بهترین ساعت های مچی ضد آب

یکی از ویژگی‌های قابل توجهی که هنگام خرید ساعت برای اکثر افراد اهمیت دارد قابلیت ضد آب بودن آن محسوب می‌شود. ساعت روی مچ دست قرار می‌گیرد و ممکن است هنگام شست و شوی دست‌ها یا هر موضوع دیگری خیس شود؛ بنابراین ضد آب بودن یک ساعت مزیت بزرگی به حساب می‌آید. در این مطلب لیست کاملی از بهترین مدل ساعت ضد آب فراهم کرده‌ایم.

قیمت انواع ساعت ضد آب در تکنولایف: خرید ساعت ضد آب

بهترین ساعت مچی ضد اب

ساعت‌های معرفی شده در ادامه همگی استانداردهای ضد آب دارند و از قیمت‌های متفاوتی نیز برخوردار شده‌اند. این نکته نیز ضروری است که استانداردهای ضد آب با یک دیگر یکسان نیستند و هرکدام میزان مقاومت متفاوتی را نشان می‌دهند. در ادامه به معرفی ساعت‌ها و میزان ضد آب بودن آن‌ها خواهیم پرداخت.

ساعت کاسیو مردانه مدل AEQ110W-1A3V

وزن 49 گرم
کاربری اسپرت
ضد آب تا 100 متر (10ATM)
جنس قاب زرین
دقت ساعت ±30 ثانیه در ماه
سایر قابلیت‌ها نمایش تاریخ، نمایش روز، اصلاح خودکار وضعیت عقربه، اندازه گیری فشار، تایمر شمارش معکوس

ساعت کاسیو مدل AEQ110W-1A3V اولین گزینه قرار گرفته در لیست بهترین ساعت های دیجیتال ضد اب است. این ساعت قابی گرد دارد و ظاهر و طراحی آن اسپرت است. برای مقاومت و دوام بالای ساعت نیز جنس شیشه و بندهای آن زرین در نظر گرفته شده است. این ساعت می‌تواند در برابر آب تا عمق 100 متر دوام بیاورد و مناسب برای شناگران است؛ اما طبق ادعای برند با این محصول نمی‌توانید غواصی کنید. ساعت کاسیو وزنی برابر با 49 گرم داد که بسیار سبک محسوب شده و در استفاده طولانی اذیت و سنگینی احساس نخواهید کرد. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان اصلاح خودکار وضعیت عقربه، اندازه گیری فشار، قطب نما، کرونومتر، نمایش تاریخ و نمایش روز را نام برد.

قیمت ساعت کاسیو مردانه مدل AEQ110W-1A3V

ساعت عقربه‌ای نیوی فورس مردانه مدل ان اف

وزن 155 گرم
کاربری روزمره
ضد آب تا 30 متر (3ATM)
جنس قاب استیل
سایر قابلیت‌ها تاریخ شمار، صفحه طرح‌ دار، عقربه‌ های شب تاب، شیشه ضد خش

ساعت مردانه عقربه‌ای نیوفورس آخرین مدل لیست بهترین مدل ساعت عقربه ای ضد آب است. این محصول قیمتی مناسب در کنار قابلیت‌هایی متفاوت ارائه می‌کند. این ساعت قابلیت نمایش تاریخ را دارد و می‌تواند در برابر آب تا عمق 30 متر مقاومت داشته باشد. صفحه‌نمایش آن از شیشه کریستالی است و مقاومت خوبی در برابر خط و خش دارد. جنس بند ساعت استیل در نظر گرفته شده و قفل بند آن کلیپسی محافظ دار است. عقربه‌های شب تاب این ساعت برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید هنگام کمبود نور و شب نیز ساعت را مشاهده کنید. کاربری ساعت روزمره است و می‌توانید از آن هم برای تیپ‌های اسپرت استفاده کنید و هم برای استایل‌های رسمی قابل استفاده است.

قیمت ساعت عقربه ای نیوی فورس مردانه مدل ان اف

پیشنهاد مطالعه:
بهترین ساعت هوشمند ضد آب استخری

ساعت عقربه‌ای کاسیو مردانه مدل MRW-200H-2B3V

وزن 39 گرم
کاربری روزمره، اسپرت
ضد آب تا 100 متر (10ATM)
جنس قاب زرین
دقت ساعت ±20 ثانیه در ماه

ساعت MRW-200H-2B3V در کنار قیمت مناسبی که دارد ویژگی‌های کاربردی زیادی را ارائه می‌کند. دقت این ساعت 20 ثانیه در ماه است؛ بنابراین ساعت از دقت بالایی برخوردار شده است. نوع نمایش ساعت در آن به صورت آنالوگ در نظر گرفته شده و موتور به کاربرده شده در این محصول نیز کوارتز است. موتور ساعت از کیفیت بالایی برخوردار شده و میزان دقت خوبی را ارائه می‌کند. باتری قرار گرفته داخل این ساعت تا 3 سال دوام می‌آورد و نیازی به تعویض زود به زود آن نخواهید داشت. ساعت عقربه‌ای کاسیو مردانه مدل MRW-200H-2B3V می‌تواند تا عمق 100 متر در برابر آب مقاومت داشته باشد؛ بنابراین نگرانی از خیس شدن آن نخواهید داشت. فرم صفحه‌نمایش ساعت ضد آب کاسیو گرد است و برای افرادی با استایل اسپرت طراحی شده است.

قیمت ساعت عقربه ای کاسیو مردانه مدل MRW-200H-2B3V

ساعت عقربه‌ای آلن دلون مردانه مدل AD307-1735C

کاربری روزمره، رسمی
ضد آب تا 50 متر (5ATM)
جنس قاب استیل
سایر قابلیت‌ها شب نما، تقویم، نمایش هفته، شب و روز

ساعت آلن دلون مدل AD307-1735C با بندهای چرم و شیکی که دارد می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال ساعتی برای جلسات اداری و رسمی هستند که ضد آب نیز باشد. جنس شیشه صفحه آن از کریستال معدنی است که مقاومت خوبی در برابر ضربه و خط و خش دارد. این محصول را می‌توانید تا 50 متر زیر آب ببرید بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود. این ساعت برای آقایانی طراحی شده که علاقه به صفحه‌نمایش بزرگ با طراحی مربعی دارند. این محصول به ویژگی‌های برجسته دیگری مانند شب نما، تقویم، نمایش هفته، شب و روز مجهز شده است.

قیمت ساعت عقربه ای آلن دلون مردانه مدل AD307-1735C

ساعت کاسیو بیبی جی مدل BA-120WLP-7ADR

وزن 47 گرم
کاربری روزمره، ورزشی
ضد آب تا 100 متر (10ATM)
جنس قاب زرین
دقت ساعت ±30 ثانیه در ماه
سایر قابلیت‌ها شب نما، LED پس تاب، زمان جهانی، تایمر شمارش معکوس، ۵ آلارم روزانه، عملکرد دکمه روشن خاموش، فرمت ۱۲/۲۴ ساعته، تقویم تمام خودکار

ساعت‌های سری بیبی جی بیشتر با طراحی جذاب و رنگارنگی که دارند برای خانم‌ها طراحی شده‌اند و با استقبال زیادی از کاربران نیز مواجه شدند. یکی از مدل‌های این سری که در مقاله بهترین مدل ساعت ضد آب قرار گرفته ساعت بیبی جی مدل BA-120WLP-7ADR است. یکی از نکات جالب در طراحی این ساعت استفاده از طرح سفید و مشکی راه راه در صفحه نمایش آن است. شکل صفحه نمایش این ساعت نیز مانند همه ساعت‌های دیجیتالی گرد است و شیشه‌ای از جنس کریستال معدنی دارد. این ساعت ضد آب است و می‌تواند تا 100 متر زیر آب مقاومت داشته باشد و به راحتی می‌توانید از آن هنگام شنا و ورزش‌های آبی استفاده کنید. صفحه‌نمایش شب نما، زمان جهانی، تایمر شمارش معکوس، ۵ آلارم روزانه، عملکرد دکمه روشن خاموش، فرمت ۱۲/۲۴ ساعته و تقویم تمام خودکار از دیگر ویژگی‌های برجسته ساعت کاسیو است.

قیمت ساعت کاسیو بیبی جی مدل BA-120WLP-7ADR

ساعت عقربه‌ای بونیا زنانه مدل BNB10207-2212S

کاربری روزمره
ضد آب تا 30 متر (3ATM)
جنس قاب استیل
سایر قابلیت‌ها تاریخ شمار

از دیگر ساعت‌های قرار گرفته در لیست بهترین مدل ساعت عقربه‌ ای ضد آب متعلق به برند بونیا است. این ساعت خوش ساخت صفحه‌نمایشی گرد و طلایی دارد و مناسب بانوان طراحی شده است. موتور کوارتز به کار برده شده در این محصول دقت و عدم خطای آن را تضمین می‌کند.

میزان مقاومت این محصول در برابر آب برابر با 30 متر است؛ بنابراین این محصول می‌تواند انتخاب خوبی برای بانوانی باشد که به دنبال ساعتی با کیفیت و ضد آب هستند. نوع نمایش ساعت آن نیز به صورت آنالوگ قرار گرفته که به زیبایی محصول کمک شایانی کرده است. ساعت بونیا طراحی ساده‌ای دارد و تنها می‌تواند تاریخ را نمایش دهد.

قیمت ساعت عقربه ای بونیا زنانه مدل BNB10207-2212S

جمع‌بندی

داشتن قابلیت ضد آب بودن برای یک ساعت مزیت محسوب می‌شود و اکثر کاربران تمایل به تهیه محصولی دارند که این ویژگی را داشته باشد. لیست بالا از هر برند و قیمتی ساعتی ضد آب برای معرفی دارد و می‌توانید در صورت نیاز به خرید ساعت از مقاله فوق کمک بگیرید.

سوالات متداول

بهترین مدل ساعت عقربه ای ضد آب چیست؟

ساعت عقربه ای کاسیو مردانه مدل MRW-200H-2B3V با داشتن مقاومت تا عمق 100 متر در برابر آب بهترین مدل ساعت عقربه‌ای ضد آب محسوب می‌شود.

بهترین ساعت های دیجیتال ضد اب کدام هستند؟

از بهترین ساعت‌های دیجیتال ضد آب می‌توان به عناوین ساعت کاسیو مردانه مدل AEQ110W-1A3V و ساعت کاسیو بیبی جی مدل BA-120WLP-7ADR اشاره کرد.

ads

تست گیمینگ RTX 4060 لپ تاپ را روی Fx767vv ایسوس ببنید.

نقد و بررسی لپ تاپ tuf gaming 17 fx767vv

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *