راهنمای خرید پلوپز پارس خزر

فهرست مطالب

  • برند پارس خزر
  • مزایای خرید پلوپز پارس خزر
  • انواع مدل‌ های پلوپز پارس خزر
  • نکات مهم در خرید پلوپز پارس خزر
  • بهترین مدل پلوپز پارس خزر
  • جمع بندی

پلوپز یکی از وسایل بسیار کاربردی و کار راه‌انداز در زندگی روزمره‌ی همه‌ی ما، به‌خصوص کسانی که وقت زیادی برای آشپزی ندارند، محسوب می‌شود. مسلما امروزه وقت ما برای پخت‌ و دم آوردن درست برنج ایرانی یا ته‌دیگ بستن آن پای اجاق گاز کم است؛ پس چه چیزی بهتر از یک یار کمکی که این کار را بدون دردسر برای ما انجام دهد و در زمانی کوتاه پلوی گرم و تازه و سالم برای ما آماده کند؟ یکی از مطرح‌ترین برندهای پلوپز در بازار ایران، پلوپزهای پارس خزر هستند. مقاله راهنمای خرید پلوپز پارس خزر به شما کمک می کند تا در هنگام خرید پلوپز پارس خزر راحت تر بتوانید تصمیم بگیرید.

انواع پلوپز را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید پلوپز

برند پارس خزر

بیش از نیم قرن است که برند پرافتخار پارس خزر، در حال تولید لوازم خانگی باکیفیت در بازار ایران است. یکی از مطرح‌ترین محصولات این شرکت، پلوپزهای پارس خزر است که در تنوع و ظرفیت‌های مختلفی از گذشته تا به امروز تولید شده و رضایت زیادی را بین کاربران داشته و دارد. با وجود بودن پلوپزهای برندهای مطرح خارجی در بازار، اما هواداران پلوپزهای داخلی بیشتر است چون این دستگاه‌ها، مناسب پخت پلوی ایرانی، و سلیقه‌ی ایرانی است. به همین علت، پلوپزهای پارس خزر بین ایرانی‌های خارج از کشور هم وسیله‌ای پرطرفدار است و یکی از وسایلی محسوب می‌شود که صادرات بالایی دارد.

راهنما خرید پلوپز پارس خزر

مزایای خرید پلوپز پارس خزر

  • تقریبا تمامی مردم آسیا برنج مصرف می‌کنند، اما طرز پخت و کیفیت این برنج‌ها با هم متفاوت است. به همین علت، پلوپزهای خارجی، احتمالا پلوی مد نظر ما را برایمان آماده نکنند. به عنوان راهنما خرید پلوپز پارس خزر، لازم است این نکته را خاطرنشان کنیم که این دستگاه، قابل تنظیم، و مجهز به تایمر است و برنج ایرانی را به همان ترتیبی که ذائقه ایرانی می‌پسندد، و با ته‌دیگ طلایی آماده می‌کند.
  • از آن‌جا که برند پارس خزر یک برند داخلی است، در صورت مشکل پیدا کردن دستگاه، می‌توانید با خیال راحت دستگاه را تعمیر، و در صورت منقضی نشدن گارانتی، تعویض کنید.

انواع پلوپز چندنفره پارس خزر را می توانید از تکنولایف بخرید: پلوپز پارس خزر

انواع مدل‌ های پلوپز پارس خزر

پلوپزهای پارس خزر با قابلیت چندکاره یا تک کاره بودن در بازار موجود است تا کاربران با توجه به نیاز و تمایل خود، بهترین مورد را انتخاب کنند.

از قابلیت‌هایی که به پلوپزهای جدید اضافه شده، می‌توان به آرام پز، سرخ کن و بخار پز اشاره کرد. قابلیت بخار پز برای کسانی که تمایل به طبخ غذاهای رژیمی دارند، ویژگی بسیار مناسبی است. همچنین، قابلیت سرخ کن برای کسانی که غذاهای برشته اما کم روغن می‌خواهند می‌تواند وسوسه‌کننده باشد. با قابلیت آرام پز نیز می توانید انواع خورشت و سوپ و غذاهایی که نیاز به پخت طولانی دارند را بپزید. همچنین، پلوپزهای جدیدتر پارس خزر، مجهز به تایمر هستند تا بعد از پخت پلو، روی حالت گرم‌کن برود را تا زمان سرو گرم نگه دارد.

با استفاده از این پلوپز های چندکاره دیگر نیازی به خرید سرخ کن و بخار پز جداگانه ندارید.

نکات مهم در خرید پلوپز پارس خزر

نکات مهم در خرید پلوپز پارس خزر

قبلا در مقاله راهنمای خرید پلوپز به ویژگی های مهم پلوپز اشاره کرده ایم ولی در در راهنمای خرید پلوپز پارس خزر، اختصاصا در مورد خرید پلوپز پارس خزر صحبت می کنیم.

  1. ظرفیت پلوپز: اولین موردی که باید به آن توجه شود، ظرفیت است. پلوپز شما قرار است غذا را برای چند نفر آماده کند؟ اگر پلوپز را با ظرفیتی بیش از ظرفیت مورد نیازتان بخرید، برایتان کارآیی نخواهد داشت و مصرف برق دستگاه زیاد خواهد بود. شرکت پارس خزر، هر ۲۵۰ سی سی را معادل یک فرد در نظر می‌گیرد؛ پس پلوپز یک لیتری تقریبا مناسب مصرف ۴ نفر است. (از آن‌جا که مصرف افراد مختلف با هم فرق دارد، بهتر است بگوییم پلوپز یک لیتری مناسب ۲ الی ۴ نفر است.)
  2. دیجیتالی یا ساده: پلوپزهای ساده که کمی قدیمی هستند، دکمه یا درجه‌ای دارند که شما درجه پخت پلو و میزان برشته شدن آن را مشخص کنید. پلوپزهای جدیدتر، مجهز به یک نمایشگر دیجیتال‌اند که به شما امکان برنامه‌ریزی پخت و قابلیت‌های تکمیلی دیگر را می‌دهد. همچنین، یک منوی دو زبانه دارد که امکان کار به کاربران غیرفارسی زبان را هم بوجود می‌آورد.

بهترین مدل پلوپز پارس خزر

در این قسمت تعدادی از پلوپزهای ساده و دیجیتال با ظرفیت‌های مختلف را بررسی می‌کنیم.

پلوپز ۴ نفره پارس خزر – مدل Candoj 101

مدل این پلوپز ساده است و درجه‌ای دارد که با چرخاندن آن، می‌توانید حالت و میزان پخت را انتخاب کنید. چراغی در کنار درجه قرار گرفته که روشن شدن آن، نشانگر روشن بودن دستگاه است. جنس قابلمه داخلی، مانند تمامی پلوپزهای دیگر از تفلون نچسب است تا آخر است بدون هیچ مشکلی پلو را برگردانید. درب پلوپز، پیرکس است و سوپاپی در آن وجود دارد تا بخار و عطر برنج در فضا پخش شود. میزان مصرف انرژی این دستگاه، ۵۰۰ وات است.

راهنمای خرید پلوپز پارس خزر

پلوپز ۴ نفره پارس خزر – مدل Candoj 101

مولتی کوکر ۲ نفره پارس خزر – مدل Taftan 61

این وسیله مناسب افرادی‌ که تنها زندگی می‌کنند یا خانواده‌های ۲ نفره است. از دیگر قابلیت‌های این پلوپز، بخارپز و آرام‌پز بودن آن است. یک نمایشگر دیجیتال روی بدنه دستگاه وجود دارد که به کمک آن می‌توانید زمان پخت غذا را ببینید. در بسته‌بندی این پلوپز، یک قابلمه جدا و یک پیمانه مندرج برای پیمانه کردن برنج هم وجود دارد. توان این دستگاه ۳۵۰ وات است.

راهنما خرید پلوپز پارس خزر

مولتی کوکر ۲ نفره پارس خزر Taftan 61

پلوپز ۱۲ نفره پارس خزر – مدل Tyan-271

اگر خانواده پرجمعیتی دارید یا مدام مهمانی می‌دهید، پلوپز ۱۲ نفره احتمالا وسیله‌ای پرمصرف در خانه شما بشود. تفلون این پلوپز بسیار باکیفیت است و به سادگی خش نمی‌افتد. وزن پلوپز حدود ۵ کیلوگرم و توان مصرفی آن ۹۵۰ وات است.

بهترین مدل پلوپز پارس خزر

پلوپز ۱۲ نفره پارس خزر Tyan-271

پلوپز دیجیتال ۴ نفره پارس خزر – مدل DCM-101 P

تفلون نچسب و نمایشگر دیجیتال دو زبانه، همچنین قابلیت‌های آرام‌پز، بخار پز، و طبخ برنج به اشکال مختلف، و در کل ۲۱ نوع عملکرد این پلوپز را تبدیل به وسیله‌ای متفاوت، پراستفاده و پرفروش کرده است. ۸ درجه مختلف برای پخت ته دیگ در این پلوپز تعبیه شده و حتی خورشت هم می‌توان با این پلوپز درست کرد. اگر برای شستشوی ظرفها از ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنید، اجزای مختلف پلوپز را می‌توانید جدا، و در ظرفشویی بدون هیچ مشکلی بشویید. وزن دستگاه ۶ کیلو بوده و با توان مصرفی ۵۰۰ وات کار می‌کند.

راهنمای خرید پلوپز پارس خزر

پلوپز دیجیتال ۴ نفره پارس خزر DCM-101 P

جمع بندی

پلوپزها، وسایلی بسیار کاربردی هستند و قابلیت‌ها مختلفی که به مرور زمان به آن‌ها افزوده شده، کار را بسیار راحت کرده است. خوشبختانه، پلوپزها ظرفیت‌های مختلفی دارند و تمامی افراد، می‌توانند دستگاه مناسب خود را پیدا و استفاده کنند. امیدواریم که این راهنمای خرید پلوپز پارس خزر، بتواند به شما در خرید پلوپز مناسب خود کمک کند.

سوالات متداول

پلوپز های پارس خزر چندنفره است؟

پلوپز پارس خزر در ظرفیت های 2 نفره، 4 نفره، 6 و 8 و 12 و 16 نفره خریداری کنید.

پلوپز های پارس خزر چه قابلیت هایی دارد؟

مدل های دیجیتال پلوپز پارس خزر قابلیت های زیادی از جمله بخارپز، سرخ کن، آرام پز و … دارد.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *