معرفی بهترین مدل ترازوی دیجیتال

ترازوهای دیجیتال دارای صفحه نمایشی دیجیتالی هستند و معمولا دقت اندازه‌گیری دقیقی دارند. اکثر این ترازوها دقت سنجش بالایی دارند و می‌توانند وزن اشیای بسیار سبک را نیز اندازه‌گیری کنند. مدل دیگری از ترازوی دیجیتال وجود دارد که هوشمند عمل می‌کند. آن‌ها قابلیت‌هایی فراتر از اندازه‌گیری وزن دارند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی می‌توانید با قدم گذاشتن روی ترازو اطلاعاتی فراتر از وزن بدن به دست آورید. ترازوهای هوشمند می‌توانند دیدگاه کلی از سلامت بدن افراد به آن‌ها ارائه کنند. قیمت این ترازوها نسبت به مدل‌های معمولی کمی بیشتر است؛ اما باتوجه به ویژگی ردیابی سلامت بدن، وصل شدن به وای فای و بلوتوث که با خرید ترازوی هوشمند به دست می‌آورید، ارزش هزینه کردن را دارند. اندازه گیری BMI، ضربان قلب و ترکیبات چربی بدن برخی از آمارهایی هستند که می‌توانید با بهترین ترازوهای دیجیتال هوشمند به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم بهترین ترازو دیجیتالی را همراه با امکاناتی که ارائه می‌دهد به شما معرفی کنیم.

انواع ترازو را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت ترازو دیجیتال

منظور از ترازوی دیجیتال چیست؟

اکثر افراد بیشتر از ترازو برای وسیله‌ای به عنوان سنجش وزن استفاده می‌کنند؛ اما امروزه با بوجود آمدن ترازوهای دیجیتال پیشرفته‌تر شما می‌توانید ترازوی دیجیتالی تهیه کنید که دقت سنجش بالایی داشته باشد تا وزن اشیای سبک را نیز اندازه‌گیری کنید. ترازوهای دیجیتال به گونه‌ای طراحی شده‌اند که جاذبه و کشش روی دقت سنجش آن تاثیری نداشته باشد.

بهترین مدل ترازوی دیجیتال خانگی

در مطلبی دیگر به راهنمای خرید ترازوی دیجیتال پرداخته ایم. در ادامه بهترین ترازوهای دیجیتال را به شما معرفی و نگاه کلی به قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن خواهیم داشت.

ترازو دیجیتال امسیگ مدل GW30

ترازو دیجیتال امسیگ مدل GW30

ترازوی دیجیتال امسیگ مدل GW30 دارای طراحی زیبا و سطحی شیشه‌ای است که ظاهری مربع شکل دارد. منبع تغذیه این ترازو 2 عدد باتری لیتیوم یونی است. صفحه نمایش دیجیتال LCD آن امکان خواندن وزن را راحت‌تر می‌کند؛ همچنین اخطار اضافه بار نیز دارد و درصورت قرار دادن وسیله‌ای بیشتر از ظرفیت سنجش آن روی LCD خطا را نمایش می‌دهد. دو واحد متفاوت تنظیم اندازه‌گیری وزن دارد که بین سنجش وزن KG و LB می‌توانید واحد سنجش مورد نظرتان را تنظیم کنید.

از قابلیت‌های قابل توجه این وسیله می‌توان به صفر شدن خودکار و خاموش شدن خودکار آن اشاره کرد. دقت سنجش ترازوی دیجیتال امسیگ از 100 گرم تا 150 کیلوگرم است که در صورت قرار دادن وسیله‌ای بیشتر یا کمتر از بازه فوق خطا می‌دهد.

قیمت ترازو دیجیتال امسیگ مدل GW30

ترازو دیجیتال هوشمند هیسکا مدل HS-1000

ترازوی دیجیتال hiska-hs-1000

ترازوهای دیجیتالی که هوشمند نیز هستند همانطور که قبل‌تر اشاره کردیم مناسب افرادی هستند که علاوه بر سنجش وزن نیاز دارند تا بررسی کلی و دقیقی از سلامت بدنشان نیز داشته باشند. ترازو دیجیتال هوشمند سیکا مدل HS-1000 دقت سنجش از 200 گرم تا 180 کیلوگرم را دارد؛ بنابراین با استفاده از این ترازو می‌توانید اجسام خیلی سبک را نیز اندازه گیری کنید.

این ترازو برنامه مخصوص به خود را دارد که از طریق آن می‌توانید به بلوتوث وصل شوید و اطلاعات به دست آمده درباره وضعیت سلامتتان را بررسی و ذخیره کنید. نمایشگر قرار گرفته روی صفحه شیشه‌ای آن LED است که زیبایی خاصی به دستگاه بخشیده و مصرف باتری کمتری نیز دارد. اگر به دنبال بهترین مدل ترازو دیجیتال هستید، ترازو دیجیتال هوشمند سیکا مدل HS-1000 می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

قیمت ترازو دیجیتال هیسکا مدل HS-1000

ترازو دیجیتال افق مدل 2003D

خرید ترازو دیجیتال افق مدل 2003D

ترازو دیجیتال افق مدل 2003D یکی از بهترین ترازوهای دیجیتال موجود در بازار است که کاربران زیادی نیز آن را خریداری کرده‌اند. دقت سنجش این ترازو از 50 گرم تا 150 گرم است و دو واحد اندازه گیری کیلوگرم و پوند نیز دارد. شما می‌توانید باتوجه به نیاز هرکدام از این واحدهای شمارش را تنظیم کرده و استفاده کنید. برای نتیجه دقیق و بدون خطا بهتر است ترازو را روی سطح صاف قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه:
تفاوت ترازو هوشمند و معمولی

ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi-Composition-Scale2

خرید ترازوی هوشمند شیائومی scale 2

شیائومی در تولید و ساخت گجت‌های هوشمند در بین سایر رقبا همیشه در حال درخشش است. یکی از گجت‌های کاربردی این کمپانی ترازوی دیجیتال هوشمند Mi-Composition Scale 2 نام دارد. با ایستادن روی این ترازو جریان الکتریکی خیلی ضعیفی به بدنتان ارسال می‌شود. با استفاده از این جریان ترازو می‌تواند 13 ویژگی از سلامت بدنتان مانند وزن بدن، توده استخوان، میزان آب بدن، حجم عضلات و غیره را بررسی کند. تمامی این اطلاعات را از طریق بلوتوث به برنامه مخصوص شیائومی منتقل می‌کند و با استفاده از برنامه می‌توانید جزئیات دقیقی درباره بدنتان بدست آورید. دقت اندازه‌گیری این ترازو به علت وجود سنسور G شکل بسیار دقیق است و می‌تواند وزن اشیا، اجسام و مواد خوراکی از 50 گرم تا 150 کیلوگرم را بسجند.

قیمت ترازو دیجیتال شیائومی scale 2

ترازو دیجیتالی بیورر مدل PS240

خرید ترازو دیجیتا بیورر ps240

یکی دیگر از بهترین ترازوهایی که در این لیست قرار گرفته ترازوی دیجیتالی بیورر است. بیشترین وزنی که این ترازو تحمل می‌کند 180 گرم تخمین زده شده و روی آن پوششی از جنس پلاستیک در نظر گرفته‌اند تا از سر خوردن کاربر جلوگیری شود. ترازوی بیورر سیستم خاموشی خودکار دارد و به یک صفحه‌نمایش LCD برای نمایش وزن مجهز شده است. انرژی مورد نیاز آن نیز توسط سه باتری نیم قلمی تامین می‌شود.

ترازو دیجیتال بوش مدل PPW3300

مشخصات و خرید ترازو PPW3300

بوش یکی از بهترین و برترین تولیدکنندگان لوازم خانگی است. این بار سراغ ترازوی آن رفته‌ایم. ترازوی بوش مدل PPW3300 از ارزش خرید بالایی برخوردار شده است. دستگاه سنسور خاموشی خودکار دارد و به محض اینکه کاربر از روی آن کنار رفت خاموش می‌شود. نهایت تحمل وزن این ترازو 180 گرم است و دقت 100 گرمی دارد که باعث می‌شود با استفاده از آن بتوانید اجسام سبک را نیز اندازه‌گیری کنید. نمایشگر قرار گرفته روی صفحه ترازو در صورتی که باتری آن کم یا رو به پایان باشد عبارت LO را نمایش می‌دهد.

جمع‌بندی

در این مقاله بهترین مدل ترازوی دیجیتال خانگی را به شما معرفی کردیم. ترازوهای دیجیتال نسبت به سایر ترازوهای قدیمی از دقت و کیفیت بالاتری برخوردارند و اشتباهات کمتری نیز دارند. از بین مدل‌های معرفی شده می‌توانید هرکدام را که پاسخگوی نیازهایتان است را انتخاب کنید.

سوالات متداول

ترازو دیجیتال چیست؟

ترازوی دیجیتال مدل پیشرفته‌تر ترازوهای آنالوگ است که روی آن نمایشگری برای نشان دادن دقیق وزن قرار گرفته است.

ads

مقایسه Macbook air و Pro ساخت 2022 و 2023 را در مطلب بالا از دست ندهید.

تفاوت مک بوک ایر و پرو

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *