همه چیز درباره گلکسی S23 FE سامسونگ

فهرست مطالب

  • قیمت S23 FE فاش شد
  • تاریخ معرفی S23 FE لو رفت
  • مشخصات گوشی s23 fe
  • زمان عرضه گوشی s23 fe

آپدیت ۴ مهر ماه

قیمت S23 FE فاش شد

گزارش‌های مختلف می‌گویند که S23 FE با قیمت ۵۹۹ دلار در کشور آمریکا راهی بازار می‌شود. قیمت این گوشی برای کشورهای اروپایی هم ۶۹۹ یورو خواهد بود. برای مقایسه باید بگوییم که S23 با قیمت ۷۴۹ دلار در آمریکا و با قیمت ۹۴۹ یورو در اروپا عرضه شده بود.

آپدیت ۳ مهر ماه

تاریخ معرفی S23 FE لو رفت

آپدیت ۹ مهر ماه

امروز مشخص شد که گوشی گلکسی S23 FE در تاریخ ۱۲ مهر ماه (۴ اکتبر) معرفی می‌شود. سامسونگ حتی حساب کاربری خودش در شبکه اجتماعی X را هم آپدیت کرده و تصویر زیر را روی آن قرار داده است. تصویری که عبارت The New Epic روی آن دیده می‌شود.

آپدیت ۳ مهر ماه

به نظر می‌رسد که گوشی S23 FE در مهر ماه راهی کشور هند می‌شود. این اطلاعات توسط سایت آمازون لو رفته است. قبلا شایعه شده بود که این گوشی در شهریور ماه معرفی می‌شود. البته بعید نیست که این گوشی واقعا در شهریور معرفی شود، اما در مهر راهی بازار شود.

آپدیت ۳۰ شهریور

با توجه به اطلاعاتی که در گوگل پلی کنسول ثبت شده، گوشی S23 FE در دو مدل با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ راهی بازار می‌شود. به احتمال زیاد مدلی که در ایران عرضه می‌شود به اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز خواهد بود.

با توجه به اطلاعات قرار گرفته در گوگل پلی کنسول، گوشی S23 FE سامسونگ ۸ گیگابایت رم دارد و با اندروید ۱۳ راهی بازار می‌شود. وضوخ صفحه نمایش این گوشی هم Full HD+ خواهد بود.

آپدیت ۲۷ شهریور

امروز تصاویر تبلیغاتی S23 FE فاش شد. در این تصاویر به رنگ‌بندی‌های S23 FE اشاره شده است. اگر برای شما سوال است که S23 FE چه رنگی است، تصویر زیر را مشاهده کنید. S23 FE به احتمال زیاد در رنگ‌های نعنایی و سفید و مشکی و بنفش راهی بازار می‌شود.

در ادامه رندرهای جدیدی هم از گوشی S23 FE منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

ماژول دوربین S23 FE
صفحه نمایش S23 FE
قاب پشتی S23 FE

آپدیت ۱۹ شهریور

امروز گوشی S23 FE در سازمان TENNA کشور چین دیده شد و تصاویر و برخی از مشخصات این گوشی فاش شد. گوشی S23 FE در ابعاد ۱۵۸ در ۷۶٫۵ در ۸٫۲ میلی‌متر ساخته شده و ۲۱۰ گرم وزن دارد. این گوشی در مقایسه با دیگر گوشی‌های بازار ابعاد کوچک‌تری دارد و از صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی استفاده می‌کند. صفحه نمایشی که نصبت تصویر ان ۱۹.۵:۹ را پیش روی کاربر قرار می‌دهد. سازمان TENNA اعلام کرده که این صفحه نمایش از ۱۶ میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند و عمق رنگ ۸ بیتی را نشان می‌دهد. گفته شده نرخ نوسازی صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

لیست امروز قیمت گوشی های سامسونگ را ببنید: خرید موبایل سامسونگ

عکس S23 FE از صفحه نمایش
عکس S23 FE از کنار
عکس S23 FE از قاب پشت

گوشی S23 FE یا با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ راهی بازار می‌شود یا از تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ استفاده می‌کند. این گوشی احتمالا ۸ گیگابایت رم دارد و در مدل‌هایی با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

دوربین اصلی این گوشی حسگر ۵۰ مگاپیکسل دارد و یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر هم برای آن در نظر گرفته شده است. روی این گوشی دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی هم دیده می‌شود. در قسمت دوربین سلفی از حسگر ۱۰ مگاپیکسلی استفاده شده است. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این گوشی از باتری ۴۳۷۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. S23 FE از شارژ ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد و با اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 راهی بازار می‌شود.

مشخصات گوشی S23 FE

آپدیت ۷ شهریور

صفحه گلکسی S23 FE در سایت قزاقستان شرکت سامسونگ دیده شد. این صفحه تایید کرد که گوشی گلکسی S23 FE با شماره مدل SM-S711B/DS شناخته می‌شود.

انتظار می‌رود که گلکسی S23 FE در شهریور ماه با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ یا تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ راهی بازار شود. شایعات می‌گویند که این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی AMOLED مجهز شده که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی هم ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. این گوشی احتمالا از شارژر ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده این گوشی به دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده و یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر خواهد داشت. یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی هم دارد. این گوشی جدید با اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 راهی بازار می‌‌شود.

آپدیت ۱۴ مرداد ماه

شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی S23 FE در کشور هند قطعا راهی بازار می‌شود. این گوشی توانسته تایید سازمان Bureau of Indian Standards کشور هند را دریافت کند. در واقع بدون اینکه سامسونگ ساخت این گوشی را تایید کند، این سازمان اعلام کرد که S23 FE در دست ساخت قرار داد.

آپدیت ۴ مرداد

در حالی که زمان معرفی s23 fe هنوز مشخص نیست، امروز اطلاعات جدیدتری از این گوشی منتشر شده است. در شایعات جدید به این موضوع اشاره شده که گلگسی S23 FE با تراشه اگزینوس راهی بازار می‌شود. در واقع این گوشی در دو مدل راهی بازار خواهد شد. مدل‌های که در کشور آمریکا عرضه می‌شوند به تراشه اسنپ دراگون ۸+ نسل ۱ مجهز می‌شوند و مدل‌های دیگر به تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ راهی بازار خواهند شد.

به محض موجود شدن جدیدترین گوشی های سامسونگ، قیمت آن را در تکنولایف ببنید: خرید گوشی سامسونگ

مشخصات گوشی s23 fe

شایعات زیادی می‌گویند که سامسونگ گوشی گلکسی S23 FE را در سال سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ راهی بازار می‌شود. البته که این شرکت ماه آینده قصد دارد گوشی‌های زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ را در کشور کره جنوبی معرفی کند. در حالی که هنوز نمی‌دانیم چقدر با معرفی گلکسی S23 FE فاصله داریم، امروز تصویر این گوشی لو رفت. با توجه به تصویر لو رفته از این گوشی دیگر چیزی زمان عرضه s23 fe باقی نمانده است.

گوشی گلکسی S23 FE خیلی به گوشی A54 شباهت دارد و در ابعاد ۱۵۸ در ۷۶٫۳ در ۸٫۲ میلی‌متر ساخته شده است. این گوشی صفحه نمایش بزرگی دارد که دوربین سلفی حفره‌ای داخل آن دیده می‌شود. سه دوربین پشت هم به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته‌اند.

گوشی S23 FE

گوشی S23 FE سفید رنگ

روی لبه سمت راست گوشی S23 FE دکمه‌ها تنظیم صدا و پاور قرار گرفته است. پورت USB-C روی لبه پایین دیده می‌شود. محل قرار گرفتن سیم‌کارت و هم روی لبه بالا است.

شایعات می‌گویند که گلکسی S23 FE با صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی AMOLED راهی بازار می‌شود. به نظر می‌رسد که حسگر تشخیص اثر انگشت هم زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت و از شارژ ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:
ذن‌فون ۱۰ معرفی شد

بخش دیگری از شایعات می‌گویند که این گوشی به تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز شده و دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دارد. این گوشی در مدل‌هایی با ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. هر چقدر که به زمان معرفی سامسونگ s23 fe نزدیک می‌شویم، مشخصات دقیق‌تری هم از این گوشی منتشر می‌شود.

زمان عرضه گوشی s23 fe

در حال حاضر شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی S23 FE برای عرضه در فصل پاییز یا حتی اواخر تابستان آماده می‌شود. البته این خبر هنوز رسما اعلام نشده است. معرفی گوشی s23 fe می‌تواند برای خیلی‌ها جذاب باشد؛ چرا که سری FE توانسته طرفداران بسیار زیادی کسب کند. هر زمان که تاریخ عرضه s23 fe مشخص شد، ما در این مطلب به شما اطلاع رسانی می‌کنیم.

ads

تفاوت شیائومی 13 اولترا با s23 ultra را در این پست متوجه خواهید شد.

مقایسه گوشی شیائومی 13 اولترا با سامسونگ S23 ultra

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *