کادو ولنتاین برای دختر و پسر (بهترین هدایای دیجیتالی)

فهرست مطالب

  • ساعت هوشمند
  • گوشی هوشمند
  • Poco X5 Pro
  • تبلت
  • لپ تاپ
  • اسپیکر بلوتوثی
  • کنسول بازی
  • پاوربانک
  • هدفون، هدست و هندزفری
  • هارد اکسترنال
  • هدایای دیجیتالی برای پسر: هارد اکسترنال وسترن مدل My Passport
  • دسته بازی
  • حالت دهنده مو و ماشین اصلاح
  • سوالات متداول

ولنتاین یکی از مهمترین روزها در زندگی خیلی از زوج‌هاست و از روزها قبل به فکر خرید هدیه ولنتاین برای همسر یا پارتنر خود هستند. این روزها خرید هدایای دیجیتالی برای ولنتاین، بسیار مرسوم و پرطرفدارند و اولین چیزی که هرکس موقع خرید ولنتاین به آن فکر می‌کند، یک موبایل، ساعت هوشمند، تبلت و دیگر لوازم دیجیتال پراستفاده است. خوبی لوازم دیجیتال، این است که در رنج قیمت‌های مختلف، می‌توانید خرید خوبی بکنید. بنابراین، ما این لیست را اختصاص داده‌ایم به پیشنهاد هدایا با قیمت‌های مختلف، از جمله هدیه ولنتاین ارزان و شیک، که اگر بودجه محدودی دارید، بتوانید کادو مناسبی برای پارتنر خود تهیه کنید. این مقاله را از دست ندهید.

ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند رفته رفته در بین کاربران محبوب‌تر شدند و حالا به نقطه‌ای رسیده‌ایم که بسیاری از افراد، استفاده از ساعت یا مچ بند هوشمند را به ساعت‌های کلاسیک ترجیح می‌دهند و به‌همین علت، باید آ‌ن‌ها را یکی از انواع بهترین هدیه ولنتاین دیجیتالی بدانیم. این محصولات در بازه‌های قیمتی بسیار متنوع تولید می‌شوند و طرح‌های مختلفی هم دارند. قبل از خرید ساعت یا دستبند هوشمند برای هدیه حتما چند نکته را مدنظر قرار دهید.

ساعت هوشمند یک هدیه دیجیتالی جذاب است

اول این که شخص موردنظر شما از گوشی اندرویدی استفاده می‌کند یا ایفون؛ این مسئله در تنوع انتخاب شما بسیار موثر است، از طرفی حتما بودجه خود را برای خرید هدایای دیجیتالی مشخص کنید؛ چرا که شما می‌توانید ساعت هوشمند پرچمدار را به عنوان کادو ولنتاین لاکچری خریداری کنید و یا به سراغ گزینه‌های اقتصادی با قیمت‌های بسیار مناسب مانند می بند ۷ پرو یا دیگر بندهای هوشمند بروید. نکته مهم دیگر این است که بدانید فرد مورد نظر به ساعت مربعی و مستطیلی علاقه دارد یا ساعت دایره‌ای یا حتی بیضی شکل. در نهایت باید توجه داشته باشید که اگر مثلا دوستتان ورزشکار است ساعت مورد نظر از ورزش‌های مختلف و سنسورهای مورد نیاز پشتیبانی کند. ساعت هوشمند سامسونگ و یا اپل واچ این قابلیت ها را دارد.

انواع ساعت هوشمند را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت ساعت هوشمند

ساعت هوشمند 2023 سامسونگ، از بهترین وسایل دیجیتالی برای کادو

ساعت هوشمند 6 سامسونگ، از بهترین وسایل دیجیتالی برای کادو

سمت راست: گلکسی واچ 6 نرمال سمت چپ: گلکسی واچ 6 کلاسیک

ساعت هوشمند گلکسی واچ 6 سامسونگ یکی از بهترین وسایل دیجیتالی برای کادو در سال 2023 محسوب می‌شود. این ساعت هوشمند در 2 مدل کلاسیک و معمولی راهی بازار شده است که در حال حاضر بهترین ساعت هوشمند سارگار با سیستم عامل اندروید در جهان شناخته می‌شود. گلکسی واچ 6 در ابعاد و ضخامت متفاوت ساخته شده و شما می‌توانید با توجه به دور مچ دست خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. این ساعت باتری 425 میلی‌آمپر ساعتی دارد و می‌تواند در مصرف روزانه تا 2 روز هم دوام بیاورد.

در کنار طراحی شیک و زیبا، گلکسی واچ 6 سامسونگ به حسگرهای با دقتی مانند حسگر تشخیص ضربان قلب، پایش خواب و سنجش دمای بدن هم مجهز شده و می‌تواند بهترین همراه پزشکی برای سلامتی باشد؛ همچنین این هدیه زیبا از 90 حالت ورزشی هم به صورت حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند تا شما بتوانید با تکیه به آن به انجام فعالیت‌های متنوع بپردازید و در نهایت میزان کالری سوخته شده و انرژی مصرف شده را در زمان اندازه گیری شده مشاهده کنید. از میان بهترین هدایای دیجیتالی، galaxy watch 6 هدیه بسیار شیک و مناسبی است که خرید آن باعث خوشحال شدن بسیاری از افراد می‌شود.

خرید ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch6 44mm

خرید ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch6 Classic 47mm

کادو ولنتاین قیمت مناسب؛ ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy watch 4

ساعت هوشمند برای کادو ولنتاین برای پسر

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ در سه ساز مختلف ۴۰ میلی‌متر، ۴۴ میلی‌متر و ۴۶ میلی‌متر تولید شده است که ضخامت ۴۴ میلی‌متر آن که تنها ۳۰ گرم وزن دارد، برای دست‌های آقایان، اندازه‌ای ایده‌آل دارد. اگر به دنبال هدیه ولنتاین برای مرد هستید، می‌توانید با ساعت اندرویدی جذاب گلکسی واچ ۴ یار خود را شگفت‌زده کنید.

ابعاد نمایشگر Super AMOLED ساعت ۱.۴ اینچ است و با محافظ Gorilla Glass DX در برابر ضربات تا حد بالایی مقاوم شده است. همچنین، این ساعت هوشمند مجهز به گواهی IP68 است که آن را در برابر گردوغبار و آب تا فشار ۵۰ متر مقاوم می‌کند. اگر موبایل هوشمند اندرویدی شما سیستم عامل ۶.۰ به بالا دارد، می‌توانید آن را به‌راحتی با ساعت خود همگام‌سازی کنید تا پیام‌ها، اعلانات و تماس‌های خود را روی ساعت دریافت، و پاسخ دهید. علاوه‌بر این‌ها، سنسورهای سلامتی و مودهای ورزشی متنوع برای ورزشکاران، به‌علاوه گام‌شمار و کالری‌شمار در این ساعت تعبیه شده‌اند تا وضعیت بدنی خود را در تمام مدت کنترل کنید. البته، یکی از نقاط ضعف این ساعت، باتری و وضعیت شارژدهی آن است. ظرفیت باتری ساعت ۳۶۱ میلی‌آمپر ساعت است که با توجه به دقت بالای سنسورهای به‌کار رفته در ساعت، با سرعت بالایی مصرف می‌شود و کاربر را مجبور می‌کند ساعت را زودبه‌زود شارژ کند.

خرید Galaxy watch 5

هدیه ولنتاین برای دختر: ساعت هوشمند کیسلکت Lady watch L11

اگر مدلی ارزان‌تر از مدل قبلی خواستید، این ساعت کیسلکت می‌توان گزینه‌ی منتخب شما باشد. لیدی واچ ال یازده یک ساعت دخترانه و سبک وزن، با طراحی مینیمال و بدنه‌ی آلومینیومی است که نظر خانم‌های ساده‌پسند را جلب می‌کند و یکی از بهترین هدایای دیجیتالی محسوب می‌شود. این ساعت مناسب کاربری روزمره و ورزشی است و هم با گوشی‌های اندرویدی (اندورید ۴.۴ به بالا) و گوشی‌های آیفون (ios ۹.۰ به بالا) سازگاری دارد. وزن ساعت تنها ۳۷ گرم است پس اگر همسرتان ورزشکار است و می‌خواهد حین ورزش ساعت را روی دست خود داشته باشد، نه تنها اذیت نمی‌شود، بلکه سنسورهای ساعت سطح اکسیژن خون و میزان ضربان قلب او را ثبت خواهد کرد. علاوه‌بر همه‌ی این‌ها، به کمک ردیابی چرخه قاعدگی که در ساعت هوشمند خوش‌قیمت کیسلکت استفاده شده، پارتنر شما می‌تواند از وضعیت قاعدگی بعدی خود به‌طور دقیق مطلع شود.

کیسلکت لیدی واچ ال ۳ - هدیه ولنتاین ارزان و شیک

خرید کیسلکت Lady Watch L11

کادو ولنتاین مناسب: ساعت هوشمند هایلو LS02 Global version

ساعت هایلو شیائومی - LS02 Global Version

شاید فکر کرد‌ه‌اید که تا سقف یک میلیون تومان، نمی‌توانید کادو ولنتاین ارزان برای پسر یا دختر تهیه کنید؛ اما اشتباه کرده‌اید. ساعت هوشمند هایلو، یک اسمارت واچ باکیفیت است و اگر دنبال هدیه ولنتاین ارزان و شیک هستید، آن را در نظر داشته باشید.

این ساعت، نمایشگری مستطیلی به اندازه ۱.۴ اینچ دارد و با گوشی‌های اندرویدی (اندروید ۴.۴ به بالا) و آیفون (ios ۸ به بالا سازگار) است. قابلیت‌های این ساعت هوشمند، در مقابل مدل‌های گرانقیمت‌تر، کمتر هستند. ۱۲ مود ورزشی مانند پیاده‌روی، کوهنوردی و فوتبال، توسط این پرزش ساپورت می‌شوند. وضعیت ضربان قلب شما نیز، به‌صورت ۲۴ ساعته سنجیده می‌شود و در حد این‌که موقع دست شستن روی دستتان باشد و کمی مرطوب شود، ضدآب است. قاعدتا نباید از این ساعت با این قیمت، انتظار مودهای ورزشی زیاد یا سنسورهای متنوع داشته باشید. اما در مقایسه با دیگر ساعت‌ها در رنج قیمتی خود، محصولی کارآمد و کم‌نظیر است.

خرید هایلو Is02 Global version

گوشی هوشمند

اگر گوشی هوشمند را مهم‌ترین وسیله زندگی هر کاربری به حساب بیاوریم اصلا اغراق نکردیم و هر کدام از ما از ابتدای روز تا انتهای شب به دلایل مختلف در حال کار کردن با گوشی‌های خود هستیم، چه کادو ولنتاینی برای همسر بهتر از گوشی هوشمند؟ گوشی هوشمند همیشه یکی از مهمترین و بهترین هدایای دیجیتالی بوده و هست. این محصولات در بازه قیمتی اقتصادی، میان‌رده، قاتل پرچمدار و پرچمدار به بازار عرضه می‌شوند و شما می‌توانید بسته به بودجه خود به سراغ یکی از این دسته‌بندی‌ها بروید.

گوشی هوشمند یک هدیه دیجیتالی مناسب برای مردان است

در انتخاب گوشی برای هدیه ولنتاین باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید. به عنوان مثال باید در نظر بگیرید که فرد مورد نظر قرار است چه کاری با گوشی انجام دهد، اگر بازی‌های سنگین را اجرا کند بهترین انتخاب یک گوشی گیمینگ است. اگر به کارهای روزمره بپردازد و یا عکس‌های باکیفیت به ثبت برساند می توانید به سراغ گوشی سامسونگ بروید. مورد دیگری که باید در نظر داشته باشید رنگ‌بندی و ارگونومی گوشی است. اگر هم همسر شما برند باز است گوشی آیفون ۱۳ پرومکس انتخاب خوبی ست. در نهایت باید گفت که گوشی هوشمند هم یک هدیه دیجیتالی مردانه است و هم زنانه و قطعا هر دو طرف از هدیه‌ای مثل گوشی موبایل خوشحال می‌شوند.

خرید انواع گوشی در تکنولایف: قیمت گوشی

وسایل الکترونیکی برای هدیه، گوشی اقتصادی A25 سامسونگ

گوشی A25 سامسونگ بهترین هدیه دیجیتالی 2023

گوشی گلکسی A25 سامسونگ در رنگ سرمه‌ای

گوشی گلکسی A25 یکی از جدیدترین گوشی‌های میان رده اقتصادی سامسونگ است که در روزهای پایانی سال 2023 معرفی شده (دی ماه 1402) که با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.0 به دست کاربرانش می‌رسد. یکی از بهترین ویژگی‌های این گوشی قیمت فوق‌العاده مناسب آن است. شما با پرداخت هزینه یک گوشی اقتصادی می‌توانید به گوشی خوش دست و شیکی با تراشه میان رده دست پیدا کنید و برای انجام کارهای روزمره خود از آن استفاده کنید. گلکسی A25 در کنار تراشه اگزینوس 1280 و پردازنده گرافیکی Mali-G68 به دوربین‌های سه گانه و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با کیفیتی مجهز شده که به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌های با وضوحی را از خود و محیط اطراف ثبت کنید. اگر در فکر بازی هم هستید، گلکسی A25 می‌تواند بازی کال آف دیوتی را با فریم ریت مناسبی اجرا کند و از بازی‌های سبک‌تر هم با سرعت بالاتری پشتیبانی کند. در کنار این ویژگی‌ها لازم به ذکر است که صفحه نمایش 6.5 اینچی این محصول هم به طرز فوق‌العاده‌ای میزان روشنایی بالایی دارد و با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل لذت تماشا انواع محتوا را برای شما دو چندان می‌کند. در مجموع خرید گلکسی A25 می‌تواند یکی از بهترین خریدهای ممکن در مناسبت‌هایی مانند ولنتاین و جشن تولد به حساب بیاید.

خرید گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy A25 5G ظرفیت 256 گیگابایت رم 8 گیگابایت

هدیه ولنتاین برای پسر / دختر: گوشی سامسونگ Galaxy A23

هدیه ولنتاین برای دختر/ هدیه ولنتاین برای پسر

گوشی میان‌رده A23 یکی از گوشی‌های محبوب سامسونگ است که عملکرد خوبی دارد و برای کاربرانی که کار تخصصی خاصی با موبایل خود نمی‌کنند، می‌تواند هدیه ولنتاین ارزان قیمت و مناسبی باشد.

حافظه داخلی گوشی، ۱۲۸ گیگابایت و رم آن ۴ است. نمایشگر ۶.۶ اینچ بوده و حاشیه گوشی بسیار کم است. همچنین، از گلس کورنینگ گوریلا گلس ۵ روی نمایشگر استفاده شده که مقاومت آن در برابر ضربه و خش را زیاد می‌کند. البته، اگر کسی که این موبایل را برایش خریداری می‌کنید، علاقه زیادی به عکاسی با موبایل دارد، شاید دوربین این گوشی برایش رضایت‌بخش نباشد.

خرید گوشی سامسونگ A23

کادوی ولنتاین قیمت مناسب: گوشی شیائومی Poco M4

poco m4

گوشی‌های شیائومی به خوش‌قیمتی و قابلیت‌های بالای خود معروفند پس اگر دوست دارید در روز ولنتاین به یار خود موبایل هدیه دهید اما بودجه محدودی دارید، گوشی‌های شیائومی همان چیزی هستند که می‌خواهید.

این گوشی ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم دارد. نمایشگر بزرگ آن ۶.۴۳ اینچ است و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری آن، شارژ را به‌خوبی نگه می‌دارد. وزن گوشی تنها ۱۷۹ گرم است و در صورت استفاده طولانی‌مدت بدون هندزفری، دست را خسته نخواهد کرد. دوربین گوشی عملکرد خوب و قابل‌ قبولی دارد و در شب، به‌صورت سلفی و عکاسی معمولی، رضایت کاربر را جلب می‌کند. البته، اگر گیمر هستید و موبایلی نیاز دارید که با آن بازی کنید، پوکو ام ۴ ناامیدتان خواهد کرد چون گرافیک و پردازنده‌های آن برای بازی کردن چندان مطلوب نیستند اما برای یک کاربری ساده، این گوشی انتخابی هوشمندانه و بی‌نظیر است.

خرید گوشی Poco M4

Poco X5 Pro

از جمله گوشی‌های خوش ساخت و خوش قیمت پوکو که می‌تواند برای هدیه دادن گزینه بسیار مناسبی باشد، گوشی پوکو X5 Pro است. این گوشی از ویژگی‌های بسیار جذابی برخوردار که می‌تواند نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. این گوشی هوشمند به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده و یک دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و یک حسگر ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسلی هم دارد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توانیم به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن، صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED بسیار با کیفیت و پشتیبانی از شبکه 5G اشاره کنیم. این گوشی هوشمند در مدل‌‌های مختلفی راهی بازار شده که از نظر میزان رم و ظرفیت حافظه داخلی با هم متفاوت هستند.

گوشی پوکو X5 Pro با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم

گوشی پوکو X5 Pro با ۲۵۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم

تبلت

اگر فردی که می‌خواهید به او کادو بدهید اهل مطالعه است، زیاد بازی می‌کند، زیاد فیلم می‌بیند و یا حتی مدت زمان زیادی را مشغول وب‌گردی و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی است، انتخاب تبلت می‌تواند منطقی‌تر از گوشی هوشمند باشد. این محصولات با نمایشگرهای بزرگ خود مشاهده محتوا را بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کنند و بازی کردن با آن‌ها به مراتب هیجان بیشتری دارد. به علاوه تبلت‌ها معمولا از قلم پشتیبانی می‌کنند و با خرید کیبورد می‌توانید آن‌ها را به دنیای لپ تاپ‌ها نزدیک‌تر کنید.

تبلت یک هدیه دیجیتالی مناسب است

بدون شک بهترین تبلت‌های موجود در بازار آیپد‌های اپل هستند و اگر محدودیتی در بودجه ندارید بدون شک به سراغ این محصولات بروید. بعد از اپل و در دنیای اندروید تبلت‌های سامسونگ وضعیت مناسبی دارند و امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهند. قبل از خرید تبلت مانند گوشی باید به مواردی توجه داشته باشید. مثلا اگر تبلت را برای کسی خریداری می‌کنید که زیاد بازی می‌کند حتما باید به قدرت سخت افزاری توجه داشته باشید یا اگر تبلت را برای کودک خریداری می‌کنید باید حتما وزن و ابعاد آن را در نظر داشته باشید.

خرید انواع تبلت با بهترین قیمت: قیمت تبلت

هدایای دیجیتالی اقتصادی: تبلت سامسونگ Galaxy Tab A8

کادو ولنتاین برای پسر ارزان قیمت

یک هدیه ولنتاین ارزان و شیک برای روز عشق، تبلت A8 سامسونگ است که با با نمایشگر ۱۰.۵ اینچی، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم، برای یک کاربری ساده و روزمره مانند شرکت در کلاس، تماس گرفتن، فیلم دیدن و چرخیدن در شبکه‌های مجازی فوق‌العاده است.

باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعت این تبلت میزان شارژدهی خوبی دارد و از نظر سخت‌افزاری نیز، عملکرد دستگاه فوق‌العاده است. البته نباید برای عکاسی روی آن حساب کنید و اگر برای بازی کردن دنبال تبلت هستید، عملکرد این تبلت برای بازی‌های سنگین خوب نخواهد بود.

خرید Galaxy tab A8

کادوی ولنتاین: تبلت هواوی Mate Pad Pro

کادو ولنتاین مردانه با قیمت مناسب

تبلت mate pad pro با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸، شاید یک کادو ولنتاین ارزان قیمت محسوب نشود، اما اگر بخواهید تا رنج ۳۰ میلیون تومان هزینه کنید، تبلتی باکیفیت و بزرگ است که کار کردن با آن بسیار لذت‌بخش می‌باشد.

این تبلت از یک باتری لیتیوم پلیمری ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپرساعت برخوردار است که به‌خوبی شارژ را نگه می‌دارد و می‌توانید چندین ساعت از آن استفاده کنید. نمایشگر ۱۲.۶ اینچی فوق‌العاده‌ی آن با رزولوشن ۱۶۰۰×۲۵۶۰ پیکسل لذت فیلم دیدن با این تبلت را دو چندان می‌کند. البته، همانند دیگر تبلت‌ها، تمرکز چندانی روی عملکرد دوربین نشده و عکاسی با آن ممکن است نتواند رضایت شما را جلب کند.

خرید Mate Pad Pro

هدیه روز ولنتاین: تبلت مایکروسافت Surface Pro i5

surface pro i5 for valentine's day

یکی از بهترین هدایای دیجیتالی برای یک دیزاینر یا گرافیست چیست؟ اگر شریک زندگی‌تان دیزاینر است و تبلتی می‌خواهد که نیازهای تخصصی‌اش را پاسخ دهد، سرفیس پرو i5 می‌تواند گزینه ایده‌آلی به عنوان هدیه ولنتاین باشد. نمایشگر سرفیس پرو، ۱۳ اینچ است که برای کاربری تخصصی و عادی، اندازه مناسبی است. پردازنده به کار رفته در آن، Core i5 است و پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe Graphics که در آن استفاده شده، کارهای گرافیکی‌شان را به‌خوبی راه می‌اندازد. باتری تبلت، غیرقابل تعویض است اما ظرفیت ۵۰ وات ساعت دارد و در صورت شارژدهی کامل، تا ۱۵ ساعت ماندگار است.

خرید surface pro i5

لپ تاپ

مگر می‌شود حرف از بهترین وسایل دیجیتالی برای کادو باشد و صحبت از لپ تاپ به میان نیاید؟ این محصول چندین سال است که جایگزین کامپیوتر‌های دسکتاپ برای اکثر کاربران شده و از دانش آموزان و دانشجویان گرفته تا بسیاری از کارمندان و افراد در مشاغل مختلف از آن استفاده می‌کنند. شاید تصور کنید که برای خرید لپ تاپ باید بودجه خیلی زیادی داشته باشید، اما در واقع شما با یک بودجه معقول هم می‌توانید لپ تاپ کارآمد و مناسب برای کاربری روزمره خریداری کنید.

لپ تاپ یک هدیه دیجیتالی کاربردی است

لپ تاپ‌های گیمینگ قیمت بالایی دارند و سخت افزار بسیار قدرتمندی را در اختیار قرار می‌دهند اما بسیاری از لپ تاپ‌ها دارای مشخصاتی معمول هستند و می‌توان آن‌ها را با بودجه کمتر نیز خریداری کرد. در خرید لپ تاپ برای همسر یا دوست خود به چند نکته مهم توجه داشته باشید. اول این که اگر قرار است زیاد لپ تاپ را جابجا کند حتما گزینه‌ای با وزن کم خریداری کنید. مورد بعدی این که بسته به شغل یا کار شخص گزینه مناسبی را برگزینید، مثلا برای یک طراح، لپ تاپی با نمایشگر لمسی بسیار است در حالی که برای یک گیمر سخت افزار اولویت بسیار بالاتری دارد. لپ تاپ می توانید یک کادو ولنتاین لاکچری باشد.

خرید انواع لپ تاپ: قیمت لپ تاپ

هدایای دیجیتالی ولنتاین برای پسر و دختر: لپ تاپ گیمینگ ایسوس TUF Gaming FX517ZR

کادو ولنتاین ارزان

پارتنرتان گیمر است؟ حتما می‌دانید که برای گیمرها چیزی جذابتر از لوازم گیمینگ نیست. پس اگر او مدتی‌ست در فکر خرید یک لپتاپ گیمینگ است و شما بودجه‌ی مناسبی در اختیار دارید، این لپتاپ گیمینگ یک هدیه‌ی بی‌نظیر است.

لپ‌تاپ گیمینگ FX517ZR ایسوس، مجهز به حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۶ است که در دسته‌ی بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ جای می‌گیرد.

بدنه‌ی لپ‌تاپ از پلاستیک مرغوب و باکیفیتی ساخته شده و شاسی مقاومی دارد که لپ‌تاپ را در برابر ضربات وارده محافظت کند. وزن لپ‌تاپ دو کیلوگرم است و اگر گیمر نیستید یا نمی‌خواهید استفاده‌ی تخصصی از لپ‌تاپ بکنید، مدل سبک‌تری انتخاب کنید که صرفا مناسب استفاده‌ی روتین یا درس خواندن باشد.

از نظر سخت‌افزاری، لپتاپ گیمینگ ایسوس حرفی باقی نمی‌گذارد و شما حتی بازی‌های سنگین را هم می‌توانید بدون لگ زدن و با نرخ فریم بالا، بازی کنید و لذت ببرید. صفحه کلید که برای افراد گیمر اهمیت زیادی دارد، در این لپ‌تاپ بسیار نرم است و به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید بدون این‌که نیاز باشد به دکمه‌ها فشار زیادی وارد کنید. باتری ۴ سلولی لپ‌تاپ نیز، ۷۶ وات ساعت است که اگر بخواهید آن را بدون منبع شارژ استفاده کنید، حدودا تا ۴ ساعت به شما امکان استفاده می‌دهد.

خرید TUF gaming FX517ZR

بهترین هدایای دیجیتالی: لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 15IAU7 i3 1215U

lenovo ideapad - بهترین هدایای دیجیتالی برای روز ولنتاین

گزینه مناسب دیگر برای ولنتاین، آیدیاپد ۳ است که لپ‌تاپی خوش قیمت بوده و برای یک کاربری ساده، بسیار ایده‌آل است.

این لپ‌تاپ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و مجهز به ۴ گیگابایت رم است. نمایشگر ۱۵.۶ اینچی این لپ‌تاپ و وضوح فول اچ دی‌اش، مناسب کسانی‌ست که نمایشگر بزرگ دوست دارند. پردازنده به کار رفته در این لپ‌تاپ core i3 است و این لپ‌تاپ را برای کارهایی مثل بازی کردن نامناسب می‌کند. پس اگر یک ‌ لپ‌تاپ خوش دست می‌خواهید که با آن به کارهای روزمره‌تان بپردازید، فیلم تماشا کنید یا هر روز به سر کلاس ببرید، این لپ‌تاپ را بررسی کنید.

خرید لپ‌تاپ Ideapad 3

اسپیکر بلوتوثی

اگر فردی که می‌خواهید برای او هدیه ولنتاین خریداری کنید به موسیقی علاقه دارد یا اهل سفر کردن است، اسپیکر بلوتوثی می‌تواند یک گزینه بسیار خوب و جذاب برای خرید باشد. این محصولات در ابعاد بسیار متنوع با حجم صدای متفاوت تولید می‌شوند و در نتیجه‌های قیمت‌های متفاوتی هم دارند. پس از مشخص کردن بودجه خود باید به سراغ اسپیکری بروید که با نیاز فرد مورد نظر بیشترین همخوانی را داشته باشد.

برای هدیه اسپیکر بلوتوثی خریداری کنید

برخی از اسپیکرهای بلوتوثی از گواهی ضد آب پشتیبانی می‌کنند که این قابلیت می‌تواند برای افرادی که بک پکر هستند یا به سفرهای کمپینگ می‌روند بسیار مناسب باشد. برخی از اسپیکرها دارای قابلیت رقص نور دارند و می‌توانند محیط اطراف را همراه با موزیک روشن کنند که این قابلیت هم می‌تواند جالب توجه باشد. هنگام خرید اسپیکر به موارد دیگری چون شارژدهی، ابعاد، میزان بیس، توان خروجی، پشتیبانی از درگاه‌ aux و usb-a، امکان اتصال به اسپیکرهای دیگر و برخورداری از میکروفون توجه داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه:
هدیه روز مادر

بهترین هدایای دیجیتالی ارزان برای پسر: اسپیکر پرتابل شیائومی Mini compact 2

اسپیکر بلوتوثی

در پیک‌نیک‌ها و دورهمی‌های بیرون از خانه، یا در حین دوچرخه‌سواری و کوهنوردی یک اسپیکر پرتابل کوچک و جمع‌وجور می‌تواند حال‌وهوا را حسابی متفاوت کند. اسپیکر مینی کامپکت ۲ تنها ۵۴ گرم است و آن را می‌توانید در جیب و کیفتان حمل کنید یا به‌وسیله‌ی بند آویزی که دارد، از کیفتان آویزانش کنید. این اسپیکر بی‌سیم با اندروید ۴.۴ و ‌ios ورژن ۹.۰ به بالا سازگار است و می‌توانید موزیک مورد علاقه‌تان را با گوشی یا تبلت پلی کرده و به اسپیکر وصل کنید. علی‌رغم ابعاد کوچک این اسپیکر نیز، باتری آن تا ۶ ساعت استفاده مداوم ماندگاری دارد. پس اگر دنبال هدیه ولنتاین برای همسر یا پارتنر خود هستید و فکر می‌کنید اسپیکر به کارش می‌آید، مینی کامپکت ۲ گزینه‌ی مناسبی است.

خرید اسپیکر Mini compact 2

کنسول بازی

کنسول‌های بازی در ایران بسیار فراگیر‌تر از قبل شده‌اند؛ چرا که شمار گیمرها روز به روز در حال افزایش است و چه هدیه‌ای بهتر از کنسول بازی برای یک گیمر؟ سه شرکت سونی، مایکروسافت و نینتندو در زمینه کنسول‌های بازی فعالیت می‌کنند و نینتندو کنسول‌های قابل حمل تولید می‌کند. کنسول‌های بازی مانند پلی استیشن 5 و ایکس باکس برای کادو ولنتاین برای آقایان گزینه ی مناسبی است.

کنسول بازی هدیه دیجیتالی مناسب برای گیمرها است

هنگام خرید کنسول بازی برای هدیه باید در نظر بگیرید که فرد مورد نظر از چه سبک بازی‌هایی بیشتر استقبال می‌کند و در عین حال کدام شرکت فعالیت بیشتر در این سبک دارد. اگر کنسول خوش قیمت و بسیار به صرفه می‌خواهید بدون شک به سراغ ایکس باکس سری S بروید. کنسول بازی را شاید بتوان یک هدیه دیجیتالی برای مردان به حساب آورد، هرچند که تعداد گیمرهای خانم نیز در حال افزایش است و برای هر گیمری کنسول بازی یک انتخاب عالی به حساب می‌آید.

خرید آخرین ورژن کنسول بازی: قیمت کنسول بازی

هدایای دیجیتالی: پلی استیشن 5 دیجیتال مدل CF1200

بهترین هدایای دیجیتالی - کنسول پلی استیشن ۵

اگر پارتنرتان گیمر است، هیچ چیزی به اندازه کنسول بازی یا تجهیزات گیمینگ توجه‌اش را جلب نمی‌کند. به‌عبارتی، یکی از بهترین هدایای دیجیتالی برای پسر گیمر، چیزی جز یک کنسول نیست.

پلی استیشن ۵، تنها یک دسته دارد و کارت گرافیکی AMD آن، منجر به رزولوشن 4k شده است. حافظه ذخیره‌سازی این دستگاه، ۸۲۵ گیگابایت است که کاربر از ۶۶۷ گیگابایت آن می‌تواند استفاده کند و حافظه رم آن نیز، ۱۶ گیگابایت می‌باشد.

خرید پلی استیشن ۵

بهترین هدایای دیجیتالی دیجیتالی: کنسول بازی مایکروسافت XBOX Series S

xbox series s کادو ولنتاینت برای پسر ارزان قیمت

ایکس باکس‌ها قیمت بالایی دارند و کم پیش می‌آید که کسی به آن‌ها به‌عنوان هدیه ولنتاین، حتی فکر هم بکند. غافل از این که ایکس باکس سری اس، بسیار خوش قیمت بوده و می‌تواند یک کادو ولنتاین ارزان قیمت اما قابل توجه برای پارتنر گیمر شما باشد.

وزن این کنسل ۱۹۳۰ گرم است و دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، و ۱۰ گیگابایت رم است و اگر هم به‌نظرتان این حافظه کافی نبود، می‌توانید از یک هارد اکسترنال کمک بگیرید و مشکل حافظه را حل کنید.

همچنین، شمایل کنسول سری اس کوچک و ظریف است و ظاهر شکیلش، آن را تبدیل به یک هدیه ولنتاین ارزان و شیک می‌کند.

خرید Xbox series s

پاوربانک

بالاتر اشاره کردیم که گوشی هوشمند تا چه اندازه در زندگی همه ما نقش مهم و مؤثری دارد، پس حالا منطقی است که خاموش شدن آن در میانه روز را یک اتفاق بسیار تلخ تلقی کنیم. سال‌های زیادی است که کاربران برای جلوگیری از خاموش شدن گوشی در سفر و محیط بیرون از خانه از پاوربانک‌ها استفاده می‌کنند، محصولاتی که می‌توان آن‌ها را باتری‌هایی سیار به حساب آورد. این محصولات به طور کلی قیمت بالایی ندارند، پس اگر بودجه کمی برای خرید هدیه ولنتاین دیجیتالی دارید پاوربانک‌ها می‌توانند انتخاب بسیار خوب و کاربردی باشند.

پاوربانک یک هدیه دیجیتالی ارزان قیمت است

پاوربانک‌ها در اشکال و ابعادی بسیار متنوع تولید می‌شوند و ظرفیت‌های مختلفی هم دارند. از طرفی برخی از فناوری شارژ سریع و تکنولوژی مانند PD یا QC پشتیبانی می‌کنند. با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید یک پاوربانک خوب و خوش قیمت به عنوان کادو خریداری کنید. قیمت واپربانک‌ها تنوع خوبی دارد و با کمترین بودجه هم می‌توانید یکی از آن‌ها را تهیه کنید. پس برای کادو ولنتاین برای پسر ارزان قیمت، پاروبانک را در نظر بگیرید.

انواع پاوربانک را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت پاوربانک

کادو ولنتاین ارزان برای دختر / پسر: پاروبانک شیائومی Redmi PB100LZM

پاوربانک برای هدیه ولنتاین

احتمالا تا این لحظه متوجه شده‌اید که اگر بودجه‌تان ۱ میلیون تومان باشد هم در بین هدایای دیجیتالی، گزینه‌هایی برایتان وجود دارد.

اگر پارتنر شما همیشه مشکل کم بودن شارژ موبایل و تبلت دارد یا شارژرش را جا می‌گذارد و موبایلش خاموش می‌شود، خوب است در این روز، یک پاوربانک به او هدیه دهید تا مشکلش برطرف شود.

پاوربانک Redmi PB100LZM با دو پورت خروجی ، ده هزار میلی‌آمپر ظرفیت دارد و وزن آن تنها ۲۴۰ گرم است. انواع گوشی‌های موبایل، تبلت‌ها و دوربین‌های عکاسی، با این پاوربانک قابل شارژ شدن هستند. این پاور بانک در برابر گرما و نوسانات برق مقاوم است و از آسیب دیدن باتری گوشی نیز، جلوگیری می‌کند.

خرید پاوربانک شیائومی

هدفون، هدست و هندزفری

سال‌هاست که افراد برای گوش کردن به موسیقی و داشتن بهترین تجربه ممکن از هدفون و هدست و هندزفری استفاده می‌کنند. از طرفی با حذف شدن جک 3.5 میلی‌متری صدا از گوشی‌ها هدفون‌ها و هندزفری‌های بی‌سیم محبوبیت بسیاری بیشتری پیدا کرده و مخصوصا مدل‌های TWS در کانون توجهات قرار گرفتند. اگر دوست یا همسر شما به موسیقی علاقه دارد و مدت زمان زیادی را در طول روز به موزیک گوش می‌کند بهترین هدیه برای ولنتاین از این دسته‌بندی می‌تواند انتخاب بسیار عاقلانه‌ای باشد.

هندزفری tws یک هدیه دیجیتالی مناسب است

قبل از خرید از این دسته‌بندی باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

  • هدفون و هندزفری سیمی می‌خواهید یا بی‌سیم؟ مدل‌های سیمی نیازی به شارژ کردن ندارند و بدون هیچگونه تأخیری صدا را انتقال می‌دهند. از طرفی مدل‌های بی‌سیم هنگام استفاده بسیار راحت‌تر هستند و با گوشی‌های فاقد جک 3.5 میلی‌متری هم سازگاری کامل دارند.
  • هدفون می‌خواهید یا هدست یا هندزفری؟ هدفون‌ و هدست را می‌توان محصولاتی بسیار شبیه به هم دانست و تنها تفاوت در این است که هدست از میکروفون فیزیکی استفاده می‌کند. پس اگر برای یک فرد گیمر می‌خواهید از این دسته‌بندی خرید کنید به سراغ هدست بروید. از طرفی اگر ابعاد برای فرد مورد نظر اهمیت دارد و می‌خواهد که محصول را همواره به همراه داشته باشد بدون شک به سراغ هندزفری و مدل‌های تماما بی‌سیم یا TWS‌ بروید.
  • به قابلیت‌هایی چون ANC، صدای فراگیر، برخورداری از میکروفون، حذف صدای محیط هنگام مکالمه، نسخه بلوتوث، میزان باتری، ارگونومی، قابلیت transparency، تفکیک صدا توجه داشته باشید.

انواع هدفون را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت هندزفری

بهترین هدایای دیجیتالی: هندزفری بی‌سیم شیائومی Earbuds basic 2

xiaomi earbuds basic 2

بیسیک ۲ یک هدفون بی‌سیم خوش‌قیمت است که برای هدیه‌ی قیمت مناسب ولنتاین با بودجه محدود، انتخابی محشر است. قطر هر یک از اسپیکرها ۷.۲ میلی‌متر، و وزن هر کدام ۴ گرم است و در برابر گردوغبار و پاشش آب مقاومت دارد. این هندزفری با سازگاری با گوشی‌های ios و اندروید، به شما امکان استفاده با هر موبایل و تبلتی را می‌دهد. روی ایرپاد، دکمه‌هایی تعبیه شده که می‌توانید میزان صدا را کنترل کنید و با دو بار ضربه زدن، می‌توانید دستیار صوتی را فعال کنید. برای بالا بردن کیفیت صدا، از تکنولوژی DSP استفاده شده و قابلیت نویز کنسلینگ هم دارد.

اگر دنبال یک کادوی ولنتاین هستید که به چشم بیاید و کارآمد باشد، همچنین بودجه‌ی خیلی زیادی هم نخواهد، این هدفون را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خرید Earbuds basic 2

ایرپاد Airpods2

airpods 2

اگر پارتنر شما برندباز است و عاشق محصولات اپل، می‌توانید با یک ایرپادز ۲ خوشحالش کنید.

این ایرپاد با iPhone 5 به بالا سازگار است و از طراحی بدنه زیبایی برخوردار است که به‌خوبی در گوش می‌نشیند. این محصول سال ۲۰۱۹ عرضه شد اما باز هم جز محصولات پرطرفدار آن به‌حساب می‌آید.

اگر مدام ورزش می‌کنید و می‌خواهید حین ورزش کردن موزیک گوش دهید، با خیال راحت ایرپادهای خود را داخل گوشتان بگذارید و به ورزش بپردازید. نه از گوشتان می‌افتد و نه در اثر تعرق بدن آسیب می‌بیند.

کیفیت صدای ایردپادز ۲ قابل قبول و خوب است اما نمی‌توان آن را بی‌نقص دانست. در واقع، این سری از هندزفری‌های اپل قابلیت نویز کنسلینگ ندارند و بیس صدا در آن به‌خوبی مدل ایرپادز ۳ که بعد از آن عرضه شد نیست.

کیفیت باتری، بسیار قابل قبول است و در ازای یک بار شارژ کامل آن، تا ۷ الی ۸ ساعت فعالیت‌های مختلف را دوام می‌اورد.

خرید ایرپادز ۲

هارد اکسترنال

یک هدیه دیجیتالی خوب هارد دیسک اکسترنال است

در بسیاری از کشورهای جهان فضای ابری بسیار فراگیر شده است و کاربران برای ذخیره دیتاهای مهم خود از این فضا استفاده می‌کنند. در ایران اما به دلیل سرعت اینترنت و مسائل دیگر امکان استفاده از این سرویس‌ها به خوبی وجود ندارد و بهترین گزینه‌ برای ذخیره کردن دیتاهای مختلف هنوز هم هارد دیسک اکسترنال است. این محصولات که در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند می‌توانند بین 256 گیگابایت تا چندین ترابایت فضا داشته باشد.

اگر می‌خواهید برای کادو هارد دیسک اکسترنال تهیه کنید باید چند نکته مهم را مورد توجه قرار دهید.

  • هارد دیسک اکسترنال در دو نوع کلی HDD و SSD تولید می‌شود. هارد SSD سرعت بالاتر و البته قیمت بیشتری دارد و هارد HDD نسخه ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر است (سرعت SSD در حالت کلی حدود 3 برابر بیشتر است).
  • برخی از هارد دیسک‌ها قابلیت مقاومت در برابر آب، گرد و خاک، شوک الکترونیکی و ضربه را دارا هستند.
  • ظرفیت نرمال و معمول هارد دیسک اکسترنال که برای اکثر کاربران مناسب به حساب می‌آید بین 1 تا 2 ترابایت است.

انواع هارد اکسترنال را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت هارداکسترنال

هدایای دیجیتالی برای پسر: هارد اکسترنال وسترن مدل My Passport

هارد اکسترنال مای پسپورت - هدیه دیجیتالی مناسب برای روز ولنتاین

برای یک پارتنر گیمر یا فیلمباز که همیشه در لپ‌تاپ یا کنسول خود کمبود جا دارد، یک هارد اکسترنال می‌تواند یکی از بهترین و خوش‌قیمت‌ترین هدایای دیجیتالی باشد.

هارد اکسترنال وسترن یک ترابایت حافظه دارد و کلا ۱۲۰ گرم وزن دارد که بسیار سبک است. این هارد، با ویندوز، Chrome OS و macOS سازگار است و هر نوع سیستمی که داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید از این وسیله استفاده کنید و دیتای خود را در آن ذخیره کنید. همچنین، سرعت انتقال دیتا به هارد یا از هارد به سیستم، بالاست و در زمان کوتاهی می‌توانید حجم زیادی را جابجا کنید.

خرید هارد اکسترنال My Passport

پیشنهاد مطالعه:
هدیه روز پدر

دسته بازی

دسته بازی یک انتخاب خوب برای گیمرها است

کنسول‌های بازی سونی و مایکروسافت با یک دسته به فروش می‌رسند و اگر کاربری بخواهد با دوست خود به صورت دو نفره بازی کند باید حتما یک دسته دیگر به صورت جداگانه خریداری کنید. از این جهت خرید دسته بازی برای دارندگان کنسول‌های بازی می‌تواند بسیار جذاب باشد. از طرف دیگر ممکن است کاربری گیمر باشد ولی کنسول بازی نداشته باشد و از کامپیوتر گیمینگ استفاده کند، در این صورت خرید دسته ایکس باکس می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای این کاربر باشد (به دلیل سازگاری ویندوز و دسته بازی مایکروسافت).

به غیر از دسته‌های بازی سونی و مایکروسافت گزینه‌های ارزان‌تری نیز در بازار وجود دارد که می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید. مثلا برند ایرانی تسکو دسته‌های بازی خوش‌قیمت و خوبی تولید می‌کند. در این دسته‌بندی می‌توانیم به دسته‌های بازی مناسب گیمرهای موبایل نیز اشاره کنیم. برای این دسته از کاربران دسته‌های بازی وجود دارد که به آن‌ها کمک می‌کند بازی‌هایی مثل کال آف دیوتی موبایل را با دقت و تمرکز بسیار بهتری پیش ببرند.

هدیه گران قیمت و لوکس برای خانم ها و آقایان:
هدیه لاکچری

دسته PS5 برای هدایای دیجیتالی- مدل Dualsense

دسته ps5 دوال سنس

گیمرها عاشق تجهیزات و لوازم جانبی بازی هستند. اگر نخواستید برای پارتنر خود کنسول بخرید چون بودجه‌تان نمی‌رسید یا چون که کنسول را داشت، می‌توانید با یک دسته‌ی گیم او را خوشحال کنید.

وزن دسته برای گیمرها، مهم است؛ چرا که اگر سنگین باشد، موقع بازی برای مدت طولانی اذیت می‌شوند. این دسته پی اس ۵، کلا ۲۸۰ گرم وزن دارد و به‌نظر می‌رسد وزن قابل قبولی برای یک دسته گیم باشد. دسته دوال سنس، امکان اتصال هدفون هم دارد.

خرید دسته Dualsense

حالت دهنده مو و ماشین اصلاح

دیگر لوازمی که می‌توانید به عنوان بهترین هدیه‌های دیجیتالی برای شریک عاطفی خود تهیه کنید، لوازمی همچون حالت دهنده‌های مو و همینطور دستگاه‌های اصلاح است. تنوع برند و همینطور قیمتی که در این محصولات وجود دارد، باعث می‌شود به راحتی بتوانید گزینه‌ای مناسب با سلیقه و نیاز خود خریداری کنید.

بهترین هدیه ولنتاین برای دختر: فر کننده مو سورکر SK-688

بهترین هدایای دیجیتالی فرکننده مو سرکر

اکثر افرادی که موهای لخت دارند، در موقعیت‌های مختلف برای تنوع موهای خود را فر می‌کنند. روش‌های مختلفی برای فر کردن مو هست و دستگاه‌های فرکننده زیادی هم تا به حال ساخته شده، اما یکی از دستگاه‌هایی که کار با آن‌ها واقعا ساده است و در زمان کوتاهی مو را فر می‌کند، فر کننده مو سورکر SK-688 است. این دستگاه دارای پوشش سرامیکی است و قابلیت تنظیم دما و قابلیت چرخش دارد. کار با دستگاه نیز بسیار ساده است و با جمع کردن موها به داخل، آن‌ها را حالت می‌دهد و فر می‌کند. بنابراین یکی از هدایایی که می‌توانید روی آن حساب باز کنید، این دستگاه فرکننده است.

خرید فرکننده مو سورکر SK-688

اتو مو ایراکس SH6690

اتو مو ایراکس

علاوه بر فرکننده، اتو مو نیز هدیه‌ای بی‌نظیر است. با این محصول موها در زمان کوتاهی صاف و لخت شده و به حالت دلخواه درمی‌آید. خیلی از افرادی که موهای فر دارند نیز دوست دارید برخی روزها را با موهای صاف سپری کنند. دمای این اتو مو، تا ۲۳۰ درجه سانتی گراد می‌رسد و پس از روشن شدن فقط ۱۰ ثانیه طول می‌کشد تا داغ شود. پس از آن، می‌توانید موهای خود را به‌خوبی لخت کنید.

خرید اتو مو ایراکس SH6690

سشوار ویداس VIR-6365

سشوار ویداس

برند ویداس یک برند معتبر و نام آشنای ایرانی در زمینه لوازم خانگی است. لوازم شخصی این برند نظیر سشوارهای آن نیز از کیفیت ساخت خوبی برخوردار هستند. این مدل از سشوارهای ویداس، دارای ۲۴۰۰ وات توان مصرفی است و با دو درجه تنظیم حرارت، خیلی زود موهای حجیم و پرپشت را صاف می‌کند. همچنین، دو سری مختلف برای آن تعبیه شده و وزن آن ۷۰۰ گرم است. این محصول در کنار ساختار خوب، از قیمت خوبی هم برخوردار است و برای کسانی که می‌خواهند با هزینه‌ی کم هدیه مناسبی خریداری کنند، یکی از بهترین هدایای ولنتاین می‌باشد.

خرید سشوار ویداس VIR-6365

بهترین هدیه دیجیتالی برای پسر: ماشین اصلاح رمینگتون HC5035

ریش تراش رمینگتون

این ماشین اصلاح می‌تواند برای یک آقا هدیه‌ی بسیار خوب و ارزشمندی باشد. تیغه‌های ضدزنگ، ۹ شانه در اندازه‌های مختلف و همراه داشتن برس تمیز کننده، این ماشین اصلاح را به گزینه‌ی بسیار خوبی تبدیل کرده. بنابراین برای آقایانی که ترجیح می‌دهند صورت یا موهای سر را در خانه اصلاح کنند، خوب است به فکر خرید ماشین اصلاح باشید.

خرید ریش تراش رمینگتون HC5035

سوالات متداول

هدایای دیجیتالی ولنتاین ارزان قیمت چی خوبه بخریم؟

اگر بودجه زیادی برای خرید هدیه دیجیتالی ندارید پیشنهاد می‌کنیم در دسته‌بندی ساعت هوشمند، هدفون و هندزفری، پاوربانک و اسپیکر به دنبال هدیه دیجیتالی مناسب باشید. در نظر داشته باشید که ساعت‌های هوشمند و هدفون‌ها علاوه بر داشتن مدل‌های بسیار گران قیمت و پرچمدار، مدل‌های ارزان قیمت و اقتصادی نیز زیاد دارند که ارزش خرید داشته باشد.

چه هدیه ولنتاین دیجیتالی با بودجه متوسط بخریم؟

اگر بودجه نسبتا مناسبی برای خرید هدیه دیجیتالی دارید پیشنهاد می‌کنیم به سراغ دسته‌بندی گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت و اقتصادی، تبلت‌ها و حتی کنسول بازی مانند Xbox series S بروید.

بدون محدودیت بودجه چه کادو ولنتاین دیجیتالی مناسب است؟

اگر محدودیتی در بودجه ندارید پیشنهاد می‌کنیم بسته به سلیقه فرد مورد نظر به سراغ گوشی‌های هوشمند پرچمدار مانند S22 اولترا و سری ایفون 14 بروید یا به سراغ لپ تاپ‌های گیمینگ یا حتی مک بوک‌های اپل بروید. شما می‌توانید کنسول‌های بازی مانند PS5 یا Xbox Series X را هم خریداری کنید.

ads

بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *