معرفی بهترین گوشی های دکمه ای تا انتهای 2022

سرعت پیشرفت تکنولوژی در ده سال اخیر به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است و حتی محصولات پنج سال قبل هم نسبت به محصولات امروزی قدیمی به نظر می‌رسند. در این بین دنیای گوشی‌ها نیز متحول شد و از مدل‌های دکمه‌ای به سرعت به مدل‌های تاچ با چندین دوربین و قدرت سخت افزاری بالا رسیدیم. در این بین اما هنوز هم افراد مسن‌تر یا برخی از کاربران به عنوان گوشی دوم ترجیح می‌دهند تا از گوشی‌های کلاسیک و دکمه‌ای استفاده کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم به بهترین گوشی دکمه ای 2022 اشاره کنیم که می‌توانید خریداری کنید.

تکنولایف به عنوان یک فروشگاه با سابقه موبایل امکان تهیه انواع گوشی، از ساده تا هوشمند را برای شما فراهم می‌کند: لیست قیمت روز گوشی

چرا گوشی دکمه‌ای بخریم؟

قبل از این که به سراغ لیست بهترین گوشی دکمه ای موجود در بازار برویم بهتر است دلایل خرید این گوشی‌ها در سال 2022 را با هم مرور کنیم. این گوشی‌ها هنوز هم انتخاب مناسبی هستند اگر:

بهترین گوشی دکمه ای دنیا

  • می‌خواهید یک گوشی سبک و کوچک در جیب داشته باشید و حوصله حمل کردن گوشی‌های جدید و بزرگ را ندارید؛
  • گوشی مقاوم می‌خواهید که در صورت به زمین افتادن یا ضربه به صفحه نمایش آسیب جدی نبیند؛
  • شارژدهی بسیار خوب می‌خواهید و دوست دارید هفته‌ای یک یا دو بار گوشی را شارژ کنید؛
  • بودجه‌ای بسیار محدودی دارید و یک گوشی برای برقراری تماس و ارسال پیام می‌خواهید؛
  • نمی‌خواهید خود را وارد دنیای گوشی‌های هوشمند و پیچیدگی‌های خاص آن کنید؛
  • گوشی دومی برای برقرار تماس می‌خواهید که به راحتی بتوانید به همراه گوشی اصلی آن را حمل کنید؛
  • شغل شما در مکان‌های سخت است و گوشی‌های هوشمند ساده نمی‌توانند این شرایط را دوام بیاورند.

بهترین گوشی دکمه ای

گوشی‌های دکمه‌ای معرفی شده در این بخش از برندهای مختلف و در بازه‌های قیمتی متفاوتی هستند تا شما بتوانید بسته به نیاز و سلیقه خود یکی را گزینش کنید.

گوشی جی ال ایکس Zoom Me C11A

گوشی zoom me c11a

اگر می‌خواهید با کمترین بودجه ممکن یک گوشی خریداری کنید قطعا گوشی موبایل جی ال ایکس مدل Zoom Me C11A می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن باشد. این محصول صفحه نمایشی رنگی با اندازه 1.77 اینچی و رزولوشن 160 در 120 دارد و از کارت حافظه جانبی نیز تا ظرفیت 16 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. به لطف پشتیبانی از بلوتوث شما می‌توانید محتوای مورد نظر خود مانند فایل mp3 را به این گوشی انتقال دهید و با آن موزیک گوش کنید.

برای شارژ کردن این مدل پورت microusb در نظر گرفته شده تا سازگاری بیشتر با محصولات حال حاضر بازار داشته باشد. این محصول از قابلیت‌های دیگری مانند پخش رادیو، چراغ قوه، پشتیبانی از دو سیم کارت، منوی فارسی و ضبط تماس برخوردار است و زمانی که همه این موارد را در کنار قیمت پایین این مدل قرار دهیم متوجه ارزش خرید آن خواهیم شد.

قیمت گوشی Zoom me c11a

گوشی جی ال ایکس زوم می C43 دو سیم

بهترین گوشی دکمه ای بدون دوربین

اگر به نسبت مدل بالا گوشی دکمه‌ای با اندازه نمایشگر بزرگ‌تر می‌خواهید که از دوربین هم برخوردار باشد این گزینه می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این محصول نمایشگری 2.4 اینچی و رنگی از نوع TFT LCD دارد و از یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی بهره می‌برد. طراحی این گوشی دکمه‌ای ساده و در عین حال جذاب است و صفحه کلید آن هم اندازه مناسبی برای تایپ کردن دارد.

این گوشی یک باتری 1000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت تعویض توسط کاربرد دارد. این باتری به نسبت امکانات گوشی دارای ظرفیت بالایی است و می‌توانید شارژدهی طولانی را انتظار داشته باشید. شارژ شدن دستگاه نیز از طریق درگاه micro-USB است. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به چراغ قوه، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، برخورداری از بازی، پشتیبانی از زبان فارسی در منو و کیبورد و برخورداری از بلوتوث 4.0 اشاره کرد.

خرید گوشی Zoom me c43

بهترین موبایل های بازار تا انتهای دی 1401:
بهترین گوشی های بازار

گوشی کاجیتل K40 دو سیم کارت

گوشی کاجیتل K40

گزینه بعدی در لیست بهترین گوشی دکمه ای این مدل از کاجیتل است که صفحه کلیدی بزرگ و درشت دارد و باعث می‌شود تا افراد سالمند راحت‌تر بتوانند دکمه‌ها را مشاهده کنند و آن‌ها را برای شماره‌گیری و ارسال پیام فشار دهند. اندازه نمایشگر رنگی این گوشی 1.77 اینچ با رزولوشن 160 در 120 است و در نتیجه در هر اینچ 113 پیکسل قرار می‌گیرد. این مدل دارای یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی است به شما امکان می‌دهد تا عکاسی و فیلم‌برداری کنید.

این محصول دارای یک باتری 1150 میلی آمپر ساعتی است و می‌تواند در حالت استندبای تا 13 روز دوام بیاورد. اگر استفاده نرمالی داشته باشید احتمالا این گوشی با یک بار شارژ برای شما یک هفته دوام بیاورد. به لطف پشتیبانی از بلوتوث و کارت حافظه جانبی می‌توانید موزیک یا حتی ویدئو به روی این گوشی انتقال دهید. از دیگر ویژگی‌های مهم آن می‌توان به برخورداری از بازی، پشتیبانی از زبان فارسی،‌ قابلیت ضبط صدا و مکالمه، برخورداری از چراغ قوه، اعلام صوتی، پشتیبانی از حالت دخیره نیرو و درگاه شارژ micro-USB اشاره کرد.

خرید گوشی کاجیتل K40

گوشی نوکيا 105 (2019) AE

بهترین گوشی دکمه ای هوشمند

در مرور گوشی‌های این لیست به بهترین گوشی دکمه ای بدون دوربین از نوکیا می‌رسیم که قیمت بسیار مناسبی هم دارد. البته این مدل هیچ‌یک از ویژگی‌های گوشی‌های بالا مانند دوربین، بلوتوث، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و قابلیت ضبط مکالمه را ندارد و نوکیا بیشتری به روی قابلیت‌های بسیار ساده‌ای مانند کیبورد خوب و کیفیت آنتن‌دهی مناسب تمرکز کرده است.

دکمه‌های صفحه کلید نوکیا 105 مدل 2019 نرم هستند و فاصله مناسبی هم از یکدیگر دارند تا راحت‌تر بتوانید متن مورد نظر خود را تایپ کنید. این محصول دارای یک نمایشگر 1.77 اینچی از نوع TFT LCD با رزولوشن 160 در 120 است و از یک باتری 800 میلی آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد. برخورداری از بازی، درگاه micro-USB، چراغ قوه، وزن 73 گرمی و پشتیبانی از زبان فارسی و رادیو از دیگر ویژگی‌های کلیدی این گوشی دکمه‌ای ساده هستند.

قیمت نوکیا 105 AE 2019

گوشی جی ال ایکس زوم می C98 دو سیم

بهترین گوشی دکمه ای موجود در بازار

گوشی‌های دکمه‌ای و تاشو زمانی برای خود جایگاه ویژه‌ای داشتند و به دلیل طراحی متفاوت نسبت به گوشی‌های ساده بسیار مورد توجه قرار گرفتند. از آن زمان حالا سال‌ها می‌گذرد و همچنان هم این مدل‌های جلوه ظاهری بیشتری نسبت به گوشی‌های دکمه‌ای ساده دارند و به دلیل تاشو بودن فضای کمتری را هم اشغال می‌کنند و این باعث می‌شود اندازه صفحه کلید و دکمه‌ها افزایش پیدا کند.

طبق اطلاعات سازنده این گوشی می‌تواند فایل صوتی و تصویری را پخش کند و به لطف برخورداری از بلوتوث و کارت حافظه جانبی تا 32 گیگابایت می‌توانید با آن به موزیک گوش دهید یا کلیپ تماشا کنید. نمایشگر این گوشی جی ال ایکس 2.4 اینچی بوده و یک باتری 1000 میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی را عهده‌دار است. پشتیبانی از زبان و منو فارسی، چراغ قوه، کلید اعلام وضعیت اورژانسی کاربر (SOS) و برخورداری از دوربین را می‌توان دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی دانست.

قیمت گوشی Zoom me c98

گوشی جی ال ایکس جنرال لوکس 150 دو سیم

جی ال ایکس جنرال لوکس 150

این مدل را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های دکمه‌ای برند GLX و در عین حال یکی از بهترین گوشی دکمه ای دنیا از نظر امکانات و در عین حال قیمت پایین دانست. این گوشی 91 گرمی از نمایشگری 2.4 اینچی با رزولوشن 320 در 240 استفاده می‌کند و این یعنی رزولوشن دو برابر بهتر است مدل‌های قبلی است و تصویر وضوح بسیار بهتری دارد. به روی قاب پشتی یک دوربین VGA با قابلیت عکاسی و فیلم‌برداری دیده می‌شود و امکان افزودن کارت حافظه جانبی تا 32 گیگابایت نیز وجود دارد.

شما می‌توانید از فضای این کارت حافظه و همچنین بلوتوث برای انتقال فایل‌های صوتی و تصویری خود به این گوشی استفاده کنید؛ چرا که امکان پخش‌ فایل‌های MP3 و MP4 برای این مدل فرآهم است. باتری 1020 میلی آمپر ساعت با قابلیت تعویض، زبان فارسی، منوی فارسی، برخورداری از ماشین حساب و رادیو و برخورداری از چراغ قوه از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هستند.

خرید گوشی جنرال لوکس 150

گوشی نوکيا 6310 (2021)

نوکیا 6310

قطعا مفهومی تحت عنوان بهترین گوشی دکمه ای هوشمند وجود ندارد اما در کل این محصول از نوکیا با وجود دکمه‌ای بودن از برخی ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند بهره می‌برد. برای مثال به صورت پیش فرض به روی این گوشی برنامه فیسبوک وجود دارد و از طریق مرورگر پیش فرض می‌توانید با آن وبگردی کنید. این محصول نمایشگری 2.8 اینچی با رزولوشن 360 در 240 دارد و این موضوع باعث می‌شود تا اندازه صفحه نمایش برای مطالعه و مشاهده ویدئو کافی باشد.

نوکیا 6310 مدل 2021 دارای یک باتری 1150 میلی آمپر ساعتی است و از یک دوربین اصلی VGA استفاده می‌کند. درگاه شارژ میکرو یو اس بی، پشتیبانی از کارت حافظه، امکان ضبط مکالمه، برخورداری از بلوتوث، برخورداری از فلش، پشتیبانی از زبان فارسی و برخورداری از کیبورد بزرگ و راحت از دیگر ویژگی‌های این گوشی ساده است.

خرید گوشی نوکیا 6310

معرفی بهترین گوشی های گیم با قیمت ارزان:
گوشی گیمینگ ارزان

جمع بندی

در این مطلب لیستی از بهترین گوشی‌های ساده و دکمه‌ای را به شما ارائه کردیم. این گوشی‌ها در بازه‌های قیمتی متفاوتی هستند و از طرفی از طراحی‌های متفاوتی هم استفاده می‌کنند که می‌تواند برای افراد جوان یا مسن مناسب باشد.

سوالات متداول

بهترین گوشی دکمه ای ضد ضربه لیست کدام است؟ هیچ یک از گوشی‌های موجود در این لیست گواهی مشخصی برای مقاومت در برابر آب یا ضربه ندارند و به همین دلیل نمی‌توان به روی این ویژگی تأکید کرد، اما در حالت کلی این گوشی‌های ساده و کلاسیک دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و سقوط هستند و به دلیل وزن کم و نمایشگرهای کوچک هنگام ضربه خوردن به ندرت آسیب می‌بینند.

گوشی دکمه‌ای ارزان چی بخریم؟ اگر در پی خرید یک گوشی ساده با کمترین قیمت هستید، قطعا گوشی موبایل جی ال ایکس مدل Zoom Me C11A می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای شما باشد. این مدل دارای صفحه نمایشی رنگی با اندازه 1.77 اینچی و رزولوشن 160 در 120 است و از کارت حافظه جانبی نیز تا ظرفیت 16 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. از طرف دیگر به لطف برخورداری از بلوتوث می‌توانید فایل‌های MP3 به این گوشی انتقال دهید و با آن به موزیک گوش کنید.

دوربین گوشی‌های دکمه‌ای خوب است؟ دوربین این گوشی‌ها کیفیت بسیار پایینی دارند و خیلی نمی‌توان به عنوان یک قابلیت به روی آن‌ها حساب باز کرد. رزولوشن این دوربین‌ها بسیار پایین است و عکس‌ها هم جزئیات بسیار محدودی دارند.

ads

برای انتخاب بخاری برقی و هیتر مردد هستید؟ اینجا بهترین هیتر برقی های کم مصرف بازار را به شما معرفی کردیم.

بهترین هیتر برقی کم مصرف

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *