معرفی بهترین بازی‌های اندرویدی برای کودکان

فهرست مطالب

  • 1.بازی هوشمند برای کودکان Piano Kids
  • 2. از بهترین بازی های کودکانه، بازی Banana Kong
  • 3. بازی Pou
  • 4. پرندگان خشمگین
  • 5. آپارات کودک
  • 6. قطار شادی
  • 7. تاچستان
  • سخن آخر

استفاده از گوشی‌ هوشمند و تبلت‌ها در عصر حاضر بین مردم، بسیار زیاد شده است؛ اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود چرا که در این میان دیده می‌شود بسیاری از کودکان هم از این گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها استفاده می‌کنند و استفاده از این دستگاه‌های هوشمند در بین کودکان به یک امر عادی تبدیل شده است. در واقع شلوغی‌ها و دغدغه‌های زندگی امروزه سبب شده تا پدر و مادرها زمان کافی را برای بازی‌کردن با کودکان خود نداشته باشند، از همین رو تصمیم گرفته تا با خرید یک گوشی هوشمند و یا تبلت کودک خود را سرگرم کنند. شیوع روزافزون ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی نیز به این موضوع دامن زده و سبب شده تا این کودکان بیشتر از قبل در خانه بمانند و اوقات فراقت بیشتری داشته باشند بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا در این پست 5 تا از بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی را که برای کودکان عرضه شده به شما معرفی کنیم و در اختیارتان بگذاریم.

1.بازی هوشمند برای کودکان Piano Kids

بازی اندروید کودکانه Piano Kids یک بازی آموزشی و سرگرم کننده برای کودکان است که برای یادگیری موسیقی و نواختن پیانو طراحی شده است. این بازی معمولاً برای سیستم‌های عامل iOS و Android ارائه شده است. در این بازی کودکان می‌توانند با استفاده از اشکال و رنگ‌های مختلف، موزیک‌ها و ملودی‌های مختلف را با پیانو بنوازند و با استفاده از ویژگی‌های آموزشی برنامه به کودکان کمک می‌کند تا مهارت‌های موسیقی مانند تشخیص نت‌ها، ریتم را یاد بگیرند. بازی Piano Kids به دلیل رابط کاربری ساده و گرافیک جذاب خود، معمولاً توجه کودکان را جلب می‌کند و می‌تواند یک ابزار آموزشی مفید برای آشنایی با موسیقی و نواختن پیانو باشد.

بازی هوشمند برای کودکان Piano Kids

دانلود بازی Piano Kids از گوگل پلی | اپل استور

2. از بهترین بازی های کودکانه، بازی Banana Kong

اگر به فکر دانلود بازی برای کودکان 3 ساله برای گوشی اندرویدی و آی او اسی هستید، بازی کودکانه Banana Kong یک بازی محبوب است که توسط استودیو بازی‌سازی FDG Entertainment ساخته و برای سیستم عامل‌های iOS و Android هم منتشر شده است. داستان بازی به این صورت است که در این آن شما در نقش یک گوریل به نام بانانا کونگ قرار هستید که در جنگل برای جمع‌آوری موز به دویدن می‌پردازد. بازی شامل مسیرهای مختلفی از جمله جنگل‌ها، غارها، ساحل‌ها و سایر محیط‌های متنوع است. هدف شما از این بازی جمع‌آوری موز و دوری از موانع و خطرات مختلف است که در طول مسیر با آنها روبه‌رو می‌شوید. همچنین می‌توانید از قدرت‌ها و اشیاء جمع‌آوری شده برای کمک به بانانا کونگ استفاده کنید. بازی Banana Kong با گرافیک رنگارنگ و جذاب، موسیقی متن دل‌نشین و گیم‌پلی سرگرم‌کننده خود توانسته است توجه زیادی را به خود جلب کند و از آنجایی که سطح چالش بازی در طول مراحل افزایش می‌یابد، بچه‌ها معمولاً مدت زیادی درگیر بازی می‌شوند.

بهترین بازی کودکانه بازی Banana Kong

دانلود بازی Banana Kong از گوگل پلی | اپل استور

3. بازی Pou

Pou یک بازی هوشمند برای کودکان است که در سال 2012 معرفی شده و یکی از بهترین بازی‌های اندرویدی برای سنین پایین به شمار می‌رود. در واقع Pou نام شخصیت اصلی این بازی است که فرزند شما می‌بایست از او مثل یک کودک مراقبت کنید تا به مراحل بزرگسالی برسد. مراقبت از Pou (پو) شباهت زیادی به مراقبت از کودک دارد، بنابراین کودک شما باید سروقت به او غذا بدهد، تخت خوابش را برای استراحت آماده کند، او را حمام کند و غیره. یکی از بخش‌های جذاب بازی Pou بازی‌های سرگرم‌کننده زیادی است که در آن قرار دارد. کودک شما می‌توانید برای به‌دست‌آوردن پول بیشتر و یا ایجاد تنوع در بازی از آن‌ها استفاده کنید چرا که رسیدگی به امور روزانه Pou بعد از گذشت مدتی می‌تواند برای کودک شما کسل‌کننده و تکراری باشد؛ بنابراین مینی گیم‌هایی در محیط آن در نظر گرفته شده تا جذابیت این بازی در گذشت زمان کاسته نشود. این بازی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ios در دسترس قرار گرفته است که شما می‌توانید از لینک زیر آن‌ها را دانلود کنید.

بازی Pou

دانلود بازی Pou از گوگل پلی | اپل استور

4. پرندگان خشمگین

Angry Birds یکی دیگر از محبوب‌ترین بازی‌های اندرویدی است که می‌توانیم آن را در لیست بهترین بازی‌های اندرویدی برای کودکان قرار دهیم. در این بازی کودک شما باید با استفاده از تیرکمان، پرتاب خود را به‌گونه‌ای انجام دهد که سازه‌های دشمن را خراب کند. در بازی انگری بردز کاراکترهای مختلفی وجود دارد که هرکدام ویژگی‌های مخصوص به خودشان را دارند و در شرایط مختلف، عملکرد خاص خود را دارند. همچنین کودک شما می‌توانید با به‌کارگیری آیتم‌های مختلف بازی ویژگی‌های پرتاب خود را تغییر بدهد و پرتاب‌های موفق‌تری داشته باشد. Angry Birds (پرندگان خشمگین) بیش از 500 مرحله سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیز دارد که با داشتن گرافیک جذاب می‌تواند ساعت‌ها کودکان شما را سر گم کند.

بازی انگری بردز

دانلود بازی پرندگان خشمیگن از گوگل پلی | اپل استور

5. آپارات کودک

این روزها هیچ‌چیز مثل تماشا یک کارتون خیره‌کننده نمی‌تواند برای کودکان جذاب باشد. پدر و مادرها هم می‌توانند به تماشا این کارتون‌ها مشغول شوند چرا که فقط مخصوص کودکان نیست و در هر سنی می‌توان از تماشای کارتون‌هایی مانند پلنگ صورتی، تام جری و … لذت برد. آپارات کودک یا Aparat Kids سرویسی است که توسط سایت آپارات عرضه شده و در آن تمام کارتون‌ها، انیمیشن‌ها و برنامه‌های کودکانه به‌صورت دوبله شده یکجا جمع‌آوری‌شده است تا شما برای پیداکردن آن‌ها، وقت خود را در بستر گسترده وب هدر ندهید؛ بنابراین توصیه می‌کنیم حتماً این برنامه هیجان‌انگیز را دانلود کنید و با کودکان خود در دنیای جذاب آن قدم بزنید.

برنامه آپارات کودک

دانلود اپلیکیشن آپارات کودک از نسخه اندروید | نسخه iOS

6. قطار شادی

قطار شادی نیز از بهترین بازی‌های اندرویدی برای کودکان است. در واقع بازی قطار شادی فقط یک بازی ساده نیست و در آن علاوه بر بازی‌های سرگرم‌کننده، پکیج‌های آموزشی نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است. 13 بازی مفرح نظیر بازی حافظه، پازل، حدس شکل، بادکنک‌ها و … از جمله مواردی هستند که به کودکان کمک می‌کند تا مدت زمانی زیادی را صرف آن کنند که علاوه بر سرگرمی، به تقویت ذهن آن‌ها کمک می‌کند. این بازی‌ها و آموزش به دو زبان انگلیسی و فارسی طراحی شده‌اند که کودکان پس از تسلط بر زبان فارسی می‌تواند اعداد و کلمات را به زبان انگلیسی نیز بیاموزد. متأسفانه این بازی در پلتفرم iOS در دسترس نیست و فقط کاربران اندروید می‌توانند از آن استفاده کنند.

برنامه قطار شادی

دانلود اپلیکیشن قطار شادی از گوگل پلی

7. تاچستان

تاچستان یک محیط امن برای کودکان شما در بستر موبایل است که با خیال راحت می‌توانید فرزندان خود را در آن تنها بگذارید. تاچستان نیز یک برنامه محبوب و سرگرم‌کننده در بین کاربران است که می‌توانیم آن را لیست بهترین برنامه‌های اندرویدی برای کودکان قرار دهیم. در این برنامه کودک شما به مجموعه‌ای از قصه‌، لالایی و بازی‌ها در دسترسی دارد که برای مدت زمانی زیادی می‌تواند او را سرگرم کند. تاچستان هر شب یک قصه (لالایی) جدید ارائه می‌کند و سعی دارد انجام رفتارهای درست را در کودک شما تقویت کند. در تاچستان کارکترهایی وجود دارد که در مقابل لمس عکس‌العمل‌های جالبی از خود نشان می‌دهند که در چشم کودکان شما می‌تواند جذاب باشد. همچنین در آن صدا‌های ویژه‌ای مانند صدا سشوار، دریا و … وجود دارد که برای قطع گریه مداوم و خواب راحت نوزادان در نظر گرفته شده است. متاسفانه این اپلیکیشن هم برای پلتفرم iOS دردسترس نیست و فقط کاربران اندروید می‌توانند از آن استفاده بکنند.

برنامه تاچستان

دانلود اپلیکیشن تاچستان از کافه بازار

سخن آخر

حال که زندگی‌های امروزه بسیاری از کودکان به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها گره‌خورده، به پدرها و مادرها توصیه می‌کنیم تا در انتخاب برنامه‌هایی که کودکانشان از آن استفاده می‌کنند، دقت بیشتری داشته باشند. ازاین‌رو ما در این پست تلاش کردیم تا لیستی از بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی را که برای کودکان عرضه شده در اختیارتان قرار بدهیم تا از آن‌ها استفاده بکنید. راستی اگر شما بازی‌ها و اپلیکیشن‌های بهتری در این زمینه سراغ دارید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

ads

بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *