بهترین تلویزیون های 15 میلیون تومانی کدام ها هستند؟

اگر بخش زیادی از اوقات فراغت خود را صرف تماشای فیلم و سریال می‌کنید، مطمئنا برای خرید تلویزیون جدید فاکتورهای مهمی را باید بررسی کنید و برای اینکه بتوانید با لذت‌ بیشتری پای تلویزیون بنشینید، دستگاه تلویزیون شما باید برخی از فناوری‌ها را دارا باشد. در بازه‌های قیمتی متفاوتی می‌توانید تلویزیون خریداری کنید، از مدل‌های ایرانی گرفته تا برندهای شناخته‌شده خارجی با فناوری‌های جذاب‌تر و قدرتمندتر. در ادامه فهرستی از بهترین تلویزیون تا ۱۵ میلیون را معرفی کرده‌ایم.

مشاهده قیمت و تخفیفات ویژه تلویزیون: قیمت تلویزیون

بهترین تلویزیون تا ۱۵ میلیون

ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم فهرستی از بهترین تلویزیون تا 15 میلیون را به شما معرفی کنیم. حقیقت این است که اگر بخواهیم به دنبال بهترین تلویزیون ها باشیم باید سراغ برندهای معتبری مثل سونی، سامسونگ و ال جی برویم که نه تنها از نظر کیفی و عملکرد نسبت به برندهای دیگر برتری دارند بلکه در رنج قیمت بالاتری هم قرار دارند. اما درصورتی که شما به دنبال تلویزیون‌های ارزان قیمت تر هستید با کمی بررسی می‌توانید آنچه نیاز دارید را با کیفیت مطلوب تهیه کنید و ما در ادامه فهرستی از این تلویزیون‌های خوش‌قیمت که در عین حال کیفیت قابل‌قبولی هم دارند را معرفی کرده‌ایم، با تکنولایف همراه باشید.

بهترین تلویزیون های گیمینگ را بشناسید:
بهترین تلویزیون برای گیمینگ

تلویزیون تولیپس مدل TV-A-LE5590FLB

کیفیت تصویر این تلویزیون ۴K UHD است؛ یعنی می‌توانید با وضوح بسیار بالایی به تماشای فیلم‌های دلخواهتان بپردازید و شاید نقطه قوت این تلویزیون همین کیفیت تصویرش باشد. بعلاوه این دستگاه بسیار نازک و باریک طراحی شده و به دلیل برخورداری از کمترین حاشیه در قسمت پنل نمایشگر، مطمئنا در فهرست تلویزیون‌های frameless قرار می‌گیرد. تلویزیون تولیپس مدل TV-A-LE5590FLB در ابعاد 55 اینچی است و از درگاه‌های USB و HTMI برخوردارد است.

قیمت تلویزیون تولیپس مدل TV-A-LE5590FLB

کدام مدل تلویزیون ایکس ویژن بهتر است؟

پرفروش ترین تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون هوشمند سام الکترونیک مدل UA50TU7600CCCHD

تنها فاکتورهای مهم خرید تلویزیون ، کیفیت تصویر و صدا نیست، قابلیت‌های هوشمند تلویزیون هم طی سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و به کمک این قابلیت می‌توانید برخی از کارهای ضروری را با تلویزیون منزل انجام بدهید، برای مثال صفحات وب را جستجو کنید یا گوشی هوشمندتان را به تلویزیون متصل کنید و فایل‌ها را در صفحه بزرگ‌تری مشاهده کنید. یکی از تلوزیون‌ های هوشمند تا قیمت ۱۵ میلیون تومان که می‌توانید بخرید، همین مدل است. کیفیت نمایشگر Ultra HD – 4K است، و یک نکته بسیار مهم و جذاب دیگر در مورد آن، قابلیت ارتقا کیفیت تصویر از FHD به UHD آن است. همچنین این مدل تلویزیون هوشمند مجهز به وای فای داخلی (Wireless LAN Built) است.

بهترین تلویزیون تا ۱۵ میلیون

قیمت تلویزیون هوشمند سام الکترونیک مدل UA50TU7600CCCHD

با بهترین برند تلویزیون در ایران آشنا شوید:

بهترین مارک تلویزیون

تلویزیون هوشمند الیو مدل 50UB8630

کیفیت تصویر Ultra HD – 4K، فناوری HDR10+، خروجی صدای دیجیتال اپتیکال و صدای استریو دالبی، سیستم عامل اندروید ۱۱ و اتصال وای فای، بخشی از مشخصات این تلویزیون هستند. اگر در نظر دارید یکی از بهترین تلویزیون تا ۱۵ میلیون را انتخاب کنید،‌ این تلویزیون هوشمند گزینه بسیار مناسبی می‌تواند باشد.

بهترین تلویزیون ها تا 15 میلیون

قیمت تلویزیون هوشمند الیو مدل 50UB8630

بیشتر بخوانید: بهترین مدل تلویزیون تی سی ال کدام است

تلویزیون پانورامیک مدل PA-50BB259

کیفیت تصویر این تلویزیون، Full HD است و در مقایسه با مدل‌هایی که در بالا معرفی کردیم، کیفیت پایین‌تری دارد. برخورداری از فناوری صوتی Dolby Digital Plus هم از ویژگی‌های مهمی است که در مشخصات این مدل دیده می‌شود، همچنین سیستم صوتی این تلویزیون از کابل نوری برای اتصال به ساندبار و سینمای خانگی نیز پشتیبانی می‌کند.

تلوزیون های تا ۱۵ میلیون تومن

قیمت تلویزیون تلویزیون ال ای دی پانورامیک PA-50BB259

جمع‌بندی

در نهایت باید بگوییم که اگر هدف شما از خرید تلویزیون ، صرفا تماشای برنامه‌های تلویزیونی است، از بین مدل‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم می‌توانید انتخاب کنید. اما در صورتی که فیلم‌باز حرفه‌ای یا گیمر هستید، باید به سراغ مدل‌هایی بروید که هم از نظر سیستم صوتی قدرتمندتر باشند و هم یکسری از قابلیت‌های تصویری مجزا مثل قابلیت بهبود تصاویر در حال پخش را دارا باشند، تا بتوانید با لذت بیشتری به تماشای فیلم‌های دلخواهتان بپردازید یا بازی مورد علاقه‌تان را انجام دهید.

ads

برای انتخاب بخاری برقی و هیتر مردد هستید؟ اینجا بهترین هیتر برقی های کم مصرف بازار را به شما معرفی کردیم.

بهترین هیتر برقی کم مصرف

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *