ریلمی C55 با ناچ کپسولی شبیه آیفون معرفی شد

گوشی ریملی C55 در تاریخ ۱۶ اسفند ماه معرفی خواهد شد. گوشی هوشمندی که ناچ کپسولی شبیه به آیفون ۱۴ پرو دارد.

مشخصات گوشی ریلمی C55

گوشی ریلمی C55 به تراشه Helio G88 مجهز شده و از اندروید ۱۳ و رابط کاربری Realme UI 4 بهره می‌برد. این گوشی در دو مدل راهی بازار می‌شود. یک مدل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و یک مدل هم ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. هر دو مدل از کارت حافظه تا یک ترابایت پشتیبانی می‌کنند.

ناچ کپسولی گوشی ریلمی C55

گوشی ریلمی C55 به صفحه نمایش ۶٫۷۲ اینچی مجهز شده است. صفحه نمایشی Full HD+ که نرخ نوسازی آن به ۹۰ هرتز می‌رسد و حداکثر میزان روشنایی آن هم به ۶۸۰ نیت می‌رسد. روی صفحه نمایش دوربین سلفی با حسگر ۸ مگاپیکسلی هم دیده می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی این گوشی هوشمند برخورداری از ناچ کپسولی است. ناچی شبیه به Dynamic Island گوشی ایفون ۱۴ پرو را روی این گوشی مشاهده می‌کنید. البته که ریلمی نام این ناچ را Mini Capsule گذاشته است. در این قسمت میزان شارژ، وضعیت شارژ، فعال بودن اینترنت گوشی، گام شمار را مشاهده می‌کنید. البته یکسری از این ویژگی‌ها در زمان عرضه فعال نیستند و بعدا در آپدیت‌های بیشتر به گوشی اضافه خواهند شد.

گوشی ریلمی C55 مشکی
گوشی ریلمی C55 کرم

در پشت گوشی ریملی C55 دو دوربین پشت مشاهده می‌شود. هر دو دوربین پشت از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژ‌ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گوشی ریلمی C55

حسگر اثر انگشت این گوشی هوشمند روی لبه قرار گرفته و پورت USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم دارد. برخورداری از NFC هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند است. گوشی ریلمی C55 تنها ۷٫۸۹ میلی‌متر زخامت دارد و در رنگ‌های مشکی و کرم راهی بازار می‌شود.

ads

گوشی های پرچمدار سامسونگ به ترتیب کدامند؟ در این مطلب با جدیدترین پرچمداران سامسونگ آشنا شوید.

گوشی های پرچمدار سامسونگ

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *