معرفی بهترین ساعت هوشمند زنانه

طراحی متنوع، امکانات فراوان و قیمت‌ گوناگون باعث شده ساعت‌های هوشمند در بین مردم بسیار محبوب و پرطرفدار باشند. ساعت هوشمند به عنوان یک گجت پوشیدنی در مدل‌ها و اندازه‌های متفاوت تولید شده و هر شخص می‌تواند بسته به سن و سلیقه خود یک مدل را انتخاب کند. انتخاب و خرید بهترین ساعت هوشمند زنانه برای بانوان که اغلب سخت‌گیر و مشکل‌پسند هستند کاری دشوار است. به همین دلیل در این مقاله به معرفی بهترین ساعت هوشمند مچی زنانه می‌پردازیم.

انواع اسمارت واچ را می توانید از تکنولایف بخرید: ساعت هوشمند

معرفی امکانات و قابلیت‌های ساعت هوشمند دخترانه جدید

امروزه یک ساعت هوشمند دخترانه شیک، امکاناتی فراتر از نشان دادن زمان، پیام و تماس را به شما ارائه می‌کند. طبیعی است که قیمت ساعت هوشمند زنانه براساس قابلیت‌ها و امکاناتی که ارائه می‌دهد، متنوع و گوناگون باشد. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با برخی از ویژگی‌های ساعت هوشمند دخترانه جدید آشنا کنیم:

1. مسیر‌یابی با ساعت هوشمند مچی زنانه

اینطور که به نظر می‌رسد برخی از مدل‌های ساعت هوشمند زنانه سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از اپلیکیشن نقشه گوگل پشتیبانی کنند. یعنی شما می‌توانید بدون نیاز به گوشی و فقط با استفاده از ساعت هوشمند زنانه سامسونگ، مسیر‌یابی را انجام دهید. به عبارتی به جای اینکه هنگام دنبال کردن راهنما‌ها و مسیر‌ها به گوشی نگاه کنید به آلارم و لرزش ساعت هوشمند سامسونگ زنانه دقت کرده و ببینید که باید به کدام سمت بپیچید.

2. بیدار‌باش با ساعت هوشمند مچی زنانه

معمولا انتظارات ما از بهترین ساعت هوشمند زنانه بسیار فراتر از اعلام ساعت است. اما اجازه دهید شما را با برخی از قابلیت‌های ساده اما جذاب ساعت هوشمند زنانه ظریف آشنا کنیم. شما می‌توانید از ساعت هوشمند مچی زنانه خود به عنوان یک کرنومتر پیشرفته استفاده کنید. همچنین برخی از اسمارت واچ‌ها، آلارم‌هایی مستقل از گوشی داشته و به شما امکان می‌دهند از آن‌ها به جای زنگ ساعت استفاده کنید. ساعت هوشمند زنانه شما در زمانی که آن را تنظیم کرده‌اید با ایجاد آلارم و لرزش، شما را در موعد مقرر از خواب بیدار می‌کند.

3. تعویض بند ساعت هوشمند با تغییر استایل

در زمان خرید ساعت هوشمند دخترانه جدید، معمولا با یک بند مشکی و ساده مواجه می‌شوید. این موضوع برای بانوانی که به جزئیات و نقش اکسسوری در استایلشان اهمیت می‎‌دهند، چندان خوشایند نیست. اغلب مدل‌های ساعت هوشمند این امکان را به شما می‌دهند طبق سلیقه خودتان با هر رنگ و طرحی که می‌پسندید، بند ساعت خود را تعویض کنید. در زمان خرید بند ساعت هوشمند زنانه، باید به مدل، سایز و برند محصول دقت کنید. بند فلزی، بند سیلیکونی، بند چرمی و استیل برخی از متریال‌های ساعت هوشمند زنانه محسوب می‌شوند. بند سیلیکونی ساعت هوشمند زنانه به دلیل سبکی، قیمت مناسب و رنگبندی متنوع از محبوبیت و فروش بالایی برخوردار است.

انواع اکسسوری ساعت را می توانید از تکنولایف بخرید: لوازم جانبی ساعت هوشمند

بهترین اسمارت واچ سامسونگ زنانه ساعت دخترانه هوشمند

4. ردیابی گوشی گمشده با ساعت هوشمند دخترانه

گم‌شدن یا سرقت گوشی، یکی از موقعیت‎‌های آزار‌دهنده‌ای است که بسیاری از کاربران با آن روبرو هستند. یک راه ساده برای پیدا کردن گوشی گم‌شده، استفاده از ساعت هوشمند دخترانه شیک است. برای اینکار فقط باید اپلیکیشن ردیاب را از روی ساعت هوشمند فعال کرده و فرمان find my phone را صادر کنید. در صورت شارژ داشتن گوشی، اپلیکیشن علاوه‌بر اعلام موقعیت مکانی، ولوم صدای گوشی را در بلند‌ترین حد قرار داده و و گوشی شروع به زنگ زدن می‌کند.

5. مدیریت سریع پیام‌ها و تماس‌ها

با خرید ساعت هوشمند زنانه، دیگر نیازی به بیرون آوردن گوشی از کیف و چک کردن مداوم آن ندارید. چرا که حتی یک تماس مهم یا پیام فوری را از دست نخواهید داد. ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه و تماس و نمایش پیامک نیاز شما به استفاده از تلفن همراه را کم می‌کند.

6. کنترل سلامت و بهداشت زنان با ساعت هوشمند

ساعت‌ زنانه هوشمند با داشتن سنسور‌هایی برای ثبت ضربان قلب، کنترل سطح اکسیژن خون، کنترل کیفیت خواب، گام شمار و سطح استرس، سبک زندگی شما را به سمت سلامتی بیشتر سوق می‌دهند. اما ساعت هوشمند زنانه با سنسور‌های خاصی که دارد، متناسب با نیاز روزمره زنان و سلامتی آن‌ها، شخصی‌سازی شده است. ردیابی چرخه قاعدگی به صورت دیجیتالی و حسگر تخمک‌گذاری امکان نظارت دقیق ساعت هوشمند روی روند کلی بدن بانوان را فراهم کرده است. با قابلیت حسگر قاعدگی دیگر نیازی به ثبت تاریخ در تقویم یا صفحه اکسل نداشته و به صورت دیجیتال برنامه‌ریزی دوره پریود را انجام می‌دهد. ساعت هوشمند زنانه پروسه ردیابی قاعدگی، باروری و کیفیت خواب شما را براساس اطلاعات بدست آمده از دمای بدنتان مشخص می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:
بهترین اپلیکیشن بارداری

ساعت زنانه هوشمند اسمارت واچ زنانه

نکته مهم برای خرید ساعت هوشمند زنانه و دخترانه

فرض کنید می‌خواهید از بین بهترین برند ساعت هوشمند زنانه در بازار مثل سامسونگ، هوآوی، شیائومی و اپل محصولی را انتخاب کنید. برای اینکه بهترین خرید را داشته باشید، باید نکات مهمی را که در ادامه می‌گوییم را در نظر بگیرید:

  • قبل از اینکه به دنبال بهترین مارک ساعت هوشمند زنانه باشید، ابتدا نیاز خود را مشخص کنید. با اینکار می‌دانید باید چه مدل اسمارت واچی انتخاب کنید و چه مقدار بودجه برای آن کنار بگذارید. فرض کنید به ساعتی نیاز دارید که دارای اتصال بلوتوث، نشان دادن زمان و مدیریت پیامک و تماس باشد. در این صورت باید از بین مدل‌های کلاسیک اسمارت واچ، گزینه‌ای را برای خود انتخاب کنید.
  • Smart watch در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، طرح و شکل به بازار عرضه می‌شوند. ساعت هوشمند دخترانه بند حصیری،ساعت هوشمند زنانه بند فلزی یا ساعت هوشمند دخترانه صورتی تنها برخی از یکسری از گزینه‌هایی هستند که می‌توانید انتخاب کنید. پس اگر طرح و شکل ساعت برای شما اهمیت دارد، موردی را انتخاب کنید که با ظاهر و استایل شما همخوانی داشته باشد.
  • ساعت هوشمند زنانه اندازه‌ها و سایز‌های مختلفی دارند؛ اسمارت واچ‌های صفحه مربعی طرح اپل واچ به طور معمولی در سایز‌های 38، 40، 41، 42، 44 و 45 میلی‌متر تولید می‌شوند. به عنوان مثال اگر مچ دست باریکی دارید، یک ساعت هوشمند دخترانه شیک سایز 38 یا 40 انتخاب کنید.

انواع ساعت هوشمند ارزان را می توانید از تکنولایف بخرید: ساعت هوشمند ارزان

معرفی 7 مدل برتر ساعت هوشمند زنانه شیک

در زمان خرید ساعت هوشمند زنانه باید به امکانات و قابلیت‌های آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. کنترل‌آهنگ، صفحه تماس لمسی مناسب، عمر باتری و حسگر GPS و…از مواردی هستند که باید در زمان انتخاب محصول در نظر بگیرید. در ادامه لیستی از XXX ساعت هوشمند از بهترین برند‌های دنیا را به شما معرفی کرده‌ایم:

ساعت هوشمند زنانه هواوی مدل WATCH FIT new (2021)

watch fit new 2021

ساعت هوشمند زنانه هواوی WATCH FIT یک محصول شیک و بادوام بوده و در حال حاضر جز بهترین ساعت‌های هوشمند دخترانه شیک بازار محسوب می‌شود. اندازه صفحه نمایش این محصول 1.64 اینچ، رزولوشن آن 280 در 456 HD و از نوع Super amoled است. ساعت هوشمند هواوی در برابر آب و گردوغبار مقاوم بوده و با سنسور‌ها و حسگر‌های فراوانی که دارد در هر لحظه، فعالیت بدنی شما را از قبیل اندازه‌گیری میزان اکسیژن سطح خون و تعداد ضربان قلب زیر نظر خواهد داشت. بازدهی باتری این ساعت هوشمند در حدود 10 روز بوده و با استفاده از شارژ سریع می‌توان، یک روز کامل از آن استفاده کرد. این ساعت هم برنامه خوبی برای ثبت کردن دوره پریود خانم ها دارد.

ساعت هوشمند زنانه هواوی WATCH FIT new
صفحه نمایش 1.64 اینچ با رزولوشن 280 در 456
شکل ظاهری مستطیل
سنسور سنسور IMU شش محوره (شتاب سنج، ژیروسکوپ)، سنسور اپتیکال ضربان قلب، سنسور خازنی، سنسور نور محیط
باتری شارژدهی در استفاده عادی تا 10 روز

قیمت ساعت هوشمند زنانه هواوی مدل WATCH FIT new (2021)

ساعت هوشمند زنانه سامسونگ مدل Galaxy Watch5 44mm

galaxy watch 5

یکی از آخرین مدل‌های معرفی شده از سری ساعت هوشمند زنانه سامسونگ، مدل Galaxy Watch5 44mm است. صفحه نمایش این ساعت هوشمند سامسونگ زنانه 1.4 اینچ بوده و رزولوشن آن نیز 450×450 پیکسل است. قسمت پشتی این ساعت حالتی خمیده داشته که باعث می‌شود، محصول به خوبی روی مچ دست قرار بگیرد. همچنین با وجود سنسور‌هایی مثل ضربان قلب اپتیکال و تحلیل آمپدانس بیوالکتریک، ردیابی چرخه قاعدگی، فعالیت بدنی بهتر و دقیق‌تری خواهید داشت. پشتیبانی ساعت هوشمند زنانه سامسونگ از گواهی IP68 باعث شده این ساعت در برابر آب و گرد‌و‌غبار مقاوم بوده و کاربر نگرانی بابت استفاده از آن در شرایط جوی متنوع نداشته باشد.

ساعت هوشمند زنانه سامسونگ مدل Galaxy Watch5 44mm
صفحه نمایش 1.4 اینچ با رزولوشن 450 در 450
شکل ظاهری گرد
سنسور سنسور BioActive سامسونگ (ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب، تحلیل آمپدانس بیوالکتریک)
باتری 410 میلی‌آمپر ساعت

قیمت گلکسی واچ 5

ساعت هوشمند شیائومی زنانه مدل S1 Active

بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه

یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی زنانه، مدل S1 Active است که توانسته به یکی از پرفروش‌ترین گجت‌های پوشیدنی شیائومی تبدیل شود. ساعت هوشمند شیائومی صفحه نمایشی به ابعادی 1.43 اینچ داشته و تراکم روشنایی آن 450 نیت است. این شدت روشنایی مناسب باعث شده، استفاده از ساعت حتی در زیر نور و تابش شدید آفتاب هم ممکن باشد. مدل S1 Active یک ساعت هوشمند ورزشی بوده و با داشتن 117 حالت ورزشی مخصوص به شنا، دو، پرش و قایق سواری و…قابلیت‎‌های متنوعی را به شما ارائه می‌کند. ساعت هوشمند دخترانه دایره ای S1 Active با داشتن باتری 470 میلی‌آمپری تا 12 روز قابل استفاده خواهد بود.

ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active
صفحه نمایش 1.43 اینچ با رزولوشن 466 در 466
فعالیت ورزشی 117 نوع
شکل ظاهری گرد
سنسور حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما و…
باتری تا 12 روز استفاده عادی-24 روز روشن بودن ذخیره باتری

قیمت ساعت هوشمند شیائومی زنانه مدل S1 Active

اپل واچ مدل Series 8 Aluminum 41mm؛ بهترین ساعت هوشمند زنانه

ساعت هوشمند مناسب بانوان

بدون شک اپل بهترین برند ساعت هوشمند ست مردانه و زنانه شناخته می‌شود. اپل واچ مدل Series 8 Aluminum 41mm به عنوان بهترین ساعت هوشمند زنانه برای استفاده روزمره، رویداد‌های رسمی و موقعیت‌های ورزشی مناسب است. این ساعت 42.3 گرم وزن داشته و فشار زیادی به مچ دستان شما وارد نمی‌کند. جنس بدنه این ساعت از سرامیک بوده و اندازه صفحه نمایش آن نیز در حدود 1.9 اینچ است. عمر باتری ساعت هوشمند زنانه اپل 18 ساعت بوده که این میزان در حالت کم‌مصرف به 36 ساعت در روز می‌رسد.

مشخصات ساعت هوشمند دخترانه شیک اپل مدل Series 8 Aluminum 41mm
صفحه نمایش 1.9 اینچ با رزولوشن 396 در 484
شکل ظاهری مربع
سنسور ارتفاع‌سنج / ژیروسکوپ / سنجش اکسیژن خون (SPO۲) / سنجش دمای بدن / شمارشگر ضربان قلب و…
باتری عمر باتری 18 ساعت-عمر باتری در حالت کم مصرف 36 ساعت

قیمت اپل واچ ۸ مدل 41 میلی متر

ساعت هوشمند دخترانه با قیمت مناسب؛ هایلو مدل RS4 Plus LS11

ساعت مچی هوشمند دخترانه

شرکت هایلو یکی از زیر مجموعه‌های کمپانی شیائومی محسوب شده و ساعت‌های هوشمند آن طرفداران زیادی بین دوستداران گجت دارد. ساعت هوشمند دخترانه اسپرت مدل RS4 Plus LS11 صفحه نمایشی به بزرگی 1.78 اینچ داشته و بدنه فلزی این ساعت از جنس آلیاژ روی است. سنجش ضربان قلب، اکسیژن خون و تعیین سطح استرس برخی از توانایی‌های این دستگاه هستند. ساعت هوشمند دخترانه جدید مدل RS4 Plus LS11 با گواهی IP68 در برابر آب و گردغبار مقاوم است. به این معنا که شما می‌توانید در هنگام شستشوی دست هم از ساعت هوشمند هایلو استفاده کنید.

مشخصات ساعت هوشمند مچی زنانه هایلو مدل RS4 Plus LS11
صفحه نمایش 1.78 اینچ با رزولوشن 360 در 448
فعالیت ورزشی 105 نوع
شکل ظاهری مربع
سنسور حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون، سنسور دوران قاعدگی (SpO2)
باتری تا 28 روز فقط نمایش ساعت، 10 روز استفاده عادی

قیمت هایلو مدل RS4 Plus LS11

ساعت هوشمند دخترانه صورتی کیسلکت مدل Lora

ساعت هوشمند مناسب بانوان

برند کیسلکت یکی از زیر مجموعه‌های شیائومی بوده و آخرین ساعت مجموعه خود را به طور اختصاصی برای بانوان طراحی کرده است. اگر جذب مدل‌های متنوع ساعت هوشمند دخترانه اسپرت نشده‌اید، ساعت هوشمند کیسلکت با رنگبندی دخترانه و طراحی ظریف برای شما بهترین انتخاب خواهد بود. این ساعت هوشمند زنانه با داشتن گواهی IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. بدنه این ساعت با قطعات نگین و جواهر پوشانده شده و زیبایی خاصی را به دست شما می‌دهد. ضمن اینکه می‌توانید در صورت لزوم، بند جواهر نشان را با بند اضافی درون جعبه دستگاه تعویض کنید. نظارت روی میزان ضربان قلب، کنترل سطح اکسیژن خون و کیفیت خواب برخی از ویژگی‌های جذاب این ساعت هستند. ساعت هوشمند مچی زنانه کیسلکت، تاریخ شروع عادت ماهانه شما را ثبت کرده و تاریخ بعدی آن را به شما یادآوری می‌کند.

مشخصات ساعت هوشمند زنانه کیسلکت مدل لورا
صفحه نمایش 1.32 اینچ با رزولوشن 360 در 360
فعالیت ورزشی 20 نوع
شکل ظاهری گرد، مناسب برای بانوان
سنسور سنسور ضربان قلب ، شتاب سنج ، ردیابی چرخه قاعدگی , مجهز به حسگر گام شمار و…
باتری 20 روز در حالت استندبای، 5 روز استفاده سنگین

قیمت ساعت کیسلکت مدل Lora

معرفی ساعت هوشمند زنانه Garmin Lily

بهترین ساعت هوشمند برای خانم ها

برای بانوانی که طراحی اسپرت و قدیمی ساعت هوشمند را دوست ندارند، Garmin Lily می‌تواند یک انتخاب دخترانه و کلاسیک باشد. بند چرم، قاب 34 میلی‌متری بدون دکمه و جزئیات سخت‌افزاری پیچیده، بیشتر به این ساعت هوشمند زنانه حالت لوکس و جواهرنشان داده است. کنترل کیفیت خواب، سنسور سطح استرس، کنترل ضربان قلب، گام شمار، ردیابی چرخه قاعدگی و سنسور تخمک‌گذاری برخی از ویژگی‌های جذاب این ساعت هستند.

معرفی ساعت هوشمند زنانه ظریف Garmin Lily
صفحه نمایش 1.33 اینچ با رزولوشن 201 در 240
شکل ظاهری گرد، مناسب برای بانوان
سنسور سنسور ضربان قلب ،ردیابی چرخه قاعدگی، سنسور تخمک‌گذاری، مجهز به حسگر گام شمار و…
باتری در حالت اسمارت واچ تا 5 روز

ساعت مچی هوشمند زنانه: Galaxy watch 3

ساعت هوشمند مناسب بانوان

اسمارت واچ زنانه Galaxy watch 3 تلفیقی از استایل کلاسیک و هوشمند است و برای خانم‌هایی که دنبال ساعت مچی هوشمند دخترانه هستند اما از آن‌طرف هم به بندهای چرمی و سبک کلاسیک تعلق خاطر دارند، ساعتی مناسب و ایده‌آل است. این ساعت، هم برای موقعیت‌های رسمی و هم استفاده‌ی روزانه کاربرد دارد.

ساعت گلکسی واچ ۳ یک ساعت اندرویدی با نمایشگر گرد ۱.۲ اینچی است که از نمایشگر Super AMOLED با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل بهره می‌برد. روی نمایشگر ساعت، یک لایه گوریلا گلس کورنینگ DX قرار گرفته تا ساعت را هرچه بیشتر در برابر ضربات محافظت کند. ساعت کاربری ساده‌ای دارد و اگر صفحه نمایش را لمس کنید به قسمت‌های مختلف آن دسترسی خواهید داشت. باتری لیتیوم یونی ساعت، ۲۴۷ میلی‌آمپر ساعت است که در زمانی حدود نیم ساعت کاملا شارژ می‌شود و تا چندین روز به شما کار می‌دهد. همچنین، این ساعت دارنده‌ی گواهی ضدآب IP68 است تا عمق ۵۰ متر ضدآب بوده و می‌توانید با آن در استخر شنا کنید.

این ساعت، قابلیت رصد فشارخون، سنجش اکسیژن خون، قابلیت اتصال به گوشی و همینطور قابلیت مکالمه با بلوتوث است. تمامی این قابلیت‌ها و ویژگی‌ها، این ساعت را تبدیل به یکی از بهترین ساعت هوشمند سامسونگ زنانه کرده است.

معرفی ساعت دخترانه هوشمند Galaxy watch 3
صفحه نمایش 1.2 اینچ با رزلوشن 360 در 360
شکل ظاهری گرد، مناسب برای بانوان
سنسور سنسور شتاب سنج، فشارسنج، نوار قلب، ژیروسکوپ و سنجش نور محیط
باتری در حالت اسمارت واچ تا حدود 7 روز

قیمت ساعت هوشمند مناسب بانوان Galaxy watch 3

خرید بهترین ساعت هوشمند زنانه با قیمت و کیفیت مناسب

در این مقاله مهم‌ترین نکات برای خرید اسمارت واچ دخترانه را بیان کرده و لیستی از بهترین ساعت‌های هوشمند زنانه را تهیه کردیم. فراموش نکنید که برای خرید بهترین ساعت هوشمند برای خانم ها و سایر لوازم الکترونیکی باید علاوه‌بر قیمت و کیفیت محصول به اصالت فروشگاه نیز دقت کنید.

تکنولایف به عنوان تخصصی‌ترین فروشگاه آنلاین خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی، بهترین محصولات را به شما ارائه خواهد کرد. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره بهترین ساعت هوشمند زنانه با مرکز تماس و چت آنلاین تکنولایف ارتباط بگیرید. همچنین اگر به دنبال استعلام قیمت ساعت هوشمند زنانه هستید، سری به سایت تکنولایف بزنید.

سوالات متداول

بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه کدام است؟

ساعت S1 active با بیش از ۱۱۷ نوع مود ورزشی و سنسورهای شتاب‌سنج، ژیوسکوپ و قطب‌نما، یکی از بهترین ساعت‌هایی است که شیائومی تولید کرده.

کدام اسمارت واچ‌ زنانه قابلیت مکالمه دارند؟

گلکسی واچ ۳، گلکسی واچ ۵ و اپل واچ سری ۸ تعدادی ساعت‌ مچی هوشمند زنانه هستند که قابلیت اتصال به موبایل از طریق بلوتوث، و مکالمه را دارند.

ads

بهترین بازی هایی که می‌توانید روی مک بوک اجرا کنید، کدام است؟

بهترین بازی های مک بوک

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *