده شود.

خیلی خوشحال میشویم اگر نظر، ابهام و یا سوالی درباره این مطلب آموزشی دارید آنرا در بخش نظرات مطرح نمایید. نظرات ارزشمند شما موجب خواهد شد کیفیت و ارزش این مطلب بالاتر رود.

نوشته بکاپ گرفتن از تنظیمات در ESET Mobile Security اولین بار در لایسنس آنتی ویروس نود 32 | خرید لایسنس نود 32 | لایسنس eset | آرانکو. پدیدار شد.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *