مشخصات شیائومی 14 لو رفت

در حالی که مدت زمان زیادی از عرضه گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ نمی‌گذرد، امروز مشخصات گوشی‌های سری شیائومی ۱۴ لو رفته است.

آپدیت ۱۹ تیرماه

تصویر شیائومی ۱۴ لو رفت

امروز اولین تصویر از گوشی شیائومی منتشر شد. تصویری که ظاهر نهایی این گوشی را نشان می‌دهد. این تصویر نشان می‌دهد که شیائومی ۱۴ صفحه نمایشی تخت با حاشیه‌های بسیار باریک دارد. روی صفحه نمایش دوربین سلفی دیده می‌شود که داخل ناچ حفره‌ای قرار گرفته است.

در پشت گوشی ماژول دوربین را مشاهده می‌کنید که به صورت مربعی طراحی شده و به نظر می‌رسد که سه دوربین پشت به همراه فلش LED دارد.

تصویر شیائومی ۱۴

تصویر شیائومی ۱۴

جدیدترین موبایل های برند شیائومی را با گارانتی معتبر و ارسال سریع از تکنولایف بخرید: گوشی شیائومی

شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو

به نظر می‌رسد که دو گوشی شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو در آبان ماه راهی بازار می‌شوند و به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده‌اند. این تراشه‌ پرچم‌دار جدید کوالکام در اواخر مهر ماه به صورت رسمی معرفی می شود. به نظر می‌رسد که شیائومی اولین شرکتی است که از جدیدترین تراشه کوالکام استفاده می‌کند.

تراشه اسنپ دراگون ۸ نسب ۳ از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای برخوردار است با ترکیب ۱ + ۵ + ۲ هسته که احتمالا Cortex-X4 هسته اصلی خواهد بود و پنج هسته Cortex-A720 و ۲ هسته Cortex-A520 خواهد داشت. پردازنده گرافیکی این تراشه هم Adreno 750 خواهد بود.

شیائومی ۱۴ به باتری ۴۸۶۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع ۹۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. گوشی شیائومی ۱۴ پرو هم باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند.

ads

اپلیکیشن threads اینستاگرام را چطور نصب و استفاده کنیم؟

برنامه تردز اینستاگرام Instagram threads

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *