معرفی بهترین هندزفری های گیمینگ برای موبایل در سال 2023

فهرست مطالب

  • بهترین هندزفری گیمینگ بی سیم موجود در بازار ( از بیشترین قیمت تا ارزان ترین)
  • بهترین هندزفری گیمینگ سیمی
  • سخن آخر
  • پرسش‌های متداول

برای گیمرهای موبایل چیزی بهتر از هندزفری گیمینگ نیست. محصولی که بتواند بدون تاخیر بهترین کیفیت صدا را به کاربر منتقل کند. برای گیمرها و مخصوصا گیمرهای موبایل مهم است که بتوانند کیفیت صدای خوبی را تجربه کنند و متوجه جهت صدا آن هم در بازی‌های آنلاین بشوند. اما در میان این همه هندزفری گیمینگی که در بازار دیده می‌شود، کدام مدل انتخاب بهتری خواهد بود؟ ما بهترین هندزفری های گیمینگ برای موبایل در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی میکنیم.

بهترین هندزفری گیمینگ بی سیم موجود در بازار ( از بیشترین قیمت تا ارزان ترین)

در گذشته هندزفری‌ های گیمینگ سیمی بیشتر در دست افراد جامعه دیده می‌شد؛ اما امروزه تنوع بالایی از هندزفری های گیمینگ بلوتوثی نیز در ویترین مغازه‌ها قرار دارد. در ادامه با تعدادی از بهترین هندزفری گیمینگ بی سیم به ترتیب از بالاترین قیمت به سمت پایین‌ترین قیمت آشنا شوید.

هندزفری گیمینگ بی سیم ایسوس مدل ROG Cetra True Wireless

هندزفری گیمینگ بی سیم ایسوس مدل ROG Cetra True Wireless

یکی از بهترین هندزفری های گیمینگ بی سیم موجود در بازار، هندزفری بلوتوثی گیمینگ ROG Cetra از برند ایسوس است. ایرپادهای سبک بهترین هندزفری گیمینگ ایسوس به راحتی داخل گوش قرار می‌گیرند و به کمک فناوری Active Noise Cancellation صدای مزاحم اطراف را تا حد زیادی برای شما حذف می‌کنند؛ البته در صورتی که دلتان بخواهد تا صدای اطراف را بشنوید، می‌توانید از فعال کردن حالت Ambient استفاده کنید. این هندزفری برای اتصال نیازی به سیم یا جک 3.5 میلی‌متری ندارد و با استفاده از بلوتوث نسخه 5 متصل می‌شود. در ارتباط با بلوتوث می‌توان گفت که برد 10 متری بلوتوث کمک می‌کند تا بتواند در فاصله مناسبی از گوشی یا سیستم بنشیند. بهترین ایرپاد گیمینگ ایسوس با نصب برنامه Armoury Crate روی حالت گیمینگ قرار می‌گیرد و تاخیر صدا را کاهش می‌دهد تا در بازی‌های آنلاین گیمرها با مشکلات کمتری مواجه شوند.

قیمت هندزفری گیمینگ بی سیم asus rog cetra

جدیدترین مدل های هدفون و هندزفری گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید

هندزفری گیمینگ بی سیم هایلو مدل X1 pro

هندزفری گیمینگ بی سیم هایلو مدل X1 pro

یکی دیگر از بهترین هندزفری های گیمینگ برای موبایل هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 pro است که با بهره‌وری از ایرپاد‌هایی سبک و با کیفیت می‌تواند بازی کردن تا ساعت‌ها برای شما آسان کند. ایرپادهای آن به حالت In Ear داخل گوش کیپ می‌شوند و با استفاده از فناوری ANC تا 35 دسی.بل نویز و سر و صدای اطراف را برای شما کاهش می‌دهند. پشتیبانی از فرمان‌های لمسی از دیگر مزایای بهترین هندزفری گیمینگ بی سیم کمپانی هایلو بوده و کنترل صدا را هنگام بازی برای گیمرها آسان‌تر می‌کند. از دیگر مزایای هندزفری بلوتوثی هایلو X1 Pro می‌توان به پشتیبانی از حالت Low Latency Gaming اشاره کرد. درواقع با 3 بار لمس کردن ایرپاد سمت راست حالت کاهش تاخیر صدا فعال می‌شود و کیفیت بالاتری از صدا و بازی در اختیار گیمر قرار می‌گیرد.

در کنار ویژگی‌های گفته شده بهتر است به نگهداری خوب شارژ ایرپاد‌ها هم اشاره کنیم. هر دو ایرپاد بهترین هندزفری گیمینگ هایلو می‌توانند در صورت خاموش بودن حالت نویز کنسلینگ تنها با یک بار شارژ به صورت مداوم تا 9 ساعت روشن بمانند و با کمک کیس شارژ این توانایی را به 40 ساعت افزایش دهند به همین دلیل هندزفری بی سیم هایلو مدل X1 pro برای بازی کردن گزینه مناسبی به شمار می‌آید.

قیمت هندزفری گیمینگ بی سیم هایلو مدل ایکس 1 پرو

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدست های گیمینگ

هندزفری گیمینگ بی سیم کیو سی وای مدل G1

هندزفری بی سیم گیمینگ کیو سی وای مدل G1

برند کیو سی وای در تولید هندزفری مخصوص بازی توانست با عرضه هندزفری بی سیم گیمینگ G1 هندزفری مناسبی را به گیمرها معرفی کند. طراحی گیمینگ و جذاب کیس و ایرپادها از اولین نکاتی هستند که هنگام خرید به چشم کاربر می‌آید و کمک می‌کند تا کاربر مشتاق شنیدن مشخصات آن باشد. هر ایرپاد به 2 میکروفون برای حذف نویز مجهز شده است و قابلیت ENC به‌کار رفته در آن باعث می‌شود تا هنگام بازی صدای اطراف تا حد زیادی حذف شود و تمرکز گیمر کمتر بهم بریزد.

ایرپادهای هندزفری گیمینگ کیو سی وای به صورت کامل داخل گوش قرار می‌گیرند و با هر تکان به بیرون پرتاب نمی‌شوند. با نصب اپلیکیشن اختصاصی QCY می‌توانید تنظیمات پخش و کیفیت صدای ایرپادها را شخصی‌سازی کنید. همچنین با روشن کردن حالت Gaming Mode می‌توانید از کاهش تأخیر صدا تا 45 میلی‌ثانیه لذت ببرید و بازی بهتری را تجربه کنید. بهترین ایرپاد گیمینگ بی سیم کیو سی وای از فرمان‌های لمسی پشتیبانی می‌کند و به کنترل آسان‌تر انواع صدا هنگام بازی یا گوش سپردن به موزیک کمک به‌سزایی می‌کند. این محصول در مقایسه با سایر هندزفری های گیمینگ برای موبایل قیمت مناسبی دارد و خرید آن برای اکثر گیمرها امکان پذیر است.

قیمت هندزفری گیمینگ بی سیم کیو سی وای مدل G1

هندزفری بلوتوثی گیمینگ هایلو مدل G3

هندزفری بلوتوثی گیمینگ هایلو مدل G3

برند هایلو در تولید هندزفری‌های گیمینگ حرف جدید خود را با ارائه هندزفری بی سیم هایلو مدل G3 به میان آورد. این هندزفری از طراحی منحصربه‌فردی بهره می‌برد و RGB ایرپادهای آن به زیبایی آن اضافه کرده است. هایلو برای افرادی که قصد استفاده از بهترین ایرپاد گیمینگ با طراحی Semi In Ear دارند، این مدل گیمینگ را روانه بازار کرده است. درصورتیکه تمایلی به استفاده از سری‌های سیلیکونی برای طولانی مدت ندارید، هندزفری بلوتوثی هایلو مدل G3 با این مدل طراحی برای شما مناسب به حساب می‌آید.

بزرگترین مزیتی که شما را از خرید این هندزفری گیمینگ از برند چینی هایلو منصرف نمی‌کند، درایورهای با قطر ۱۳ میلی‌متر این هندزفری است که باعث پخش صدای با کیفیت و بیس عالی می‌شود. ایرپادهای هایلو جی 3 انواع صدای بازی را با تاخیر خیلی کوتاه 0.04 میلی‌ثانیه به گوش گیمر می‌رسانند و با استفاده از بلوتوث نسخه 5.2 به انواع گوشی و سیستم‌ها متصل می‌شوند به همین دلیل تجربه بازی با کیفیتی را به گیمر هدیه می‌دهند. در کنار ویژگی‌های بیان شده مناسب بودن قیمت هندزفری بی سیم هایلو مدل G3 باعث خرید آن توسط اکثر گیمرها باشد.

قیمت هندزفری بلوتوثی گیمینگ هایلو مدل G3

هندزفری گیمینگ بی سیم لنوو مدل MAH HQ08

هندزفری گیمینگ بی سیم لنوو مدل MAH HQ08

هندزفری بلوتوثی گیمینگ لنوو مدل MAHHQ08 در سال 2021 به بازار ارائه شد و توانست در مدت کمی به یکی از بهترین هندزفری های گیمینگ موجود در بازار با قیمت ارزان تبدیل شود. ایرپاد‌ها و کیس شارژ به صورت گیمینگ طراحی شده‌اند و به دلیل طراحی In Ear هنگام بازی و تکان خوردن سر به بیرون پرتاب نمی‌شوند. این هندزفری گیمینگ بی سیم ارزان قیمت لنوو به تمامی دستگاه‌ها با پشتیبانی از هر نوع سیستم عاملی متصل می‌شود و با بهره‌وری از فناوری صدای فراگیر دالبی و نویز کنسلینگ عملکرد خوبی از خود هنگام بازی به گیمر نشان می‌دهد. به غیر از حالت گیمینگ، هندزفری بی سیم لنوو مدل MAH HQ08 هنگام مکالمه نیز به دلیل پشتیبانی از فناوری صدای HD عملکرد مثبت و قابل قبولی را از خود نشان می‌دهد.

در ساخت هندزفری بلوتوثی گیمینگ لنوو مدل HQ08 از یک باتری با کیفیت 380 میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده است و با یک بار شارژ تا 4 ساعت متوالی قابلیت استفاده از ایرپادها برای کاربر موجود است. همچنین در صورت شارژ مجدد توسط کیس شارژ این میزان نگهداری به 16 ساعت نیز افزایش پیدا می‌کند. درمجموع باتوجه به کیفیت نگهداری شارژ، پشتیبانی از فناوری ANC و ارگونومی مناسب ایرپادها خرید بهترین ایرپاد گیمینگ ارزان قیمت لنوو برای گیمرهایی که قصد پرداخت پول زیادی ندارند، گزینه مناسبی به شمار می‌آید.

قیمت هندزفری گیمینگ بی سیم لنوو مدل MAH HQ08

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدست های گیمینگ برای ps5

بهترین هندزفری گیمینگ سیمی

هندزفری‌های گیمینگ معمولا به دلیل بیس بالاتر، کیفیت بهتر و قطر درایور بیشتری که دارند، حتی برای افرادی که بازی نمی‌کنند هم جذاب به حساب می‌آید. با اینکه امروزه استقبال افراد از خرید هندزفری‌ های بی سیم بیشتر دیده می‌شود، اما خرید هندزفری سیمی همچنان رایج است. بهترین هندزفری گیمینگ سیمی هندزفری است که بتواند کیفیت بالایی از صدا و بیس را با کم‌ترین میزان تاخیر به گوش گیمر برساند و باعث بروز تغییرات مثبت در روند بازی شود. در صورتیکه شما از آن دسته افراد هستید که تمایل به خرید هندزفری گیمینگ سیمی دارید، با ادامه این مطلب همراه باشید تا با لیستی از بهترین هندزفری های گیمینگ موجود در بازار 1402 آشنا شوید.

هندزفری گیمینگ سیمی HyperX Cloud

هندزفری گیمینگ سیمی HyperX Cloud 

درصورتیکه دستگاه بازی شما از جک 3.5 میلی‌متر پشتیبانی می‌کند، خرید هندزفری گیمینگ سیمی HyperX Cloud Earbuds می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما محسوب شود. این هندزفری گیمینگ سیمی با بهره‌وری از فیش آنالوگ 90 درجه و با کابلی لاستیکی به دست شما می‌رسد. طراحی کابل به صورت تخت بوده و در برابر گره خوردن و در هم پیچیدگی مقاومت می‌کند.

قطر درایو داینامیک نئودیوم در هندزفری گیمینگ سیمی HyperX Cloud Earbuds بیشتر از 13 میلی‌متر است و در مقایسه با سایر هندزفری‌های گیمینگ سیمی و بی سیم از بالاترین میزان قطر بهره می‌برد و به همین دلیل می تواند طیف وسیعی از صداهای زیر و بم را با گوش‌های شما به اشتراک بگذارد. در ساخت هندزفری با سیم گیمینگ HyperX Cloud Earbuds از میکروفونی Omni-directional استفاده شده است و انتقال صدا را با کمترین میزان نویز به مخاطب می‌رساند. در مجموع هندزفری گیمینگ سیمی HyperX Cloud Earbuds می‌تواند نام خود را در لیست بهترین هندزفری های گیمینگ برای موبایل جای دهد.

پیشنهاد مطالعه:
تفاوت هدست گیمینگ و معمولی

هندزفری Razer Hammerhead Duo

هندزفری Razer Hammerhead Duo بهترین هندزفری گیمینگ سیمی

ریزر برند بلندآوازه‌ای است که با تولید هندزفری Razer Hammerhead Duo توانست نام یک هندزفری با کیفیت از برند خود را در لیست بهترین هندزفری های گیمینگ سیمی جای دهد. این هندزفری کابلی به بلندی 1.3 متر دارد و به دلیل آن که سری‌ها به درایورهای داینامیکی مجهز شده‌اند، انواع صداهای بم و زیر را با بالاترین کیفیت پخش می‌کند. همچنین با استفاده از دکمه‌های تعبیه شده می‌توان روی ولوم صدا و قطع وصلی میکروفون تسلط پیدا کرد.

این محصول برای اتصال نیاز به دستگاه‌های دارای جک 3.5 میلی‌‎متری دارد و برای تهیه کابل از آلومینیوم استفاده شده است. قیمت این هندزفری گیمینگ سیمی با قیمت بسیاری از هندزفری‌های بلوتوثی برابری می‌کند که این نشان دهنده کیفیت بالا و ارزش خرید آن محسوب می‌شود.

هندزفری سیمی گیمینگ Turtle Beach Battle Buds

بهترین هندزفری مخصوص بازی، هندزفری سیمی گیمینگ Turtle Beach Battle Buds

هندزفری گیمینگ سیمی مدل Turtle Beach Battle Buds به دلیل برخورداری از طراحی متفاوت، برای افرادی که به ظاهر هندزفری اهمیت می‌دهند، گزینه مناسبی می‌تواند باشد. این هندزفری به میکروفون جداگانه‌ای مجهز شده و سری‌های سیلیکونی آن به خوبی داخل گوش قرار می‌گیرند به همین دلیل نیازی نیست تا هنگام بازی نگران افتادن سری‌ها باشید. هندزفری گیمینگ Turtle Beach Battle Buds از طریق سیم به دستگاه‌های دارای جک 3.5 میلی‌متری متصل می‌شود. این هندزفری گیمینگ از قطر درایور مطلوبی برخوردار است و صدای بازی و موزیک را با کیفیت مطلوبی پخش می‌کند. در مجموع با توجه به قیمت مناسبی که برای این محصول گذاشته شده است، خرید آن می‌تواند راضی کننده باشد.

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدفون های گیمینگ ارزان

هندزفری گیمینگ سیمی مدل 1MORE Triple Driver

هندزفری گیمینگ سیمی مدل 1MORE Triple Driver

هندزفری مخصوص بازی مدل Triple Driver برند وان مور یکی دیگر از بهترین هندزفری های گیمینگ سیمی به حساب می‌آید که با بهره‌وری از قابلیت تنظیم حجم صدا و تغییر محتوای در حال پخش و مکالمه به شما اجازه می‌دهد تا هنگام بازی با کیفیت مطلوبی از صدا مواجه شوید. دوام بالای این هندزفری به دلیل مقاومت کافی کابل در برابر پارگی و پوسیدگی بالا بوده و باعث می‌شود تا مدت بیشتری از آن استفاده کنید. هندزفری گیمینگ سیمی مدل 1MORE Triple Driver از قیمتی مناسب بهره می‌برد و خرید آن به افرادی که همچنان دارای دستگاه‌های مجهز به درگاه 3.5 میلی‌متری هستند، پیشنهاد می‌شود.

هندزفری گیمینگ سیمی JBL Quantum 50

هندزفری گیمینگ سیمی JBL Quantum 50

یکی از مدل های موفق و پرطرفدار برند جی بی ال، هندزفری گیمینگ سیمی جی بی ال مدل Quantum 50 است. هندزفری گیمینگ با سیم JBL Quantum 50 از درایور با قطر 8.6 میلی‌متر برخوردار است و با کمک فناوری Twistlock صدا را با بیس مناسبی به گوش شما می‌رساند. میکروفون‌های داخلی این محصول امکان برقراری مکالمه مطلوبی را به شما می‌دهند و مدیریت تماس با آن از طریق یک دکمه صورت می‌گیرد. این هندزفری به انواع کنسول‌های بازی، گوشی و PC از طریق جک 3.5 میلی‌متری متصل می‌شود و مشکلی برای کاربران به وجود نمی‌آورد.

سخن آخر

هنگام خرید هندزفری گیمینگ نیاز است تا با مولفه‌هایی مانند اندازه قطر درایور، برخورداری از قابلیت حذف صدای مزاحم یا همان ANC، کیفیت و تعداد میکروفون‌، ظرفیت باتری و نگهداری شارژ آشنا باشید تا بتوانید خرید بهترین هندزفری گیمینگ را تجربه کنید. از اینکه تا پایان این مقاله از تکنولایف با ما همراه بودید، از شما متشکریم. همچنین خوشحال می‌شویم تا بدانیم که شما از کدام هندزفری گیمینگ استفاده می‌کنید؟ شما می‌توانید نام هندزفری گیمینگ خود را از طریق نوشتن در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید یا در صورتیکه تمایل به خرید یکی از بهترین هندزفری های گیمینگ معرفی شده در این مقاله را دارید، مدل و دلیل انتخاب آن را با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین هندزفری بلوتوثی گیمینگ ارزان قیمت کدام است؟

هندزفری بی سیم لنوو مدل MAH HQ08 یکی از بهترین هندزفری های گیمینگ ارزان قیمت بازار ایران در سال 1402 است.

بهترین هندزفری گیمینگ سیمی کدام است؟

هندزفری Razer Hammerhead Duo بهترین هندزفری گیمینگ سیمی بازار است.

ads

با مشخصات و کیفیت عملکرد هندزفری جدید و زیبای هایلو مدل x1 2023 کاملا آشنا شوید.

بررسی هایلو x1 2023

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *