ردمی نوت ۱۲ اکسپلورر با شارژر ۲۱۰ وات معرفی شد

شیائومی از سری گوشی‌های شیائومی ۱۲ رونمایی کرد، اما این سری یک مدل خیلی خاص دارد. گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ اکسپلورر با یک ویژگی خاص راهی بازار شد. این گوشی هوشمند از شارژر ۲۱۰ وات بهره می‌برد.

شارژر ۲۱۰ وات

گوشی شیائومی ۱۲ اکسپلورر درواقع همان گوشی شیائومی ۱۲ پرو پلاس است؛ اما به جای استفاده از شارژر ۱۲۰ وات از شارژر ۲۱۰ وات استفاده می‌کند. البته که ظرفیت باتری شیائومی ۱۲ اکسپلورر در مقایسه با شیائومی ۱۲ پرو پلاس کمتر شده و از ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت به ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت رسیده است.

ردمی نوت ۱۲ اکسپلورر با شارژر ۲۱۰ وات

شیائومی ردمی نوت ۱۲ اکسپلورر با شارژر ۲۱۰ وات سرعت بالایی در شارژ‌ باتری دارد. باتری این گوشی هوشمند در مدت زمان ۹ دقیقه از صفر به ۱۰۰ می‌رسد. با ۵ دقیقه شارژ این گوشی مشاهده می‌کنید که ظرفیت باتری ۶۶ درصد شارژ می‌شود. برای مقایسه بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس برای شارژ کامل به ۱۹ دقیقه زمان نیاز دارد.

قیمت ردمی نوت ۱۲ اکسپلورر

شاید فکر کنید که شارژر ۲۱۰ وات این گوشی بسیار بزرگ باشد، با این حال استفاده از تکنولوژی GaN باعث شده که شارژر در ابعاد ۶۷٫۳ در ۶۴٫۳ در ۳۰ میلی‌متلر ساخته شود. بر خلاف بسیاری از شارژرها، این شارژر کاملا با ظرفیت ۲۱۰ وات کار می‌کند. حتی در کشورهایی که از برق ۱۱۰ ولت استفاده می‌کند. از این شارژر می‌توانید روی دستگاه‌های دیگر هم استفاده کنید. این شارژر روی دستگاه‌های دیگر خروجی ۶۵ وات ارائه می‌کند.

مشخصات ردمی نوت ۱۲ اکسپلورر

همان طور که گفتیم گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ اکسپلورر مشخصاتی مانند گوشی شیائومی ۱۲ پرو پلاس دارد. این گوشی از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی استفده می‌کند و دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسلی هم دارد. این گوشی به تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ مجهز شده و از صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینجی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

قیمت گوشی ردمی نوت ۱۲ اکسپلورر

ردمی نوت ۱۲ اکسپلورر با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۳۰ دلار راهی بازار می‌شود.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *