شیائومی واچ 2 پرو معرفی شد

فهرست مطالب

  • صفحه نمایش و طراحی
  • سخت افزار
  • قابلیت‌های سلامتی
  • قابلیت‌ها
  • قیمت

شیائومی در کنار معرفی دو گوشی شیائومی 13 تی و شیائومی 13 تی پرو از ساعت جدید و جذاب خود به نام واچ 2 پرو نیز رونمایی کرد. این ساعت حالا از Wear Os گوگل در بخش نرم افزار استفاده می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های بسیار زیاد و متنوعی را به روی آن نصب کنید.

مشاهده آخرین قیمت امروز مچ بند و ساعت های هوشمند Xiaomi: خرید ساعت شیائومی

صفحه نمایش و طراحی

این ساعت پنلی 1.43 اینچی از نوع امولد با رزولوشن 466 در 466 دارد تا تراکم پیکسلی آن به 326 برسد. این صفحه نمایش بسیار باکیفیت است و روشنایی بالایی هم دارد. این ساعت با بدنه فولاد ضد زنگ و پوشش گوریلا گلس برای نمایشگر معرفی شده و ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارد.

سخت افزار

قدرت این ساعت را تراشه اسنپدراگون W5+ Gen 1 شرکت کوالکام تأمین می‌کند و شما به 32 گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره دیتا و 2 گیگابایت حافظه رم نیز دسترسی خواهید داشت.

شیائومی واچ 2 پرو

قابلیت‌های سلامتی

با شیائومی واچ 2 پرو شما به 150 فعالیت ورزشی مختلف دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از قابلیت‌هایی مانند پیگیری وضعیت خواب، ضربان قلب، ECG، اکسیژن خون و دمای بدن برخوردار شوید.

قابلیت‌ها

این ساعت قابلیت مکالمه دارد و به شما امکان می‌دهد تا با آن تایپ کنید و برای دیگران در برنامه‌هایی مانند واتساپ پیام بفرستید. گواهی 5ATM نیز سلامت این ساعت را زیر آب تضمین می‌کند. به گفته شیائومی با استفاده نرمال می‌توانید شارژدهی 65 ساعته را از این محصول انتظار داشته باشید.

قیمت

نسخه وای فای که در واقع تنها نسخه کاربردی در ایران است قیمتی 285 دلاری دارد و برای نسخه LTE باید 348 دلار هزینه پرداخت کنید.

ads

تفاوت شیائومی 13 اولترا با s23 ultra را در این پست متوجه خواهید شد.

مقایسه گوشی شیائومی 13 اولترا با سامسونگ S23 ultra

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *