نحوه ارسال پیام به موبایل فرزند در ESET Parental Control

نرم افزار ESET Parental Control یکی بز بهترین نرم افزار نظارت والدین بر فعالیت کودکان در دنیای مجازی برای دستگاه های اندروید می باشد. در نزم افزار ESET Parental Control میتوانید با مشخص نمودن سن کودکتان مشخض کنید که چه نرم افزارهایی اجازه باز شده روی دستگاه را داشته باشد، موقعیت فرزندتان را روی نقشه ببینید و … . در این مقاله میخواهیم نحوه ارسال پیام به دستگاه فرزند را با استفاده از نرم افزار ESET Parental Control مرور کنیم. با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله میخوانیم:

– ارسال پیام به کودکتان در ESET Parental Control for Android

لایسنس محصول پرنتال کنترل نود 32 در فروشگاه آرانکو موجود می باشد، برای خرید لایسنس نود 32 ، ESET Parental Control for Android و سایر محصولات ESET به صفحه فروشگاه مراجعه نمایید.

important

روی دستگاه والدین باید ESET SMS Tool را نصب کنید

برای ارسال پیام در ESET Parental Control for Android باید نرم افزار ESET SMS Tool روی موبایل والدین نصب شده باشد. در این قسمت میتوانید نرم افزار ESET SMS Tool را دانلود کنید. tick

فقط در نرم افزار ESET Parental Control امکان ارسال پیام دارد

برای ارسال پیام در ESET Parental Control این نرم افزار باید روی هر دو گوشی نصب باشد.

آموزش ارسال پیام در ESET Parental Control for Android

1- نرم افزار ESET Parental Control را در گوشی والدین باز کنید.

2- در صفحه اصلی نرم افزار ESET Parental Control صفحه را به پایین اسکرول کنید و در قسمت Parental Messages گزینه Locate Device را لمس کنید.

صفحه اصلی Parental Messages در گوشی والدین

شکل 1-1

3- گیرنده پیام را انتخاب کنید.

انتخاب گیرنده پیام در پرنتال کنترل

شکل 2-1

4- یک صفحه پیام متنی حاوی یک علامت سوال (؟) برای شما باز منی شود. علامت سوال برای بازیابی موقعیت مکانی فرزندتان می باشد. بعد از علامت سوال می توانید پیام خود را تایپ و ارسال کنید.

تایپ پیام مورد نظر در Parental Control نود 32

شکل 3-1

5- پس از ارسال پیام، تصویر زیر در گوشی فرزندتان نمایش داده می شود و تا زمانی که پیام شما خوانده نشود امکان استفاده مجدد از گوشی برای فرزندتان وجود ندارد.

ارسال پیام در کنترل والدین نود 32

شکل 4-1

6- در نهایت در دستگاه والدین پیامی مشابه تصویر زیر دریافت می شود که شامل یک لینک است. با باز کردن لینک موقعیت مکانی دستگاه فرزند نمایش داده می شود.

دریافت لوکیشن فرزند با استفاده از پرنتال کنترل نود 32

شکل 4-1

قبلیمطلب قبلیبکاپ گرفتن از تنظیمات در ESET Mobile Security مطلب بعدیاجرا نشدن Web and Email Protection محصولات ESET در macOS Big Surبعدی

برای مشاهده تمام آموزش های مربوط به محصولات ESET به صفحه آموزش نود 32 بروید، همچنین اگر آموزش خاصی مد نظرتان هست که در سایت پیدا نکرده اید در قسمت نظرات اعلام کنید تا هر چه سریع تر آموزش آن در سایت قرار داده شود.

خیلی خوشحال میشویم اگر نظر، ابهام و یا سوالی درباره این مطلب آموزشی دارید آنرا در بخش نظرات مطرح نمایید. نظرات ارزشمند شما موجب خواهد شد کیفیت و ارزش این مطلب بالاتر رود.

نوشته نحوه ارسال پیام به موبایل فرزند در ESET Parental Control اولین بار در لایسنس آنتی ویروس نود 32 | خرید لایسنس نود 32 | لایسنس eset | آرانکو. پدیدار شد.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *