ساعت هوشمند تا 4 میلیون

فهرست مطالب

  • ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2E
  • ساعت هوشمند هوآوی WATCH FIT 2 Active Edition
  • ساعت هوشمند امیزفیت GTS 4 mini
  • ساعت هوشمند هوآوی WATCH FIT
  • ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2 mini
  • ساعت هوشمند شیائومی Mibro GS
  • ساعت هوشمند امیزفیت Bip 3 Pro

ساعت هوشمند دیگر مثل اوایل ظهور این گجت کم اهمیت نیست، ساعت‌های هوشمند عموما کار مشابهی را انجام می‌دهند و طرح‌ها و برندهای متنوعی هم دارند. حالا صحبت اینجاست که کدام یک از این ساعت‌ها را انتخاب کنیم، چه فرقی باهم دارند و اگر بخواهیم با هزینه مناسبی یک ساعت هوشمند کاربردی تهیه کنیم سراغ کدام‌ها برویم؟ با ادامه مطلب با ما همراه باشید؛ قصد داریم به مدل‌های بهترین ساعت هوشمند تا 4 میلیون بپردازیم.

لیست امروز انواع ساعت هوشمند را در سایت تکنولایف ببنید: اسمارت واچ

لیست بهترین ساعت هوشمند تا ۴ میلیون

این لیست از قیمت زیاد به کم مرتب شده است و گزینه‌های ابتدای لیست بهترین محصولات برای خرید در حدود قیمت 4 میلیون تومان هستند. محصولات معرفی‌شده در ادامه از برندهای مختلف هستند، می‌توانید هرکدام را به دقت بررسی کنید و مطابق با نیاز و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید خرید کنید. اگر خرید از برند خاصی مد نظر شماست بهتر است مطلب بهترین برندهای ساعت هوشمند را نیز بخوانید.

انواع ساعت هوشمند با برقراری تماس: ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه

ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2E

ساعت امیزفیت GTS 2E نسخه نسبتاً ضعیف‌تر ساعت پرچمدار امیزفیت است که با قیمت پایین‌تر از نسخه اصلی به فروش می‌رسد در ازای کم‌شدن یک سری ویژگی که شاید به کار خیلی‌ها نیاید. این ساعت دارای نمایشگر 1.65 اینچی از نوع امولد با وضوح فوق‌العاده 442 در 348 پیکسل است که باعث می‌شود در محیط بیرونی محتوای نمایشگر را به‌خوبی بتوانید ببینید. همچنین این نمایشگر دارای پوشش ضد جذب اثر انگشت است که باعث می‌شود نمایشگر کمتر کثیف شود.

ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2E

این ساعت دارای سیستم‌عامل اختصاصی است و برنامه‌های زیادی در استور برای نصب به روی آن وجود دارد. باتری با ظرفیت 246 میلی‌آمپر ساعت باعث می‌شود این ساعت بتواند در صورت استفاده عادی تا 14 روز و در صورت استفاده زیاد تا 7 دوام بیاورد که عملکرد خوبی ارزیابی می‌شود. کیفیت ساخت ساعت GTS 2E امیزفیت بسیار بالا است، بدنه آلومینیومی باعث می‌شود به‌راحتی روی ساعت خط‌وخش به جا نماند و مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر را هم می‌توانیم از ویژگی‌های برجسته این ساعت جذاب بشماریم که ارزشش را چندین برابر می‌کند.

قیمت ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2E

بیشتر بخوانید:
بهترین ساعت هوشمند

ساعت هوشمند هوآوی WATCH FIT 2 Active Edition

درست است که گوشی‌های هواوی بعد از تحریم‌ها به دلیل محدودیت‌های نرم‌افزاری با افت فروش مواجه شدند ولی ساعت‌های هوشمند هواوی به دلیل وابستگی نرم‌افزاری کمتر هنوز هم محبوبیت و ارزش خرید بالایی دارند. این محصول با وجود داشتن قیمتی معقول هیچ چیزی از یک ساعت پرچمدار کم ندارد و از این جهت می‌تواند یکی از مدل‌های بهترین ساعت هوشمند تا ۴ میلیون به حساب بیاید. در بخش صفحه نمایش شاهد پنلی مستطیل شکل با ابعاد بزرگ 1.74 اینچی هستیم. این پنل امولد رزولوشن 480 در 336 و تراکم پیکسلی 336 را در اختیار قرار می‌دهد.

ساعت هوشمند هوآوی WATCH FIT 2 Active Edition

هواوی واچ فیت 2 اکتیو تنها 26 گرم وزن دارد و به لطف گواهی 5ATM می‌تواند تا مدت 10 دقیقه در عمق 50 متری دوام بیاورد. حافظه داخلی این ساعت هوشمند برابر با 32 گیگابایت است و به شما اجازه می‌دهد اطلاعات نسبتا زیادی را به روی آن ذخیره کنید. باتری 292 میلی آمپر ساعت، سنجش کیفیت خواب، سنجش اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب، شمارش گام‌ها، برخورداری از GPS، سیستم عامل HarmonyOS و برخورداری از اسپیکر و میکروفون از دیگر مشخصه‌های این ساعت هستند.

قیمت ساعت هواوی FIT 2 Active Edition

پیشنهاد مطالعه:
بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند امیزفیت GTS 4 mini

امیزفیت یکی از زیر برندهای شیائومی است و در زمینه تولید گجت‌های پوشدنی فعالیت می‌کند. این برند ساعت‌های هوشمند بسیار جذابی دارد که یکی از بهترین ساعت هوشمند تا 4 میلیون آن همین GTS 4 مینی است. این ساعت به تنهایی 19 گرم و به همراه بند حدود 31 گرم وزن دارد و از نمایشگری 1.65 اینچی از نوع امولد با رزولوشن 384 در 336 میزبانی می‌کند. این صفحه نمایش مستطیل شکل دارای تراکم 309 پیکسل بر هر اینچ است و حدود 70 درصد از پنل روبرویی را به خود اختصاص داده است. ناگفته نماند که این ساعت از قابلیت AOD پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند امیزفیت GTS 4 mini

این محصول از 120 نوع ورزش مختلف پشتیبانی می‌کند و به دلیل گواهی 5ATM شما با خیال راحت می‌توانید با آن شنا کنید و به استخر بروید. در کنار این موارد ساعت می‌تواند ضربان قلب، اکسیژن خون، استرس و کیفیت خوب شما را هم بسنجد و گام‌ها را شمارش کند. جی تی اس 4 مینی دارای یک باتری 270 میلی‌آمپرساعتی است و می‌تواند با استفاده نرمال 15 روز شارژدهی کند. در حالت ذخیره نیرو این شارژدهی به 45 روز افزایش و در حالت استفاده سنگین به 8 روز کاهش پیدا می‌کند.

قیمت ساعت GTS 4 mini

بیشتر بخوانید:
راهنمای خرید ساعت هوشمند اپل

ساعت هوشمند هوآوی WATCH FIT

هواوی برای رقابت در بازار ساعت‌های هوشمند محصولات متفاوتی را عرضه کرده است تا بتواند در این بازار هم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. هواوی واچ فیت با ابعاد 10.7 در 30 در 46 میلی‌متر و وزن 21 گرم (بدون بند) طراحی و ساخته شده که برای یک ساعت هوشمند مناسب به نظر می‌رسد. فرم صفحه Watch Fit مستطیلی بوده و در آن از یک نمایشگر AMOLED با اندازه 1.64 اینچ استفاده شده است. این صفحه‌نمایش قادر است تا محتوا را با وضوح تصویر 280 در 456 پیکسل به نمایش دربیاورد.

 ساعت هوشمند هوآوی WATCH FIT new (2021)

ساعت جدید هواوی از استاندارد 5ATM برخوردار است که می‌تواند تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاومت کند. پس با خیال راحت می‌توانید با این محصول به استخر بروید. ساعت هوشمند هواوی واچ فیت از یک باتری با ظرفیت 180 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد که برای استفاده‌های روزمره می‌تواند تا 10 روز شارژدهی داشته باشد. این ساعت هوشمند قابلیت اتصال به سیستم‌عامل اندروید 6.0 و iOS 9.0 به بالاتر را دارد در نتیجه کاربران این دو سیستم‌عامل می‌توانند به‌سادگی از این ساعت هوشمند استفاده کنند. این ساعت هوشمند به سیستم‌عامل Lite OS مجهز شده که امکان نصب برنامه‌های دیگر را به شما نمی‌دهد اما در نوع خود کاربردی به نظر می‌رسد.

قیمت ساعت هوشمند WATCH FIT

می بند 7 را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت می بند 7

ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2 mini

این ساعت هوشمند از امازفیت باز هم طراحی مربعی شکل دارد و وزن آن به حدود 20 گرم می‌رسد تا شما بدون هیچ مزاحمتی بتوانید آن را همواره به روی مچ خود داشته باشید. نمایشگر این ساعت اندازه‌ای 1.55 اینچی دارد و از وضوح 354 در 306 استفاده می‌کند تا تراکم پیکسلی بسیار خوب 301 مقابل دیدگان شما قرار بگیرد. فناوری ساخت این پنل امولد است و رنگ‌ها با کیفیت بسیار خوبی به نمایش درمی‌آیند و رنگ مشکی هم عمق بی‌نهایت دارد.

ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2 mini

بدنه این محصول از جنس آلومینیوم ساخته شده و این موضوع باعث می‌شود تا هم مقاومت بالاتری داشته باشد و هم حس یک ساعت بالارده و پرچمدار را به شما منتقل کند. این مدل تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است و به همین دلیل هم شما می‌توانید با خیال راحت با این ساعت به استخر بروید و شنا کنید. این ساعت هوشمند که از بلوتوث 5.0 برخوردار است به گوشی‌های اندروید 5 به بالا و IOS 10 به بالا متصل می‌شود و با هر دو سیستم عامل سازگاری کاملی دارد. این ساعت به لطف سنسور سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون به خوبی می‌تواند وضعیت سلامت شما را تحت نظارت قرار داد و شما را در ثبت میزان فعالیت ورزشی خود همراهی کند.

به علاوه در این ساعت سنسور سنجش نور محیط هم دیده می‌شود و ویبره‌های ساعت به دلیل موتور لرزش قدرت بالایی دارد. به این موارد پشتیبانی از GPS و میکروفون داخلی را نیز اضافه کنید تا ارزش خرید این مدل بیشتر شود. این محصول انرژی خود را از یک باتری 220 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و به لطف این باتری می‌تواند با یک بار شارژ 21 روز فعالیت سبک، 14 روز فعالیت متوسط و 7 روز فعالیت سنگین را دوام بیاورد. از جمله دیگر قابلیت‌های ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2 mini می‌توان به AOD، پشتیبانی از 70 حالت ورزشی مختلف و برخورداری از واچ‌فیس‌های مختلف اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:
راهنمای جامع خرید ساعت هوشمند

ساعت هوشمند شیائومی Mibro GS

میبرو یکی از زیربرندهای شیائومی است که طی چند سال اخیر و فعالیت خود ثابت کرده که آینده‌ روشنی دارد و می‌تواند ساعت‌های جذابی با ارزش خرید بالا تولید کند. این محصول طراحی دایره‌ای داره‌ای دارد و وزن آن به حدود 57 گرم می‌رسد که در مقایسه با برخی از رقبا مقداری سنگین‌تر است اما مشکلی را ایجاد نخواهد کرد. این ساعت نمایشگری 1.43 اینچی از نوع امولد با رزولوشن 466 در 466 دارد تا وضوح تصویر آن را بسیار خوب بدانیم و به‌علاوه حضور قابلیت AOD باعث می‌شود تا بتوانید همیشه زمان را به روی ساعت داشته باشید بدون این که باتری زیادی مصرف شود.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro GS

صحبت از باتری شد بد نیست اشاره کنیم که ساعت هوشمند شیائومی Mibro GS یک باتری با ظرفیت 460 میلی آمپر ساعتی دارد و با استفاده معمول و روزمره می‌تواند تا 24 روز دوام بیاورد. این عدد در صورت استفاده پایه‌ای به عدد باورنکردنی 100 روز می‌رسد. این یعنی اگر از قابلیت‌های این ساعت استفاده نکنید و تنها به کمک آن زمان را مشاهده کنید شارژدهی آن به بیشتر از سه ماه می‌‌رسد که عددی شگفت انگیز است. این ساعت بدنه‌ای فلزی دارد و تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است.

این محصول از نظر دنبال کردن فعالیت‌های ورزشی شما نیز دستگاه توانمندی است؛ چرا که این مدل می‌تواند 70 فعالیت ورزشی مختلف را پیگیری کند و همچنین کنترل و نظارت کاملی بر ضربان قلب و سطح اکسیژن خون داشته باشد. پیگیری وضعیت خواب و استرس را نیز به این موارد اضافه کنید تا متوجه شوید که این ساعت عملا یک دکتر کوچک به روی دست شماست. برخورداری از GPS، واچ‌فیس‌های مختلف و متنوع،‌ امکان پاسخ دادن به تماس با ریپلای پیام‌ آماده و بلوتوث 5.1 از دیگر ویژگی‌های مهم این مدل به حساب می‌آیند.

ساعت هوشمند امیزفیت Bip 3 Pro

ساعت Bip 3 Pro یکی از جدیدترین ساعت‌های هوشمند آمازفیت است که با تغییرات جذابی روانه بازار شده تا بتواند نظر کاربران بیشتری را به سمت خود جلب کند. این محصول که طراحی مربعی دارد از نمایشگری بزرگ با اندازه 1.69 اینچی و رزولوشن 280 در 240 بهره می‌برد. این پنل از نوع TFT است و خبری از کیفیت عالی امولد نیست اما به لطف تراکم پیکسلی 218 می‌توانیم کیفیت این نمایشگر را مناسب ارزیابی کنیم. وزن این ساعت به حدود 33 گرم می‌رسد و 5ATM سبب می‌شود تا شما بتوانید تا عمق 50 متری با این محصول شنا کنید و بابت آسیب هم آسوده خاطر باشید.

ساعت هوشمند امیزفیت Bip 3 Pro

مانند دیگر محصولات آمازفیت شما به واچ فیس‌های متنوعی دسترسی خواهید داشت و حتی می‌توانید به کمک عکس‌های شخصی یا تصاویر مورد نظر واچ فیس تولید کنید. این ساعت به گفته سازنده می‌تواند 7 روز استفاده سنگین و 14 روز استفاده روزمره را با یک بار شارژ دوام بیاورد که عملکرد خوب و مناسبی است. بیپ 3 پرو از بیش از 60 ورزش مختلف پشتیبانی می‌کند و طبق انتظار از سنسورهای سنجش اکسیژن خون و ضربان قلب نیز برخوردار است. برای ثبت دقیق‌تر مسافت طی شده حین ورزش این محصول از GPS کمک می‌گیرد که یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید و باعث می‌شود دیتای ورزش شما دقیق‌تر شود.

قابلیت‌های دیگر این ساعت سنجش وضعیت خواب، سنجش سطح استرس، امکان دریافت اعلان‌های مختلف، کنترل موزیک، کنترل دوربین و قابلیت‌های مرسوم دیگر هستند.

ساعت هوشمند از برند سامسونگ می خواهید؟ مطلب زیر را بخوانید:
جدیدترین ساعت سامسونگ

اسمارت بند جدید شیائومی به نام می بند 7 پرو شیائومی نیز به تازگی به بازار آمده و در این مجموعه قرار می گیرد.

در مطلب دیگری ساعت های هوشمند تا یک میلیون تومان را معرفی کرده ایم.

سوالات متداول

بهترین ساعت هوشمند تا ۴ میلیون سامسونگ کدام است؟ بهترین گزینه‌های موجود تا 4 میلیون ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2E و WATCH FIT 2 Active Edition هستند. بسته به نیاز و سلیقه خود می‌توانید یکی از این دو مدل جذاب را انتخاب و خریداری کنید.

ساعت مقاوم تا 4 میلیون چی بخریم؟ اکثر ساعت‌های موجود در لیست، اگر نگوییم همه آن‌ها، در برابر آب تا عمق 50 متری مقاوم هستند و در برابر ضربه و خط و خش هم تا حد زیادی مقاومت دارند. اگر نیاز به مقاومت بالاتری دارد باید به سراغ نمونه‌های با پشتیبانی از گواهی نظامی بروید و مثلا آمازفیت T-REX پرو را انتخاب کنید.

کدام ساعت تا 4 میلیون نمایشگر بزرگ‌تری دارد؟ در بخش صفحه نمایش هوآوی WATCH FIT 2 Active Edition شاهد پنلی مستطیل شکل با ابعاد بزرگ 1.74 اینچی هستیم.

ads

بهترین گوشی های بازار ایران را در این مطلب معرفی کردیم. از نظر شما بهترین مدل موبایل کدام است؟

بهترین گوشی

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *