تکنو بی سر و صدا گوشی Spark 20C را معرفی کرد

گوشی تکنو Spark 20C بی سر صدا معرفی شد. این کمپانی چندین ویژگی جدید از جمله باتری بزرگتر و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی را به این گوشی اضافه کرده است. Spark 20C دارای یک صفحه‌نمایش 6.6 اینچی از نوع LCD است که وضوح تصویر 720 را ارائه می‌کند؛ همچنین این صفحه‌نمایش از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. ضخامت گوشی 8.75 میلی‌متر در نظر گرفته شده و حاشیه‌های صاف دارد. تکنو درباره تراشه اطلاعاتی را فاش نکرده؛ اما طبق اخبار لو رفته این گوشی یک تراشه 8 هسته‌ای با هسته Cortex-A53 همراه با فرکانس 2.2 گیگاهرتز خواهد داشت که این مشخصات بسیار شبیه به تراشه Mediatek Helio G36 است. این تراشه فقط برای گوشی‌های LTE استفاده می‌شود. گوشی جدید تکنو دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه با رم 4 و 6 گیگابایت است و امکان اضافه کردن کارت حافظه جانبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد مطالعه:
گوشی تکنو ساخت کجاست؟

مشخصات گوشی تکنو spark 20c

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت گوشی در جزیره‌ای مربعی قرار دارد. این دوربین با نام “AI Cam” شناخته می شود و به احتمال زیاد در بهبود عکس‌های واقعی کار چندانی انجام نمی‌دهد. دوربین سلفی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است. Tecno Spark 20C اندروید 13 را با رابط کاربری سفارشی Tecno را به صورت پیش فرض دارد. منبع تغذیه آن نیز باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. در صورت اتصال گوشی به شارژ جزیره پویای آن روشن می‌شود و شارژ شدن گوشی را اعلام می‌کند. سایر مشخصات قابل توجه عبارتند از رادیو FM، جک 3.5 میلی متری صدا، یک پورت USB-C در پایین، دو بلندگو و یک حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور.

گوشی تکنو Spark 20C در رنگ‌های سفید (Mystery White)، مشکی (Gravity Black) و طلایی (Alpenglow Gold) عرضه خواهند شد؛ همچنین رنگی به نام Magic Skin نیز برای آن در نظر گرفته شده که سبز رنگ است و پنلی پلاستیکی از مواد 100 درصد بازیافتنی دارد. اطلاعات مربوط به قیمت یا تاریخ فروش گوشی در حال حاضر در دسترس نیست؛ اما طبق برخی گزارش‌هاانتظار داریم قیمت این دستگاه از 130 دلار شروع شود.

ads

بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *