شیائومی اسمارت بند ۸ پرو معرفی شد

شیائومی بند 8 پرو صفحه‌نمایش 1.74 اینچی دارد که از صفحه‌نمایش 1.64 اینچی مدل قبلی خود بزرگتر است. این صفحه نمایش وضوح تصویر 336 در 480 پیکسل را ارائه می‌دهد و تراکم پیکسلی 336 پیکسل در هر اینچ دارد؛ همچنین میزان روشنایی آن نیز به 600 نیت می‌رسد که در مقابل نسل قبلی خود بهبود یافته است. این صفحه‌نمایش با فرکانس 60 هرتزی کار می‌کند و برای محافظت از آن از گوریلا گلس استفاده شده است.

خرید ساعت هوشمند شیائومی در تکنولایف: قیمت ساعت شیائومی

بند 8 پرو جدید با وزن 22.5 گرم عرضه می‌شود که نسبت به بند 7 پرو کمی سنگین‌تر شده است؛ اما در مقابل کمی باریک‌تر از نسل قبلی شده و ضخامت 9.9 میلی‌متر دارد. مدل جدید مانند نسل قبلی خود مجهز به استاندارد ضد آب شده و می‌تواند تا ۵۰ متر زیر آب مقاومت داشته باشد. این محصول را می‌توانید در دو رنگ مشکی و نقره‌ای تهیه کنید.

شیائومی در بخش باتری نیز روی این ساعت تغییراتی اعمال کرده و می‌تواند تا 14 روز در استفاده معمولی شارژدهی داشته باشد. شیائومی اسمارت بند ۸ پرو با ۱۰۰ واچ فیس اختصاصی و ۱۰ نوع بند مختلف به بازار عرضه می‌شود. ۴ نوع بند از جنس سیلیکون، ۲ بند از نوع بافت، ۳ بند چرمی و ۱ بند میلانس برای آن در نظر گرفته شده که قبل از خرید می‌توانید از بین آن‌‌ها انتخاب داشته باشید.

همانند نسل قبلی این مدل نیز گیرنده GPS داخلی دارد و به راحتی می‌توانید از آن برای ورزش استفاده کنید و نیازی به گوشی نداشته باشید. سنسورهای ضربان قلب و اکسیژن خون آن کمی نسبت به قبل دقیق‌تر شده‌اند؛ همچنین همانند نسل قبلی خود برای این ساعت NFC در نظر گرفته شده است؛ اما باید توجه کنید که وجود این قابلیت بسته به منطقه و کشوری که عرضه می‌شود دارد. قیمت شیائومی اسمارت بند ۸ پرو نسبت به مدل بندی که هنگام خرید برای آن انتخاب می‌کنید متغیر است.

ads

اگر به آخرین اخبار از سری گلکسی S24 سامسونگ علاقه‌مند هستید، این مطلب را از دست ندهید.

همه چیز درباره گوشی سامسونگ S24

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *