تکنولایف در کنگره موبایل ایران شرکت می‌کند

کنگره موبایل ایران، نخستین و بزرگترین رویداد موبایل و ارتباطات با محورهای زیست بوم موبایل، نمایشگاه نرم افزار و سخت افزار موبایل و جایزه ستاره­‌های موبایل ایران از تاریخ 2 تا 5 اسفند ماه سال جاری در سایت نمایشگاهی ایرانمال برگزار خواهد شد. تکنولایف به عنوان فروشگاه اینترنتی موبایل و لوازم جانبی گوشی‌های هوشند در تاریخ ۲ تا ۵ اسفند ماه در کنگره موبایل ایران حضور خواهد داشت. لازم به ذکر است که تکنولایف به عنوان حامی ویژه در این رویداد بزرگ شرکت می‌کند و از این جهت برنامه‌‌های جذاب و قرعه‌کشی هم برای بازدیدکنندگان برگزار خواهد کرد.
گفتنی است “کنگره موبایل ایران” به عنوان تنها رویداد مستقل زیست بوم موبایل و ارتباطات کشور در چندین بخش برنامه‌ریزی شده است که شامل پنل‌های تخصصی فعالین اقتصادی، همایش‌هایی با هدف معرفی فناوری‌های ویژه کاربران، بخش معرفی دستاوردها و توانمندی‌های داخلی، معرفی تازه‌های تکنولوژی، بخش خدمات دولت الکترونیک بر بستر موبایل و نمایشگاه جانبی می‌شود.

از غرفه تکنولایف در کنگره موبایل ایران بازدید کنید و برنده آيفون ۱۳ شوید

برای قدردانی از بازدیدکنندگان غرفه تکنولایف در کنگره موبایل ایران، هدایای ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم. هر کسی در این قرعه کشی از سرتاسر ایران می‌تواند شرکت کند، با این حال افرادی که از غرفه تکنولایف در کنگره موبایل ایران بازدید کنند و روند ثبت نام خودشان را در غرفه تکمیل کنند، ۱۰ برابر شانس بیشتر خواهند داشت. پس برای اینکه شانس بیشتری داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که از غرفه تکنولایف بازدید کنید و حتما روند ثبت نام را انجام دهید.

برنده سه هندزفری و یک گوشی هوشمند شوید

در ساعت ۱۸ روز پنجشنبه قرعه کشی اولین آیفون بین تمام کسانی که از ابتدا تا ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ثبت نام کرده‌اند، انجام می‌شود. قرعه کشی دوم ساعت ۱۸ روز جمعه بین تمام کسانی که از ابتدا تا ساعت ۱۷ روز جمعه ثبت نام کرده‌اند، برگزار می‌شود.
البته در روزهای پنجشنبه و جمعه، هر دو ساعت یک قرعه کشی خواهیم داشت. روند این قرعه‌کشی به این شکل است که از ساعت ۱۴ صندوقچه‌ای در غرفه قرار می‌دهیم و تا ساعت ۱۶ داخل آن برگه‌های قرعه کشی را قرار می دهیم. در ساعت ۱۶ قرعه کشی می‌کنیم و سه عدد هندزفری و یک گوشی به برنده‌ها جایزه خواهیم داد. البته برنده این جایزه‌ها باید حتما در لحظه قرعه کشی در غرفه حضور داشته باشد. اگر برنده در محل قرعه کشی حضور نداشت جایزه به نفر بعدی تعلق خواهد گرفت. سپس صندوقچه خالی می‌شود و دوباره کارت‌های قرعه‌کشی جدید داخل آن قرار خواهد گرفت تا در ساعت ۱۶ قرعه کشی بعدی انجام شود. این قرعه کشی تنها در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

منتظر دیدار شما در کنگره موبایل ایران هستیم.

کنگره موبایل ایران

با همکاری و حمایت اتاق اصناف، انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی، انجمن تولیدکنندگان نرم افزار موبایل، اتحادیه فروشندگان موبایل و صوتی تصویری و اتحادیه صنف تجهیزات مخابراتی و ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، قصد دارد با هدف پایش پتاسیل‌های دانش بنیان و ایده‌های نوآورانه در صنعت موبایل و ارتباطات کشور و همچنین توسعه بازار زنجیره تامین و تولید سخت افزار و نرم افزار زیست بوم موبایل کشور با رویکرد همگرایی مابین صنعت و دانش، آوردگاه “کنگره موبایل ایران” را از تاریخ 2 تا 5 اسفند ماه سال جاری برگزار کند. یکی از اهداف مهم این رویداد، برقراری ارتباط مابین بخش‌های مختلف زنجیره زیست بوم موبایل کشور در جهت هم‌افزایی توسعه دهندگان، سرویس دهندگان و تامین کنندگان زیست بوم تلفن همراه کشور است. قطعا با نزدیک شدن حلقه‌های این زنجیره و ایجاد تعاملات سازنده، شاهد پایداری در تامین و توزیع، شناخت نیازها ، تقویت بخش تولید و نهایتا ایجاد تعادل و شکوفایی اقتصاد دیجیتال همراه خواهیم بود که این مهم را می‌توان یکی از اصلی ترین دستاوردهای این کنگره دانست. همچنین نمایش دستاوردهای فعالین این صنعت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش، تولید موبایل و نرم افزارهای کاربردی، استارتاپ‌های دانش بنیان و خدمات ارزش افزوده بر بستر موبایل از دیگر اهداف این جشنواره است.

ads

نقد و بررسی گوشی S23 Ultra سامسونگ به همراه تست گیمینگ، تست دوربین و قدرت زوم را از دست ندهید.

بررسی سامسونگ S23 Ultra

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *