زیبایی های مشهد

شهر مشهد یک مکان زیارتی گردشگری می باشد که سالیانه افراد زیادی چه از داخل ایران و چه از خارج کشور برای زیارت حرم امام رضا ( ع ) و بازدید از جاذبه های تفریحی و گردشی وارد این شهر می شوند. اگر شما هم قصد دارید تا یک سفر متفاوت به این شهر داشته باشید پیشنهاد ما به شما تور مشهد موجود در سایت مسیر سبز می باشد که شما می توانید از قیمت های متنوع و امکانات مختلف این سایت یک سفر شیرین و دلچسب را برای خود و خانواده رقم بزنید. همه-چیز-درباره-تور-مشهد

آشنایی با مشهد و تور های مسافرتی آن

مشهد در شمال شرقی کشور ایران قرار دارد که دومین شهر پرجمعیت و پهناور ایران نیز می باشد که شاید جالب باشد بدانید در زمان افشاریان پایتخت کشورمان نیز بوده است که قطعا نگین این شهر آرامگاه امام رضا (ع) است. این شهر در ابتدا محل سکونت اقوام آریایی بوده و با توجه به اینکه این شهر در کنار رودخانه قرار گرفته از ابتدا مکان مورد توجه برای سکونت بوده است. از سوغات های معروف شهر می توان به زعفران ، تسبیح , زرشک و مهر اشاره کرد و اینکه این شهر از نظر اقتصادی نیز یکی از بهترین شهر های ایران می باشد. مشهد در واقع یک شهر زیاتی می باشد که اکثر مسافرانی که تور این شهر را تهیه میکنند به قصد زیارت از حرم رضوی وارد این شهر می شوند. اگر شما هم هم تصمیم به سفر به این شهر مقدس را گرفتیم و قصد داشتید از تورهای مسافرتی استفاده کنید قطعا سایت مسیر سبز ( masirsabz.net ) تورهای سفر به مشهد بسیار مناسبی را برای شما مهیا خواهد کرد.

جاذبه های گردشگری شهر مشهد

مشهد دارای جاذبه های گردشگری و تفریحات بسیار متنوعی می باشد که شما با سفر به این شهر از این مناطق می توانید دیدن فرمایید. قطعا اولین جاذبه این شهر حرم امام رضا ( ع ) می باشد که گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری به این شهر می کشاند. در کنار زیارتگاه امام هشتم به جاذبه های تفریحی و گردشگری دیگری همچون آرامگاه فردوسی ، باغ پرندگان مشهد ، طرقبه ، سرزمین موج های آبی ، موزه نادری ، باغ ملی مشهد ، باغ گیاه شناسی مشهد ، منطقه گردشگری شاندیز ، گنبد هارونیه ، چالیدره ، کوه سنگی ، دره هفت حوض ، بند گلستان ، جنگل جیغ و کلی جاذبه های تفریحی و گردشگری دیگر این شهر می توان اشاره کرد. خب با توجه به توضیحات بالا که برای شما آوردیم احتمالا به این نتیجه رسیده اید که مشهد جاذبه های توریستی و گردشگری بسیار زیادی دارد و صرفا محدود به یک سفر زیارتی نمی شود. شما با سفر به این شهر زیبا علاوه بر زیارت حرم مطهر رضوی از سایر تفریحات این شهر نیز می توانید استفاده کنید. اگر تصمیم به سفر به مشهد را گرفتید تورهای مسافرتی مشهد موجود در سایت مسیر سبز قطعا گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

آب و هوای مشهد

مشهد دارای اقلیم های مختلف آب و هوایی می باشد که بعضی از جاهای آن خشک و سرد و بعضی دیگر مرطوب و سرد می باشد. که در تابستان ها هوای گرمی را شاهد خواهید بود و زمستان های مشهد بسیار سر و مرطوب است. در کل مشهد دارای آب و هوای معتدل متمایل به سرما را دارد که هنگام سفر به این شهر باید در نظر داشته باشید. سایت مسیر سبز تورهای مختلف سفر به مشهد در همه فصل های سال را دارا می باشد.

معرفی هتل های شهر مشهد

در سال های اخیر هتل های و مسافرخانه های متعددی در شهر مشهد و نزدیکی حرم امام رضا (ع) ایجاد شده است برای اطلاع بیشتر از تورهای مشهد و رزرو هتل های مختلف به سایت مسیر سبز مراجعه کنید. اما اگر ما بخواهیم به چند تا از هتل های معروف و محبوب شهر مشهد اشاره کنیم می توانیم از هتل مجلل درویشی که هتلی لوکس با طراحی داخلی بی نظیر است ، هتل قصر طلایی مشهد در نزدیکی میدان بسیج که از بلندترین هتل های مشهد است به همراه هتل مدینه الرضا مشهد با فاصله بسیار کم تا حرم نام ببریم.

اطلاعات و راهنمای سفر به مشهد

شهر مشهد در کنار جاذبه های تفریحی و زیارتی که دارد یکی از بهترین شهر های ایران برای خرید نیز می باشد و با توجه به گردشگران زیادی که به این شهر سفر میکنند اماکن و مراکز خرید بسیار متنوعی در این شهر قرار دارد که بعضی از آنها مثل بازار رضا بسیار قدیمی و معروف می باشد و بعضی دیگر جدید و لوکس که پیشنهاد می کنیم حتما از آنها دیدن کنید. سفر به مشهد از راه های مختلفی می تواند صورت بگیرد. اگر قصد دارید در هزینه های سفر صرفه جویی کنید پیشنهاد ما به شما به صورت زمینی است. دیگر گزینه استفاده از قطار می باشد که قطار های معمولی و قطار های لوکس فدک گزینه های پیش رو شما می باشد. و در نهایت بهترین راه سفر به مشهد به صورت هوایی است که شما در هر صورت اگر قصد سفر به این شهر را داشتید تورهای مشهد موجود در سایت مسیر سبز به نشانی https://www.masirsabz.net با قیمت های مناسب در اختیار شما خواهد بود.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *