بهترین پاور بانک فست شارژ؛ 10 مدل برتر بازار

پاور بانک وسیله‌ای ضروری برای افرادی است که زمان زیادی را بیرون از خانه سپری می‌کنند و دسترسی به پریز برق ندارند. با استفاده از این محصول نگرانی بابت اتمام شارژ گوشی، تبلت یا لپ‌تاپتان نخواهید داشت؛ همچنین برخی از مدل‌های پاور بانک می‌توانند گجت‌های هوشمند و هندزفری‌ های بی‌سیم را نیز شارژ کنند. برخی از پاور بانک‌ها هستند که از فناوری شارژ سریع بهره‌مند شده‌اند و می‌توانند دستگاه شما را با بالاترین سرعت ممکن شارژ کنند. در صورتی که نیاز به خرید پاور بانکی با قابلیت شارژ سریع دارید با ما همراه باشید.

مشاهده موجودی و قیمت انواع پاور بانک با پشتیبانی از شارژ سریع: پاور بانک فست شارژ

بهترین پاور بانک فست شارژ

تمامی مدل‌های معرفی شده در ادامه قابلیت شارژ سریع را دارند و می‌توانند گوشی هوشمندتان را در کمترین زمان ممکن شارژ کنند. تنها تفاوت مدل‌های معرفی شده در توان خروجی، پورت‌ها و قیمت آن‌ها است.

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت

مشخصات پاوربانک شیائومی مدل PB200LZM
وزن 470 گرم
توان خروجی 18 وات
تعداد پورت خروجی دو عدد پورت USB Type-A
تعداد پورت ورودی یک عدد درگاه USB Type-C و یک درگاه Micro USB
سازگاری انواع گوشی‌ها، ساعت هوشمند و هندزفری بی‌سیم

شیائومی همواره در زمینه تولید لوازم جانبی و الکترونیکی توانسته بین خریداران جایگاه خوبی کسب کند. یکی از بهترین پاور بانک فست شارژ معرفی شده در این مقاله متعلق به شیائومی است. پاور بانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM یکی از محصولات با کیفیت این برند است که ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت دارد. توان خروجی این پاور بانک 18 وات است و به راحتی می‌تواند با سرعت بالا گوشی هوشمندتان را شارژ کند. با استفاده از دو پورت USB در نظر گرفته شده برای این پاور بانک می‌توانید به راحتی دو گوشی هوشمند را به صورت همزمان شارژ کنید. از ویژگی‌های برجسته پاور بانک شیائومی امکان کنترل ولتاژ و شارژ کردن دستگاه‌های هوشمندی مانند ساعت و هندزفری بی‌سیم با ولتاژ پایین است. شارژ ایمن (MultiProtect)، تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge)، بدنه‌ای مقاوم در برابر ضربه، ایمن و محافظت شده در برابر افزایش اتصال کوتاه از دیگر قابلیت‌هایی است که به این محصول ارزش خرید می‌دهد.

پاور بانک شیائومی 20000

قبل از خرید پاور بانک بخوانید: بهترین پاور بانک ۱۰۰۰۰

پاوربانک باسئوس مدل Bipow Pro Digital Display PPBD2-1020 ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت

مشخصات پاور بانک باسئوس مدل PPBD2-1020
وزن 260 گرم
توان خروجی 20 وات
تعداد پورت خروجی یک عدد USB Type-C و دو عدد USB Type-A
تعداد پورت ورودی 1 عدد USB Type-C (مشترک)
سازگاری گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها

پاور بانک باسئوس مدل PPBD2-102 محصولی سبک و ظریف است که به راحتی داخل کیف و حتی جیب جا می‌شود و می‌توانید آن را به راحتی حمل کنید. این محصول ظرفیتی برابر با 10000 میلی‌آمپر ساعت دارد؛ همچنین می‌تواند گوشی‌های هوشمند را با توان 20 وات سریع شارژ کند. امکان شارژ همزمان سه دستگاه را با استفاده از پورت‌های USB Type-A و USB Type-C خواهید داشت. روی بدنه پاور بانک باسئوس دکمه‌ای قرار دارد که با آن می‌تواند دستگاه را روشن یا خاموش کرده و در مصرف باتری پاور بانک صرفه جویی کنید. برای فهمیدن میزان شارژ باقیمانده پاور بانک نیز روی بدنه آن نمایشگر LED قرار دارد و به راحتی می‌توانید قبل از اتمام شارژ آن را مجدد شارژ کنید.

قیمت پاوربانک باسئوس مدل Bipow Pro Digital Display PPBD2-1020 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

برای مطالعه بیشتر: بهترین پاور بانک 20000 فست شارژ

پاوربانک انکر مدل A1261 PowerCore II Slim با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

مشخصات پاوربانک انکر مدل A1261 PowerCore II Slim
وزن 210 گرم
توان خروجی 18 وات
تعداد پورت خروجی یک عدد USB Type-A
تعداد پورت ورودی 1 عدد USB Type-C
سازگاری گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و هندزفری بی‌سیم

یکی دیگر از گزینه‌ها در معرفی بهترین پاوربانک فست شارژ، پاور بانک انکر مدل A261 Power Core ll Slim در برابر ضربه مقاومت دارد و در صورتی که به طور تصادفی از دستتان بیفتد آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این پاور بانک 1 عدد پورت خروجی USB Type-A دارد و توان کلی آن به 18 وات می‌رسد؛ بنابراین می‌توانید گوشی‌هایی که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند را با سرعت بالا شارژ کنید. ظرفیت در نظر گرفته شده برای این محصول 10000 میلی‌آمپر ساعت است. نشانگر LED روی بدنه نیز میزان شارژ باقیمانده پاور بانک را مشخص می‌کند. وزن پاور بانک انکر نیز 210 گرم است که سبک محسوب می‌شود و برای جا به جایی آن مشکلی نخواهید داشت.

قیمت پاوربانک انکر مدل A1261 PowerCore II Slim با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک پرووان مدل PPB5107PD ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

مشخصات پاور بانک باسئوس مدل PPBD2-1020
وزن 230 گرم
توان خروجی 22.5 وات
تعداد پورت خروجی 1 عدد USB و 1 عدد Type-C (مشترک)
تعداد پورت ورودی 1 عدد MicroUSB و 1 عدد Type-C (مشترک)
سازگاری گوشی‌های هوشمند، تبلت و اسپیکر

توان خروجی 22.5 وات در کنار ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعت، پاور بانک باسئوس مدل PPBD2-1020 این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا بتوانید انواع گوشی هوشمند و تبلت را با بالاترین سرعت ممکن شارژ کنید. از پورت‌های این محصول می‌توان 1 عدد MicroUSB و 1 عدد Type-C را برای ورودی و 1 عدد USB و 1 عدد Type-C (مشترک) را نام برد. پورت‌های متنوع قرار گرفته روی بدنه محصول این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا دستگاه‌های متنوعی را به آن وصل کنید. برای بالاتر رفتن مقاومت محصول و عمر بالاتر برای آن از قابلیت مقاومت در برابر ضربه و فشار استفاده شده است. کلید فیزیکی خاموش و روشن کردن پاور بانک نیز برای سهولت کار کردن با آن روی بدنه قرار گرفته است.

قیمت پاوربانک پرووان مدل PPB5107PD ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

بهترین پاور بانک های سی هزار میلی آمپر ساعتی را بشناسید: بهترین پاور بانک 30000

پاوربانک باسئوس مدل Qpow ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

مشخصات پاوربانک باسئوس مدل Qpow
وزن 200 گرم
توان خروجی 15 وات
تعداد پورت خروجی دو عدد USB 3.0 و یک عدد Type-c
تعداد پورت ورودی 1 عدد Type-C (مشترک)
سازگاری گوشی‌های هوشمند

در ادامه معرفی بهترین پاور بانک فست شارژ به محصولی کوچک و جمع و جور رسیدیم که هر فردی داخل کیفش به آن نیاز پیدا می‌کند. پاور بانک باسئوس مدل Qpow طراحی کوچک و جمع و جوری دارد و ظرفیت در نظر گرفته شده برای آن 1000 میلی‌آمپر ساعت است. روی بدنه پاور بانک کابل USB Type-C قرار دارد و با این کار نگرانی از بابت جا گذاشتن کابل شارژ نخواهید داشت. نمایشگر دیجیتال LED این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا میزان باقیمانده شارژ پاور بانک را مشاهده کنید. با استفاده از دو خروجی USB Type-A که این پاور بانک دارد می‌توانید همزمان دو دستگاه را به آن وصل کرده و شارژ کنید. توان خروجی این محصول 15 وات است و می‌تواند با استفاده از فناوری شارژ سریع اکثر گوشی‌های هوشمند را در کمترین زمان ممکن شارژ کند.

قیمت پاوربانک باسئوس مدل Qpow ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک ای دیتا مدل P20000QCD با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

مشخصات پاوربانک ای دیتا مدل P20000QCD
وزن 365 گرم
توان خروجی 15 وات
تعداد پورت خروجی دو عدد USB Type-A و یک عدد Type-c
تعداد پورت ورودی 1 عدد Type-C و 1 عدد Micro USB
سازگاری گوشی‌های هوشمند

پاور بانک ای دیتا از فناوری Qualcomm QC 3.0 و USB PD 3.0 پشتیبانی می‌کند و با توان خروجی کلی 15 وات پاور بانک مناسبی برای شارژ سریع گوشی هوشمند محسوب می‌شود. با استفاده از پاور بانک ای دیتا می‌توانید در صورت نیاز سه دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید. از درگاه‌های در نظر گرفته شده برای این محصول می‌توانیم به درگاه‌های خروجی USB Type-A و USB Type-C اشاره کنیم؛ همچنین درگاه‌های ورودی آن نیز شامل درگاه USB Type-C و Micro USB است. وزن این محصول 365 گرم در نظر گرفته شده و ابعادی برابر با 134 در 70.3 در 27 میلی‌متر دارد.

قیمت پاوربانک ای دیتا مدل P20000QCD با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک باسئوس مدل PPJL000001 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

مشخصات پاوربانک ای دیتا مدل P20000QCD
وزن 480 گرم
توان خروجی 65 وات
تعداد پورت خروجی دو عدد USB Type-A و دو عدد Type-c
تعداد پورت ورودی دو عدد USB Type-C
سازگاری گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ، هندزفری بی‌سیم و ساعت هوشمند

یکی دیگر از عناوین بهترین پاور بانک فست شارژ قرار گرفته در این مقاله متعلق به پاور بانک باسئوس مدل PPJL000001 است. توان خروجی پاور بانک 65 وات در نظر گرفته شده که با این توان می‌تواند دستگاه‌های مختلفی مانند لپ‌تاپ، گوشی، نوت بوک، هندزفری بی سیم، هدفون و ساعت‌ هوشمند را شارژ کند. ظرفیت باتری پاور بانک باسئوس 20000 میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته شده است. دو عدد درگاه USB Type-A و دو عدد درگاه USB Type-C را می‌توان از پورت‌های خروجی این پاور بانک نام برد؛ همچنین دو عدد درگاه USB Type-C نیز برای پورت ورودی آن قرار داده شده است. روی بدنه پاور بانک یک عدد کابل 17.5 سانتی‌متری از نوع USB Type-C وجود دارد که شما را از حمل سیم‌های دست و پاگیر راحت می‌کند و به راحتی با استفاده از آن می‌توانید دستگاه مورد نظرتان را شارژ کنید. روی بدنه پاور بانک نمایشگر LED قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانید میزان شارژ باقیمانده دستگاه را مشاهده کنید.

قیمت پاوربانک باسئوس مدل PPJL000001 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

راهنمای خرید پاور بانک تا 40000 میلی آمپر ساعت: بهترین پاوربانک 40000 میلی آمپر ساعت

پاور بانک انکر مدل PowerCore III A1247 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

وزن 480 گرم
توان خروجی 18 وات
تعداد پورت خروجی 2 عدد USB Type-A
تعداد پورت ورودی 1 عدد USB Type-C
سازگاری گوشی‌های هوشمند

دو درگاه USB Type-A برای پورت خروجی و یک درگاه USB Type-C برای پورت ورودی را می‌توان از قابلیت‌های پاور بانک انکر مدل PowerCore lll نام برد. این محصول یکی دیگر از دستگاه‌هایی است که در مقاله بهترین پاوربانک فست شارژ قصد معرفی آن را داریم. توان 18 وات این محصول آن را مناسب برای گوشی‌هایی با ویژگی پشتیبانی از شارژ سریع می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید دستگاهتان را با بیشترین سرعت مجدد شارژ کنید. جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از پلاستیک سخت است و آن را در برابر خط و خش و ضربات جزئی مقاوم می‌کند. وزن 240 گرمی پاور بانک انکر برای این محصول نسبتا سبک محسوب می‌شود و به راحتی می‌توانید آن را داخل کیف یا کوله حمل کنید.

قیمت پاور بانک انکر مدل PowerCore III A1247 ظرفیت 10000 میلی امپر ساعت

پاوربانک باسئوس مدل PPIMDA ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

وزن 480 گرم
توان خروجی 65 وات
تعداد پورت خروجی 2 عدد USB Type-A و یک عدد USB Type-C
تعداد پورت ورودی 1 عدد Micro USB و 1 عدد USB Type-C
سازگاری گوشی‌های هوشمند، ساعت هوشمند، هندزفری بی‌سیم و تبلت

پاور بانک باسئوس مدل PPIMDA محصولی کاربردی است که با دو عدد پورت USB Type-A و یک عدد USB Type-C می‌تواند دستگاه‌های مختلفی مانند گوشی هوشمند، ساعت، هندزفری و تبلت را شارژ کند؛ همچنین می‌توانید سه محصول را به صورت همزمان به آن وصل کرده و شارژ کنید. توان کلی این پاور بانک 65 وات در نظر گرفته شده و می‌تواند با سرعتی بالا انواع مختلفی از دستگاه‌ها را شارژ کند. از قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای این دستگاه می‌توان به محافظت در برابر ولتاژ زیاد، مصرف بهینه انرژی و گرمای بسیار کم هنگام شارژ را نام برد. با استفاده از نمایشگر LED که روی بدنه قرار دارد می‌توانید به راحتی شارژ باقیمانده پاور بانک و ولتاژ خروجی را مشاهده کنید.

قیمت پاوربانک باسئوس مدل PPIMDA ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک انکر مدل A1363 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

توان خروجی 18 وات
تعداد پورت خروجی 2 عدد USB Type-A
تعداد پورت ورودی 1 عدد Micro USB
سازگاری گوشی‌های هوشمند

آخرین محصولی که در لیست بهترین پاور بانک فست شارژ قرار گرفته پاور بانک انکر A1363 است. این محصول توان 18 وات و ظرفیتی برابر با 20000 میلی‌آمپر ساعت دارد؛ همچنین با استفاده از دو پورت USB Type-A که برای آن در نظر گرفته شده می‌تواند دستگاه‌هایی را که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند را در کمترین زمان شارژ کند. برای مدیریت هوشمند جریان خروجی برای این محصول از قابلیت Power IQ استفاده شده است؛ همچنین این محصول تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی نیز دارد و ولتاژ را متناسب با دستگاهی که به آن وصل کرده‌اید تطبیق می‌دهد.

قیمت پاوربانک انکر مدل A1363 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

جمع‌بندی

در صورتی که نیاز به پاور بانکی دارید که در عین تامین انرژی مورد نیاز دستگاهتان از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی کند می‌توانید از مقاله فوق کمک بگیرید. در این مقاله سعی کردیم بهترین پاور بانک فست شارژ را از برندهای متنوع با قیمت‌های متفاوت جمع‌آوری کنیم تا در صورت نیاز بتوانید قدرت تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

سوالات متداول

بهترین پاوربانک فست شارژ کدام مدل است؟

بهترین پاوربانک فست شارژ متعلق به دو عنوان پاوربانک باسئوس مدل PPIMDA و پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM است.

ads

اگر یک لپ تاپ گیمینگ خوش قیمت با کولینگ قوی می‌خواهید، این پست را ببنید.

بررسی لپ تاپ LOQ Gaming با گرافیک RTX 4060

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *