بهترین هندزفری های سیمی بازار ایران (بهار 1401🌺)

با وجود فراگیری هندزفری‌های بی‌سیم و TWS هنوز هم مدل‌های سیمی به دلیل نداشتن تأخیر و عدم نیاز به شارژ مورد توجه کاربران هستند. البته که محبوبیت این مدل‌ها نسبت به چند سال قبل بسیار کمتر شده و حالا شرکت‌های بزرگ دیگر تمرکزشان روی تولید هندزفری سیمی نیست و همین سبب شده تا انتخاب این محصول به کاری دشوار تبدیل شود. در ادامه همراه تکنولایف باشید تا به بهترین هندزفری های سیمی موجود در بازار کشور بپردازیم.

برای اطلاع از موجودی و قیمت هندزفری سیمی می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

بهترین هندزفری سیمی

بهترین هندزفری کدام است؟ مدل‌های متعددی وجود دارد اما آیا بسته به کیفیت یکی را باید انتخاب کنیم؟ بعد از حذف جک 3.5 میلی‌متری از ایفون 7، شرکت‌های دیگر هم راه اپل را پیش گرفتند و این باعث شد که در حال حاضر کمتر گوشی از این درگاه استفاده کند. یکی از دلایل اصلی کاهش محبوبیت هندزفری سیمی هم همین نبود جک 3.5 میلی‌متری به روی گوشی‌های جدید است. با این وجود هنوز هم مدل‌های جذابی برای خرید وجود دارد و در ادامه به این مدل‌ها در بازه‌های قیمتی مختلف خواهیم پرداخت.

هندزفری سیمی Apple Lightning Earpod

اگر هندزفری سیمی را ترجیح می‌دهید و از طرفی از گوشی اپل استفاده می‌کنید یکی از بهترین هندزفری‌ های سیمی برای شما همین مدل اصلی از خود اپل است. این محصول به طور مستقیم به درگاه لایتنینگ متصل می‌شود و این موضوع شما را از به همراه داشتن رابط لایتنینگ به جک 3.5 میلی‌متری صدا بی‌نیاز می‌کند. طراحی این ایرپاد بسیار شبیه به ایرپاد نسل 2 است و این یعنی خبری از سری‌های سیلیکونی و مسدود شدن کامل صدای محیط نیست.

هندزفری سیمی Apple Lightning Earpod

این هندزفری سیمی از سه دکمه برای افزایش ولوم، کاهش ولوم و پخش/توقف موسیقی و رد و قبول تماس استفاده می‌کند و به لطف داشتن میکروفون می‌توانید با آن مکالمه داشته باشید. کیفیت صدای این هندزفری مناسب است ولی در حقیقت مدل‌های TWS با قیمت مشابه کیفیت بالاتری دارند.

مشخصات هندزفری سیمی Apple Lightning Earpod
خروجی لایتنینگ
سری بدون سری سیلیکونی

هندزفری اپل EarPods با پورت لایتنینگ

بهترین هندزفری گردنی برای مکالمه کدام است؟
بهترین مارک هندزفری گردنی

هندزفری سیمی سامسونگ مدل Samsung AKG EO-IG955

شرکت AKG با سامسونگ ارتباط نزدیکی دارد و چند سالی است که ساخت اسپیکر گوشی‌های این برند به AKG سپرده می‌شود. این مدل هندزفری سیمی چند سال قبل همراه با گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در دسترس کاربر قرار می‌گرفت ولی حالا در صورت نیاز باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. این مدل با دو خروجی Type-C و جک 3.5 میلی‌متر در دسترس قرار دارد. این محصول دارای یک ووفر 11 میلی‌متری و یک توییتر 8 میلی‌متری است و به لطف آن‌ها می‌تواند صدای واضح و باکیفیتی را تولید کند. از نظر ارگونومی این محصول را می‌توان کاملا خوب و مناسب با طراحی گوش در نظر گرفت.

هندزفری سیمی سامسونگ مدل Samsung AKG EO-IG955

مشخصات هندزفری سیمی سامسونگ مدل AKG EO-IG955
خروجی جک 3.5 میلی‌متری/ Type-C
جنس سری‌ها سیلیکونی

هندزفری اصلی سامسونگ EO-IG955 AKG Earphone

هندزفری سامسونگ مدل In-ear IG935

شرکت کره‌ای سامسونگ با وجود این که هندزفری‌های بی‌سیم جذابی مانند بادز 2 پرو و بادز 2 دارد اما باز هم تلاش می‌کند تا خود را در بازار هندزفری‌های سیمی نیز نگه دارد. این هندزفری وزنی حدود 14 گرم دارد و طول سیم آن به 1.2 متر می‌رسد. بافت این سیم به گونه‌ای است که می‌تواند تا حد زیادی در برابر کشیدگی و پارگی مقاومت کند.

هندزفری سامسونگ مدل In-ear IG935

این محصول دارای میکروفون است و به روی آن سه دکمه ولوم کم، ولوم زیاد و پخش/توقف موسیقی دیده می‌شود. وجود سه سری مختلف با اندازه‌های کوچک، متوسط و بزرگ و فرکانس پاسخ‌گویی 20 تا 20 هزار هرتز جزو ویژگی‌های دیگر این هندزفری سیمی هستند. این ویژگی‌ها در کنار خروجی صدای خوب باعث می‌شود تا این مدل را یکی از بهترین هندزفری سیمی بازار به حساب بیاوریم.

مشخصات هندزفری سامسونگ مدل In-ear IG935
خروجی جک 3.5 میلی‌متری
جنس سری‌ها سیلیکونی

هندزفری سامسونگ In-ear IG935

پیشنهاد سردبیر:
بهترین هندزفری بی سیم

هندزفری با سیم هیسکا مدل HK-727

اگر قیمت هندزفری ابتدای لیست از شرکت اپل برای شما زیاد است می‌توانید به عنوان گزینه جایگزین این مدل را خریداری کنید. در طراحی این هندزفری سیمی تا حد زیادی به هندزفری‌های سیمی اپل و هندزفری ایرپاد 2 توجه شده و به همین جهت در این مدل سری‌های سیلیکونی دیده نمی‌شود و خود بادزها به طور مستقیم درون گوش قرار می‌گیرند. این هندزفری 120 سانتی‌متر طول داشته و از میکروفون استفاده می‌کند تا امکان مکالمه با آن فراهم باشد.

هندزفری با سیم هیسکا مدل HK-727

به روی این هندزفری یک دکمه برای پاسخ دادن به تماس‌ها یا قطع تماس دیده می‌شود و برای قطع/وصل موزیک نیز می‌توانید از آن کمک بگیرید. هیسکا مدل HK-727 دارای یک درایور 10 میلی‌متری است و فرکانس پاسخ‌گویی آن نیز در محدوده 20 الی 20 هزار هرتز قرار می‌گیرد. این محصول سازگاری کاملی با تمامی دستگاه‌های مجهز به جک 3.5 میلی‌متری صدا دارد و از آن به روی لپ تاپ و گوشی و تبلت می‌توانید استفاده کنید.

مشخصات هندزفری با سیم هیسکا مدل HK-727
خروجی جک 3.5 میلی‌متری
جنس سری‌ها ندارد

هندزفری با سیم هیسکا مدل HK-727

هندزفری با سیم هیسکا مدل HK-729

در طراحی مدل قبلی ایرپاد 2 الگو قرار گرفته بود و در طراحی این هندزفری هیسکا از ایرپاد پرو اپل الهام گرفته است. این اتفاق را نمی‌توان بد ارزیابی کرد؛ چرا که طراحی و ارگونومی ایرپاد پرو عالی است و یک کپی موفق از آن هم می‌تواند این فرمول موفق را تکرار کند. هیسکا HK-729 به خوبی در گوش قرار گرفته و کیپ می‌شود تا صدای بیرون کمتر به گوش برسد. برعکس مدل بالا شما از طریق این هندزفری می‌توانید صدای موزیک را کم و زیاد کنید و از طریق دکمه مرکزی به تماس‌ها پاسخ دهید.

هندزفری با سیم هیسکا مدل HK-729

مانند هندزفری قبلی محدوده فرکانس پاسخ‌گویی این مدل بین 20 تا 20 هزار هرتز قرار می‌گیرد و درایور آن نیز 10 میلی‌متری است و کیفیت صدای خروجی هیسکا HK-729 به نسبت بازه قیمتی خوب است و انتظار شما را از یک هندزفری سیمی برآورده می‌کند.

مشخصات هندزفری با سیم هیسکا مدل HK-729
خروجی جک 3.5 میلی‌متری
جنس سری‌ها سیلیکونی

خرید هندزفری سیمی هیسکا HK-729

هندزفری با سیم هیسکا مدل HK-749

اولین موردی که در هندزفری هیسکا HK-749 باید به آن توجه کرد، برخورداری این مدل از قابلیت‌های HIFI Sound و Deep Powerful Bass است، قابلیت‌هایی که باعث می‌شود تا هم کیفیت صدای خوبی را دریافت کنید و هم بیس عمق زیاد داشته باشد و جزئیات به خوبی شنیده شود. دیدن این دو فناوری در چنین هندزفری در این بازه قیمتی امری بسیار جذاب به حساب می‌آید و ارزش خرید هندزفری را افزایش می‌دهد.

هندزفری با سیم هیسکا مدل HK-749

به روی این هندزفری دو دکمه دیده می‌شود، یکی برای قطع/وصل موزیک و رد/برقراری تماس و دیگری به صورت کشویی برای تنظیم صدای هندزفری. درایور این هندزفری از 10 میلی‌متر به 14 میلی‌متری تغفییر کرده که یک اتفاق مثبت دیگر به حساب می‌آید و برتری کیفی این محصول نشان می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به طول سیم 1.2 متری، سری‌های سیلیکونی اضافی، حساسیت 20 تا 20 هزار هرتز، برخورداری از میکروفون، حساسیت 112 دسی‌بل و امپدانس 32 اهم اشاره کرد.

مشخصات هندزفری با سیم هیسکا مدل HK-749
خروجی جک 3.5 میلی‌متری
جنس سری‌ها سیلیکونی

خرید هندزفری با سیم هیسکا مدل HK-749

هندزفری با سیم هوکو مدل M54

این مدل از هوکو دارای درایور 8 میلی‌متری است و همین باعث می‌شود که صدایی مناسب به نسبت قیمت داشته باشد. صدای بیس خیلی عمیق و بی‌نقص نیست اما صدای میانی و بالا دقت خوبی دارد و سازنده تلاش کرده تا صدای بالا تیز نباشد. این هندزفری 12 گرمی در سه رنگ مشکی، سفید و نارنجی ساخته می‌شود و سیم 1.2 متری آن با خروجی 3.5 میلی‌متر به گوشی شما متصل می‌شود. این مدل دارای میکروفون است و دو دکمه کلی به روی آن دیده می‌شود. یکی از دکمه‌ها برای پخش/توقف موسیقی کاربرد دارد و دیگری برای کاهش/افزایش ولوم است.

هندزفری با سیم هوکو مدل M54

مشخصات هندزفری با سیم هوکو مدل M54
خروجی جک 3.5 میلی‌متری
جنس سری‌ها سیلیکونی

هندزفری با سیم هوکو M54

هندزفری پرووان مدل PHF3950

برعکس دو مدل بالا این هندزفری سری سیلیکونی ندارد و مانند ایرپاد 2 اپل به طور کامل درون گوش قرار می‌گیرد. نبود سری سیلیکونی باعث می‌شود صدای محیط بیشتر به گوش برسد که این اتفاق مثبتی نیست اما از طرفی آسیب کمتری به گوش‌ها در طولانی مدت وارد می‌شود. مشخصات دیگر این محصول مانند مدل‌های بالا است و شاهد یک سیم 1.2 متری و خروجی 3.5 میلی‌متری صدا هستیم. سه دکمه مرسوم پخش/توقف، ولوم کم و ولوم زیاد نیز به روی سیم دیده می‌شود و خروجی صدای هندزفری نیز قابل قبول و رضایت‌بخش است.

هندزفری پرووان مدل PHF3950

مشخصات هندزفری پرووان مدل PHF3950
خروجی جک 3.5 میلی‌متری
سری فاقد سری سیلیکونی

هندزفری پرووان مدل PHF3920

با بهترین هدفون‌های بی‌سیم در بازار آشنا شوید.

بهترین هدفون

هندزفری باسئوس مدل Encok C17

یکی از مشکلات اصلی گوشی‌های جدید نبود جک 3.5 میلی‌متری صدا است؛ چرا که شما برای اتصال هندزفری سیمی مجبور می‌شوید از تبدیل Type-C به جک 3.5 استفاده کنید. این هندزفری از باسئوس با استفاده از خروجی Type-C این مشکل را به طور کامل حل کرده و حالا با خیالی آسوده می‌توانید سیم را به گوشی خود متصل کنید. طراحی این محصول بسیار شبیه به ایرپاد پرو اپل است اما با این تفاوت که خبری از سری‌های سیلیکونی نیست و مانند مدل بالایی خود بادزها در گوش قرار می‌گیرند. بدون شک این هندزفری به دلیل برخورداری از خروجی Type-C یکی از بهترین هندزفری های سیمی است که می‌توانید خریداری کنید.

هندزفری باسئوس مدل Encok C17

مشخصات هندزفری باسئوس مدل Encok C17
خروجی Type-C
سری فاقد سری سیلیکونی

هندزفری باسئوس Encok C17

هندزفری با سیم پرووان مدل PHF3915

با در نظر گرفتن بودجه کمتر برای خرید هندزفری سیمی پیشنهاد می‌کنیم به سراغ این مدل از پرووان بروید، محصولی که از درایور 10 میلی‌متر استفاده می‌کند و به لطف داشتن سری‌های سیلیکونی و البته زاویه مناسب به خوبی درون گوش قرار می‌گیرد. برخورداری از دکمه‌های مرسوم، پوشش فرکانس پاسخ‌گویی 20 تا 20 هزار هرتز و حساسیت 95 دسی‌بل از دیگر ویژگی‌هایی هستند که ارزش خرید این مدل را افزایش می‌دهند.

هندزفری با سیم پرووان مدل PHF3915

مشخصات هندزفری با سیم پرووان مدل PHF3915
خروجی جک 3.5 میلی‌متری
جنس سری‌ها سیلیکونی

هندزفری با سیم پرووان PHF3915

 

بهترین ایرپاد های زیر یک میلیون را بشناسید.

بهترین ایرپاد تا یک میلیون

سوالات متداول

هندزفری سیمی باکیفیت چی بخریم؟ سامسونگ AKG EO-IG955 دارای یک ووفر 11 میلی‌متری و یک توییتر 8 میلی‌متری است و به لطف آن‌ها می‌تواند صدای واضح و باکیفیت را تولید کند. از نظر ارگونومی این محصول را می‌توان کاملا خوب و متناسب با طراحی گوش در نظر گرفت.

هندزفری سیمی برای ایفون چی‌ بخریم؟ اگر هندزفری سیمی را ترجیح می‌دهد و از طرفی از گوشی اپل استفاده می‌کنید یکی از بهترین هندزفری‌ های سیمی برای شما Lightning Earpod از خود اپل است. این محصول مستقیما به درگاه لایتنینگ متصل می‌شود و این اتفاق شما را از به همراه داشتن رابط لایتنینگ به جک 3.5 میلی‌متری صدا بی‌نیاز می‌کند.

ads

با 25 میلیون تومان چه لپ تاپی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد؟ همراه تکنولایف باشید😉

بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *