شیائومی پد 6S Pro با اسنپدراگون 8 نسل 2 اینجاست!

کمپانی شیائومی این بار رویداد معرفی سری 14 خود را با معرفی Pad 6S Pro به پایان رساند. این تبلت از شیائومی که یکی از تبلت‌های حرفه‌ای شیائومی به حساب می‌آید. امکان دارد که شیائومی پد 6 اس پرو دیگری هم با صفحه نمایشی کوچکتر در حد 11 اینچی راهی بازار شود. این تبلت در سه رنگ مشکی، آبی، و سبز عرصه خواهد شد و وزن آن نزدیک به 590 گرم خواهد بود. شیائومی روی تبلت 6S Pro چهار میکروفون قرار داده و اسپیکرهای آن را هم به فناوری Dolby Atmos مجهز کرده است.

همانطور که اشاره شد، شیائومی پد 6 اس پرو در دو مدل با صفحه نمایش 12.4 اینچی و 11 اینچی راهی بازار می‌شود که درون آن‌ها از پنل ips استفاده شده است. نسبت تصویر به بدنه این صفحه نمایش 3.2 اینچ است و رزولوشنی برابر با 3048 در 2032 پیکسل را دارد و نرخ نوسازی 144 هرتز دیده شده است. این صفحه نمایش با Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود و هنگام استفاده از آن تفاوتی نمی‌کند که از قصد استفاده از قلم یا انگشت دست را دارید، زیرا نرخ پاسخگویی بین 240 تا 360 هزتر تغییر می‌کند که میزان پاسخگویی بسیار مناسبی به حساب می‌اید.

تبلت شیائومی پد 6S Pro با سیستم عامل اندروید 14 و HyperOS راهی بازار خواهد شد و این نوید وجود دارد که در هایپر او اس مشکل اجرای برنامه‌ها روی صفحه نمایش بزرگ حل شده است. همچنین شما می‌توانید که این تبلت را به مانیتورهای دیگر هم متصل کنید و از این قابلیت استفاده کنید.

این تبلت همراه با تراشه قدرتمند اسنپدراگون هشت نسل دو به دست کاربرانش می‌رسد. همچنین این تبلت در 3 مدل رم 8، 12 و 16 گیگابایت هم تولید شده است. در ارتباط با حافظه داخلی هم می‌توان به این صورت گفت که حافظه داخلی‌های 256 گیگابایت، 512 گیابایت و 1 ترابایت هم در این مدل‌های معرفی شده دیده شده است. باتری استفاده شده در این تبلت هم ظرفیتی برابر با 10000 میلی‌آمپر ساعت دارد که از شارژر 120 واتی پشتیبانی می‌کند.

ads

بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *