گوشی پوکو M6 Pro معرفی شد

شرکت پوکو از گوشی پوکو M6 Pro رونمایی کرد. ین گوشی به تراشه اسنپ دراگون ۴ نسل ۲ مجهز شده است. گوشی Poco M6 Pro در مدل‌هایی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. این گوشی جدید از کارت حافظه تا ۱ ترابایت هم پشتیبانی می‌کند.

مشخصات پوکو M6 Pro

گوشی پوکو M6 Pro با اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 راهی بازار می ‌شود. شرکت پوکو اعلام کرده که این گوشی تا سه سال به روزرسانی اندروید را دریافت می‌کند.

گوشی پوکو M6 Pro به صفحه نمایش ۶٫۷۹ اینچی با وضوح تصویر Full HD+ مجهز شده است. صفحه نمایشی از نوع LCD که تا ۵۵۰ نیت روشنایی تولید می‌کند و نرخ نوسازی آن به ۹۰ هرتز می‌رسد. نرخ نمونه برداری لمسی صفحه نمایش هم ۲۴۰ هرتز است. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که صفحه نمایش این گوشی با یک لایه گوریلا گلس محافظت می‌شود، اما مدل آن نشخص نیست.

گوشی پوکو M6 پرو به دوربین سلفی با حسگر ۸ مگاپیکسلی راهی بازار می‌شود. در پشت گوشی دو دوربین پشت قرار گرفته است. یک دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق با حسگر ۲ مگاپیکسلی روی این گوشی دیده می‌شود.

گوشی Poco M6 Pro با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار می‌شود و با شارژر ۲۲٫۵ وات راهی بازار خواهد شد.

گوشی پوکو ام ۶ پرو از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و فرستنده IR و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا دارد. حسگر تشخیص اثر انگشت روی لبه گوشی قرار گرفته است.

این گوشی هوشمند از گواهی IP53 پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی پوکو ام ۶ پرو

این گوشی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخل با قیمت ۱۳۵ دلار راهی بازار می‌شود. مدلی که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۱۶۰ دلار راهی بازار می‌شود.

ads

بهترین مدل لپ تاپ که هم اکنون می توانید بخرید، کدام است؟ در این پست معرفی کردیم.

بهترین و جدیدترین لپ تاپ های بازار ایران مرداد 1402

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *