چگونه در اینستاگرام ریپلای کنیم

در طی سال‌های اخیر اینستاگرام بالاترین سرعت رشد را در میان پلتفرم‌های اجتماعی داشته است. هدف اصلی اینستاگرام در ابتدا اشتراک عکس یا فیلم با متن کوتاه پایین آن (کپشن) بود؛ اما به مرور زمان قابلیت‌های دیگری مانند استوری گذاشتن و ریلز هم اضافه شدند. در گذشته کمتر کاربری مایل به چت کردن در قسمت دایرکت اینستاگرام بود تا اینکه مارک زاکربرگ از آپدیت ریپلای دایرکت اینستاگرام رونمایی کرد. پس از ارائه این آپدیت، فعال کردن ریپلای اینستا به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران در استفاده از اینستاگرام تبدیل شد. اگر شما هم به این دغدغه دچار هستید یا به دنبال اموزش تصویری ریپلای در اینستاگرام هستید؛ بهتر است تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

آخرین قیمت امروز گوشی های موبایل را در سایت تکنولایف مشاهده کنید: قیمت گوشی

علاوه بر این، فیسبوک با معرفی پیام‌رسانی بین این دو سایت، اینستاگرام و مسنجر را به طور کامل ادغام کرده است. رابط پیام‌رسان اینستاگرام با نام دایرکت به دنبال این بروزرسانی ویژگی‌های هیجان‌انگیز زیادی را از مسنجر دریافت می‌کند. واکنش‌های ایموجی سفارشی، تم‌های چت رنگارنگ، پاسخ‌ها و ارسال پیام، برچسب‌های سلفی، حالت ناپدید شدن، افکت‌های پیام متحرک و عملکرد Watch Together در مسنجر ابزارهای پیام‌رسان جدید در اینستاگرام هستند.

از میان تمام ابزارهای جدید اینستاگرام دایرکت، پاسخ دادن به یک پیام اینستاگرامی خاص قطعا مفید است. کاربران اینستاگرام اکنون می‌توانند پیام‌های فردی را در دایرکت نقل قول کرده و به آنها پاسخ دهند یا در واقع آن را ریپلای کنند. مشابه مسنجر و واتساپ، ویژگی «Swipe to answer to messages» در اینستاگرام کار می‌کند. شما می‌توانید مستقیما به یک پیام خاص در یک چت شخصی یا گروهی با ویژگی «Swipe to Reply» پاسخ دهید. پاسخ‌های نقل شده، مکالمات طولانی را به خصوص در چت‌های گروهی بزرگ معنادار می‌کند.

بنابراین در این مقاله یاد می‌گیریم، چگونه در اینستا ریپلای کنیم در اندروید و چگونه در اینستا به پیام پاسخ دهیم. بنابراین در این مقاله تا انتها همراه ما باشید تا همه چیز را در مورد ریپلای کردن به شما آموزش دهیم.

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان کدام است؟
بهترین لپ تاپ های دانشجویی

چگونه در اینستا ریپلای کنیم

آموزش ریپلای کردن در اینستاگرام

شاید برای شما در ابتدا سوال پیش بیاید که ریپلای یعنی چه؟ ساده‌ترین معنی برای کلمه انگلیسی ریپلای (Replay) را «پاسخ» می‌توان دانست. ریپلای اینستاگرام به معنای جواب دادن به یک کامنت خاص و یا یک پیام خاص است به‌طوری که جواب شما زیر نظر قبلی درج شود. برای انجام این کار لازم نیست خیلی کار سختی انجام دهید. همانطور که انتظار می‌رود ریپلای دایرکت اینستاگرام متفاوت از ریپلای کامنت‌هاست. همچنین فعال كردن ريپلاي اينستاگرام اندروید با نسخه iOS تفاوتی ندارد. برای یادگیری فعال کردن ریپلای اینستاگرام تا پایان مقاله همراه ما باشید.

خرید مک بوک

در اینستاگرام، اگر می‌خواهید شخصی را تگ کنید، علامت @ را تایپ کنید، سپس شروع به تایپ نام کاربری او کنید. اینستاگرام از افرادی که شما آنها را دنبال می‌کنید، پیشنهاداتی ارائه می‌دهد تا بتوانید یکی را انتخاب کنید. اغلب نام افرادی را که ابتدا روی آن تصویر نظر داده‌اند و احتمالا افرادی را که شما با آنها بیشتر در ارتباط هستید، ارائه می‌دهد. وقتی پیشنهادات ظاهر می‌شوند، می‌توانید روی شخصی که می‌خواهید ریپلای بزنید ضربه بزنید یا به تایپ کردن ادامه دهید تا پیشنهادات هدفمندتری ایجاد کنید. هنگامی که روی گزینه خود در لیست ضربه بزنید، نام آنها در نظر شما ظاهر می‌شود و می‌توانید به تایپ نظر خود ادامه دهید.

شخصی که نظر داده از پاسخ شما مطلع نخواهد شد مگر اینکه او را تگ کنید. اگر او را تگ کنید یا با ریپلای جواب او را بدهید. بنابراین دفعه بعد که با گوشی خود وارد اینستاگرام می‌شود، یک اعلان دریافت می‌کند مبنی بر اینکه شخصی روی عکس‌هایش نظر گذاشته یا او را ریپلای کرده است و نظر شما را در لیست اعلان‌ها می‌بیند.

بیشتر بخوانید:
قوانین اینستاگرام برای افزایش فالور

ریپلای کردن به یک پیام خاص در اینستاگرام

از دست دادن پیام در دایرکت‌های اینستاگرام، به خصوص در یک متن گروهی بزرگ، واقعا آسان است. شما می‌توانید با پاسخ دادن مستقیم به یک پیام خاص، از این مشکل جلوگیری کنید. در ادامه نحوه پاسخگویی مستقیم به پیام‌ها در دایرکت اینستاگرام و اموزش تصویری ریپلای در اینستاگرام را مشاهده خواهید کرد. اگر احساس می‌کنید که برای نحوه فعال کردن ریپلای اینستاگرام به آموزش نیاز دارید، ادامه دادن به خواندن این مطلب برای شما مفید خواهد بود.

توانایی پاسخگویی مستقیم به یک پیام خاص یکی از ویژگی‌های به‌روزرسانی پیام‌رسان اینستاگرام است. اگر هنوز ریپلای اینستاگرام برای شما فعال نیست، می‌توانید این ویژگی را از منوی تنظیمات برنامه فعال کنید. برای فعال كردن ريپلاي اينستاگرام اندروید یا iOS ابتدا به تب Profile خود بروید و روی دکمه منوی در گوشه سمت راست بالای رابط ضربه بزنید. در اینجا به Settings > Update Messaging بروید.

ریپلای کردن پیام در دایرکت

ریپلی کردن در دایرکت

ریپلای مسیج در اندروید و آیفون

برای شروع، برنامه «اینستاگرام» را در گوشی هوشمند خود باز کنید و سپس روی نماد «مسنجر» از گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی اینستاگرام ضربه بزنید.

ریپلی مسیج در اینستاگرام

آموزش ریپلای اینستا

در اینجا، پیامی را پیدا کنید که می‌خواهید به آن پاسخ دهید. روی پیام به سمت راست بکشید تا دکمه پاسخ را ببینید و رها کنید. اگر به پیام خود پاسخ می‌دهید، انگشت خود را به سمت چپ بکشید.

آیکون مخصوص ریپلای مسیج

همچنین، می‌توانید پیامی را فشار داده و نگه دارید و روی دکمه «Reply» ضربه بزنید.

چطور در اینستا Reply کنیم

اکنون خواهید دید که پیام اصلی در بالای کادر متن نمایش داده می‌شود. این بدان معنی است که پاسخ فعلی شما به پیام خاص مرتبط می‌شود. اکنون پاسخ خود را تایپ کرده و روی دکمه «Send» ضربه بزنید.

ارسال Reply در اینستاگرام

پاسخ شما همراه با پیام اصلی در بالای صفحه نمایش داده می‌شود و به راحتی می‌توانید ببینید به چه چیزی پاسخ می‌دهید.

ریپلای اینستاگرام

آموزش های مرتبط با اینستا:
آموزش نحوه دانلود پروفایل اینستاگرام مخاطبین

نحوه پاسخگویی مستقیم به یک پیام در اینستاگرام برای وب

هنگامی که به پیام‌رسانی چند پلتفرمی جدید به‌روزرسانی شدید، امکان پاسخ دادن به یک پیام خاص نیز برای اینستاگرام در وب در دسترس خواهد بود. برای دسترسی به این ویژگی، وب سایت اینستاگرام را در هر مرورگر وب رایانه خود باز کنید و به بخش پیام‌ها (DM) بروید.

ریپلای چیست در اینستا

یک مکالمه را از سمت چپ صفحه انتخاب کنید.

چگونه در اینستا به پیام پاسخ دهیم

در نمای مکالمه، پیامی را که می‌خواهید مستقیما به آن پاسخ دهید، پیدا کرده و روی آن نگه دارید. روی دکمه “Reply” کلیک کنید.

چرا ریپلای اینستا نمیاد

سپس یک پیام را در کادر متن وارد کنید و روی دکمه “send” کلیک کنید. اکنون پیام اصلی در بالای پاسخ شما ضمیمه خواهد شد.

اموزش تصویری ریپلای در اینستاگرام

متن ریپلای اینستا چیست؟

گاهی اوقات پیش می‌آید که قابلیت ریپلای دایرکت اینستاگرام برای عده‌ای کاربران فعال نمی‌شود. اینستاگرام اعلام کرده است: درصورتیکه پس از گذشت مدتی از دریافت آپدیت و با اطمینان به آپدیت بودن نسخه اندروید یا iOS گوشی باز هم کاربران امکان استفاده از ریپلای اینستاگرام را نداشتند، بهتر است با فرستادن ایمیلی کمک بخواهند تا این حالت روی اینستاگرام آن‌ها نیز فعال شود. برای فعال کردن ریپلای اینستاگرام نیاز است تا از متن ریپلای اینستا استفاده کنید. متن ریپلای اینستا متنی است که در آن به زبان انگلیسی توضیح فعال نبودن حالت ریپلای نوشته شده است و کاربر می‌تواند با ایمیل کردن آن نسبت به فعال کردن این قابلیت اقدام کند. در متن تنها کافیست تا از عبارت کوتاه و مختصر مفید انگلیسی «حالت ریپلای برای دایرکت شما فعال نیست» استفاده کنید.

سوالات متداول

چرا ریپلای اینستا نمیاد؟ اینستاگرام یک پلتفرم اجتماعی است که دائما درحال بروزرسانی و آپدیست است. بنابراین هرگاه یک ویژگی مانند این برای شما کار نکرد، سعی کنید اول بروز بودن برنامه خود را بررسی کنید. با توجه به ادغام مسنجر فیس بوک و اینستاگرام ممکن است این مشکل با بروزرسانی به راحتی برای شما حل شود.

ریپلای چیست در اینستا؟ ریپلای یا پاسخ دادن، نوعی جواب است که به متن اصلی ضمیمه می‌شود و به راحتی قابل تشخیص است که در جواب کدام پیام این حرف زده شده است. این قابلیت در بیشتر برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام وجود دارد و بسیار کاربردی است.

چگونه در اینستا به پیام پاسخ دهیم؟ اگر می‌خواهید به کامنت زیر یک پست پاسخ دهید کافی است روی کلمه reply زیر کامنت کلیک کنید. پیام خود را بنویسید و دکمه ارسال را بزنید. به این ترتیب جواب شما به کامنت ضمیمه خواهد شد. برای ریپلای کردن به یک پیام خاص نیز از اموزش تصویری ریپلای در اینستاگرام که در بالا داده شده، استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:
آموزش تصویری بستن کامنت در پست و استوری اینستاگرام

ads

مقایسه Macbook air و Pro ساخت 2022 و 2023 را در مطلب بالا از دست ندهید.

تفاوت مک بوک ایر و پرو

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *