بهترین مارک اپیلاتور چیست؟

یکی از وسایل بهداشتی که اکثر افراد برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌کنند اپیلاتور یا اپلیدی است. خیلی از افراد از این وسیله به دلیل راحتی و عدم تمایل به استفاده از سایر روش‌ها استفاده می‌کنند. با توجه به حساس بودن پوست بدن هنگام خرید اپیلاتور باید در انتخاب نوع و برند آن توجه کافی را داشته باشید تا بهترین دستگاه با کارایی مناسب را تهیه کنید. در ادامه قصد داریم درباره بهترین برند اپیلیدی صحبت کنیم تا بتوانید هنگام خرید انتخاب درستی داشته باشید.

انواع اپیلیدی را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت دستگاه اپیلیدی

بهترین مارک دستگاه اپیلیدی

در مطلب دیگری توضیح دادیم اپیلیدی چیست. با توجه به اینکه برندهای زیادی در بازار وجود دارد ممکن است انتخاب برای کسی که قصد خرید اپلیدی دارد کمی دشوار باشد. در ادامه بهترین برندهای اپیلیدی را معرفی خواهیم کرد و کارکردهای آن را توضیح خواهیم داد تا با توجه به نیازتان بتوانید بهترین آن را خریداری کنید.

اپیلاتور فیلیپس (Philips)

برند فیلیپس با توجه به تولید و عرضه محصولات با کیفیت بالا در بین اکثر افراد شناخته شده است. از محصولات محبوب و با کیفیت این برند اپیلاتورهای آن را می‌توان نام برد. اپیلاتورهای فیلیپس یک جایگزین عالی برای اپیلاسیون یا موچین هستند. استفاده از آن‌ها آسان و مقرون به صرفه است و می‌تواند مو را در قسمت‌های مختلف بدن از بین ببرد. اپلیدی‌های فیلیپس باتوجه به نیاز کاربر به دو مدل شارژی و با سیم هستند. مدل باسیم آن به این صورت است که باید هنگام استفاده آن را مستقیما به برق وصل کنید و در غیر این صورت کار نمی‌کند. اپیلاتور شارژی فیلیپس را می‌توانید برای مدتی داخل شارژ قرار دهید و سپس بدون اتصال به سیم و برق از آن استفاده کنید. برخی از مدل‌های شارژی اپیلاتور ضد آب هستند که می‌توانید زیر دوش نیز بدون آسیب رسیدن به اپیلاتور از آن استفاده کنید. اکثر اپیلاتورهای فیلیپس دارای تنظیم سرعت هستند و می‌توانید بسته به نیازتان سرعت چرخش را تنظیم کنید. موچین‌های به کار رفته در اپیلاتور فیلیپس اکثرا جنس سرامیک و استیل ضد زنگ دارند که به محصول عمر بالاتری می‌بخشند. برخی از مدل‌های پیشرفته تر آن دارای سری ماساژور هستند تا از قرمزی و حساس شدن پوست جلوگیری کنند. تمیز کردن و بهداشتی بودن اپیلاتورها یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد. اکثر مدل‌های اپیلاتور فیلیپس سری قابل شست و شو دارند که مزیت بزرگی محسوب می‌شود.

اپیلاتور براون (Braun)

مشخصات و ویژگی های اپیلاتور براون

براون برندی آلمانی محسوب می‌شود که همواره در بین افراد به تولید وسایل اصلاح مشهور است. محصولات این شرکت کیفیت بالایی دارند و از طول عمر خوبی نیز برخوردارند. این کمپانی در اوایل سال 1921 میلادی در آلمان تاسیس شد. براون برای تولید دستگاه‌هایش از بهترین و جدیدترین فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کند.

اپیلاتورهای براون در دو نوع با سیم و شارژی در دسترس هستند؛ بنابراین می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه فردی اقدام به خرید آن کنید. تنها مزیتی که اپیلاتورهای شارژی دارند این است که می‌توانید آن‌ها را با خود به راحتی حمل کنید و دیگر متکی به سیم و پریز نخواهید بود. مدل‌های پایه و معمولی‌تر براون 20 عدد موچین دارند که کیفیت خوبی را نیز ارائه می‌دهند. مدل‌های حرفه‌ای‌تر آن 40 عدد موچین دارند و بهترین روش اصلاح را در اختیارتان قرار می‌دهند. این مدل‌ها قیمت کمی بالاتری دارند؛ اما از کیفیت و کاربری حرفه‌ای تری برخوردارند.

تمیزی و بهداشت دستگاه اپیلاتور برای رعایت بهداشت فردی اهمیت زیادی دارد و باید قبل از هربار استفاده آن‌ها را تمیز کنید. اکثر اپیلاتورهای براون دارای سری جدا شونده هستند و می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را بشورید. مدل‌های دیگری نیز وجود دارند که سری آن‌ها قابل جدا شدن نیست و برای تمیز کردن این سری از اپیلیدی‌ها می‌توانید از پارچه نمدار یا فرچه کمک بگیرید. برای راحتی در اصلاح و دیدن تمامی موهای زائد برخی از دستگاه‌های براون دارای چراغ اصلاح هستند و طیف وسیعی از پوست را پوشش می‌دهند. محصولات حرفه‌ای تر براون با سری‌های متفاوتی مانند لایه بردار نرم، لایه بردار سخت، شانهٔ قابل نصب روی شیور، سری باریک برای تماس بهتر با پوست و سری اصلی هستند که با توجه به محل اصلاح می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

سه نوع وضعیت سرعت تند، کند و متوسط برای اکثر این دستگاه‌ها در نظر گرفته شده است که با توجه به شرایط و نیازتان می‌توانید آن را تنظیم کنید. تنظیم روی سرعت بالاتر دستگاه به شما کمک می‌کند تا اصلاح بی نقص‌تری را داشته باشید. با توجه به قابلیت‌هایی که ذکر شد براون را می‌توان یکی از بهترین برند اپیلیدی نامید.

خرید لپ تاپ

اپیلاتور پاناسونیک (Panasonic)

خرید بهترین مدل اپیلاتور پاناسونیک

پاناسونیک یکی از کمپانی‌هایی است که اکثر افراد حداقل یکبار نام آن را شنیده‌اند. این شرکت در سال 1918 تاسیس شد و به سرعت توانست جایگاه خوبی در بازار کسب کند و با شرکت‌های مشابه رقابت داشته باشد. یکی از محصولات این برند اپیلاتور است که قصد داریم درباره ویژگی‌های آن توضیحات بیشتری بدهیم. اپیلاتورهای این برند معمولا سری‌های مختلفی دارند که برای نواحی مختلف بدن افراد استفاده می‌شوند و باتوجه به جنس و ویژگی‌هایی که دارند باعث قرمز و پوسته پوسته شدن نمی‌شوند. تعداد موچین‌های اپیلیدی پاناسونیک از 20 عدد شروع می‌شود و در برخی مدل‌ها تا 60 عدد نیز می‌رسد. هرچقدر تعداد موچین‌های اپلیدی بیشتر باشد موهای زائد را تمیزتر از ریشه جدا می‌کند و پوستی صاف و یکدست‌تر تحویل می‌دهد. برخی اپیلیدی‌های پاناسونیک در عین حال که ضد آب نیستند قابلیت استفاده به صورت مرطوب را دارند. اپیلاتورهای پاناسونیک نیز دارای سری‌های جداشونده هستند تا درصورت نیاز بتوانید آن‌ها تمیز و ضدعفونی کنید. البته این نکته قابل ذکر است که برای اطمینان از اینکه سری اپیلاتور جدا می‌شود یا خیر دفترچه راهنمای محصول را مطالعه کنید.

اپیلاتور کیمی

بهترین مورد اپیلاتور کیمی

شرکت کیمی یکی از بزرگترین کمپانی‌های تولید کننده ماشین‌های اصلاح در شرق چین است. این شرکت فعالیتش را از سال 1998 آغاز کرده و یکی از بهترین اپیلاتورهای چینی موجود در بازار محسوب می‌شود. محصولات این برند نسبت به رقبای موجود در بازار از قیمت بسیار خوبی در کنار کیفیت بالا برخوردارند. محصولات این کمپانی نیز مانند سایر شرکت‌های مشابه دارای قابلیت‌های مختلفی هستند. اپلیدی های کیمی سری‌های متفاوت دارند که از آن‌ها می‌توانید برای نقاط مختلف بدن استفاده کنید. این اپلاتورها نیز هم به صورت سیمی موجود هستند و هم مدل‌های شارژی دارند. قابلیت تنظیم سرعت برای اپلاتورهای کیمی در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می‌توانید سرعت مورد نظرتان را تنظیم کنید. برخی از مدل‌های آن سری ماساژور دارند که بعد از اصلاح می‌توانید از آن استفاده کنید تا پوست ناحیه مورد نظر ملتهب نشود. برای بهداشت بیشتر و ضد عفونی کردن دستگاه برخی از مدل‌های آن سری جداشونده با قابلیت شست و شو دارند.

جمع بندی

از بین بردن موهای زائد برای اکثر افراد از اهمیت بالایی برخوردار است و این افراد همواره به دنبال راهی سریع و کم هزینه هستند. اکثر افراد برای این کار از اپیلیدی استفاده می‌کنند. اپیلیدی‌ها انواع مختلف دارند و برای فهمیدن بهترین مارک اپیلاتور باید اطلاع دقیقی از بهترین برندهای آن به دست بیاورید. در این مقاله ما بهترین برندهای موجود برای اپیلاتور را معرفی کردیم و درباره قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن‌ها به طور مفصل توضیح دادیم. این نکته قابل توجه است که همچنان برندهای دیگری نیز در بازار وجود دارند که می‌توان در لیست فوق اضافه کرد.

سوالات متداول

بهترین برند اپیلیدی چیست؟

بهترین برند اپیلیدی را می‌توان براون و فیلیپس نام برد که با ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که دارند می‌توانند انتخاب هوشمندانه‌ای باشند.

هنگام خرید اپیلیدی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید اپیلیدی مناسب باید به تعداد موچین‌ها، قابلیت ضد آب بودن و قابلیت شست و شوی سری‌ها توجه کنید.

ads

یک گوشی همه فن حریف و نسبتا ارزان دیگر از سامسونگ به بازار آمده؛ بررسی تخصصی، نمونه کیفیت دوربین و تست گیمینگ A34 را از دست ندهید.

بررسی گوشی گلکسی A34 سامسونگ

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *