بهترین هندزفری های شیائومی

فهرست مطالب

  • شیائومی Flipbuds پرو
  • ردمی بادز 4 پرو
  • ردمی بادز 3 پرو
  • ردمی بادز 4
  • می Earphones 2 پرو
  • ردمی بادز 3
  • ردمی بادز 3 لایت
  • سوالات متداول

درست است که شیائومی زیر برندهای زیادی دارد و اکثر آن‌ها نیز در زمینه تولید هندزفری بی‌سیم فعالیت می‌کنند اما هنوز هم خود محصولات صوتی شیائومی جذابیت بسیار بالایی برای خرید دارند و به خصوص مدل‌های جدیدتر مشخصات بسیار خوبی را در کنار قیمت مناسب ارائه می‌دهند. در ادامه این مطلب همراه تکنولایف باشید تا به بهترین هندزفری بی سیم شیائومی بپردازیم و مدل‌های موجود را معرفی کنیم.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت تکنولایف از موجودی و قیمت هندزفری شیائومی مطلع شوید.

شیائومی Flipbuds پرو

بهترین هندزفری شیائومی

به گفته شیائومی فلیپ بادز پرو هندزفری است که باعث می‌شود صدایی جادویی را دریافت کنید و شگفت زده شوید که این اتفاق به لطف درایور 11 میلی‌متری رخ می‌شود و سبب می‌شود صدای تریبل مناسب و صدای میانی و بیس دقیق و عمیقی را دریافت کنید. این محصول از تراشه پرچمدار کوالکام یعنی QCC5151 استفاده می‌کند و به همین دلیل اتصال قوی، کم‌مصرف و بسیار باکیفیتی را با دستگاه‌های دیگر برقرار می‌کند. سازنده چینی ادعا کرده که در ساخت بادزها از بیشتر از 10 هزار نظر نظر سنجی کرده تا بتوانید بهترین طراحی ممکن را برای بادزها در نظر بگیرد.

در واقعیت هم ارگونومی این محصول واقعا خوب است، چه از نظر وزن و چه از نظر راحتی هنگام استفاده. این هندزفری بی‌سیم می‌تواند به لطف قابلیت حذف نویز فعال تا 99 درصد از صدای محیط را از بین ببرد. شما می‌توانید از بین سه حالت Daily mode، Office mode و Airplane mode یکی را انتخاب کنید. از سوی دیگر دو حالت transparency در نظر گرفته شده و می‌توانید بسته به نیاز صدای محیط را تقویت کنید تا بتوانید با افراد مکالمه داشته باشید و یا مثلا بدون خطر از خیابان عبور کنید.

شیائومی Flipbuds پرو از سه میکروفون به روی هر بادز استفاده می‌کند و می‌تواند کیفیت مکالمه بسیار خوبی را به وجود بیاورد و به خصوص نویز محیط را تا حد زیادی کاهش دهد و صدایی شفاف را به طرف مقابل برساند. در صورت خاموش بودن ANC شما با یک بار شارژ می‌توانید 7 ساعت و به کمک کیس تا 28 ساعت از هندزفری استفاده کنید. این اعداد با روشن بودن ANC به 5 و 22 ساعت کاهش پیدا می‌کند که همچنان بسیار خوب است. تست فیت شدن بادزها در گوش، امکان اتصال به دو دستگاه و شارژ بی‌سیم از دیگر ویژگی‌های اصلی این محصول است.

فلیپ بادز پرو

بهترین هندزفری های سیمی بازار را بشناسید:

بهترین هندزفری های سیمی بازار ایران

ردمی بادز 4 پرو

بهترین هندزفری بی سیم شیائومی

شیائومی این هندزفری را به گونه‌ای طراحی کرده که بادزها به صورت عمودی درون کیس قرار می‌گیرند و بادزها نیز طراحی بسیار ارگونومیک و خوبی دارند و یک ساقه نه‌چندان بلند مانند ایرپاد پرو نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. این محصول از ترکیب دو درایور ساخته شده و به این ترتیب کیفیت صدای Hi-Fi را در اختیار قرار می‌دهد. در بازدها یک درایور 10 میلی‌متری آلومینیومی وجود دارد که به واسطه یک درایور 6 میلی‌متری تیتانیومی همراهی می‌شود و به لطف این فناوری شما کیفیت صدای بسیار خوبی را دریافت خواهید کرد.

سازنده چینی برای این مدل قابلیت Immersive sound را نیز در نظر گرفته تا صدا بیشتر از هر زمان دیگری به واقعیت نزدیک باشد و شما حس حضور در سالن کنسرت یا سینما را داشته باشید. به این موارد قابلیت ANC بسیار خوب با برخورداری از سه سطح مختلف Light، balanced و Deep را نیز اضافه کنید تا ارزش خرید این هندزفری بی‌سیم به مراتب افزایش پیدا کند. قابلیت Regular transparency mode در این محصول به شما امکان می‌دهد تا صدای محیط را دریافت کنید و قابلیت Enhance voice برای داشتن مکالمه با افراد در محیط باز صدا را تقویت می‌کند.

هر یک از بادزها از سه میکروفون برخوردار هستند و مجموعا در دو بادز شش میکروفون شما را همراهی می‌کند و باعث می‌شود تا کیفیت مکالمه بسیار خوبی را تجربه کنید. در نهایت به بخش باتری می‌رسیم که یکی از نقاط قوت دیگر ردمی بادز 4 پرو است و به شما امکان می‌دهد تا با یک بار شارژ تا 9 ساعت به موزیک گوش دهید. این عملکرد به کمک کیس به حدود 36 ساعت می‌رسد که شارژدهی بسیار عالی است. از دیگر مشخصات این هندزفری می‌توان به بلوتوث 5.3، امکان اتصال به دو دستگاه، شارژ سریع، پدهای کنترل لمسی و برنامه مخصوص شیائومی بادز اشاره کرد.

خرید ردمی بادز 4 پرو

ردمی بادز 3 پرو

بهترین مدل هندزفری شیائومی

بدون هیچ شکی یکی از بهترین هندزفری بیسیم شیائومی که قیمت مناسبی هم دارد همین ردمی بادز 3 پرو است. برعکس دو مدل قبلی در طراحی و ساخت این بادزها شیائومی ترجیح داده تا از ساقه استفاده نکند و قطعا مشاهده بادز 3 پرو شما را به یاد ردمی ایرداتز می‌اندازد با این تفاوت که ارگونومی مقداری بهتر شده و همچنین کیس حالت متفاوتی به خود گرفته است. بادزها دارای درایور 9 میلی‌متری هستند و به همین واسطه می‌توانند صدایی بسیار خوب، باجزئیات و البته شفاف را به گوش برسانند و به نسبت قیمت قطعا شما از کیفیت رضایت خواهید داشت.

صدا تفکیک خوبی هم دارد و قابلیت ANC هم کمک می‌کند تا در محیط بیرون از خانه سر و صدای زیاد نتواند کیفیت دریافتی را کاهش دهد. این مدل هم به شما اجازه می‌دهد تا درجه ANC را در سه حالت مختلف تنظیم کنید و در صورت نیاز دو حالت Transparency دسترسی داشته باشید. این بادزها هم مانند دو مدل قبلی از سه میکروفون برخوردار هستند اما طبق انتظار کیفیت صدا به خوبی مدل‌های بالا نیست، هرچند که شما را راضی می‌کند و می‌توانید در محیط باز هم مکالمه داشته باشید.

در صورتی که قابلیت حذف نویز فعال خاموش باشد بادزها حدود 6 ساعت شارژدهی می‌کنند و به کمک کیس می‌تواند این عدد را به 28 ساعت افزایش دهید. جالب است که شما با تنها 10 دقیقه شارژ می‌توانید به سه ساعت پخش موزیک دست پیدا کنید. شارژ بی‌سیم، امکان اتصال همزمان به دو دستگاه، تشخیص قرارگیری در گوش و پخش/توقف موزیک، گواهی IPX4، امکان یافتن بادزها و پدهای لمسی کنترل از دیگر مشخصه‌های این هندزفری بی‌سیم هستند.

ردمی بادز ۳ پرو

با بهترین هندزفری گردنی از برندهای مختلف آشنا شوید:

بهترین هندزفری گردنی برای مکالمه

ردمی بادز 4

بهترین هندزفری سیمی شیائومی

ردمی بادز 4 تا حد بسیار زیادی شبیه به ردمی بادز 3 پرو است اما با این تفاوت که بخش بیرونی بادزها به شکلی براق طراحی شده و رنگ‌بندی نیز کمی تغییر کرده است. این محصول از گواهی IP54 پشتیبانی می‌کند و این در برابر پاشش آب از جهات مختلف و گرد و غبار در سطح متوسط مقاومت دارد و آسیبی نمی‌بیند و شما می‌توانید با خیالی آسوده در باشگاه یا سفر از آن استفاده کنید و نگران شرایط محیطی هم نباشید.

این مدل از قابلیت hybrid ANC پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به کمک دو میکروفون موجود نویزها تا 35 دسی‌بل را مسدود کند. شما می‌توانید این قابلیت را مانند مدل‌های دیگر در سه حالت مختلف تنظیم کنید و برای دریافت صدای محیط هم امکان انتخاب از بین دو حالت مختلف وجود دارد. ردمی بادز 4 از درایور 10 میلی‌متری استفاده می‌کند و می‌تواند صدایی با جزئیات کافی، تفکیک خوب و بیس مناسب را به گوش برساند.

در صورتی که قابلیت ANC را در حالت خاموش قرار دهید، بادزها می‌توانند تا 6 ساعت موزیک پخش کنند و کیس با افزودن 24 ساعت به این عدد باعث می‌شود تا شارژدهی کلی در عدد عالی 30 خلاصه شود. در صورت روشن بودن ANC به طبع این اعداد کاهش خواهد داشت. کنترل‌های لمسی، بلوتوث 5.2 با تأخیر کم، برنامه Xiaomi Earbuds، تشخیص قرارگیری در گوش، امکان ریست بادزها با یک دکمه و امکان پیدا کردن هندزفری از دیگر ویژگی‌های کلیدی ردمی بادز 4 هستند.

می Earphones 2 پرو

بهترین هندزفری بیسیم شیائومی

اگر به دنبال یکی از بهترین هندزفری شیائومی خوش‌قیمت بازار هستند که از قابلیت ANC نیز برخوردار باشد حتما باید این مدل را مد نظر قرار دهید. این هندزفری بی‌سیم طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد و بادزهای آن هم از سری‌های سیلیکونی استفاده می‌کنند و هم دارای امتداد یا ساقه‌های بلند هستند. همان‌طور که اشاره کنیم این محصول از قابلیت ANC برخوردار است و به لطف برخورداری از سه میکروفون هم می‌تواند نویز محیط را کاهش دهد و هم امکان مکالمه شفافی را برای شما به ارمغان بیاورد.

خوشبختانه از سوی دیگر شاهد قابلیت Transparency Mode هستیم تا شما بدون خارج کردن بادزها از گوش بتوانید با محیط بیرون ارتباط برقرار کنید. به گفته شیائومی صدای قدرتمند این مدل به دلیل درایور 12 میلی‌متری به دست آمده و شما می‌توانید جزئیات زیاد و صدای بالانس شده‌‌ای را دریافت کنید. شارژدهی می ایرفون 2 پرو در صورت خاموش بودن ANC در کل 30 ساعت و به واسطه خود بادزها برابر با 6 ساعت است.

earphone 2 pro

ردمی بادز 3

ردمی بادز 3

طراحی ردمی بادز 3 به طور کامل با نسل جدید متفاوت است و این بادزها نه تنها از سری‌های سیلیکونی استفاده نمی‌کنند، بلکه دارای ساقه‌هایی بلند هستند و ظاهر کلی آن‌ها شبیه به ایرپاد 2 اپل است. این بادزها که تنها 4.5 گرم وزن دارند به صورت زاویه‌دار طراحی شده‌اند تا به خوبی درون گوش قرار بگیرند و تا حد زیادی نیز صدای محیط را از بین ببرند. جالب است که طراحی کیس نیز به گونه‌ای است که شما را به طور کامل به یاد ایرپاد 2 می‌اندازد.

شیائومی برای ردمی بادز 3 درایور 12 میلی‌متری در نظر گرفته که می‌تواند صدای بالا را شفاف و صدای بیس را نیز عمیق به گوش برساند. در این مدل دیگر خبری از قابلیت ANC نیست و تنها قابلیت حذف نویز برای میکروفون‌ها در نظر گرفته شده تا شما بتوانید مکالمه باکیفیت‌تری را تجربه کنید. شارژدهی این بادزها به تنهایی حدود 5 ساعت است و به کمک کیس می‌توانید این عدد را تا 20 ساعت افزایش دهید که عملکرد مناسبی است اما بهترین نیست.

از دیگر مشخصات ردمی بادز 3 می‌توان به کنترل‌های لمسی، گواهی خوب IP54، تشخیص قرار گیری در گوش، امکان ریست بادزها تنها با یک دکمه و تراشه QCC3040 کوالکام اشاره کرد. اگر به این طراحی علاقه دارید، بدون شک ردمی بادز 3 به دلیل قیمت مناسب و امکانات بالا یکی از بهترین مدل هندزفری شیائومی به حساب می‌آید.

ردمی بادز ۳

بهترین هدفون‌های بی‌سیم در بازار را بشناسید:

بهترین هدفون های بی سیم

ردمی بادز 3 لایت

ردمی بادز 3 لایت

یکی از ارزان‌ترین هندزفری‌های بی‌سیم شیائومی همین ردمی بادز 3 لایت است که طراحی و برخی از مشخصات را از برادران بزرگ‌تر خود به ارث برده است و ظاهر آن تا حد زیادی شبیه به ردمی بادز 3 پرو است. ردمی بادز 3 لایت از درایور 6 میلی‌متری استفاده می‌کند و به لطف برخورداری از بلوتوث 5.2 هم به سرعت متصل می‌شود و هم تأخیر پایینی در انتقال صدا دارد. شیائومی از قابلیت حذف نویز برای میکروفون استفاده کرده تا بتوانید مکالمه باکیفیتی را تجربه کنید.

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های این محصول ارزان‌قیمت پشتیبانی آن از گواهی IP54 است که باعث می‌شود مقاومت بالایی در برابر پاشش آب و همچنین گرد و غبار داشته باشد. شارژدهی بادزها به تنهایی حدود 5 ساعت است و از طرفی به کمک کیس می‌توانید به عدد کلی 18 ساعت دست پیدا کنید. از دیگر ویژگی‌های مهم ردمی بادز 3 لایت می‌توان به پورت شارژ Type-C، ارتباط سریع و آسان با گوشی، کنترل‌های لمسی و برخوداری از دو رنگ مشکی و سفید اشاره کرد.

redmi buds 3 lite

سوالات متداول

بهترین هندزفری سیمی شیائومی کدام است؟ بعد از حذف جک 3.5 میلی‌متری از بسیاری از گوشی‌های هوشمند، شرکت‌های سازنده هندزفری نیز تمرکز اصلی خود را از هندزفری‌های سیمی به سمت مدل‌های بی‌سیم منتقل کردند و به همین دلیل هم در حال حاضر در سایت شیائومی هیچ هندزفری سیمی یافت نمی‌شود.

خوش‌قیمت‌ترین هندزفری بی‌سیم شیائومی کدام مدل است؟ یکی از خوش‌قیمت‌ترین هندزفری‌های بی‌سیم شیائومی، ردمی بادز 3 لایت است که طراحی آن تا حد زیادی شبیه به ردمی بادز 3 پرو است. ردمی بادز 3 لایت از درایور 6 میلی‌متری استفاده می‌کند و به لطف برخورداری از بلوتوث 5.2 هم به سرعت متصل می‌شود و هم تأخیر پایینی در انتقال صدا دارد.

بهترین هندزفری‌های بی‌سیم شیائومی کدام مدل است؟ اگر بهترین تجربه ممکن را می‌خواهید و محدودیتی هم در بودجه ندارید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ مدل‌هایی مانند فلیپ بادز پرو یا ردمی بادز 4 پرو بروید.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *