بهترین پاوربانک 40000 میلی آمپر ساعت

اگر در مواقعی که بیرون از خانه هستید و به شارژر دسترسی ندارید دائما با مشکل کمبود شارژ گوشی و دیگر گجت‌های خود یا حتی خاموش‌ شدن آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنید، حتما به فکر خرید پاوربانک افتاده‌اید. اگر پاوربانکی با ظرفیت بالا می‌خواهید که مدت طولانی بتواند دستگاه‌های مختلف شما را شارژ کند، پاوربانک‌های ۴۰۰۰۰ گزینه‌های بسیار خوبی هستند. در این مطلب، نگاهی خواهیم انداخت به بهترین پاوربانک‌ 40000 موجود در بازار تا برای خرید، بهترین مدل‌ها را بشناسید.

مشاهده موجودی و قیمت پاور بانک با ظرفیت 40000 میلی آمپر ساعت: پاور بانک 40000

بهترین پاوربانک 40000 میلی آمپر ساعت

با توجه به تنوعی که در برندهای مختلف پاوربانک وجود دارد، شناخت بهترین برندهای پاوربانک باعث می‌شود محصولی با کیفیت خریداری کنید که عملکرد رضایت بخشی داشته باشید. ما در این قسمت بهترین مدل‌ها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

پاوربانک هیسکا LP-440

خرید پاوربانک هیسکا

  • تعداد پورت ورودی: ۳
  • تعداد پورت خروجی: ۴
  • توان خروجی کلی: ۲۲.۵ وات
  • وزن: ۸۷۷ گرم

این پاوربانک از برند خوب هیسکا است که تا به حال پاوربانک‌های بسیار خوب در ظرفیت‌های مختلف را تولید کرده است. بدنه‌ی این محصول از پلاستیک ABS ساخته شده که یکی از رایج‌ترین متریال‌ها برای ساخت پاوربانک به شمار می‌رود. این محصول دارای سه درگاه ورودی (یک USB-C، یک micro USB و یک لایتنینگ) است و چهار درگاه خروجی USB-A دارد. پاوربانک هیسکا LP-440 دارای قابلیت شارژ سریع هم بوده و می توانیم آن را یکی از بهترین پاوربانک 40000 فست شارژ در حال حاضر بدانیم.

روی پاوربانک یک نمایشگر LCD دیده می‌شود که میزان شارژ باقیمانده را نشان می‌دهد و به شما اطلاع می‌دهد کی باید مجددا اقدام به شارژ آن کنید. یک دور شارژ کامل پاوربانک، ۱۶ ساعت زمان می‌برد و پس از آن می‌توانید تمامی گوشی‌ها و تبلت‌هایی که از نظر پورت با این محصول سازگار باشند را شارژ کنید.

پاوربانک دارای توان خروجی کلی ۲۲.۵ وات می‌باشد و هر درگاه آن ۵ ولت ولتاژ خروجی دارد. این محصول دارای وزن ۸۷۷ گرم است که با توجه به ظرفیت پاوربانک دور از انتظار نیست.

خرید پاوربانک هیسکا LP-440

با بهترین پاور بانک های ده هزار میلی آمپر ساعتی بیشتر آشنا شوید: بهترین پاور بانک ۱۰۰۰۰

پاوربانک انکر A1377H11

پاوربانک انکر

  • تعداد پورت ورودی: ۲
  • تعداد پورت خروجی: ۴
  • توان خروجی کلی: تا ۳۰ وات
  • وزن: ۸۹۸ گرم

دیگر پاوربانک خوب و با کیفیتی که می‌توانید تهیه کنید مدل A1377H11 از برند انکر است. این پاوربانک نیز از پلاستیک ABS ساخته شده و در برابر گرد و غبار و آب دارای مقاومت است. این پاوربانک با کلیه‌ی گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و حتی دوربین‌ها سازگاری دارد و می‌توانید تمامی محصولات خود را با آن شارژ کنید. امکان شارژ همزمان ۴ محصول نیز باعث می‌شود که هم در زمان صرفه‌جویی شود و هم بیشتر به نقاط مثبت این محصول پی ببرید. انکر دو پورت خروجی USB-A و دو پورت خروجی USB-C برای این محصول خود مد نظر داشته و موقعی که آن را خریداری کنید، یک کابل تبدیل A به C نیز دریافت خواهید کرد. اگر از پورت USB-C آن استفاده کنید توان خروجی تا ۳۰ وات خواهد بود و در صورت استفاده از پورت USB-A، این توان به ۱۸ وات می‌رسد.

این پاوربانک انکر از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می‌کند و اگر دستگاهی کم مصرف را بخواهید با آن شارژ کنید، به حالت شارژ قطره‌ای آن را شارژ خواهد کرد. وزن این محصول ۸۹۸ گرم است و در یک کلام می‌توان گفت که یکی از بهترین پاوربانک‌هایی است که می‌توانید برای تامین شارژ لوازم خود روی آن حساب کنید.

خرید پاوربانک انکر A1377H11

با پاور بانک های مناسب برای لپ تاپ بیشتر آشنا شوید: بهترین پاور بانک برای لپ تاپ

پاوربانک روموس PEA40PF

خرید پاوربانک ۴۰۰۰۰ روموس

  • تعداد پورت ورودی: ۳
  • تعداد پورت خروجی: ۳
  • توان خروجی کلی: ۲۲.۵ وات
  • وزن: ۹۱۶ گرم

پاوربانک دیگر لیست، پاوربانک روموس PEA40PF است. این پاوربانک دارای ابعاد ۱۶۹.۵ در ۸۱.۵ در ۴۴ میلی متر است و ۹۱۶ گرم وزن دارد. به‌همین خاطر در لیست پاوربانک‌های سنگین جای می‌گیرد.

کلیه‌ی موبایل‌ها و تبلت‌های هوشمند، با این پاوربانک قابل شارژ شدن هستند و به‌خاطر قابلیت شارژ سریع، در زمان کوتاهی گجت‌های شما کاملا شارژ خواهند شد. ظرفیت ۴۰ هزار میلی آمپر ساعتی روموس PEA40PF، باعث می‌شود تا بتوانید موبایلی مثل آیفون ۱۳ را حداقل ۹ بار کاملا شارژ کنید. بنابراین برای مسافرت‌های طولانی و موقعیت‌هایی که دور از خانه هستید، بسیار مناسب است و نیاز چند نفر را برآورده می‌کند. این محصول ۳ پورت خروجی دارد USB-C و USB-A دارد و توان خروجی کلی آن، ۲۲.۵ وات می‌باشد.

این پاوربانک، خودش برای شارژ شدن ۱۱ ساعت زمان لازم دارد که البته حین شارژ شدن نیز می‌تواند گجت‌های شما را شارژ کند.

خرید پاوربانک روموس PEA40PF

بیشتر بخوانید: بهترین پاوربانک 50000

پاوربانک پرووان PPB5401PD

بهترین پاوربانک های پرووان

  • تعداد پورت ورودی: ۲
  • تعداد پورت خروجی: ۲
  • توان خروجی کلی: ۱۸ وات
  • وزن: ۷۷۵ گرم

پاوربانک پرووان PPB5401PD نیز یک محصول با کیفیت به ظرفیت ۴۰ هزار میلی آمپر ساعت است که می‌توانید روی آن برای تامین شارژ لوازم الکترونیکی خود حساب کنید. بدنه‌ی این محصول از پلاستیک ساخته شده و ۷۷۵ گرم وزن دارد. شما می‌توانید کلیه‌ی موبایل‌های هوشمند، تبلت، دوربین، هندزفری، ساعت و لپ تاپ خود را به کمک آن شارژ کنید. توان خروجی کلی این پاوربانک ۱۸ وات است و با توجه به نوع وسیله‌ای که شارژ می‌کنید، خود را تنظیم می‌کند تا فشاری به محصول وارد نشود. پرووان PPB5401PD دارای دو پورت خروجی فست شارژ USB است و دو پورت ورودی آن، USB-C و Micro-USB می‌باشند.

خرید پاروبانک پرووان PPB5401PD

با بهترین پاور بانک ها با ظرفیت سی هزار میلی آمپر ساعت آشنا شوید: بهترین پاور بانک 30000

پاوربانک روموس PEA40

بهترین پاوربانک روموس

  • تعداد پورت ورودی: ۲
  • تعداد پورت خروجی: ۳
  • توان خروجی کلی: ۱۸ وات
  • وزن: ۸۹۵

پاوربانک روموس PEA40 یکی دیگر از محصولا خوب با ظرفیت ۴۰ هزار است و این محصول نیز به شما کمک می‌کند تا در مواقع نیاز گجت‌های خود را شارژ کنید. وزن ۸۹۵ گرم، دو پورت ورودی Micro-USB و USB-C و سه پورت خروجی از مشخصات این پاوربانک به شمار می‌آیند. این محصول توان خروجی کلی ۱۸ وات دارد و به خاطر بهره وری از امکان شارژ سریع، محصولاتی که از قابلیت شارژ سریع پیروی کنند را در زمان خیلی کوتاهی، حدودا ۴۰ دقیقه کامل شارژ می‌کند. شارژ خود پاوربانک نیز ۱۶ ساعت زمان می‌برد؛ البته اگر در آن حین نیاز به شارژ لوازم خود داشته باشید، می‌توانید باز هم از پاوربانک استفاده کنید.

خرید پاوربانک روموس PEA40

پاوربانک لیتو LP-11

leitu پاوربانک

  • تعداد پورت ورودی: ۲
  • تعداد پورت خروجی: ۳
  • توان خروجی کلی: ۲۲.۵ وات
  • وزن: ۸۰۰ گرم

این پاوربانک با بدنه‌ی پلاستیکی و وزن ۸۰۰ گرم دیگر گزینه‌ای است که اگر دنبال پاوربانکی با این ظرفیت هستید می‌توانید خریداری کنید. این محصول با کلیه دستگاه‌های اندرویدی و iOS سازگاری دارد و به سه پورت خروجی و دو درگاه ورودی مجهز است. همچنین به خاطر داشتن قابلیت شارژ سریع، خیلی زود محصولاتی که از این قابلیت پشتیبانیی کنند را شارژ می‌کند. حتی اگر عجله داشته باشید، می‌توانید دو یا سه دستگاه را همزمان به آن وصل کنید چرا که امکان شارژ همزمان نیز در این پاوربانک وجود دارد. این پاوربانک با توان خروجی ۲۲.۵ وات، یکی از بهترین پاوربانک 40000 میلی آمپر ساعت است.

خرید پاوربانک لیتو LP-11

بهترین پاور بانک های 20000 میلی آمپر ساعت کدامند؟ بهترین پاور بانک 20000

جمع‌بندی

این روزها، داشتن پاوربانک یکی از ملزومات است. از آن‌جا که این محصول در ظرفیت‌های مختلفی وجود دارد، با توجه به نیاز خود می‌توانید مدلی مناسب را انتخاب کنید. پاوربانک ۴۰۰۰۰ انتخاب خوبی برای افرادی است که زمان‌های زیادی را دور از خانه می‌گذرانند، اهل سفر هستند و لوازم زیادی را باید شارژ کنند. در این مطلب، بهترین پاوربانک‌های ظرفیت ۴۰۰۰۰ در برندهای مختلف، به همراه مشخصات و قیمت‌ آن‌ها آورده شد تا در صورت تصمیم به خرید، با بهترین گزینه‌ها آشنا باشید.

سوالات متداول

بهترین پاوربانک 40000 کدام است؟

از بهترین پاوربانک‌ها در این ظرفیت می‌توانیم به روموس PEA40 و همینطور انکر A1377H11 اشاره کنیم. این محصولات دارای امکانات متنوع و همینطور پورت‌های کافی هستند تا موقع استفاده رضایت بیشتری داشته باشید.

آیا پاوربانک های ۴۰۰۰۰ قابلیت فست شارژ دارند؟

برخی از محصولاتی که در این ظرفیت هستند از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند. از میان آن‌ها می‌توانیم به لیتو LP-11، روموس PEA40PF و هیسکا LP-440 اشاره کنیم.

ads

اگر یک پاور بانک 40000 با دوام نیاز دارید، اینجا معرفی کردیم.

بهترین پاوربانک 40000 میلی آمپری

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *