قرعه کشی‌های تکنولایف را در کنگره موبایل ایران از دست ندهید

اگر از همراهان تکنولایف بوده باشید حتما در طول ماه‌های گذشته در جریان قرعه‌کشی‌های مختلف قرار گرفته‌اید. خبر خوب اینجاست در کنگره موبایل ایران تمام این قرعه‌کشی‌ها انجام خواهند شد. قرعه کشی‌ها در روزهای پنجشنبه ۴ اسفندماه ساعت ۱۸ و جمعه ۵ اسفند ماه ساعت ۱۸ در غرفه تکنولایف برگزار می‌شود. همچنین در صورت عدم اختلال می‌توانید قرعه‌کشی را به صورت زنده در اینستاگرام تکنولایف مشاهده کنید.

قرعه‌کشی آیفون ۱۴ تکنولایف در تاریخ ۵ اسفند ماه

اولین قرعه‌کشی هیجان‌انگیزی که احتمالا خیلی از شما منتظر آن بودید، قرعه‌کشی ایفون ۱۴ است. قرعه‌کشی‌ای که تنها باید پست آیفون ۱۴ اینستاگرام را در پروفایل خودتان استوری می‌کردید. سپس بعد از ۱۲ ساعت باید اسکرین‌شات استوری خودتان را در تکنولایف آپلود می‌کردید. این قرعه‌کشی از جمله قرعه‌کشی‌هایی است که در غرفه تکنولایف در کنگره موبایل ایران در تاریخ جمعه ۵ اسفند ماه، برگزار می‌شود. این قرعه‌کشی را می‌توانید به صورت زنده از اینستاگرام تکنولایف مشاهده کنید.

قرعه‌کشی یلدا در تاریخ ۴ اسفند ماه

به مناسب شب یلدا هم قرعه‌کشی داریم. در این قرعه‌کشی باید دانه‌های اناری را انتخاب می‌کردید که هر کدام آن‌ها شامل جایزه‌های مختلف می‌شد و شانس برنده شدن جایزه بزرگ‌تری را دریافت می‌کردید. جایزه بزرگ‌تری که شامل مک‌بوک پرو و مجیک ماوس می‌شد. حالا برنده این قرعه‌کشی هم در غرفه تکنولایف در کنگره موبایل ایران مشخص خواهد شد. این قرعه‌کسی در تاریخ پنجشنبه ۴ اسفند ماه برگزار می‌شود. اگر امکان حضور در غرفه تکنولایف را ندارید، می‌توانید این قرعه‌کشی را در اینستاگرام تکنولایف به صورت زنده تماشا کنید.

قرعه‌کشی لپ تاپ ایسوس ویوبوک فلیپ ۱۴ در ۵ اسفند ماه

از تاریخ ۱۳ تا ۲۵ شهریور ماه هم فستیوال «بی تاب قیمت لپ تاپ نباش» را برگزار کردیم. با شرکت در این فستیوال شانس برنده شدن لپ تاپ ایسوس را به دست می‌آوردید. برنده این جایزه هم در غرفه تکنولایف در کنگره موبایل ایران مشخص می‌شود.

شرایط شرکت در این قرعه‌کشی هم به این صورت بود که در تاریخ گفته شده اگر هر محصولی در تکنولایف خریداری می‌کردید، شناس حضور در این قرعه کشی را به دست می‌آوردید. جایزه این قرعه‌کشی لپ تاپ ایسوس ویووبوک فلیپ ۱۴ خواهد بود. این لپ تاپ در روز ۵ اسفند ماه قرعه‌کسی خواهد شد. فراموش نکنید که این قرعه‌کشی هم به صورت زنده از اینستاگرام تکنولایف پخش می‌شود.

قرعه‌کشی دو عدد آیفون ۱۳ در روزها ۴ و ۵ اسفند ماه

حتما می‌دانید که تکنولایف در کنگره موبایل ایران حضور دارد و قصد دارد به بازدید کننده‌ها دو عدد آیفون ۱۳ هدیه بدهد. شرایط در این قرعه‌کشی هم اصلا سخت نیست و تنها کافی است روند ثبت نام را در غرفه تکنولایف در کنگره موبایل انجام دهید یا فرم زیر را پر کنید. البته در کنگره موبایل ایران اتفاقات دیگری هم رخ خواهد داد. جزییات بیشتر از حضور تکنولایف در کنگره موبایل ایران را حتما مطالعه کنید. بد به این موضوع هم اشاره کنیم که یکی از این آیفون‌ها در تاریخ ۴ اسفند ماه و یکی دیگر در تاریخ ۵ اسفند ماه قرعه‌کشی می‌شوند. افرادی که در غرفه تکنولایف روند ثبت نام را انجام دهند، ۱۰ برابر شانس بیشتر خواهند داشت. این قرعه‌کشی‌ها هم همانند دو قرعه‌کشی‌های قبلی در اینستاگرام تکنولایف به صورت زنده پخش می‌شود.

شرکت در قرعه‌کشی آیفون ۱۳ تکنولایف در کنگره موبایل ایران

ads

بهترین گوشی های بازار ایران را در این مطلب معرفی کردیم. از نظر شما بهترین مدل موبایل کدام است؟

بهترین گوشی

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *