رندر گلکسی A14 لو رفت؛ با ظاهر این گوشی آشنا شوید

امروز رندر گلکسی A14 سامسونگ به بیرون درز کرد تا با ظاهر این گوشی هوشمند ارزان قیمت آشنا شویم. البته که یکسری از اطلاعات کلیدی این محصول که مربوط به مشخصات سخت‌افزاری آن می‌شود هم فاش شد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی هوشمند جایگزین گوشی گلکسی A13 می‌شود.

رندر گلکسی A14

همان‌طور که از رندر منتشر شده از گلکسی A14 به نظر می‌رسد، روی صفحه نمایش این گوشی هوشمند یک ناچ U شکل دیده می‌شود و خود گوشی هم باریک به نظر می‌رسد. دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور روی لبه سمت راست گوشی دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که حسگر تشخیص اثر انگشت با دکمه پاور ترکیب شده باشد.

روی پنل پشتی گوشی گلکسی A14 دوربین‌‌ها را مشاهده می‌کنید که به صورت عمودی زیر هم قرار گرفته‌اند. سه دوربین پشت و فلش LED را روی پنل پشتی مشاهده می‌کنید. روی لبه پایینی این گوشی ارزان قیمت سامسونگ هم پورت USB-C، جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا و بلندگو را مشاهده می‌کنید.

شایعات می‌گویند که گوشی گلکسی A14 به صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی LCD مجهز شده که وضوح تصویر آن به Full HD+ می‌رسد. احتمالا یکی از رنگ‌های این گوشی سامسونگ، مشکی خواهد بود.

هنوز اطلاعات بیشتری از گوشی گلکسی A14 نمی‌دانیم و دیگر مشخصات این گوشی مانند مدل تراشه، مشخصات دوربین، میزان رم و حافظه داخلی و ظرفیت باتری هنوز نامشخص است.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *