نسخه گلوبال ریلمی ۱۰ پرو و ریلمی ۱۰ پرو پلاس راهی بازار شد

بعد از گذشت سه هفته از معرفی گوشی‌های ریملی ۱۰ پرو و ریلمی ۱۰ پرو پلاس در کشور چین، حالا نسخه گلوبال این گوشی‌ها راهی بازار شد. نسخه گلوبال ریلمی ۱۰ پرو با قیمت ۳۱۹ دلار راهی بازار می‌شود. این قیمت برای مدلی در نظر گرفته شده که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

نسخه گلوبال گوشی ریلمی ۱۰ پرو پلاس هم با قیمت ۳۷۹ دلار راهی بازار می‌شود که آن هم ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. هر دو گوشی در رنگ‌های مشکی و آبی و گرادیانی راهی بازار می‌شوند.

ریلمی ۱۰ پرو

ریلمی ۱۰ پرو مشکی
ریلمی ۱۰ پرو آبی
ریلمی ۱۰ پرو گرادیانی

گوشی ریملی ۱۰ پرو از صفحه نمایش ۶٫۷۲ اینچی IPS LCD استفاده می‌کند. صفحه نمایشی که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. این گوشی به تراشه اسنپ دراگون ۶۹۵ مجهز شده و دوربین اصلی آن از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. گفته شده این حسگر ISOCELL HM6 سامسونگ است. از دیگر مشخصات این گوشی باید به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و برخورداری از شارژ سریع ۳۳ وات استفاده می‌کند.

ریملی ۱۰ پرو پلاس

ریلمی ۱۰ پرو پلاس مشکی
ریلمی ۱۰ پرو پلاس آبی
ریلمی ۱۰ پرو پلاس گرادیانی

گوشی ریلمی ۱۰ پرو پلاس هم از صفحه نمایش ۶٫۷ اینی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. این گوشی به تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ مجهز شده و دوربین اصلی آن از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در کنار دوربین اصلی از حسگر ۸ مگاپیکسلی اولتراواید استفاده شده است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۶۷ وات اشاره کنیم.

هر دو گوشی ریلمی ۱۰ پرو و ریلمی ۱۰ پرو پلاس با اندروید ۱۳ و رابط کاربری Realme UI 4 در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *