بهترین مدل پنکه پارس خزر

اگر بخواهید یک پنکه خوب و البته خوش قیمت خریداری کنید باید به سراغ برندهای داخلی بروید و بدون شک در بین برندهای ایرانی یکی از بهترین‌ها که سابقه بسیار طولانی هم دارد پارس خزر است. این برند پنکه‌های خود را در دسته‌بندی‌های مختلف تولید می‌کند و در این مطلب قصد داریم به بهترین مدل پنکه پایه بلند پارس خزر و مدل‌های دیگر از جمله دیواری و رومیزی بپردازیم.

انواع پنکه پارس خزر را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید پنکه پارس خزر

پنکه پارس خزر مدل 4010

در مطلبی دیگر در مورد راهنمای خرید پنکه صحبت کرده ایم. اگر به دنبال یک پنکه ایستاده، ساده و البته خوش‌قیمت از پارس خزر هستید باید حتما نگاهی به این مدل داشته باشید. این محصول با وزن 7.5 کیلوگرمی از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار است تا شما امکان داشته باشید تا آن را به شکلی دقیق‌تر تنظیم کنید. این دستگاه طراحی بسیار ساده‌ای دارد و به روی بدنه آن چهار دکمه خاموش، کند، متوسط و تند دیده می‌شود. شما به کمک این دکمه‌ها می‌توانید به بهترین شکل از توان 1250 دور در دقیقه ایم مدل استفاده کنید.

بهترین مدل پنکه سقفی پارس خزر

قیمت پنکه پارس خزر مدل 4010

پنکه پارس خزر مدل 4070R

این پنکه پارس خزر از ظاهری متفاوت بهره می‌برد و این اتفاق باعث می‌شود تا اتاق یا سالن شما شکل بهتری به خود بگیرد. وزن این مدل 8.5 کیلوگرم و سرعت گردش پروانه‌های آن حداکثر 1250 دور در دقیقه است و شما می‌توانید ارتفاع آن را به دلخواه تنظیم کنید. خوشبختانه این محصول از ریموت کنترل استفاده می‌کند و برای تنظیم آن به راحتی می‌توانید از راه دور از این ریموت کمک بگیرد و به‌خصوص در شب و هنگام خواب راحت تنظیمات آن را تغییر دهید. از دیگر ویژگی‌های این پنکه می‌توان به تایمر و قابلیت تنظیم ریتم اشاره کرد.

قیمت پنکه پارس خزر 4070R

پنکه دیواری پارس خزر مدل 7020R

این مدل از نوع دیواری است و این یعنی شما برای فضاهای کوچک‌تر می‌توانید از آن استفاده کنید و بدون اشغال کردن فضا آن را به دیوار متصل کنید. وزن این پنکه برابر با 4.8 کیلوگرم و سرعت گردش آن تا 1200 دور در دقیقه قابل افزایش است و به همین جهت می‌توان از آن تولید 56 متر مکعب هوا را در دقیقه انتظار داشت. پارس خزر برای این مدل یک ریموت کنترل هم در نظر گرفته تا شما از راه دور دسترسی کاملی به تنظیمات مختلف پنکه داشته باشید. البته به غیر از ریموت کنترل به روی خود پنکه نیز دکمه‌های مختلف از جمله تایمر و تغییر ریتم دیده می‌شود.

پنکه دیواری پارس خزر مدل 7020R

قیمت پنکه دیواری 7020R پارس خزر

پنکه رومیزی پارس خزر مدل ES2040

اگر ترجیح می‌دهید که یک پنکه رومیزی از پارس خزر خریداری کنید این گزینه می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد؛ چرا که این پنکه دارای ابعاد کوچک و وزن 5 کیلوگرمی است و خیلی فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. از آنجایی که با یک پنکه رومیزی مواجه هستیم پارس خزر محافظ این مدل را با فواصل بسیار کم تولید کرده تا برای کودک یا حیوان خانگی شما مشکلی را به‌وجود نیاورد. پره‌های این محصول می‌توانند به سرعت 1200 دور در دقیقه برسند و به 56 متر مکعب باد در دقیقه تولید کنند.

در این پنکه پارس خزر برای پایین نگه داشتن قیمت از قابلیت‌های پیشرفته‌تر استفاده نکرده و تمرکز بیشتری به روی کارایی و البته برچسب قیمتی داشته است. به روی دستگاه سه دکمه برای تنظیم سرعت در حالت‌های کند، متوسط و تند دیده می‌شود و دکمه خاموش/روشن هم در کنار این موارد خودنمایی می‌کند.

قیمت پنکه رومیزی پارس خزر ES2040

پنكه سه كاره پارس خزر مدل 9010R

اگر در پی بهترین مدل پنکه دیواری پارس خزر هستید پیشنهاد می‌کنیم این محصول را خریداری کنید؛ چرا که علاوه بر اتصال به دیوار شما در صورت نیاز می‌توانید این پنکه را به صورت رومیزی و همچنین ایستاده نیز مورد استفاده قرار دهید. به‌نوعی شما با خرید این پنکه در واقع هر سه نوع پنکه را خریداری می‌کنید.

وزن این مدل برابر با 9 کیلوگرم است و به روی بدنه پنلی لمسی برای تنظیم دیده می‌شود، هرچند که شما به لطف ریموت کنترل می‌توانید این مدل را از راه دور کنترل کنید. از دیگر ویژگی‌های مهم این مدل می‌توان به موتور مجهز به فیوز حرارتی، قابلیت تنظیم گردش افقی، تایمر 12 ساعته با فواصل زمانی 1 ساعته، حالت ریتم جهت دستیابی به وزش باد ملایم و تولید 56 متر مکعب باد بر دقیقه اشاره کرد.

قیمت پنكه سه كاره پارس خزر مدل 9010R

پنکه ایستاده پارس خزر مدل Pro Smart بدون wifi

اگر پنکه‌ای پیشرفته‌تر از مدل‌های بالا می‌خواهید و می‌توانید مقداری بیشتر هزینه کنید قطعا خرید این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای این مدل چهار وضعیت نرمال، طبیعی، شب و هوشمند در نظر گرفته شده و حالت هوشمند می‌تواند به صورت خودکار سرعت پره‌ها را تغییر دهد تا محیط همیشه خنک بماند ولی نه بیش از حد!

پنکه ایستاده پارس خزر مدل Pro Smart بدون wifi

این دستگاه از پنل لمسی بهره می‌برد و شما امکان خواهید داشت تا درون نمایشگر اطلاعات کامل پنکه و تنظیمات آن را مشاهده کنید. در کنار این موارد شما می‌توانید برنامه پرو اسمارت را به روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و از طریق برنامه پنکه خود را کنترل کنید. تایمر 7.5 ساعته با فواصل 0.5 ساعته، تنظیم ارتفاع از 85 تا 115 سانتی‌متر، قابلیت تنظیم افقی گردش باد و قابلیت برنامه‌ریزی پنکه در حالت خاموش از دیگر مشخصه‌های مهم این محصول هستند.

قیمت پنکه ایستاده Pro Smart بدون wifi

جمع بندی

در این مطلب به چندین مدل از پنکه‌های پارس خزر پرداختیم تا شما بسته به نیاز خود بتوانید بهترین انتخاب را از بین محصولات پارس خزر باسابقه ایرانی داشته باشید. به طور کلی برای فضاهای کوچک‌تر پیشنهاد می‌کنیم از مدل‌های دیواری استفاده کنید و مدل‌های ایستاده هم برای سالن‌ها بیشتر کاربرد دارد.

سوالات متداول

پنکه پارس خزر بخریم؟ پنکه‌های پارس خزر جزو بهترین محصولات تولید داخل هستند و این شرکت با داشتن سابقه طولانی و درخشان نشان داده که می‌تواند محصولاتی باکیفیت را روانه بازار کند.

پنکه چی بخریم؟ اگر محدودیت بودجه ندارید و پنکه‌ای می‌خواهید که امکانات و قابلیت‌های به‌روزی داشته باشد به سراغ پنکه ایستاده پارس خزر مدل Pro Smart بدون wifi بروید.

ads

گوشی های پرچمدار سامسونگ به ترتیب کدامند؟ در این مطلب با جدیدترین پرچمداران سامسونگ آشنا شوید.

گوشی های پرچمدار سامسونگ

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *