بهترین مچ بند هوشمند

یکی از محصول‌هایی که روزبه‌روز در میدان تکنولوژی به صدر جدول فروش دنیا نزدیک می‌شود، مچ بندهای هوشمند هستند. برندهای متفاوتی مانند شیائومی، هواوی و آنر مشغول ساخت انواع مچ بند هوشمند هستند تا بتوانند در کنار گوشی‌های هوشمند، گجت‌های پرکاربردی را به کاربران خود ارائه دهند. مچ بندهای هوشمند نسخه سبک‌تر و کوچک‌تر ساعت‌های هوشمند هستند تا برای داشتن یک زندگی سالم‌تر و بهتر به اطلاعات و جزئیات بیشتری از زندگی کاربران دسترسی داشته باشند. این گجت‌های پرطرفدار با برخورداری از حالت‌های مختلف در حوزه سلامتی به کاربران کمک می‌‎کنند تا به تناسب اندام و زمان بندی مناسبی در زندگی دست پیدا کنند. اگر به دنبال آشنایی با انواع بهترین مچ بندهای هوشمند بازار هستید، بهتر است مقاله را تا پایان مطالعه کنید چون پس از اتمام این مقاله قطعا با بهترین مچ بند هوشمند 2023 آشنا می شوید.

بهترین مچ بند هوشمند بازار

بهترین مچ بند هوشمند بازار لزوما مچ بندی نیست که دقیقا در سال 2023 تولید شده باشد، با توجه به اینکه در ماه پنجم سال 2023 هستیم، هنوز بهترین مچ بندهای هوشمند بازار یکی از مدل‌های تولید شده سال‌های پیشین است که به دلیل فروش بالا و استقبال فراوان کاربران همچنان در ویترین مغازه‌ها دیده می‌شوند. در ادامه مایل هستیم تا شما را با تعدادی از بهترین مدل‌ها از بالاترین قیمت تا ارزان‌ترین آن‌ها آشنا کنیم. با این حال بهترین هوشمند بازار می‌توند مچ‌بندی باشد که صفحه نمایشی با کیفیت و پرنور داشته باشد و از حسگرهای سلامتی متعددی برخوردار باشد. پس در زمان خرید مچ‌بند به این ویژگی‌ها توجه کنید.

خرید مچ بند و ساعت هوشمند در تکنولایف: خرید مچ بند هوشمند

بهترین مچ بند هوشمند 2023 از گران‌ترین تا ارزان‌ترین

حال که در فکر خرید مچ بند هوشمند هستید، بهتر است تا با مشخصات بهترین مدل‌های روز بازار آشنا شوید. در ادامه به شما بهترین مچ بند هوشمند ۲۰۲۳ که می‌توانید آن را در بازار پیدا کنید را معرفی می‌کنیم.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8

بهترین مچ بند هوشمند 2023

در حال حاضر بهترین مچ بند هوشمند 2023 آخرین مدل معرفی شده شیائومی یعنی مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8 است. می بند 8 شیائومی با برخورداری از صفحه نمایش بیضی شکل همیشه روشن (طبق فناوری Always On Display) به پنل امولد (AMOLED) با رزولوشن 490 در 192 پیکسل مجهز شده است تا کاربر بتواند بهترین کیفیت نمایش و پخش انواع پیام و محتوا را در قالب یک مچ بند هوشمند تجربه کند.

مهمترین ویژگی می بند 8 شیائومی که سر و صدای بسیاری کرد، امکان تعویض بندهای می بند 8 به صورت کلیپسی و اتصال پنل نمایشگر به انواع بندهای گردنی جهت استفاده مچ بند هوشمند به عنوان گردنبند است. شیائومی آنقدر دست کاربران خود را باز گذاشته است تا اگر مایل به استفاده از می بند 8 به عنوان گردنبند یا دستبند همیشگی نبودند، بتوانند هنگام فعالیت‌های ورزشی صفحه نمایشگر را به کفش ورزشی خود متصل کنند.

ویژگی‌های می بند 8 شیائومی

  1. حسگر سنجش ضربان قلب
  2. حسگر تشخیص سطح اکسیژن خون
  3. حسگر پایش خواب
  4. حسگر تشخیص میزان استرس
  5. نمایش وضعیت آب و هوا

می بند 8 شیائومی با پشتیبانی از قابلیت‌های نام برده توانست مانند نسل‌های قبلی سری می بند شیائومی در کمترین زمان ممکن به بالاترین میزان رضایت کاربران دست پیدا کند. در قلب این مچ بند هوشمند باتری با توان 180 میلی‌آمپر ساعت قرار داده شده است تا بتواند تنها با یک بار شارژ تا 16 روز متوالی فعالیت کند. البته اگر قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن فعال باشد، این میزان روشن ماندن از 16 روز به 6 روز کاهش پیدا می‌کند.

قیمت می بند 8 شیائومی

پیشنهاد مطالعه:
بررسی می بند 8

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Band 7 Pro

بهترین مچ بند هوشمند 2023

شیائومی ادعا کرده است که با بند 7 پرو شیائومی می‌توانید به بهترین استایل روز دست پیدا کنید. اینطور که به نظر می‌رسد، بازاریابی شیائومی برای ترکیب بند 7 پرو با استایل افراد جواب داده است. همچنین سازگاری این محصول با گوشی‌های اندروید و iOS از مهم‌ترین قابلیت‌های بند 7 پرو به‌شمار می‌رود.

بند 7 پرو شیائومی با وزن متناسب 20.5 گرم از صفحه نمایشی مستطیلی به اندازه 1.64 اینچ با فریمی براق از جنس پلاستیک بهره برده است که پنل AMOLED به‌کار رفته در صفحه نمایش توانایی نمایش تصاویر را با وضوح 280 در 456 پیکسل را دارد. کمپانی شیائومی بند 7 پرو را با بند سیلیکونی ضد تعریق در رنگ‌های آبی، مشکی، سفید عاجی، گلبهی، سبز و نارنجی روانه بازار کرده است.

حداکثر روشنایی 500 نیت در کنار رزولوشن 280*456 پیکسل و از آن مهم‌تر قابلیت تنظیم خودکار نور صفحه نمایش این مچ بند هوشمند باعث می‌شود تا کاربر در طول روز با مشکل عدم دید کافی در نورهای متفاوت مواجه نشود و بتواند به راحتی نسبت به خواندن پیام یا مشاهده هرگونه نوتیفیکیشنی از روی صفحه نمایش اقدام کند. در کنار قابلیت‌های گفته شده پنل AMOLED این صفحه نمایش بد نیست که به قابلیت Always On Display یا همان قابلیت صفحه نمایش همواره روشن اشاره کنیم. این قابلیت تنها در این مدل از مچ بندهای هوشمند شیائومی تا به امروز دیده شده است.

ویژگی‌های بند 7 پرو شیائومی

  1. حسگر سنجش ضربان قلب
  2. حسگر تشخیص سطح اکسیژن خون
  3. حسگر پایش خواب
  4. حسگر تشخیص میزان استرس
  5. نمایش وضعیت آب و هوا
  6. حسگر دوباند GNSS جهت پشتیبانی از GPS
  7. مقاومت در برابر فشار و جریان آب

حسگرهای نام‌برده به صورت 24 ساعت روی بند 7 پرو فعالیت می‌کنند که این یکی از بهترین ویژگی‌های این مچ بند هوشمند به شمار می‌رود. در ادامه لازم به ذکر است که در صورت نصب اپلیکیشن Mi Fitness توانایی دسترسی و مشاهده پشتیبانی بیش از 110 حالت ورزشی این محصول را خواهید داشت.

در پایان بهتر است به بحث باتری بپردازیم. بند 7 پرو به باتری 235 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و تنها با یک بار شارژ می‌تواند تا 12 روز کارکند. جدا از ویژگی‌های چشمگیر و کاربردی اشاره شده، مقاومت بالای مچ بند در برابر آب و توانایی استفاده از آن در دریا، استخر، حمام و قیمت مناسب مچ بند هوشمند 7 پرو شیائومی از مهم‌ترین دلایل خرید این محصول دیده شده‌اند.

قیمت بند 7 پرو شیائومی

پیشنهاد مطالعه:
بهترین ساعت هوشمند

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Bnad 7

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Band 7 بهترین مچ بند هوشمند بازار

یکی از بهترین مچ بند های هوشمند دنیای سلامت، مچ بند هوشمند شیائومی مدل Band 7 است که در سال 2022 معرفی شد. طبق ادعای شیائومی با استفاده از بند 7 می‌توانید راحت‌تر از قبل ورزش کنید و به اطلاعات سلامتی خودتان دسترسی داشته باشید.

شیائومی در طراحی می بند 7 از صفحه نمایشی بیضی مانند به اندازه 1.62 اینچ استفاده کرده است. قلب این صفحه نمایش به پنلی AMOLED با وضوح تصویر 192 در 490 پیکسل ، تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ و میزان روشنایی 500 نیت مجهز شده است که در مقایسه با سایر مدل‌های هم رده خود از صفحه نمایشی باکیفیت‌تر بهره برده است.

کاربران این مچ بند هوشمند با استفاده از قابلیت Always On Display صفحه نمایش آن می‌توانند همواره بدون نیاز به هرگونه لمس کردنی از اطلاعاتی کاملا انتخابی مانند ساعت، میزان اکسیژن خون، قدم شمار و غیره روی واچ فیس مد نظر مطلع شوند. شیائومی برای کاربران این مدل بند توانایی انتخاب 100 مدل واچ فیس را قرار داده است.

ویژگی‌های می بند 7 شیائومی

  1. حسگر سنجش ضربان قلب
  2. حسگر تشخیص سطح اکسیژن خون همراه با هشدار در لحظات کمبود اکسیژن
  3. حسگر پایش خواب
  4. نمایش وضعیت آب و هوا
  5. حسگر تشخیص میزان استرس
  6. مقاومت در برابر جریان آب

یکی از تفاوت‌های می بند 7 شیائومی با مدل پرو خود عدم وجود GPS است. البته GPS برای افراد بسیاری در الویت قرار ندارد به همین دلیل نبود آن از دلایل عدم خرید می بند 7 شیائومی محسوب نمی‌شود؛ البته در صورتی که بند 7 به گوشی متصل باشد، می‌تواند از GPS گوشی استفاده کند و مسیرهای طی شده یا اطلاعات ثبت شده توسط جی پی اس گوشی را به شما نمایش دهد.
از آنجایی که می بند 7 با نام اختصاصی مچ بند هوشمند سلامتی به جهان معرفی شده است، در صورت نصب اپلیکیشن‌های Mi Fitness App و Zepp Life App روی گوشی‌های اندرویدی و آیفون و بالاتر از آن می‌توانید ویژه‌تر از سایر مدل‌های معرفی شده از 110 حالت ورزشی می بند 7 استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های خوب و قابل ستایش این مچ بند هوشمند 2022 توانایی تحمل آن در برابر فشار و جریان آب تا عمق 50 متری است که به ورزشکارانی مانند شناگران و سایر بازیکنان رشته‌های آبی این امکان را می‌دهد تا نیازی به خارج کردن آن از دست نداشته باشند. در ادامه بهتر است به توانایی روشن ماندن می بند 7 در 15 روز در حالت کاربری روزمره و 9 روز استفاده سنگین اشاره شود. این توانایی ناشی از باتری 180 میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده در بند 7 است.

قیمت بند 7 شیائومی

پیشنهاد مطالعه:
بررسی می بند 7

دستبند هوشمند هواوی مدل Band 7

مچ بند هوشمند هواوی مدل Band 7

یکی از اصلی‌ترین رقیب‌های بند ۷ شیائومی، مچ بند هوشمند هواوی مدل Band 7 است که از لحاظ فناوری و امکانات شباهت‌های بسیاری به بند 7 شیائومی دارد. صفحه نمایش بند ۷ هواوی به‌گونه‌ای طراحی شده است که تمامی تصاویر و اطلاعات را درون قابی مستطیلی به ابعاد 1.47 اینچ به پیش چشم کاربر بگذارد. این نمایشگر مستطیلی به پنلی AMOLED مجهز شده که توانایی نمایش تصاویر با وضوح 368 در 194 پیکسل و تراکم پیکسلی 282 پیکسل بر هر اینچ را دارد. همچنین وزن فوق‌العاده سبک ۱۶ گرمی آن باعث افزایش جذب رضایت کاربران در استفاده طولانی مدت می‌شود.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های بند 7 هواوی برخورداری از میزان روشنایی ۴۵۰ نیت جهت نمایش هرگونه رنگ و تصویر در تاریک‌ترین و روشن‌ترین موقعیت‌های جهان است. برای مثال عدم دید صفحه نمایش در روزهای آفتابی یکی از رایج‌ترین مشکل انواع صفحه نمایش مچ بندهای و ساعت‌های هوشمند است که هواوی در طراحی صفحه نمایش این مدل تلاش کرده است مانند رقیب اصلی خود شیائومی از فناوری حداکثر روشنایی بالا استفاده کند.
علاوه‌بر ویژگی‌های گفته شده، کاربران می‌توانند با روشن کردن قابلیت Always On Display از فناوری روشن شدن صفحه نمایش به محض برداشتن یا تکان دادن مچ بند استفاده کنند که مطابق با نظرسنجی های انجام شده، این یکی از ساده‌ترین و در عین حال موردعلاقه‌ترین ویژگی‌ها در یک مچ بند هوشمند است‌.

ویژگی‌های بند 7 هواوی

  1. حسگر شتاب سنج
  2. حسگر تشخیص سطح اکسیژن خون
  3. حسگر سنجش ضربان قلب
  4. حسگر ژیروسکوپ
  5. حسگر پایش وضعیت خواب
  6. نمایش وضعیت آب و هوا
  7. مقاومت در برابر آب با فشار 5 اتمسفر

در ادامه معرفی این مچ بند هوشمند بهتر است بدانید که با استفاده از بلوتوث نسخه ۵ مچ بند ۷ هواوی به تمامی گوشی‌ها با اندروید بالاتر از 6 و iOS 9 به‌راحتی متصل می‌شود و هیچ محدودیتی برای کاربران اندروید و ای او اس وجود ندارد‌. همچنین با نصب اپلیکیشن‌های Huawei Health کاربران می‌توانند با دقت عملکرد بهتری از ۹۶ حالت ورزشی این مچ بند هوشمند استفاده کنند.

در نهایت می‌توان گفت با اینکه در طراحی و ساخت بند 7 هواوی خبری از GPS نیست؛ اما سایر ویژگی‌های مثبت آن مانند مقاومت در برابر فشار ۵ اتمسفری و امکان استفاده در جریان ملایم آب آنقدر چشمگیر هستند که توانایی متقاعد سازی کاربران را برای خرید در این رنج قیمت داشته باشند به همین دلیل اگر شما هم در فکر خرید مچ بند هوشمندی با برخورداری از اکثر امکانات روز دنیا هستید، بند ۷ هواوی با قیمتی ارزان‌تر از مدل‌های پیشین در اختیار شماست.

قیمت بند 7 هواوی

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6

یکی از سبک‌ترین مچ بندهای هوشمند بازار، می بند 6 شیائومی است که با بهره‌وری از وزن کمتر از 13 گرم و در عین حال صفحه‌نمایش بزرگ توانست در مدت زمان کوتاهی نرخ بالایی از فروش مچ بندهای هوشمند بازار را به خود اختصاص دهد. پیش از پرداختن به صفحه نمایش لازم به ذکر است که بارز‌ترین مشخصه می بند 6 شیائومی عدم بهره‌وری از هرگونه دکمه فشاری در اطراف قاب و صفحه نمایش است و انجام هرگونه فعالیتی روی این بند از طریق لمس کردن امکان پذیر است.

صفحه نمایش این مچ بند هوشمند در اندازه 1.56 اینچ است که در برابر مدل گران‌تر خود یعنی بند ۷ هواوی از صفحه نمایشی بزرگتر بهره برده است. این صفحه نمایش بزرگ توانایی نمایش هرگونه اطلاعاتی را با رزولوشن 486 در 152 پیکسل به‌همراه تراکم پیکسلی 326 ppi دارد که در مقایسه با سایر مدل‌ها از فناوری به‌روز و راضی کننده‌ای برخوردار شده است.

ویژگی‌های می بند 6 شیائومی

  1. حسگر تشخیص سطح اکسیژن خون
  2. حسگر سنجش ضربان قلب
  3. حسگر پایش وضعیت خواب
  4. نمایش وضعیت آب و هوا
  5. پخش موزیک
  6. مقاومت در برابر فشار آب تا عمق 50 متر

مچ بند هوشمند 6 شیائومی از 30 برنامه تناسب اندام پشتیبانی می‌کند که این برنامه‌ها شامل زومبا،‌ بسکتبال، ‌بوکس، ‌پیلاتس، رقص و بدمینتون می‌شود. برای فعال کردن این امکانات باید به صورت دستی مچ بند را تنظیم کنید. با مراجعه به قسمت Workout می‌توانید به اطلاعات دقیق فعالیت‌های بدنی که شامل مراحل،‌ مسافت به کیلومتر،‌ کالری مصرف شده هستند، دسترسی کامل پیدا کنید و روند تغییر وضعیت جسمانی خود را بسنجید.
در پایان بهتر است به سازگاری می بند 6 با سیستم عامل اندروید و iOS اشاره شود. تفاوتی نمی‌کند که از کدام گوشی و سیستم عامل استفاده می‌کنید، زیرا می بند 6 شیائومی به راحتی با‌ استفاده از بلوتوث متصل می‌شود.

قیمت می بند 6 شیائومی

سخن آخر

از آنجایی که مچ بندهای هوشمند در میان گجت‌های حوزه تکنولوژی از طرفداران بسیاری برخوردار است، در مقاله بهترین مچ بند هوشمند موفق به معرفی 5 مدل برتر 2023 شدیم. اگر شما هم در پی خرید یکی از مدل‌های معرفی شده هستید، با توجه به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید؛ همچنین درصورتی که تجربه‌ای در خرید مچ بند هوشمند دارید، می‌توانید با نوشتن در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین مچ بندهای هوشمند بازار کدام هستند؟

شیائومی بند 7 و بند 7 پرو دو تا از بهترین مچ بندهای هوشمند بازار در سال 2023 هستند. البته برای آشنایی با مدل‌های معروف و کاربردی دیگر بهتر است تا مقاله را به طور کامل مطالعه کنید.

مچ بند 7 شیائومی بهتر است یا بند 7 هواوی؟

دو مدل اعلام شده بالاترین شباهت را به یکدیگر دارند، اما در کل با توجه به نظرات کاربران، مچ بند 7 شیائومی معروف‌تر و محبوب‌تر از مدل هواوی است.

ads

کدام گوشی شیائومی را بخرم؟ بالاترین مدل ها را اینجا بشناسید.

بهترین گوشی های شیائومی

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *