مشخصات دوربین شیائومی ۱۳ پرو فاش شد

در حالی که سال میلادی در حال به پایان رسیدن است، نظرها به سمت شرکت کوالکام و جدیدترین تراشه‌ای که در دست ساخت دارد، جلب شده است. تراشه‌ای که احتمالا اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود و روی گوشی‌های پرچم‌دار قرار می‌گیرد. حالا امروز شایعاتی درباره مشخصات دوربین شیائومی ۱۳ پرو به بیرون درز کرده است.

حساب کاربری Ice Universe در توییتر به این موضوع اشاره کرده که شیائومی ۱۳ حداقل در دو مدل راهی بازار می‌شود. این دو مدل شامل شیائومی ۱۳ و شیائویم ۱۳ پرو می‌شوند.

مشخصات دوربین شیائومی ۱۳ پرو

دوربین اصلی شیائومی ۱۳ پرو از حسگر IMX989 سونی استفاده می‌کند که اندازه آن ۱ اینچ خواهد بود. روی گوشی شیائومی ۱۲ پرو از حسگر IMX707 سونی استفاده شده است. محیط حساس به عکس این حسگر ۷۲ درصد بیشتر از حسگر قبلی شده است و سرعت حسگر جدید هم ۳۲٫۵ درصد از حسگر قبلی بیشتر است. سرعت آماده به کار شدن حسگر دوربین هم ۱۱ درصد بیشتر شده.

حسگر سونی IMX989 تنها ویژگی ارتقا یافته روی دوربین اصلی شیائومی ۱۳ پرو نیست. شایعات می‌گویند که این گوشی هوشمند از صفحه نمایش ۲٫۵ بعدی استفاده می‌کند و قطعا تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ روی آن قرار می‌گیرد. امروز مشخص شد که گلکسی S23 با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ راهی بازار می‌شود.

برخی شایعات می‌گویند که گوشی شیائومی ۱۳ در اوایل دی ماه راهی بازار می‌شود. هنوز اطلاعات دقیق‌تری درباره این موضوع نداریم.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *