بهترین هندزفری بی سیم و بلوتوثی بازار (بهار 1402🌺)

هندزفری‌های بی‌سیم و بلوتوثی به دلیل اندازه کوچک و راحتی هنگام استفاده به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شده‌اند. از طرفی این محصولات تنوع بسیار زیادی دارند و شرکت‌های بی‌شماری در زمینه تولید هندزفری بی‌سیم فعالیت می‌کنند و از این جهت مهم است که شما با بهترین گزینه‌ها برای خرید آشنایی داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید تا بهترین هندزفری های بی سیم در بازه‌های قیمتی مختلف را به شما معرفی کنیم.

از دیگر هندزفری های موجود در تکنولایف دیدن کنید: قیمت هندزفری

بهترین هندزفری های بی سیم موجود در بازار

بسته به بودجه‌ای که برای خرید هندزفری بلوتوثی در نظر گرفته‌اید چندین گزینه پیش روی شما قرار دارد که طبیعتا یکی از آن‌ها از ارزش خرید بالاتری برخوردار است. ما در ادامه جذاب‌ترین گزینه‌های خرید را به شما معرفی خواهیم کرد و این لیست از قیمت زیاد به کم مرتب شده است.

هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2

ایرپاد پرو 2 اپل را می‌توان بهترین هندزفری بی سیم این کمپانی به حساب آورد. این محصول با تراشه H2 اپل به بازار عرضه شده تا از نظر قابلیت ANC تا دو برابر عملکرد بهتری داشته باشد و این یعنی با یکی از بهترین عملکردها در زمینه حذف نویز فعال در هندزفری‌های TWS مواجه هستیم. طراحی ایرپاد پرو 2 مانند نسل 1 است و از نظر ظاهری خیلی نمی‌توان وجه تمایزی بین آن‌ها قایل شد. این محصول کیفیت صدای بی‌نظیری دارد و در صورتی که محدودیت بودجه ندارید و از محصولات اپل استفاده می‌کنید، بدون شک آن را جزو سبد خرید خود قرار دهید.

هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2

کیس Airpod pro 2 حالا از اسپیکر برخوردار است به کمک این ویژگی شما می‌توانید مکان آن در خانه را از طریق صدا پیدا کنید. این هندزفری با تمام گوشی‌ها و لپ تاپ‌های دارای بلوتوث سازگاری دارد ولی طبق انتظار بهترین حالت با دستگاه‌های خود اپل اتفاق خواهد افتاد. از دیگر مشخصات این مدل می‌توان به گواهی IPX4، بلوتوث 5.3، Spatial Audio قابل شخصی‌سازی، Adaptive transparency، شارژدهی 6 ساعته خود بادزها و 30 ساعته همراه با کیس و قابلیت Conversation Boost اشاره کرد.

مشخصات هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 24 ساعت با ANC
نسخه بلوتوث 5.3
قابلیت‌های ویژه Spatial Audio، Adaptive transparency و Conversation Boost

قیمت ایرپاد پرو ۲

بهترین هدفون های بی سیم بازار را بشناسید:

بهترین هدفون بی سیم

هندزفری بی‌ سیم اپل مدل 2021 AirPods Pro

اگر از ایفون، مک بوک و آیپد استفاده می‌کنید و در عین حال بودجه کافی برای خرید ایرپاد پرو 2 ندارید، ایرپاد پرو نسل اول هم به لطف داشتن کیفیت بسیار عالی گزینه خوبی برای خرید است. این مدل بسیاری از قابلیت‌های ایرپاد پرو نسل 2 را دارد و کیفیت صدای عالی آن همراه با ANC قدرتمند باعث می‌شود تا نظر هر کاربری به این محصول جلب شود.

هندزفری بی‌ سیم اپل مدل 2021 AirPods Pro

مشخصات هندزفری بی‌ سیم اپل مدل 2021 AirPods Pro
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 24 ساعت با ANC
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه Spatial Audio، transparency

قیمت ایرپاد پرو ۲۰۲۱

با بهترین ایرپاد های زیر 500 تومان آشنا شوید:

بهترین هندزفری زیر 500 تومان

هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods 3

اگر قیمت ایرپاد پرو نسل 2 یا نسل 1 برای شما زیاد است و یا به طور کلی ترجیح می‌دهید از هندزفری بدون سری‌های سیلیکونی استفاده کنید بدون شک ایرپاد 3 یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست. این محصول به نوعی بین ایرپاد 2 و ایرپاد پرو قرار می‌گیرد و ويژگی‌های مختلفی را از این دو هندزفری به ارث برده است. طراحی این نسل به ایرپاد پرو نزدیک شده ولی با این تفاوت که سری‌های سیلیکونی دیده نمی‌شود و شما امکان نخواهید داشت تا به صورت دقیق اندازه بادزها را تنظیم کنید.

هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods 3

از نظر کیفیت صدا بیس ایرپاد 3 به نسبت ایرپاد 2 بهتر شده و در کل کیفیت صدای بهتری را به گوش می‌رساند. در این محصول شاهد قابلیت Spatial audio هستیم که باعث می‌شود صدایی فراگیر به گوش شما برسد و صداها را از جهات مختلف دریافت کنید. ایرپاد 3 همچنان مانند نسل قبلی از ANC پشتیبانی نمی‌کند که این موضوع با توجه به برچسب قیمتی این هندزفری یک نکته منفی به حساب می‌آید و می‌تواند ارزش خرید آن را کاهش دهد. این هندزفری از پدهای لمسی استفاده می‌کند و شما می‌توانید از این طریق کنترل کاملی به روی موزیک داشته باشید. اپل دعا کرده که این محصول به کمک کیس می‌تواند تا 30 ساعت دوام بیاورد که عدد بسیار خوبی به حساب می‌آید.

مشخصات هندزفری بی‌ سیم اپل مدل ایرپاد 3
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 30 ساعت به همراه کیس
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه Spatial Audio

خرید ایرپاد 3 اپل

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 Pro

گلکسی بادز 2 پرو جدیدترین و البته بهترین هندزفری بلوتوثی سامسونگ است که مدتی قبل به بازار عرضه شد. طراحی این بادزها نسبت به نسل قبلی مقداری تغییر داشته و حالا سطح بیرونی حالت مات دارد. این هندزفری بی‌سیم از گواهی IPX7 پشتیبانی می‌کند و این یعنی در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم است و با خیال راحت می‌توانید در هوای بارانی هم از آن استفاده کنید. این محصول حالا از صدای 24-bit پشتیبانی می‌کند و قابلیت ANC هوشمند باعث می‌شود صدای محیط بسته به نیاز قطع شود و یا به گوش شما برسد.

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 Pro

سامسونگ قابلیت صدای 360 درجه را در این هندزفری بهبود بخشیده تا تجربه جذاب‌تری به وجود بیاید. این هندزفری می‌تواند به صورت هوشمند بین محصولات مختلف سامسونگ از جمله گوشی، تبلت و ساعت هوشمند جابجا شود. در نهایت باتری این مدل می‌تواند با ANC روشن حدود 5 ساعت دوام بیاورد که این عدد به کمک کیس به 18 ساعت می‌رسد. بلوتوث 5.3، امکان یافتن بادزها از طریق SmartThings Find، برخورداری از سه میکروفون و پدهای لمسی اشاره کرد.

مشخصات هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 Pro
گواهی ضد آب IPX7
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 18 ساعت با ANC
نسخه بلوتوث 5.3
قابلیت‌های ویژه صدای 360 درجه‌ای، SmartThings Find، صدای 24-bit

گلکسی بادز ۲ پرو

بهترین هندزفری های سیمی موجود در بازار را بشناسید.
بهترین هندزفری سیمی

هندزفری بی‌ سیم اپل مدل AirPods 2

اگر ایفون دارید و از طرفی قیمت ایرپاد پرو 2 و ایرپاد پرو و ایرپاد 3 برای شما زیاد است، باید به سراغ ایرپاد 2 بروید، محصولی که با گذشت 3 سال همچنان کیفیت و ارزش خرید دارد. البته در نظر داشته باشید که این مدل از سری‌های سیلیکونی استفاده نمی‌کند و در آن خبری از ANC نیست و این در حالیست که تقریبا همه رقبا شرایط بهتری در این زمینه دارند.

هندزفری بی‌ سیم اپل مدل AirPods 2

مشخصات هندزفری بی‌ سیم اپل مدل AirPods 2
گواهی ضد آب ندارد
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 24 ساعت
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه ـ

قیمت ایرپاد ۲

خرید لپ تاپ

هندزفری بی سیم سونی مدل WF-H800

سازنده ژاپنی همیشه در زمینه هدفون و هندزفری حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و این مدل نیز از همین قاعده پیروی می‌کند. این مدل به نسبت دیگر بادزها طراحی خاص و عجیبی دارد و به دلیل همین طراحی بسیار خوب درون گوش قرار می‌گیرد و کیپ می‌شود. به روی بادزهای هندزفری بی‌سیم سونی دکمه‌های کوچک و فیزیکی به چشم می‌آید که کاربرد آن‌ها برای کنترل موزیک و تماس‌های دریافتی است. سونی برای این محصول قابلیت پخش/توقف خودکار موزیک را در نظر گرفته و این یعنی به محض قرار دادن یا خارج کردن بادز موسیقی پخش یا متوقف می‌شود.

هندزفری بی سیم سونی مدل WF-H800

این هندزفری بی‌سیم به دلیل کیفیت صدای بسیار عالی ارزش خرید بالایی دارد؛ چرا که گذشته از صدای خوب، با وجود این قیمت از قابلیتی مانند ANC استفاده نمی‌کند و این موضوع را می‌توان یکی از نقاط ضعف اصلی آن به حساب آورد. در کنار کیفیت صدای بسیار خوب این مدل، فناوری صدای 360 درجه‌ی اختصاصی سونی تجربه گوش دادن به موسیقی را لذت‌بخش‌تر می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این هندزفری سونی می‌توان به شارژدهی 16 ساعته به کمک کیس، موتور بهبود صدای دیجیتالی و امکان تغییر تنظیمات از طریق برنامه گوشی اشاره کرد.

مشخصات هندزفری بی سیم سونی مدل WF-H800
گواهی ضد آب ندارد
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 16 ساعت
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه صدای 360 درجه‌ی اختصاصی سونی

هندزفری بی سیم ایسوس مدل ROG Cetra

اگر گیمر باشید به خوبی می‌دانید که ROG سری گیمینگ مشهور شرکت ایسوس است و این هندزفری هم به دلیل همین نامگذاری در رده گیمینگ قرار می‌گیرد. اما به واقع برتری این هندزفری نسبت به مدل‌های دیگر برای بازی چه چیزی خواهد بود؟ در واقع چرا شما باید این هندزفری گیمینگ را خریداری کنید؟ اولین و البته واضح‌ترین دلیل تأخیر کمتر در انتقال صدا است. این هندزفری به گونه‌ای ساخته شده که برای بازی کردن بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد، هم از نظر تأخیر و هم از نظر کیفیت و دریافت جزئیات.

هندزفری بی سیم ایسوس مدل ROG Cetra

از طرفی این محصول هم به روی بادزها و هم به روی کیس از نورپردازی RGB پشتیبانی می‌کند تا حس و حال گیمینگ بودن به طور کامل به کاربر منتقل شود. ویژگی‌های جذاب ROG Cetra همینجا به پایان نمی‌رسد و قابلیت ANC به شما کمک خواهد کرد تا نویز کمتری را دریافت کنید و بتوانید با تمرکز بیشتری به بازی کردن مشغول شوید. از دیگر ویژگی‌های مهم این مدل می‌توان به شارژدهی 27 ساعته، شارژ بی‌سیم، گواهی IPX4 و پشتیبانی از نرم افزار Armoury Crate اشاره کرد.

مشخصات هندزفری بی سیم ایسوس مدل ROG Cetra
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 27 ساعت
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه تأخیر پایین، نورپردازی RGB و پشتیبانی از نرم افزار Armoury Crate

خرید هندزفری بی سیم ایسوس مدل ROG Cetra

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

گلکسی بادز پرو نسل قبلی بادز پرو 2 است و با قیمتی کمتر به فروش می‌رسد. در صورتی که قصد خرید بهترین هندزفری بلوتوثی برای گوشی سامسونگ خود را دارید و نمی‌خواهید در حد بادز پرو 2 هزینه کنید باید به سراغ این مدل بروید. گلکسی بادز پرو از ANC برخوردار است و کیفیت صدای بسیار خوبی هم دارد که به واسطه درایور 11 میلی‌متر و توییتر 6.5 میلی‌متری ایجاد می‌شود. شارژدهی 4.5 ساعته با روشن بودن ANC و 16 ساعته همراه با کیس، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، قابلیت Ambient Sound و صدای 360 درجه‌ای (برای گوشی‌های سامسونگ) از دیگر ویژگی‌های این بادز هستند.

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

مشخصات هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro
گواهی ضد آب IPX7
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 16 ساعت با ANC
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه صدای 360 درجه‌، Ambient Sound

گلکسی بادز پرو

کاربران از ما پرسیده‌اند “بهترین هندزفری بلوتوث تا یک میلیون کدام است” ما در مطلب زیر به این پرسش پاسخ داده‌ایم.

بهترین هندزفری بلوتوث زیر یک میلیون

هندزفری بی سیم انکر مدل SoundCore Liberty Air 2 Pro

این مدل را به طور حتم می‌توان یکی از بهترین هندزفری بی سیم انکر و همچنین یکی از بهترین‌ها در بازه قیمتی خود به حساب آورد. عملکرد لیبرتی ایر 2 پرو به حدی خوب است که به راحتی می‌تواند با محصولاتی مانند گلکسی بادز پرو و حتی ایرپاد پرو اپل رقابت کند. این هندزفری TWS از قابلیت ANC یا حذف نویز فعال استفاده می‌کند و عملکرد این قابلیت بهتر از گلکسی بادز پرو سامسونگ و در حد ایرپاد پرو اپل است و این یعنی ANC این محصول از بسیاری از مدل‌های موجود در بازار بهتر است.

هندزفری بی سیم انکر مدل SoundCore Liberty Air 2 Pro

کیفیت صدا و مکالمه این هندزفری بی‌سیم بسیار خوب است و می‌تواند صدایی کاملا شفاف و تفکیک شده تولید کند و صدای میانی و بالا نیز دقت بالایی دارند و بیس مناسبی هم دریافت می‌شود. این محصول در زمینه باتری و شارژدهی نیز عملکرد قابل توجهی دارد و با خاموش بودن ANC می‌تواند تا 26 به کمک کیس دوام بیاورد. این عدد با روشن بودن ANC به 21 کاهش می‌یابد. در کل اگر هندزفری TWS با ارزش خرید بسیار بالا می‌خواهید که ANC بی‌نظیری داشته باشد و کیفیت صدای عالی را در اختیار قرار دهد و به سراغ این مدل بروید.

مشخصات هندزفری بی سیم انکر مدل Liberty Air 2 Pro
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 21 ساعت با ANC
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه ـ

انکر لیبرتی ایر ۲ پرو

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

سامسونگ تلاش کرده تا در بازه‌های قیمتی مختلف هندزفری‌های بلوتوثی مختلفی داشته باشد تا کاربران بهتر بتوانند گزینه مناسب خود را انتخاب و خریداری کنند. این مدل نسخه ارزان‌تر گلکسی بادز پرو است، ولی با وجود قیمت کمتر همچنان از قابلیت ANC بهره می‌برد و کیفیت صدای خوبی هم دارد. برای این مدل گواهی IPX2 در نظر گرفته شده و ارتباط از طریق بلوتوث نسخه 5.2 برقرار می‌شود. گلکسی بادز 2 در بسیاری از زمینه‌ها عملکردی نزدیک به بادز پرو دارد و به علاوه در زمینه باتری بهتر عمل می‌کند و می‌تواند با یک بار شارژ و ANC روشن حدود 5 ساعت دوام بیاورد که این شارژدهی به کمک کیس به 20 ساعت خواهد رسید.

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

مشخصات هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2
گواهی ضد آب IPX2
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 20 ساعت با ANC
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه صدای 360 درجه

قیمت گلکسی بادز ۲

قیمت اسپیکر

هندزفری بی‌ سیم سامسونگ مدل گلکسی بادز لایو

گلکسی بادز لایو یکی از هندزفری‌های بی‌سیم سامسونگ است که آن‌طور که باید و شاید نتوانست موفقیت زیادی را به‌دست بیاورد. این هندزفری از طراحی شبیه به لوبیا استفاده می‌کند و همین باعث می‌شود بسیاری از کاربران بعد از مدتی استفاده از این بادزها احساس خستگی کنند و مهم‌تر این که به دلیل کیپ نشدن کامل بادزها درون گوش قابلیت ANC نیز نمی‌تواند مانند مدل‌های دیگر عالی عمل کند. البته باید این را در نظر داشت که قیمت این محصول حالا بسیار بهتر از ابتدای زمان عرضه به بازار شده و همین موضوع ارزش خرید آن را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

هندزفری بی‌ سیم سامسونگ مدل گلکسی بادز لایو

البته اگر با ارگونومی این بادزها مشکلی نداشته باشید باید بگوییم که کیفیت صدای این هندزفری‌ها بسیار خوب است و به نسبت مبلغ پرداختی می‌توان گفت یکی از باکیفیت‌ترین بادزهای موجود در بازار است. این هندزفری در زمینه شارژدهی هم شرایط جذابی دارد و با یک بار شارژ می‌توانید تا 8 ساعت دوام بیاورد به کمک کیس می‌توانید به شارژدهی 29 ساعته دست پیدا کنید. اگر از گوشی سامسونگ استفاده می‌کنید و یک بادز باکیفیت و خوش‌قیمت می‌خواهید قطعا این محصول را جزو گزینه‌های مد نظر قرار دهید.

مشخصات هندزفری بی سیم سامسونگ مدل گلکسی بادز لایو
گواهی ضد آب IPX2
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 29 ساعت با کیس و ANC خاموش
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه صدای 360 درجه

خرید گلکسی بادز لایو سامسونگ

هندزفری بی سیم انکر مدل SoundCore Liberty Air 2

هندزفری انکر لیبرتی ایر 2 یکی از بهترین‌ هندزفری بلوتوث بازار است که می‌توانید با قیمت مناسب تهیه کنید. این محصول که نسخه ارزان‌تر لیبرتی ایر 2 پرو است در برابر رطوبت و عرق مقاومت دارد و به لطف داشتن نویز کنسلینگ برای مکالمه عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. در نظر داشته باشید که این مدل از ANC استفاده نمی‌کند و این قابلیت به دلیل قیمت پایین‌تر نسبت به لیبرتی ایر 2 پرو حذف شده است.

هندزفری بی سیم انکر مدل SoundCore Liberty Air 2

هندزفری لیبرتی ایر 2 در زمینه کیفیت صدا محصولی بسیار خوب است و می‌تواند صدای بسیار شفاف و واضحی را تولید کند، هرچند که در زمینه عمق بیس عملکرد معمولی دارد. این محصول دارای باتری بسیار خوبی است و می‌تواند تا 7 ساعت پخش موسیقی مداوم با انتهای حجم صدا را دوام بیاورد و همچنین فقط 10 دقیقه شارژ کافیست تا 2 ساعت برای شما شارژدهی داشته باشد.

مشخصات هندزفری بی سیم انکر مدل SoundCore Liberty Air 2
گواهی ضد آب IPX5
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 28 ساعت
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه شارژ بی‌سیم

هندزفری انکر liberty air 2

با بهترین هدست های گیمینگ بازار کدام‌ها هستند؟

بهترین هدفون های گیمینگ

هندزفری بی سیم شیائومی مدل Buds 3 Pro

درست است شرکت‌های بسیار زیادی مانند هایلو که زیرمجموعه شیائومی هستند در زمینه ساخت هندزفری بلوتوثی فعالیت دارند اما این باعث نمی‌شود که خود شیائومی در این زمینه فعالیت جدی نداشته باشد. بادز 3 پرو یک هندزفری کوچک است که به راحتی درون گوش قرار می‌گیرد و از گواهی IPX4 هم پشتیبانی می‌کند. شیائومی برای این مدل درایور 9 میلی‌متری را در نظر گرفته و همچنین قابلیت ANC باعث می‌شود تا حجم زیادی از صدای محیط مسدود شود و به گوش نرسد.

هندزفری بی سیم شیائومی مدل Buds 3 Pro

این محصول از قابلیت‌های جذابی مانند صدای فراگیر Spatial پشتیبانی می‌کند و به این واسطه می‌تواند حسی بسیار نزدیک به موسیقی زنده را برای شما به وجود بیاورد. تنظیم خودکار میزبان حذف نویز، قابلیت transparency، امکان اتصال همزمان به دو دستگاه، امکان شارژ بی‌سیم، شارژدهی 28 ساعته همراه با کیس و بدون ANC و امکان پخش/توقف موسیقی به صورت خودکار از دیگر امکانات این محصول هستند.

مشخصات هندزفری بی سیم شیائومی مدل Buds 3 Pro
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 27 ساعت با ANC خاموش
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه صدای فراگیر Spatial و پخش/توقف موسیقی به صورت خودکار

شیائومی بادز ۳ پرو

هندزفری بی سیم هایلو مدل X1 pro

اگر در پی بهترین هندزفری بلوتوث زیر 1 میلیون تومان هستید که قابلیت ANC هم داشته باشد حتما به این مدل توجه ویژه داشته باشید. بادزهای این محصول دارای طراحی بسیار نزدیک به هایلو W1 هستند اما از کیس کاملا متفاوتی استفاده می‌کنند و کیس این مدل به گونه‌ای طراحی شده تا بادزها به صورت عمودی در جایگاه خود قرار بگیرند. وزن بادزها بسیار کم بوده و همچنین ارگونومی آن‌ها به گونه‌ای است که به راحتی با زاویه مناسبی درون گوش قرار بگیرند.

هندزفری بی سیم هایلو مدل X1 pro

تفاوت اصلی هایلو X1 پرو با هایلو W1 که در ادامه معرفی می‌کنیم را می‌توان برخورداری این محصول از قابلیت ANC به حساب آورد. به لطف این فناوری هندزفری می‌تواند صدای محیط را تا حد زیادی کاهش دهد تا شما تمرکز بیشتری به روی موزیک یا پادکست در حال پخش داشته باشید. در نهایت باید بگوییم که شارژدهی هایلو ایکس 1 یکی از نقاط قوت اصلی آن است و به کمک کیس این هندزفری با ANC روشن می‌تواند حدود 40 ساعت دوام بیاورد.

مشخصات هندزفری بی سیم هایلو مدل X1 pro
گواهی ضد آب ندارد
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 22 ساعت با ANC روشن
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه تأخیر پایین

هندزفری هایلو x1 pro

بهترین هدفون های تسکو کدامند؟

بهترین هدفون تسکو

هندزفری بی سیم هایلو مدل W1

مانند مدل بالا این محصول نیز از ساقه‌ای نسبتا طولانی استفاده می‌کند. بادزهای این محصول از نظر ارگونومی و کیفیت ساخت وضعیت خوبی دارند و این مدل از گواهی IPX4 نیز برخوردار است و به لطف این گواهی می‌تواند در برابر نفوذ قطره‌های آب و عرق مقاومت کند. درایورهای داینامیک 7 میلی‌متری بهره می‌برد و تراشه کوالکام 3040 وظیفه تولید صدای باکیفیت و کاهش دادن نرخ تأخیر را برعهده دارند. کیفیت صدای نهایی هایلو W1 بسیار خوب است و با توجه به قیمت می‌تواند بسیاری از رقبا را پشت سر بگذارد.

هندزفری بی سیم هایلو مدل W1

سازنده چینی در زمینه کیفیت مکالمه نیز به دلیل استفاده از چهار میکروفون قوی عمل کرده و همین باعث شده تا این مدل از نظر کیفیت مکالمه در بین رقبای هم‌قیمت بهترین عملکرد را داشته باشد. زمانی که با این هندزفری بی‌سیم تماس برقرار می‌کنید صدا به صورت شفاف به طرف مقابل انتقال پیدا می‌کند. بادزها با یک بار شارژ می‌توانند 6 ساعت موسیقی پخش کنند و این شارژدهی به کمک کیس به 20 ساعت افزایش پیدا می‌کند.

مشخصات هندزفری بی سیم هایلو مدل W1
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 20 ساعت
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه تأخیر پایین

هایلو w1

شاید نیاز داشته باشید:

بهترین هدفون بی سیم سامسونگ

هندزفری بی سیم انکر مدل JP-AB R100 BNH

انکر همواره به ارگونومی اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و همین باعث شده تا این محصول از ارگونومی بسیار خوبی برخوردار باشد و بادزها به صورت کاملا محکم و کیپ درون گوش قرار بگیرند. این محصول کیفیت و بلندی صدای خوبی دارد که این مهم به لطف درایورهای 10 میلی‌متری به دست آمده است و همچنین قابلیت Bass up باعث می‌شود تا صدای بیس قوی‌تر و عمیق‌تری به گوش برسد. این مدل از گواهی IPX5 پشتیبانی می‌کند تا در برابر پاشش آب و مقاوم باشد. در نهایت باید اشاره کنیم که این هندزفری بی‌سیم به کمک کیس می‌تواند تا 25 ساعت دوام بیاورد.

هندزفری بی سیم انکر مدل JP-AB R100 BNH

مشخصات هندزفری بی سیم انکر مدل JP-AB R100 BNH
گواهی ضد آب IPX5
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 25 ساعت
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه قابلیت Bass up

هندزفری انکر r100

هندزفری بی‌سیم هایلو مدل Haylou T15

کیس شارژ هایلو t15 اولین موردی است که در این محصول توجه شما را به خود جلب می‌کند؛ چرا که اندازه آن نسبت به مدل‌های دیگر بزرگ‌تر است. این کیس بزرگ میزبان یک باتری 2200 میلی آمپر ساعتی که می‌تواند خود بادزها را تا 15 بار شارژ کند و حتی به عنوان یک پاوربانک در مواقع ضروری برای شارژ گوشی هم کاربرد داشته باشد. به طور کلی شما می‌توانید بین 50 تا 60 ساعت به روی شارژدهی این محصول حساب باز کنید که عملکردی شایان توجه است. این مدل از نظر کیفیت صدا هم به نسبت قیمت عملکرد خوبی دارد و به دلیل ظاهر کوچک خود به طور کامل درون گوش جای می‌گیرد.

هندزفری بی‌سیم هایلو مدل Haylou T15

مشخصات هندزفری بی‌سیم هایلو مدل Haylou T15
گواهی ضد آب IPX5
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری حدود 60 ساعت
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه کیس می‌تواند به جای پاوربانک استفاده شود

هندزفری هایلو t15

آموزشی: نحوه اتصال هندزفری بلوتوث به تلویزیون چگونه است؟

وصل كردن هدفون به تلويزيون

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T13

اگر بودجه کمی دارید و در عین حال یک هندزفری بی‌سیم باکیفیت می‌خواهید حتما نگاهی ویژه به QYC مدل تی 13 داشته باشید. این محصول دارای درایور 7.2 میلی‌متری است و می‌تواند صدایی با میزان تفکیک و دقت مناسب را به گوش شما برساند. این مدل از گواهی IPX4 استفاده می‌کند تا حین ورزش آسیب نبیند و مهم‌تر این که به لطف داشتن ارگونومی خوب و زاویه مناسب‌ از گوش خارج نشود. از دیگر ویژگی‌های اصلی این محصول می‌توان به حذف نویز ENC، صدای Hi-Fi، حالت Sleep Mode برای جلوگیری از لمس ناخواسته و شارژدهی 8 ساعته و 30 ساعته به کمک کیس اشاره کرد.

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T13

مشخصات هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T13
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 30 ساعت
نسخه بلوتوث 5.1
قابلیت‌های ویژه حالت Sleep Mode و حذف نویز ENC

هندزفری qcy t13
خرید هارد اکسترنال

سوالات متداول

بهترین هندزفری TWS برای ایفون‌ها کدام است؟ ایرپاد پرو 2 را می‌توان بهترین هندزفری بی سیم برای کاربران ایفون‌ها به حساب آورد. این محصول با تراشه H2 اپل به بازار عرضه شده تا از نظر قابلیت ANC تا دو برابر عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی داشته باشد و این یعنی با یکی از بهترین عملکردها در زمینه حذف نویز فعال در هندزفری‌های TWS مواجه هستیم.

کدام هندزفری بی‌سیم ارزان قیمت ANC خوبی دارد؟ هندزفری هایلو X1 پرو یکی از بهترین مدل‌های بازار از نظر ارزش خرید و عملکرد ANC است که می‌تواند شارژدهی بی‌نظیری را هم در اختیار قرار دهد.

شارژدهی کدام هندزفری از همه بهتر است؟ کیس شارژ بزرگ هایلو T15 میزبان یک باتری 2200 میلی آمپر ساعتی که می‌تواند خود بادزها را تا 15 بار شارژ کند و حتی به عنوان یک پاوربانک در مواقع ضروری برای شارژ گوشی هم کاربرد داشته باشد. به طور کلی شما می‌توانید بین 50 تا 60 ساعت به روی شارژدهی این محصول حساب باز کنید که عملکردی شایان توجه است.

ads

فرق بین پلی استیشن 5 نسخه استاندارد با نسخه دیجیتال چیست؟

تفاوت ps5 استاندارد و دیجیتال

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *