آموزش نحوه چسباندن گلس ساعت هوشمند

با اینکه صفحه نمایش اکثر ساعت‌های هوشمند مجهز به گوریلا گلس نسل‌های مختلف هستند اما همچنان این گجت‌ها ایمنی کافی برای مقابله با ضربه را ندارند. یک ضربه نه چندان شدید کافی است تا نمایشگر ساعت هوشمندتان خط و خش بگیرد و یا در بدترین حالت ترک بردارد و بشکند. به همین دلیل باید از یک لایه دیگر برای حفاظت از آن استفاده کنید. ایا ساعت هوشمند گلس دارد؟ بله تقریبا برای تمامی مدل‌های ساعت هوشمند محافظ صفحه وجود دارد. برخی از مدل‌ها شیشه‌ای هستند و گلس نام دارند، برخی دیگر حالت منعطف و غیرشیشه‌ای دارند. در این مقاله با اموزش انداختن گلس ساعت هوشمند همراه شما هستیم.

انواع گلس و محافظ صفحه نمایش ساعت را می توانید از تکنولایف بخرید: گلس ساعت هوشمند

نصب گلس ساعت هوشمند کار چندان پیچیده‌ای نیست و نیاز به تخصص فنی ندارد، تنها با رعایت یک‌سری از نکات می‌توانید نحوه انداختن گلس ساعت هوشمند را یاد بگیرید.

  • قبل از هر چیز باید صفحه ساعت را به کمک یک دستمال و به صورت کامل تمیز کنید، بطوریکه هیچ پرز و ذرات اضافی روی نمایشگر ساعت باقی نماند. در محتویات بسته‌بندی اکثر گلس‌ها یک پد الکلی و یک برچسب برای تمیز کردن پرزهای روی صفحه وجود دارد. می‌توانید از ابزارهایی مثل نوار چسب هم برای اطمینان از جدا شدن پرزها از صفحه استفاده کنید.
  • در مرحله بعدی باید برچسب روی گلس را از آن جدا کنید. تمامی گلس‌های محافظ صفحه مجهز به یک لیبل هستند که به کمک آن می‌توانید بدون اینکه لکه و اثر انگشت روی گلس بماند، لایه‌ها را از هم جدا کنید.
  • حالا باید با دقت کامل گلس را روی صفحه ساعت قرار بدهید و محافظ صفحه را به صورت دقیق روی صفحه بچسبانید. برخی از پک‌های بسته‌بندی حاوی کاردک مخصوص برای خارج شدن هوای باقی‌مانده زیر گلس هستند. در صورتی که پک گلس شما این گزینه را ندارد می‌توانید از یک مقوای ضخیم استفاده کنید و یا با فشار دست هوای زیر گلس را خارج کنید.

تعویض گلس ساعت هوشمند نیز به همین شکل است، اگر از قبل گلس روی صفحه ساعت نصب شده باشد فقط کافی است آن را از صفحه جدا کرده و مراحل را به ترتیب انجام بدهید.

ویدیوی اموزش نصب محافظ صفحه ساعت هوشمند

ویدیوی آموزش نصب محافظ صفحه نمایش ساعت هوشمند را می‌توانید در ابتدای مطلب مشاهده کنید.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *