اپلیکیشن های پولی اندروید و iOS که امروز رایگان شده‌اند

فهرست مطالب

  • دانلود رایگان برنامه های پولی اپ استور (IOS)
  • دانلود بازی ها و اپلیکیشن های رایگان اندروید
  • جمع بندی
  • سوالات متداول

هر روز اپلیکیشن‌های متعددی در پلی استور و اپ استور برای کاربران اندروید و iOS رایگان می‌شوند. در این مقاله، نگاهی داریم به فهرستی از اپلیکیشن های پولی اندروید و iOS که امروز رایگان شده‌اند. کاربران بسیاری هستند که زمان خالی خود را در گشت و گذار در پلی استور گوگل یا اپ استور اپل سپری می‌کنند تا بتوانند اپلیکیشن‌ها و بازی‌های دلخواهشان را یافته و از تجربه‌ی آن‌ها لذت ببرند. اپلیکیشن‌های موجود در فروشگاه‌ها نیز به‌صورت رایگان یا پولی هستند.

البته باید در نظر داشت که گاهی اوقات اپلیکیشن‌های پولی را می‌توان به‌صورت رایگان دانلود کرده و از آن‌ها استفاده کرد. درواقع روزانه برخی از اپلیکیشن‌های اندروید و iOS در اپ استور و پلی استور از حالت پولی خارج شده و به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. پیدا کردن و دانلود رایگان برنامه های پولی اپ استور یا دانلود رایگان برنامه های پولی پلی استور کار ساده‌ای نیست و باید از این لیست اطلاع داشته باشید.

ما نیز در تکنولایف هر روز فهرستی از بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اندروید و iOS را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا بتوانید بدون پرداخت هیچگونه پولی نسبت به دانلود آن‌ها اقدام کنید. البته باید در نظر داشته باشید که برنامه‌ های رایگان شده آیفون یا اندروید تنها برای چند روز رایگان خواهند بود و امکان دارد پس از چند روز از حالت رایگان خارج شوند. در ادامه فهرستی از بهترین برنامه های پولی ایفون و اندروید که امکان دانلود رایگان آن‌ها از اپ استور یا پلی استور فراهم شده است را به شما ارائه می‌کنیم.

برای مشاهده قیمت روز انواع گوشی موبایل روی لینک روبرو کلیک کنید: قیمت گوشی

دانلود رایگان برنامه های پولی اپ استور (IOS)

اگر از ایفون استفاده می‌کنید این بخش به کار شما می‌آید و در ادامه می‌توانید برنامه های ایفون رایگان را مشاهده و دانلود کنید.

IQ Test Pro Edition

به احتمال قوی شما هم علاقه دارید تا بدانید که ضریب هوشیتان دقیقا چند است و به اصطلاح چقدر باهوش هستید. در همین راستا قطعا در تست‌های هوش زیادی شرکت کرده‌اید که بسیاری از آن‌ها نیز دقیق نبوده‌اند و نتوانستند عدد واقعی هوش شما را نمایان کنند. برنامه IQ Test Pro Edition توسط Mensa که بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین جامعه فعال در زمینه تست هوش است تایید شده و ظاهرا بالاترین دقت ممکن را نیز دارد. همچنین در این برنامه 3 دلاری که امروز رایگان شده شما می‌توانید در تست هوش اروپایی شرکت کنید.

دانلود IQ Test Pro Edition از اپ استور

Memorize: Learn German Words

اگر به یادگیری زبان آلمانی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را به روی گوشی خود داشته باشید. این اپلیکیشن 7 دلاری امروز رایگان شده و شما را در یادگیری لغات جدید یاری می‌دهد. در این برنامه بیش از 5000 لغت وجود دارد و شما به صورت روزانه با تعداد جدیدی آشنا خواهید شد. این لغات جدید جهت یادگیری بیشتر و یادآوری در طول دوره‌های مختلف مجدد به شما نمایش داده می‌شوند تا به طور کامل آن‌ها را به خاطر بسپارید. این برنامه ارزش بالایی دارد و همراه بسیار خوبی برای شما در مسیر یادگیری زبان آلمانی خواهد بود.

دانلود Memorize: Learn German Words از اپ استور

VICO: Video Editor & Maker

اگر به هر دلیلی به‌جای لپ و کامپیوتر می‌خواهید ویدئوهای خود را با ایفون یا آیپد ادیت بزنید یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما همین VICO: Video Editor & Maker خواهد بود. این اپلیکیشن 4 دلار قیمت دارد ولی امروز به صورت رایگان در اختیار قرار گرفته و به شما اجازه می‌دهد تا برای یک ویدئو خطوط مختلفی از افکت‌، صدا، عکس و اطلاعات ایجاد کنید و همزمان تمامی خطوط ادیت را پیش ببرید. در واقع این برنامه شبیه به ادیتورهای سیستم به شما امکان می‌دهد تا به طیف وسیعی از افکت‌ها و قابلیت‌ها دسترسی داشته باشید. اگر ادیت‌های خود را با گوشی انجام می‌‌دهید پیشنهاد می‌کنیم این برنامه را از دست ندهید.

دانلود VICO: Video Editor & Maker از اپ استور

BeeScan – PDF Scanner App

برای کارهای مختلفی شما نیاز به اسکن مدارک و تبدیل آن‌ها به PDF خواهید داشت و در این زمینه BeeScan – PDF Scanner App یکی از بهترین اپلیکیشن‌های IOS است که اتفاقا 7 دلار هم قیمت دارد ولی شما امروز می‌توانید آن را به صورت رایگان دریافت کنید. عملکرد این برنامه شبیه به Cam scanner است ولی با این تفاوت که دیگر در پایین صفحات اسکن شما نوشته اپلیکیشن درج نمی‌شود و همچنین شما به قابلیت‌های بیشتری نیز دسترسی خواهید داشت. حتما پیشنهاد می‌کنم این اپلیکیشن را به روی ایفون یا ایپد خود داشته باشید.

دانلود BeeScan – PDF Scanner App از اپ استور

Resize Picture

اگر نیاز به برنامه‌ای دارید تا اندازه عکس‌های خود را تغییر دهید یا حجم آن‌ها را کم کنید این برنامه 1 دلاری که امروز رایگان شده دقیقا به کارتان خواهد آمد. این برنامه ویژگی‌های جذاب فراوانی دارد و حتی به شما امکان می‌دهد تا عکس‌ها با فرمت‌های مختلف را به یکی از فرمت‌های مرسوم تبدیل کرده و آن را به راحتی از طریق راه‌های مختلف برای دوستان خود ارسال کنید. شما در این برنامه می‌توانید تصاویر را از طریق رزولوشن یا حتی اندازه CM یا MM کوچک کنید و امکان تنظیم دقیق حجم عکس‌ها نیز وجود دارد. این برنامه نمره عالی 4.9 از 5 را به دست آورده و کاربران بسیار از عملکرد آن راضی هستند و پیشنهاد می‌کنیم شما هم Resize Picture را به روی ایفون یا ایپد خود داشته باشید.

دانلود Resize Picture از اپ استور

برترین بازی های آفلاین برای اندروید: بهترین بازی های بدون نیاز به اینترنت

پس از مرور برنامه های رایگان شده ایفون وقت آن است که به سراغ برنامه‌ها و بازی های پولی رایگان اندروید برویم.

دانلود بازی ها و اپلیکیشن های رایگان اندروید

اگر گوشی اندرویدی دارید این قسمت به کار شما خواهد آمد و می‌توانید از بهترین برنامه های پولی اندروید استفاده کنید.

Paranormal Territory 2

اهل حل کردن پازل هستید و در عین حال به بازی‌های دلهره آور و ترسناک نیز علاقه دارید؟ پس باید بگوییم بازی Paranormal Territory 2 برای شما ساخته شده و به شما را به وجد می‌آورد. البته به توصیه خود سازنده حتما از هدفون یا هندزفری استفاده کنید تا تجربه بهتری داشته باشید و ترجیحا هم در شب و نور کم این عنوان را بازی کنید. برای تمام کردن این بازی باید تمام شجاعت و البته هوش خود را به کار بگیرید تا بتوانید مراحل را پشت سر بگذارید. این بازی حدود 3 دلار قیمت دارد ولی امروز می‌توانید آن را به صورت رایگان دریافت کنید.

دانلود Paranormal Territory 2 از گوگل پلی

Speed Math – Mini Math Games

اگر به ریاضی علاقه دارید این بازی 1 دلاری که حالا رایگان شده را اصلا از دست ندهید. این بازی به شما بین 1 تا 5 ثانیه زمان می‌دهد تا تایید یا رد کنید که معادله نمایش داده شده به روی صفحه صحیح است یا خیر. در ابتدا این سوالات بسیار ساده هستند و مثلا تقسیم 40 بر 8 از شما سوال می‌شود ولی در ادامه این سوالات به مرور دشوارتر می‌شود و به شما کمک می‌کنند تا سرعت عمل خود را افزایش دهید و تمرین خوبی برای مغز خود به وجود بیاورید.

دانلود Speed Math – Mini Math Games از گوگل پلی

یک سرگرمی گروهی نیاز دارید؟

بازی چند نفره برای گوشی های اندرویدی

جمع بندی

در این مطلب برنامه های پولی و بازی‌های پولی که رایگان شده‌اند را به شما معرفی کردیم تا هم با گوشی اندروید و هم با ایفون خود بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. این برنامه‌ها معمولا فقط یک روز یا نهایت سه روز رایگان هستند و باید به صورت روزانه این مطلب را مطالعه کنید.

سوالات متداول

امکان دانلود رایگان برنامه اپ استور برای اندروید وجود دارد؟ گاهی اوقات بله، ولی همیشه خیر! بسیاری از برنامه‌ها دارای دو نسخه اندروید و iOS هستند و در یک روز هر دو نسخه را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند اما این گفته همیشه صدق نمی‌کند.

چرا هنگام دانلود از گوگل پلی با ارور ”این برنامه برای شما در دسترس نیست” مواجه می‌شوم؟ برخی از برنامه‌ها برای ایران در دسترس نیستند و باید حتما ابتدا گوگل پلی را Force stop کرده و سپس clear cache کنید و در نهایت با فیلترشکن اقدام به دانلود کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *