بهترین هدست های گیمینگ برای PS5 در سال 2023

صدا یکی از عوامل تاثیرگذار هنگام بازی کردن است. اکثر بازی‌ها صداهای پس زمینه جذابی دارند که شنیدنشان به کیفیت بازی اضافه می‌کند؛ همچنین اگر اهل بازی‌های شوتر هستید قطعا می‌دانید که صدای پای حریف و جهت حمله از اهمیت بالایی برخوردار است. هدست یکی از لوازم جانبی هنگام بازی کردن است که در شنیدن صدای بهتر هنگام بازی می‌تواند تاثیرگذار باشد. در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید بهترین هدست برای ps5 را معرفی و درباره قابلیت‌های آن توضیحات کلی بدهیم.

معرفی بهترین مدل های هدفون برای ps5

در ادامه لیست قصد داریم بهترین هدفون را که مخصوص کنسول سونی است را معرفی کنیم.

هدفون بی سیم گیمینگ سونی مدل PULSE 3D مخصوص PS4 و PS5

بهترین هدست گیمینگ برای ps5 (هدفون بی سیم گیمینگ سونی مدل PULSE 3D)

اولین گزینه در ابتدای مقاله هدست گیمینگ برای ps5 هدفون بی سیم سونی مدل Pulse 3D است. این هدست ابعادی برابر با 132 در 222.2 در 226 میلی‌متر همراه با وزن 290 دارد که آن را تبدیل به محصولی خوش ساخت با وزنی سبک می‌کند و هنگام استفاده طولانی مدت احساس سنگینی و اذیتی برایتان ایجاد نخواهد کرد. این هدست گیمینگ با انواع دستگاه‌های ویندوز 10، مک، کنترلر دوال سنس، PlayStation VR، کنسول ps5 و ps4 سازگاری دارد.

نحوه قرارگیری هدفون رو گوشی است و آن را می‌توانید به صورت با سیم و بی‌سیم استفاده کنید. برای اتصال بی‌سیم آن می‌توانید از دانگل استفاده کرده و برای اتصال سیمی نیز از طریق کابل AUX کمک بگیرید. این محصول میکروفون دوگانه دارد که محل آن داخلی است و برای مکالمه و ارتباط با دوستان هنگام بازی طراحی شده است. با استفاده از دکمه‌های قرار گرفته روی محصول می‌توانید هدست را روشن یا خاموش، حجم صدا را زیاد یا کم، میکروفون را قطع یا وصل و بالانس صدا را هنگام چت در بازی تغییر دهید. از ویژگی‌های خاص این هدست می‌توان قابلیت پخش صدای سه بعدی، صدای فراگیر هفت کاناله و سازگاری با گوشی‌های هوشمند را نام برد. باتری قدرتمند آن نیز هنگام می‌تواند تا 12 ساعت پخش صدا داشته باشد.

قیمت هدفون بی سیم گیمینگ سونی مدل PULSE 3D مخصوص PS4 و PS5

انواع هدفون و هدست گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید: هدست گیمینگ

هدفون با سیم گیمینگ ریزر مدل Kraken X for PlayStation

بهترین هدست برای ps5 (هدفون گیمینگ ریزر مدل Kraken X for PlayStation)

هدفون با سیم گیمینگ ریزر می‌تواند از طریق جک سه و نیم میلی‌متری به کنسول وصل شود و بر کیفیت تجربه بازی تاثیر بهتری بگذارد. میکروفون این محصول روی کاپ قرار دارد و امکان صحبت و ارتباط با سایرین را برایتان فراهم می‌کند. اندازه درایور در هدفون موضوع با اهمیتی است؛ زیرا کیفیت صدا و بیس بستگی به آن دارد. هدست گیمینگ ریزر درایورهای 40 میلی‌متری دارد که بیانگر این موضوع است که به خوبی می‌تواند صدای بازی را منتقل و بیس خوبی را ایجاد کند. طول کابل این محصول به 1.5 متر می‌رسد؛ بنابراین هنگام اتصال به کامپیوتر می‌توانید فاصله بیشتر و فضای بزرگتری برای فاصله گرفتن از کیس داشته باشید. هدفون باسیم گیمینگ ریز با کنسول پلی استیشن، کامپیوتر و گوشی سازگاری دارد.

قیمت هدفون با سیم گیمینگ ریزر مدل Kraken X for PlayStation

هدفون با سیم گیمینگ ریزر مدل Kaira X for PlayStation

بهترین هدفون برای ps5 (هدفون گیمینگ ریزر مدل Kaira X for PlayStation)

هدفون باسیم گیمینگ ریزر مدل Kaira X playStation انتخاب مناسبی برای افرادی است که به دنبال بهترین هدفون برای ps5 هستند. این هدست به طور مستقیم به PS5 وصل می‌شود و برای وصل کردن آن به کامپیوتر باید از جک 3.5 میلی‌متری کمک بگیرید. طول کابل آن 1.3 متر است که عدد مناسبی محسوب می‌شود و کوتاه نیست. جنس در نظر گرفته شده برای گوشی‌های آن از مموری فوم است که در استفاده طولانی گوش را اذیت نمی‌کند. روی بدنه هدست دو دکمه در نظر گرفته شده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید صدای بازی را کم یا زیاد کرده و میکروفون را قطع کنید. اندازه درایورهای این محصول 50 میلی‌متر است که عدد قابل توجهی محسوب می‌شود و بیانگر صدای با کیفیت این هدست است.

قیمت هدفون با سیم گیمینگ ریزر مدل Kaira X for PlayStation

پیشنهاد مطالعه:
تفاوت هدفون گیمینگ و معمولی چیست

هدفون بی سیم گیمینگ ریزر مدل Kaira Pro for PlayStation

راهنمای خرید هدست ps5 (هدفون ریزر مدل Kaira Pro for PlayStation)

هدفون بی سیم گیمینگ ریزر مدل Kaira مناسب برای کنسول PS5، PS4 و دستگاه‌هایی با قابلیت انتقال صدا با بلوتوث است. روی گوشی‌های این هدست نورپردازی RGB قرار گرفته که ظاهری زیبا و گیمینگ به آن بخشیده است. باتری قرار گرفته در دل این محصول 11 ساعت با روشن بودن نورپردازی RGB و 30 ساعت با خاموش بودن نورپردازی شارژدهی دارد. این محصول را می‌توانید از طریق دانگل بلوتوثی به پلی استیشن وصل کنید؛ همچنین برد بلوتوث آن به 10 متر می‌رسد. با استفاده از دکمه‌های قرار گرفته روی هدست سونی می‌توانید صدای در حال پخش را زیاد و کم کنید. از دیگر مشخصات این هدست می‌توان به درایور 50 میلی‌متری، وزن 365 گرمی و پاسخ فرکانس 100 هرتز تا 10 کیلوهرتز اشاره کرد.

قیمت اهدفون بی سیم گیمینگ ریزر مدل Kaira Pro for PlayStation

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدست های گیمینگ

هدفون بی سیم گیمینگ ریزر مدل BlackShark V2 Pro

بهترین هدفون برای ps5 (هدفون ریزر مدل BlackShark V2 Pro)

هدست بی‌سیم گیمینگ ریزر از دو طریق بی‌سیم با بلوتوث 5.2 و با سیم از طریق USB Type-A وصل به کامپیوتر وصل می‌شود؛ همچنین برای وصل کردن آن به PS5 باید از کابل USB Type-A استفاده کنید. روی بدنه هدست ریزر دکمه‌هایی برای قطع یا وصل کردن میکروفون، سوییچ کردن بین حالت‌های صدا و زیاد و کم کردن موزیک استفاده کنید. میکروفون این هدست روی یکی از کاپ‌ها قرار گرفته و قابلیت جداشدن نیز دارد. از ویژگی‌های برجسته این محصول می‌‌توان قابلیت حذف نویز را نام برد؛ بنابراین با استفاده از این هدست صداهای محیط اطراف را دریافت نخواهید کرد. درایورهای 50 میلی‌متری این محصول قدرت و کیفیت بالای صدای آن را تضمین می‌کند.

قیمت هدفون بی سیم ریزر مدل BLACKSHARK V2 PRO

جدیدترین مدل های هدفون و هدست گیمینگ ریزر را می توانید از تکنولایف بخرید: هدست گیمینگ ریزر

هدفون بی سیم گیمینگ ریزر مدل Barracuda Pro

هدست برای ps5 (هدفون بی سیم گیمینگ ریزر مدل Barracuda Pro)

هدفون بی سیم گیمینگ ریزر مدل Barracuda Pro بهترین هدست گیمینگ برای ps5 برای سال 2022 است. وزن این هدست 340 گرم است که خیلی سبک محسوب نمی‌شود؛ اما روی گوش و هنگام استفاده احساس سنگینی و اذیت ندارد. این محصول را می‌توانید از طریق بلوتوث به کامپیوتر وصل شوید و از طریق کابل USB Type-A نیز می‌توانید آن را به کامپیوتر و پلی استیشن وصل کنید. با استفاده از فناوری ANC در نظر گرفته شده برای آن می‌توانید بدون شنیدن صدای محیط تجربه بازی و شنیداری خوبی را داشته باشید. باتری در نظر گرفته شده برای 40 ساعت شارژدهی دارد. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به داشتن دکمه برای مدیریت صدای در حال پخش، سوییچ بین حالت‌های ANC و فعال و غیرفعال کردن میکروفون اشاره کرد.

قیمت هدفون بی سیم گیمینگ ریزر مدل Barracuda Pro

جمع‌بندی

در مقاله راهنمای خرید هدفون برای ps5 بهترین هدست‌ها را معرفی کردیم. اکثر هدست های قرار گرفته در این لیست علاوه بر اتصال به PS5 قابلیت اتصال به کامپیوتر، پلی استیشن 4 و گوشی را نیز دارند. در صورتی که قصد خرید بهترین هدست گیمینگ برای ps5 را دارید می‌توانید از بین مدل‌های معرفی شده در مقاله آن مدلی که بیشترین شباهت با نیازهایتان را داد انتخاب کنید.

سوالات متداول

بهترین هدست گیمینگ برای ps5 برای سال 2022 کدام مدل است؟

بهترین هدست گیمینگ برای ps5 برای سال 2022 به مدل هدفون بی سیم گیمینگ ریزر مدل Barracuda Pro تعلق دارد که ویژگی‌هایی مانند قابلیت ANC، درایور 50 میلی‌متری و باتری با نگهداری شارژ 40 ساعتی درون خود جای داده است.

چند مدل بهترین هدست گیمینگ برای ps5 وجود دارد؟

هدست‌های هدفون بی سیم گیمینگ ریزر مدل BlackShark V2 Pro و هدفون با سیم گیمینگ ریزر مدل Kraken X for PlayStation بهترین هدست برای PS5 هستند.

ads

اگر به دنبال یک ایرپاد جدید و متفاوت هستید، بررسی فری بادز 5i از هواوی را بخوانید.

بررسی هندزفری هواوی Freebuds 5i

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *