معرفی بهترین کابل شارژر

برای شارژ مجدد گوشی مهمترین وسیله‌ای که نیاز دارید کابل شارژر محسوب می‌شود. بدون داشتن کابل شارژر مناسب امکان شارژر کردن مجدد باتری گوشی وجود ندارد. امروزه تنوع در تولید کابل شارژرها باعث شده تا با مدل‌های مختلفی از کابل شارژ اعم از اورجینال تا فیک رو به رو باشیم. برای آسیب نرسیدن به باتری دستگاه و عمر طولانی‌تر آن بهتر است هنگام خرید اقدام به انتخاب کابلی کنید که اورجینال و اصل باشد. کابل‌های تقلبی کنترلی بر ولتاژ خروجی ندارند و در طولانی مدت باعث آسیب رساندن جدی به گوشی می‌شوند. در این مقاله بهترین کابل شارژر برای گوشی را معرفی خواهیم کرد.

مشاهده قیمت انواع کابل شارژر موجود در تکنولایف: کابل شارژ

بهترین کابل شارژ

بهترین کابل شارژ با توجه به گوشیتان می‌تواند متفاوت باشد. ابتدا باید متوجه شوید که درگاه ورودی شارژ گوشی هوشمندتان از چه نوعی است. درگاه‌های شارژ معمولا USB Type-C و Micro USB هستند.

کابل USB به Type-C هیسکا مدل LX405 طول 1 متر

کابل USB به Type-C هیسکا مدل LX405 یکی از کابل‌های با کیفیت تولید شده توسط این برند است که با استفاده از آن می‌توانید گوشی‌های اندرویدی و سامسونگ خود را شارژ کنید. طول این کابل شارژ به 1 متر می‌رسد و اندازه آن به شما کمک می‌کند تا هنگام شارژ نیز بتوانید از دستگاهتان استفاده کنید. از کابل هیسکا می‌توانید علاوه بر شارژ کردن گوشی هوشمندتان انتقال فایل نیز انجام دهید. جنس در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع طرح چرمی است و عمر طولانی تری به آن می‌دهد. با استفاده از جنس در نظر گرفته شده برای آن دیرتر پوسیده یا پاره می‌شود و می‌توانید مدت زمان بیشتری از این کابل شارژ استفاده کنید. کابل شارژر هیسکا از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تا 60 وات را ساپورت کند. این کابل شارژ را می‌توان به عنوان یکی از بهترین کابل فست شارژ نام برد.

کابل USB به Type C هیسکا مدل LX405

کابل USB به USB-A یوگرین US284 مدل 50942 طول 2 متر

اگر بهترین کابل شارژر سامسونگ را نیاز دارید که علاوه بر شارژ کردن گوشی امکان انتقال اطلاعات نیز داشته باشد، کابل شارژ یوگرین مدل US284 انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. این کابل روکش کنفی دارد؛ بنابراین از طول عمر بالایی نیز برخوردار شده است. این کابل محافظت در برابر ولتاژ بیش از حد دارد و اجازه آسیب رسیدن به گوشی هوشمند را نمی‌دهد؛ همچنین می‌توانید از آن برای انتقال اطلاعات با سرعت 480 مگابیت بر ثانیه نیز استفاده کنید. برای کانکتور سر شارژ قابلیت چرخش 90 درجه در نظر گرفته شده تا در صورت چرخش یا استفاده از گوشی هنگام شارژ آسیبی به کابل وارد نشود. کابل یوگرین در برابر خمیدگی نیز مقاومت نسبی دارد. از ویژگی‌هایی که این محصول را تبدیل به بهترین کابل فست شارژ می‌کند می‌توان به پشتیبانی از فناوری‌های QuickCharge 3.0 و QuickCharge 2.0 اشاره کرد.

کابل USB-C به USB2 یوگرین US284 مدل 50942

کابل USB به USB-C و Micro USB یوگرین US177 مدل 30875 طول 1 متر

کابل یوگرین US177 یکی از محصولاتی است که با خرید یک کابل می‌توانید دو کابل با خروجی متفاوت دریافت کنید. این محصول یک سری USB Typ-C و یک سری Micro USB دارد. طول کابل آن 1 متر است و برای انتقال اطلاعات و شارژ کردن گوشی‌های اندرویدی و سامسونگ از آن استفاده می‌شود. کابل شارژر یوگرین می‌تواند با سرعت 480 مگابایت بر ثانیه داده‌ها را منتقل کند. کانکتورهای استفاده شده در این محصول فلزی هستند و مقاومت بالایی نیز دارند؛ بنابراین دیرتر می‌شکنند یا کمتر دچار آسیب می‌شوند. این محصول بهترین کابل شارژر اندروید محسوب می‌شود و ارزش خرید بالایی نیز دارد.

کابل USB به USB-C و Micro USB یوگرین US177 مدل 30875

کابل تبدیل USB-A به USB-C بلکین مدل CAB001bt3M طول 3 متر

کابل شارژر بلکین مدل CAB001bt3M قادر به شارژ کردن دستگاه‌هایی است که ورودی USB Type-C دارند؛ همچنین می‌توانید از آن برای انتقال اطلاعات نیز استفاده کنید. طول کابل شارژر بلکین 3 متر است که به شما امکان می‌دهد به راحتی از گوشی یا محصولی که به شارژ وصل کرده‌اید استفاده کنید. جنس در نظر گرفته شده برای بدنه کابل از کیفیت بالایی برخوردار شده و 8000 خم شدگی با بالاترین تحمل خم شدگی برای آن تخمین زده شده است؛ همچنین کابل شارژر بلکین از فناوری شارژ سریع نیز بهره‌ برده است.

کابل میکرو یو اس بی تسکو مدل TCA194 طول 1 متر

برخی از گوشی‌های قدیمی‌تر نیز هستند که درگاه Micro USB دارند و برای شارژ کردن مجدد آن‌ها نیاز به کابل شارژری دارید که میکرو یو اس بی باشد. کابل تسکو مدل TCA194 یکی از محصولات با کیفیت این برند است که طول کابل 1 متر دارد. همانند اکثر کابل‌های موجود در بازار این کابل نیز علاوه بر شارژ کردن گوشی برای منتقل کردن اطلاعات نیز استفاده می‌شود. جنس بدنه در نظر گرفته شده برای کابل کتان است که عمر بالا و مقاومت بیشتری به آن می‌دهد.

کابل میکرو یو اس بی تسکو مدل TCA194

کابل تبدیل USB به میکرو USB انکر مدل A8132 PowerLine طول 90 سانتی متر

انکر یکی از برندهای شناخته شده در تولید لوازم جانبی محسوب می‌شود که طرفداران زیادی نیز دارد. کابل میکرو یو اس بی انکر مدل A8132 بهترین کابل شارژر سامسونگ است. این کابل روکشی از نوع PVC دارد و در برابر ضربه مقاومت می‌کند و طول عمر بالایی دارد؛ همچنین در تست‌های انجام شده روی این کابل ثابت شده که در برابر خمیدگی نیز می‌تواند مقاومت خوبی داشته باشد. این کابل شارژر با انواع تبلت‌ها و گوشی‌هایی که درگاه Micro USB دارند سازگار است.

کابل شارژ USB به میکرو USB انکر مدل A8132 PowerLine

کابل تبدیل USB به microUSB پرووان مدل PCC170 طول 1 متر

آخرین گزینه در لیست بهترین کابل شارژ اندروید متعلق به برند پرووان است. این کابل شارژ طول 1 متر دارد و مناسب برای گوشی های اندرویدی است که پورت Micro USB دارند. برای بالاتر بردن طول عمر کابل و امکان استفاده طولانی تر از آن جنس بدنه آن از پلاستیک ضخیم و با کیفیت در نظر گرفته شده تا در برابر گره خوردن یا خم شدن به راحتی نشکند. با استفاده از این کابل می‌توانید به راحتی گوشی را شارژ کنید یا اطلاعات مورد نیازتان را منتقل کنید.

کابل تبدیل USB به microUSB پرووان مدل PCC170

کابل تایپ سی به لایتنینگ باسئوس مدل CATLXC-01 طول 2 متر

گوشی‌های ایفون برخلاف سایر برندها درگاه USB Type-C یا Micro USB ندارند و برای استفاده از آن‌ها باید از کابلی استفاده کنید که لایتنینگ باشد. باسئوس یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید لوازم جانبی گوشی است. یکی از بهترین کابل شارژر آیفون که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم متعلقه به این برند است. کابل شارژر باسئوس مدل CATLXC-01 طول 2 متر دارد و مخصوص گوشی‌های آیفون طراحی شده است. بدنه کابل کیفیت بالایی دارد و در برابر ضربه و خم شدن مقاومت نسبی دارد. سرعت انتقال داده این کابل به 480 مگابایت بر ثانیه می‌رسد؛ بنابراین می‌توانید فایل‌هایتان را با سرعت بالا انتقال دهید. کابل باسئوس قابلیت پشتیبانی از پروتکل شارژ سریع PD با توان 20 وات و 18 وات را نیز دارد. هنگامی که شارژر را به گوشی وصل می‌کنید روی آن چراغی قرار گرفته که به کابل زیبایی بخشیده است. سری لایتینگ باسئوس مدل CATLXC-01 قابل جدا شدن است و قابلیت مگنتی دارد.

کابل تایپ سی به لایتنینگ باسئوس مدل CATLXC-01

کابل لایتنینگ زیلوت مدل C03i – طول 1 متر

کابل شارژ زیلوت مدل C03i یکی از بهترین کابل‌ها برای افرادی است که نیاز به کابلی برای شارژ آیفون دارند. جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کابل پلاستیکی است در نتیجه مقاومت بالایی دارد و به راحتی پاره نمی‌شود. با استفاده از این کابل می‌توانید هم به شارژ کردن آیفون بپردازید و هم اطلاعات آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ شخصی منتقل کنید. طول کابل در نظر گرفته شده برای این محصول 1 متر است که عدد مناسبی محسوب می‌شود و امکان کار کردن با گوشی را هنگام شارژ فراهم می‌کند.

کابل لایتنینگ زیلوت مدل C03i

کابل USB به Lightning انکر Anker A8823H11 طول 1.8 متر

انکر برندی چینی است که در زمینه تولید شارژر و کابل شارژ شهرت زیادی دارد. کابل لایتنینگ A8823H11 از محصولات با کیفیت این کمپانی به شمار می‌رود بهترین کابل شارژر ایفون محسوب می‌شود. این محصول موفق به دریافت گواهی MFI شده و توانایی مقاومت تا 35000 خم را دارد. طول این کابل نیز 1.8 متر است و از آن می‌توانید برای شارژ یا انتقال اطلاعات ایفون استفاده کنید؛ همچنین این محصول از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

کابل USB به Lightning انکر Anker A8823H11

کابل لایتنینگ تسکو مدل TCI601 طول 1 متر

کابل لایتنینگ تسکو مدل TCl1601 یکی از خوش قیمت‌ترین کابل شارژرها برای ایفون است. این محصول با توجه به قیمت مناسبی که دارد از ویژگی‌های زیادی نیز برخوردار شده است. کابل تسکو برای شارژ و انتقال اطلاعات استفاده می‌شود و 1 متر طول دارد. از برترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به مقاومت در برابر نوسانات ولتاژ و جریان برق اشاره کرد؛ همچنین کابل شارژر تسکو در برابر گره خوردن نیز مقاوم است. از دیگر قابلیت‌های آن پشتیبانی از فناوری شارژ سریع محسوب می‌شود. این محصول یکی از بهترین کابل شارژر آیفون است که قیمتی اقتصادی با قابلیت‌های زیاد دارد.

کابل لایتنینگ تسکو مدل TCI601

جمع بندی

کابل شارژر از اصلی‌ترین و مهمترین لوازم جانبی گوشی محسوب می‌شود که کیفیت و اصالت آن اهمیت بالایی دارد. برای خرید کابل شارژ اصلی حتما نیازی نیست تا هزینه زیادی پرداخت کنید. مدل‌های معرفی شده در مقاله فوق بازه‌های قیمتی متفاوتی دارند که به راحتی با توجه به بودجه و نیازتان می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سوالات متداول

بهترین کابل شارژر سامسونگ کدام مدل است؟

کابل تبدیل USB به میکرو USB انکر مدل A8132 PowerLine طول 90 سانتی متر را می‌توان یکی از بهترین کابل شارژرهای سامسونگ نامید.

بهترین کابل شارژر ایفون کدام مدل محسوب می‌شود؟

بهترین کابل شارژر آیفون متعلق به باسئوس مدل CATLXC-01 طول 2 متر است که ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌کند.

ads

در این مطلب به مقایسه مک بوک ایر M1 با مک بوک ایر M2 میپردازیم. آیا این هزینه بیشتر به صرفه است؟

تفاوت مک بوک ایر M1 و M2

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *